Kuinka helposti

Anonyymi

varatut miehet ihastuvat kauniiseen/seksikkääseen ja ystävälliseen naiseen? Jos tuttavapiirissä tai työpaikalla tällainen mukava ja kaunis nainen on.
Pohdiskelee vaimo...

54

954

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysymyksesi on tasoa "Paskooko karhu metsään?"

      • Anonyymi

        Tämä tarkoittanee kyllä?


    • Anonyymi

      Ei edes tarvi olla kaunis eikä niin järin mukavakaan, kun ukko (sinunkin) juoksee perässä. Nähnyt omin silmin.

      • Anonyymi

        Kaikki varatut miehet siis juoksevat kenen tahansa naisen perässä! Älä nyt viitsi


    • Anonyymi

      Miehet on erilaisia, mulla on perhe ja kyllä työpaikallani on ollut viehättäviä ja seksikkäitä naisia mutta minä en ole niiden perässä juossut enkä ihastunut. Joskus saunailoissa on flirrtti lentänyt ja naiset saattoivat hiukan kokeilla kepillä jäätä josko peti puuhat kiinostais mutta ei mitään intiimiä tai fyysistä ole koskaan ollut. Kaikki miehet ei juokse pillujen perässä kun hyvä luotettava pillu kotona.

      • Anonyymi

        Tietääköhän vaimosi, että näet hänet pilluna ja kutsut sillä nimellä vieraiden seurassa? Hyi saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääköhän vaimosi, että näet hänet pilluna ja kutsut sillä nimellä vieraiden seurassa? Hyi saatana.

        Oletko kuulut käsitettä luetun ymmärtäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuulut käsitettä luetun ymmärtäminen.

        Tuossa kirjaimellisesti puhut vaimostasi ja muista naisista pilluina, mulkero.


    • Anonyymi

      Mulla on suht komea mies ja mukava ja tiedän että mieheni työpaikalla on ihan kivan näköisiä naisia, varmasti seksikkäitäkin mutta kun mies saa kotona muutakin kuin ruokaa mielenkiinto pysyy siellä missä kuuluu.

      • Anonyymi

        Just joo. Luota tyhmänä siihen. Ei siis pidä paikkaansa, jos miehesi on luonteeltaam kiero, niin pettää sinut ja juonii tyhjäpäätyperyskakkosen kanssa vaikka murhasi, koska kiusaat miestäsi, olet ilkeä ja muutenkin onnensa edessä omaisuutenne on yhteistä ja lapset jäisivät ehkä sinulle. Ja ehkä sukulaiset paheksuisivat, jos hän jättää sinut. Totta helvetiszä VARO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo. Luota tyhmänä siihen. Ei siis pidä paikkaansa, jos miehesi on luonteeltaam kiero, niin pettää sinut ja juonii tyhjäpäätyperyskakkosen kanssa vaikka murhasi, koska kiusaat miestäsi, olet ilkeä ja muutenkin onnensa edessä omaisuutenne on yhteistä ja lapset jäisivät ehkä sinulle. Ja ehkä sukulaiset paheksuisivat, jos hän jättää sinut. Totta helvetiszä VARO!

        Kuvastuu pelkkä katkeruus kun et ole pystynuyt miestäs pitää.


    • Anonyymi

      No ei välttämättä kovin helposti jos kotona hommat skulaa. Olen miesvaltaisella alalla joten naispuolisia työkavereita ei oikein ole. Koen vähän ahdistavaksi jos huomaan miesten katselevan tai koittavan koskettaa, joten olen sitten etsinyt ne, joiden seurassa ei ole mitään seksuaalista ilmassa ja näistä on osa naimisissa osa ei :)

    • Anonyymi

      Muista kun näymmä mietit leikkiä varattujen kanssa mitä se tuo tullessaan. Ei toki kaikki leikkiin ryhdy mutta suurin osa kun saa tilaisuuden käyttävät sen. Muistaa pitää sitten kantaa ylpeänä "mainettaan kun saanut häpäistyä kaikki osapuolet.

