Lyhyesti kerrottuna olen seurustellut nyt kolme vuotta miehen kanssa. Meillä tuli luottamuspula suhteeseen aika ajoissa kun pääsin vahingossa hänen facebooktililleen ja siellä oli viestitelty muille naisille. Tuon jälkeen minusta tuli todella epäluuloinen ja olen lukenut hänen viestejään aika ajoin vaikka tiedän ettei se ole sallittua. En vain pysty luottamaan häneen. Hän viestittelee somessa muille naisille usein. Välillä ihan "viatonta" kommentointia vaikka johonkin kuvaan, mutta välillä ihan suoraa ehdottelua. Joidenkin naisten kanssa vuosien aikana on ollut todella seksististä viestittelyä. Uskoisin silti ettei hän ole fyysisesti minua pettänyt, ei ainakaan montaa kertaa. Aika usein tätä viestittelyä on ollut silloin jos meillä on hänen kanssa jotain erimielisyyksiä. Olen päätellyt, että miehelläni on pakkomielle naisten huomioon ja jonkinlaiseen flirttailuun. Uskon että hän voisi viedä ehdottelun pidemmällekin jos siihen tulisi mahdollisuus. Pääsen edelleen hänen sometililleen jota käyn välillä kurkkimassa. Minua häiritsee myös se, että hän päivittäin hakee somessa naisten tilejä (välillä näiden yhteystuttujen ja välillä ihan muiden). En luota häneen enkä meidän suhteeseen. Jos en olisi lukenut hänen someaan en tietäisi näistä yhtään mitään. Nyt en oikein tiedä, että onko mieheni toiminta sairasta vai se, että minä stalkkaan häntä. Voikohan tästä luottamuspulasta koskaan päästä eroon vai onko meidän suhde ihan tuhoon tuomittu!? Mies kertoo minulle että rakastaa eikä halua muita naisia. Meillä on hyvä suhde silloin kun ollaan yhdessä, mutta tämä luottamuspula nostaa päätään usein silloin kun ollaan erossa. Taidan tulla kohta hulluksi kun alan epäillä häntä kokoajan kaikesta ja se ärsyttää kyllä miestäkin. Hän siis tietää että olen silloin alkuun lukenut hänen somea ja että sen takia en pysty luottamaan. Hän ei kuitenkaan tiedä että käyn enää stalkkaamassa. Ja viimeksi tätä ehotteluviestittelyä oli muutama viikko sitten kun mies oli koulutuksessa ja ehdotteli exälleen näkemistä siellä paikkakunnalla. Exä ei päässyt tulemaan. Aika moni muukin näistä naisista on selkeästi "hiljaisia" miehen ehdotteluille ja mies tekee aina aloitteen viestittelyyn.
Luottamuspula mieheen
10
139
Vastaukset
- Anonyymi
Kultapieni, ei tuo ole hyvä suhde. Ei hän sinua rakasta. Tykkää varmasti ja viihtyy kanssasi, mutta ei rakasta eikä todellakaan kunnioita.
Sun täytyy nyt alkaa rakastamaan itse itseäsi, kunnioittamaan itseäsi. Oikeasti, ansaitsetko sä tollasta? Vai ansaitsetko kenties miehen, joka haluaa juuri sinut, keskittyy teidän yhteiseen onneen, sun onnellisuuteen? Jos sun ystävä kertois ton tilanteen sulle, miten neuvoisit?
Nyt itsekunnioitusta nainen! Sua pitää kohdella kuin kukkaa kämmenellä, tän hetkinen suhde on kaukana siitä. Luottamus on suhteen perusta ja kuten itsekin kirjoitat, miehesi on epäluotettava.
Keskustelun paikka, selkeät rajat jne. jos tuntuu vaikealta vaan erota. Joka ois viisainta. Rakkaudentäyteistä uutta vuosikymmentä sulle! - Anonyymi
Mitähän jos hakisit itsellesi ammatti-apua, ehkä muutama keskustelutuokio olisi paikallaan. Harkitse edes 👍
- Anonyymi
Minä en sietäisi mitään viestittelyä muiden naisten kanssa, se loppuisi siihen. Ei hyvää päivää, avaa silmäsi totuudelle,
- Anonyymi
Vaikea löytää sellaista miestä nykyään, joka ei mikropetä. Oma mies piilottelee kännykkäänsä ym. Minulla ei saa olla miespuolisia ystäviä, hänellä saa olla naispuolisia. Mustasukkainen jopa harrastuksissa ja töissä tapaamistani ihmisistä. Olen muuttunut toisaalta välinpitämämättömäksi, toisaalta harkitsen eroa.
