Helvetti tuntuu pahalta,vaikka mitä tekisi ei saa naista. Vaikka ois tuhansia euroja ei saa naista ja vaikka on pitkä ei saa naista,siis ei auta mikää,vaikka ois millanen ei saa naista.
Joulu paskaa ilman naista
Ei auta mikää naisen saantiin
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toiset kyl saa naisia, ihme hipit ja sekopäät. Onneks en oo sellanen.
- Anonyymi
Kaikki vaan omissa kaveripiireissä. Ja eivät kato ees päälle. Kaikki vain missejä kaunottaria Hki. Inhottaa mitää kiinnostusta saa ja aina yksin. Joka vloppu melkee baaris ja naista ei saa. Seisoo tyhmänä jossain nurkas ja rahaa menee vaikka käy töis mut joo iha paskaa.
- Anonyymi
Vielä surkeammin meille muille täällä on käynyt, kun et saa naista... Nyt näitä sun volinoita on koko palsta täynnä, että ihan hyvin sulla vielä menee...sinua ei haittaa valituksesi... Taidat vaan pitää niistä..
- Anonyymi
Ei huvita kohta edes mennä töihin kun ei saa naista millään. Mitä järkee...
- Anonyymi
Itsellen sika kiusaa tekee kun kaukalonsa kaataa.
Voit varsin hyvin jättää menemättä töihin, se ei ketään liikuta eikä kenellekään muulle kuin itsellesi haittaa tee. Joten siitä vaan.
- Anonyymi
"Toiset kyl saa naisia, ihme hipit ja sekopäät. Onneks en oo sellanen."
No mutta sittenhän kaikki on hyvin! Ihme hipit ja sekopäät saa naisia, onneksi et ole sellainen!
Kerrankin yksi joka on tyytyväinen! - Anonyymi
Liian kiltti.
Liian kunnollinen.
Sori, sun kaltaisille ei enää tarjoilla tässä yhteyskunnassa. Pysy kotonasi ja anna naisten olla vahvojen ja parempien miesten kanssa. Jotkut saa, joillekin annetaan mutta kiltti ja kunnollinen mies näistä kekkereistä aina ulos kannetaan. - Anonyymi
Jännämiehet saa naisia. Ei kunnolliset saa naisia. Pitäisi olla rikollinen ja komea että saa naisia.
- Anonyymi
Ulkonäkö kokonaisuutena merkkaa paljon vastakkaisen sukupuolen kiinnostukseen. Jos näytät pullamössöjätkältä ja seisot siellä nurkassa kuin pystyyn paskannettu makarooni masentuneen näköisenä niin tuskin kukaan kiinnostuu. Jätä myös ne persuksista lököttävät farkut kotiin ja pukeudu paremmin. Myöskin siihen mitä suustaan päästää kannattaa kiinnittää huomioo. Ne ainaiset typerät "käytsä usein täällä" fraasit on jo niin out, keksi jotain muuta.
- Anonyymi
Olen lähestynyt naisia kauniitakin,mutta ei heille kelpaa ollenkaa.nirppanokat naiset.
- Anonyymi
Öö haista vittu. Minä pukeudun siististi ja tienaan paljon enkä ole työtön. No olen välil lähestynyt naista, mutta sieltä tulee että sori kaljuuntunut ei kelpaa.
- Anonyymi
Helvetin nirsoja naiset kun ei kelpaa.
- Anonyymi
Olisi hauska päästä seuraamaan sivusta Allun yritys lähestyä naista😁. Veikkaan, että menee suunnilleen näin: ensin Allu tuijottaa naista puoli tuntia herkeämättä sivusta. Nainen ahdistuu ja sanoo kaverilleen, että joku sekopää tuijottaa. Sitten Allu tekee siirtonsa ja lähestyy naista ja töksäyttää kommentin tyyliin "annatko pil.,.a". Nainen poistuu tuohtuneena ja Allu jupisee perään, "haista vittu, olen pitkä ja mulla on ollut kauniita naisia ja tienaan kaks tonnia kuussa".
Sitten Allu palaa kotiin pettyneenä ja kirjoittaa tänne palstalle, että ihme nirsoja naiset, kun eivät ymmärrä hänen mahtavuuttaan. Kaikki muut saa naisia, mutta Allu vaan ei vaikka on pitkä ja komea ja käytös on virheetöntä😏 - Anonyymi
Jotkut ei vaan saa naista vaikka mitä tekis.
- Anonyymi
Joo no käynki psykologilla ja tienaan ja en ole ruma. Mun pitäs helposti saada naista.
- Anonyymi
Ainaski ennen mulla on ollut vaikka kuinka naisia, ja rumaa en halua missää nimessä.
- Anonyymi
Joo muttakun mä en halua mitää bimboa ja missiä. En ymmärrä miksen saa tavallistakaan naista.
.- Anonyymi
Varmaan, koska et taida itsekään olla ihan "tavallinen".
- Anonyymi
Naisiin voi tutustuu kun juo viinaa ja käy baareissa. Se että saatko naisen kumppaniksi tarkoittaa että menet juttelee naisille ja tutustumaan ja parhaiten se onnistuu kun juo viinaaa ja käy baareissa. Et voi mennä kadulla sanomaan naselle että tutustutaanko koska se olisi outoa. Et voi netissäkään lähettää viestii naiselle että tutustutaanko koska nainen pitää sua hyypiönä eikä vastaa sinulle. Baarissa nainen näkee sinut heti ja kun olet asiallinen ja tarjoat naiselle viinaa niin se haluaa jutella kanssasi.
t viinamies- Anonyymi
Toi on hyvä neuvo.
- Anonyymi
Oliko vinkki kevään rientoihin vanhemmalle sukupolvelle.
- Anonyymi
En enää vaivaa päätäni, kun näen mukavan naisen, että nainen minua edes huolisi, vaikka nainen kanssani juttelisi.
Olen jo luopunut toivosta saada nainen elämääni, koska olisin pelkkä sijaismies, joka heitetään nurkkaan, kun naisen eteen tulee komea mies.
On yksinkertaisempaa elää, kun suhtautuu naisiin, että naiselle on varattu komea mies jossakin ja jota nainen odottelee.
Et kelpaa naiselle, koska et täytä naisen vaatimuksia, niin miksi edes yrittää tehdä aloitteita naisille, käyttää aikaa ja energiaa naisten eteen, koska et kuitenkaan naista saa.
t. Ruma mies- Anonyymi
Ei kaikki naiset ole samanlaisia siinä että haluavat vain komeita miehiä!
- Anonyymi
Jos mikään ei auta niin ei silloin kannata miettiä naisia. Mene vaikka metsään keräämään käpyjä tai ala harrastaa kuntosalia.
- Anonyymi
"Joo no käynki psykologilla ja tienaan ja en ole ruma. Mun pitäs helposti saada naista."
Tässä se tuli, lyhyesti ja ytimekkäästi. Kaikki tärkein. mitään lisäämättä ja mitään pois jättämättä.
Kyllä nyt minäkin alan miettiä miksei Allu naista saa, vaikka kaikki oleellinen ja enemmänkin on kohdallaan: ei ole ruma, käy psykologilla ja tienaa.
Nyt naiset, kertokaa miksi mies ei kelpaa!!
(Nyt jäi kyllä Allulta se kirsikka kakun päältä, hän on pitkä)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708