      • Anonyymi

        Tuskin niillä kellään on varattu kylttiä otsassa, jos on parisuhteessa kieltäytyy kohteliaasti tosin kaikki me ollaan ihmisiä ja tehdään virheitä, osa enemmän kuin toiset.


    • "Kuinka helposti varatut miehet ihastuvat kauniiseen/seksikkääseen ja ystävälliseen naiseen? Jos tuttavapiirissä tai työpaikalla tällainen mukava ja kaunis nainen on."

      Lähes aina. Tällaisia ihastumisia mahtuu yksilön elinkaareen lukuisia. Osa niistä on yksipuolisia ja kuihtuvat pois, osa molemminpuolisia ja johtavat joskus sivusuhteeseen.

      Naisilla näitä ihastumisia sattuu yhtä usein kuin miehillä.

      • Anonyymi

        Mä olen ihastunut vain muutaman kerran elämässäni, ekaan tyttöystävääni ja puolisooni. En katsele naisia sillä silmällä, onhan moni viehättävä varmasti vaan ei tule koskaan mitään ihastumista ja jos tulis ne on ohimeneviä kuten elämä muutenkin.


    • Anonyymi

      Todella helposti. Jokaisen kunnon vaimon on säännöllisesti käytävä miehensä työpaikalla, seurattava miehensä puhelinta ja pystyttävä lukemasn miehensä työsähköpostit. Muutoin käy köpelösti. Tai sitten voi silleen vastimattommammin yrittää pitää suhteensa hyvänä niin ei noista ihastuksista tuu isompia. Muutoin sanosin, että niin naoset kuin miehetkin on yksilöitä ja asiasta ja syistä vois helposti kirjottaa satasivusen opuksen.

      • Anonyymi

        Jos tuollaiseen hulluuteen lähtee on itsetunossa ja pääsäkin vikaa, sit on parempi olla yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuollaiseen hulluuteen lähtee on itsetunossa ja pääsäkin vikaa, sit on parempi olla yksin.

        Niin sitä luulis.


    • Anonyymi

      Kyllä se on miehestä kiinni miten uskollinen on vaimolleen. Jotkut miehet ovat riippuvaisia naisten huomiosta ja käyttävät hyväkseen tilaisuutta eli ovat pelimiehiä. Jotkut miehet käyvät "työreissuilla" toisella paikkakunnalla jossa on se toinen nainen, helpompi siellä käydä ulkona kuin kotipaikallaan, jossa törmäis tuttuihin ja vois vaimokin kuulla joiltain, ett ukko on nähty jonkun toisen naisen kans jossain ravintolassa jne... Onhan niitä uskollisia, jotka pysyvät vaimonsa rinnalla myös huonoina päivinä, ei anna periksi vaan yrittää ja suhde kestää elämän loppuun asti.

      • Anonyymi

        Katotte liikaa töllöä, jättäkää ne pettämis ja paritus ohjelmat.


      • Anonyymi

        Hei huorakakkonen "sovivampi hänelle" matchää nykyisin? BUAH HAH HAH HAH HAAAAH > :D


    • Anonyymi

      Kuormasta ei pitäs syyä sanonta,ite en varattuu ukkoo katsoskaan,mutta suomeski katsellaan.Jotenki tyhmää inhoon parisuhteita,niihi kande ryhtyy.Katsoa saa mut suomiäijä naaras heti menos uuden mukaa ko vähä fliraa.Näitä tarinoita pettämisestä maan. aamun työpaikan kahvihetket täysii,ei mitää moraalii.Tai jutellaa ukko sitä emäntä tätä ihanki ei tunnettas omaakaa kumppanii..

    • Anonyymi

      Itse olen yksinoleva mies ja kyllä tuo toiseen kiinnostuminen on aika helppoa!

      Mä ymmärrän kyllä, että ollaan kavereita, mutta kuitenkin alkaa helposti leijumaan ja se sit siinä..... ei sitä voi kieltää!

      Olin tuossa vastaamassa toiseen keskusteluun täällä, mutta se vastaus sopii tähänkin. Kaveruus on vaikeaa kun siihen tulee tunnetta vaikka se onkin yksipuoleista.