Ei ole pienintäkään mahdollisuutta, että tulisit luottamaan mieheesi, ei pienintäkään.
- Anonyymi
Jos olisi pienikin luottamuspula niin en olisi mieheni kanssa. Se ajatus päässä ei vaan sovi siihen että seurustellaan ja mies flirttailee toisten naisten kanssa.
Mutta mieheni on ihana eikä ole sellainen luonteeltaan että pettäisi. Ei ole pelimies vaan rauhallinen ja sellainen joka viihtyy kotona. Ei yritä salailla faceakaan vaan se jättää sen aina aukikin vaikka en edes vakoile sitä. Jos tiedät että mies pettää niin on sinun asiasi oletko pettäjän kanssa. Melko huono itsetunto saa olla jos olet. - Anonyymi
Jatkuessaan epäily johtaa jonkin laatuisiin, ikäviin seuraamuksiin. Jos pidättelet riitävän kauan niin alat itse oireilemaan. Toinen vaihtoehto, ja minusta parempi, on yrittää puhua asia halki vaikka "äänekkäämminkin".
Tuollaisena tilanne ei voi jatkua pitkään.
Luottamus on velvoittavaa ja synnyttää luottamusta. Kun minulla oli lukuisia viikon työmatkoja jolloin ei puuttunut tilaisuuksia syrjähyppyihin. Joskus jouduin jopa väistelemään niin pitäydyin houkutuksista jo senkin vuoksi, että luotin ehdottomasti vaimooni ja ajelin perjantaisin kotiin hyvillä ielin ja puhtaalla omallatunnolla.
Vaimoni ei koskaan asettanut uskollisuuttani kyseenalaiseksi.
Olikohan naisellista oveluutta. Jos hän olisi avoimesti epäillyt ja alkanut tenttaamaan niin olisin saattanut ajatella, että hyvä on, jos kerran epäillään niin antaa mennä sitten. - Anonyymi
Kannattaisi varmaan ottaa asia puheeksi miehesi kanssa ja kysyä mitä hän oikeastaan haluaa sinusta/suhteeltanne. Kuvauksesi perusteella vaikuttaa siltä, että hän hakee jotain muuta, haluaa tavata ja muodostaa yhteyksiä muihin naisiin. Miksi hän sitten haluaa olla sinun kanssasi, jos hakee jotain muuta kuin kokee saavansa sinun kanssasi? Mitä hän kaipaa suhteeseenne sellaista, jota ei koe sinulta saavansa? Voitko mahdollisesti antaa hänelle sitä mitä hän nyt hakee muualta? Nämä ovat keskeisiä kysymyksiä, varmaan on vaikeaa ottaa asia puheeksi ja saada vastauksia, mutta ei tuo asia muuten selviä. Mikäli miehesi olisi suhteeseenne täysin tyytyväinen ja onnellinen sinusta, hän ei kokisi tarvetta hakea muuta.
- Anonyymi
"Joidenkin naisten kanssa vuosien aikana on ollut todella seksististä viestittelyä. Uskoisin silti ettei hän ole fyysisesti minua pettänyt, ei ainakaan montaa kertaa."
Haloo! Ei ainakaan montaa kertaa! Ei hyvää päivää. Oletko nainen vai tiskirätti?
Minun miehelläni on naispuolisia fb:kavereita siinä kun minullakin miespuolisia eikä siinä ole mitään pahaa. Se mitä heidän kanssaan viestitellään on yhteiset kiinnostuksen kohteet ja hyvin moni on henkilökohtaisi tai yhteisiä tuttavia ja ystäviä.
"Nyt en oikein tiedä, että onko mieheni toiminta sairasta vai se, että minä stalkkaan häntä. Voikohan tästä luottamuspulasta koskaan päästä eroon vai onko meidän suhde ihan tuhoon tuomittu!? Mies kertoo minulle että rakastaa eikä halua muita naisia. " Herä nainen, sinua manipuloidaan!
Mies saa sinut tuntemaan syyllisyyttä siitä mitä HÄN tekee, ja pyörittelee sinua miten tahtoo vakuuttelemalla rakkauttaan ja uskollisuuttaan.
Tuossa ei ole kyse minkään valtakunnan rakkaudesta, ja vahingoitat itseäsi syvästi ja pahasti jos jäät tuollaiseen suhteeseen. Hae nyt apua ja äkkiä että saat koottua oman itsesi ja järkesi rippeet ennen kuin hän rikkoo sinut kokonaan! Toivon todella että saat voimia toimia! - Anonyymi
Naiset on kyllä tyhmiä. Voiko mies olla niiin hyvä että siedät pettämistä. itsetuntos on nolla etkä sitä tajua itse. Olet heikko ja mies tietää sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396