      Ja mä tiedän että sekin on petosta jos vakisuhteessa oleva väittää ettei joskus mieti jotain muuta ihmistä.

      • Anonyymi

        Väiteesi on totta, mutta on taitolaji pitää se muun miettiminen vain ihan omien korvien välissä ja olla toteuttamatta sitä koskaan.


      • Anonyymi

        No vittu totta joo miettii, mut joku raja pitää säilytää. Lähetkö uhraa perheesi vai pidätkö sen salassa ja yrität ymmärtää, et tätä se elämä on? Joku eräskin kakkonen haluaa, et se on se sun elämän prioriteetti number one. Jos sillä menet, niin ei sinulla parisuhdetta enempää. Perhe pn jotain paljon kattavampaa, vaikkei se runkkaam sinua just nyt onneen,mut tekee sen monin tavoin myöhenmin.


    • Anonyymi

      Miksi aina syytetään miehii, naiset/vaimot on samanlaisia, kun arki iskee etsitään vieraiden miesten sylistä sitä mitä kotonakin sais.

      • Anonyymi

        Tämäkin niin totta. Jos esimiesasemassa tai joku pomo, niin haarat leviää.


    • Anonyymi

      Muistakaamme tänäkin jouluna kuinka he rakastivat tuhotakseen perheet. Sokeille perheenisille jälleen muistutus mitä tekivät.

    • Anonyymi

      Onkohan minunkin perheen tuhonneella huorakakkosella enää mitään sanottavaa? Oli ennen niin äänekäs.

      • Anonyymi

        Don't put other women's down, vihaan tollasia naisia. Todennäköisesti miehesi teki valinnan pettää suo. Oletko ajatellut et se kakkonen ei ollutkaan koskaan kakkonen, eikä tiennyt sinusta. Mieti itse minkä kanssa menit naimisiin ja valitse seuraava suhteesi paremmin. Just saying, ei se ajgs et haukut h.... Sun muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Don't put other women's down, vihaan tollasia naisia. Todennäköisesti miehesi teki valinnan pettää suo. Oletko ajatellut et se kakkonen ei ollutkaan koskaan kakkonen, eikä tiennyt sinusta. Mieti itse minkä kanssa menit naimisiin ja valitse seuraava suhteesi paremmin. Just saying, ei se ajgs et haukut h.... Sun muuta.

        Aivan, yleensä petetyt akat suuntaa vihansa ekaksi siihen toiseen naiseen, kun oikea osoite olisi mies, joka on se todellinen petturi. Haetaan naisilta lojaaliutta liittoaan kohtaan, mutta itse ollaan ensimmäisenä epälojaaleja, kun tilanne tulee päälle.


      • Anonyymi

        Luuletko olevasi ykkönen, jos miehesi pettää sinua? Sinä olet se kakkonen.


    • Anonyymi

      Joka toinen eroaa joka toinen kokee yksinäisen vanhuuden

      • Anonyymi

        Niin ja uhraa omat lapset. Jos teinionneaan tavoittelee, niin lapset uhrataan. Typerimmät ei sitä tajua, et nuoruus meni jo oikea aika sitten.


    • Anonyymi

      Syökää juokaa ja naikaa! Viettäkää siten Joulun Aikaa!

    • Anonyymi

      Mieheni paskannielijä kakkkonen. Kuinka on, vieläkö uppoaa? Tein sen perheeni ja lasten takia. Vieläkö uskot että kiusasin vain miestäni? W

    • Anonyymi

      Ikinä ei kukaan varattu petä, höpöhöpö-juttuja sellaiset. Ihmiset on uskollisia, lojaaleja, luotettavia ja toisia sekä itseään kunnioittavia.

    • Anonyymi

      Tosi moni ihastuu, ehkä lähes kaikki, ainakin puolet. Naisen ei tarvitse olla erityisen kaunis, seksikäs eikä mukavakaan. Ihastuminen ei kuitenkaan useimmiten johda mihinkään. Miehet ovat vähän yksinkertaisia, käsitykseni heistä ei ole kovin kummoinen.

      • Anonyymi

        Huoh. On siellä joukossa muitakin. Kunhan ovat tämän käynneet läpi. Vaan parempi jos eivät ole perseitään uhranneet. Kaikki läpi menneet ovat invalidejä, jos eivät, ovat sitä itteään - paskaa.


    • Anonyymi

      Puolet avioliitoista päättyy eroon joka tapauksessa. Itse en kyllä koskisi varattuun, vaikka olisi mahdollisuus.

    • Anonyymi

      Lopettakaa vouhotus varatuista, tuntuu alistavalta kukaan ei ole VARATTU.

    • Anonyymi

      Väliikö sillä ihastuuko vai ei, joka tapauksessa avioliitoista yli puolet päätyy eroon kun ihmiset ei sovi yhteen mutta eivät tyhmyyksissään sitä tajua. Minä en ole samaan loukkuun mennyt, avioimattomana pysyn hautaan asti.

      • Anonyymi

        Viisasta puhetta! Sama täällä. Ei kannata ajaa itseään nurkkaan menemällä naimisiin.


    • Anonyymi

      "varatut miehet ihastuvat kauniiseen/seksikkääseen ja ystävälliseen naiseen? Jos tuttavapiirissä tai työpaikalla tällainen mukava ja kaunis nainen on.
      Pohdiskelee vaimo..."

      Voi hyvä vaimo, ole hyvä vaimo. Parempi mitä se kaunis, seksikäs ja ystävällinen.
      Hyvä suhde ja mies ei ole herkkä toisten naisten kauneudelle, mutta jos kotona on huono tilanne voi herkkyys lisääntyä.

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Yhtä hyvin voi kysyä kuinka helposti naiset ihastuvat komeaan/seksikkääseen ja ystävälliseen mieheen?
      Ihan yhtä usein kuin miehetkin, eli toiset ihastuvat, toiset eivät.
      Itse olen työpaikallani nähnyt näitä ihastumisia, jopa pettämiseen ja avioeroon johtaneita. Näitä kaksi kertaa. Sitten on ollut pariskuntia jotka flirttailevat avoimesti ja osoittavat sevää kiinnostusta. Sitä en tiedä onko johtanut mihinkään.
      Ja näissä siis sekä naimattomia että naimisissa olevia miehiä ja naisia. Olen työskennellyt useamman vuoden tässä työpaikassa. Työskentelen isossa avokonttorissa ja myös tiimityötä teemme sekä työ- ja koulutusmatkoja esim. Ruotsiin ja Belgiaan. Tilaisuuksia siis on jos haluaa.
      Itse olen sinkku-nainen mutta työkaveriin varon sekaantumasta. Tuottaa vain harmia ja ongelmia työpaikalla. Myöskään parisuhteessa olevat eivät kiinnosta, en siedä pettäjiä. Halveksin.

      • Anonyymi

        Sitähän se on ollut ja tulee olemaan. Molemmin puolin tapahtuu. Olin naisvaltaisella alalla ja noita flirettejä tuli naisilta aika paljon, suurin osa flirtaajista perheen äitejä ehkä etsivät jotakin helpotusta arjen harmauteen, näin pettämistä ja uskottomuutta eikä tuntunut naisiakaan haittaavan perheenäitinä olo, kovin koittivat piiloitella mut näkeehän sen kun yhdessä lähdetään töistä vaikka asutaan ihan eri suunilla eikä ole muuta mielenkiintoa kuin seksi.


    • Anonyymi

      Sanoisin että usein. Eikä tarvitse olla erityisen kaunis tai seksikäs, tai mistä minä tiedän miesten makuja. Mutta Satunpahan olemaan se nainen (en erityisen kaunis tai seksikäs omasta mielestäni ainakaan) johon miehet näemmä helpolla ihastuu mitä nyt töissä on huomannut ja siihen porukkaan mahtuu noita varattuja paljon. Eipä se sormus ole ikinä niitä miehiä hidastanut eivätkä he edes vaadi paljoa ”rohkaisua” ennen kuin rupeavat iskemään. Onhan minulla se ”huonopuoli” että luonnostaan saatan viatonta flirttiä heittää kiinnostaville miehille vaikka ovatkin varattuja mutta tuntuu miehet ottavan ystävällisyydenkin jo flirttinä. Ei siinä kauaa mene kun huomaa että mies on kiinnostunut ja jos tämän kanssa juttu on luistanut sekä flirttiä heitetty niin jok ikinen ukkomies on yrittänyt iskeä. Se sormus ei merkitse siinä vaiheessa mitään kun mies on ihastunut ja he olettavat että tunne on molemminpuolista,. Silloin se on menoa. Olen törmännyt vain yhteen tapaukseen missä ukkomies ymmärsi jättää leikinkesken ennen kuin menee liian pitkälle (vaikka minun kanssa ei olisi päässyt flirttiä pidemmälle). Mutta hän olikin suoraselkäinen mies joka selvästi kunnioitti vaimoaan mistä nostan hattua hänelle. Harvinaista...

      En sano etteikö miehessä että naisissa löydy yhtälailla pettäjiä ja uskollisia, oma kokemus om vain se että miehillä kynnys pettämiseen on matalampi. Eivätkä tosiaan miehet ole vain niiden missiltä näyttävien perässä, näyttää mikä vain nainen kelpaavan varsinkin nuorempi. Ainakin tämä on minulle opettanut että jos joskus miehen tulen ottamaan itselleni niin ei uskollisuutta ei kannata odottaa tai tulee karvaasti pettymään...

    • Anonyymi

      Itse olen yksinoleva mies ja oma tunne-elämä on herkkä. Ihastun todella helposti jos vaan saan oikean fiiliksen.

      • Anonyymi

        Mitä sitten tapahtuu? Miltä ihastuminen sinusta tuntuu? :)


    • Anonyymi

      Itse olen viehättävä ja sensuelli nainen, naimisissa. Työpaikalla tulee paljon flirttiä, moni valittelee pystyynkuollutta suhdettaan. Itse olen panostanut täysillä omaan liittooni, jossa on ollut runsaasti seksiä, yhteisiä reissuja, hierontoja, elämyksiä....Ja silti mies meni ja kehitti sivusuhteen naiseen, joka todellakaan ei ole kedon kaunein kukka, jos näin voi sanoa. Kyllä v**uttaa ja rankasti. Nyt on niin nöyrää miestä ja ruikuttaa anteeksiantoa. Ei kuulemma tiedä mikä meni, jännitystä sanoi hakeneensa.

    • Anonyymi

      ihastuuko? Varmaan moni ihastuu. Ehkä sinäkin olet ollut ihastunut johonkin toiseen mieheen? Mitä pahaa siinä on!
      Ihastuahan voi vaikka joka päivä eri tyyppiin, se mitä tekee on sitten eri asia. Ihastumiselle ei voi mitään, se tulee jos on tullakseen. Mutta on täysin omasta itsestä kiinni ja omalla vastuulla alkaako tehdä siitä jotain syvempää.
      Ihastumistahan ei välttämättä edes toinen huomaa. Se voi olla salaista, kaukaista ihailua. Miehesi ei varmaan sinulle edes kertoisi sellaisesta, ja millä
      tavalla se sinua vahingoittaisi? Eikö miehelläsi saa olla omia tunteita ja tuntemuksia, vain sinun ohjailemasi?
      Et voi estää että maailmassa on paljon viehättäviä ihmisiä, ja toinen voi heistä jotakuta ihailla. Et voi omistaa miehesi ajatuksia. Sitten jos miehesi menee ihastusta pidemmälle, on eri asia.

    • Anonyymi

      Kyllä joku,mutta ei kaikki.Vaikka kotona olisi asiat hyvin,voi olla miehiä ja naisia,jotka kaipaa vaihtelua ja sitten saattavat helposti ajautua kakkossuhteeseen.

    • Aika helpostihan tuo näyttää käyvän.
      Ainoa olennainen ero tuossa on se kuinka se kyseinen mies tilanteen käsittelee.
      Yrittääkö lähentyä kohdetta vai pitäytyykö sivussa ihastumisesta huolimatta?
      Oikeastaan millään muulla ei ole väliä, siinä mitataan onko kyseessä mies vai Mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe