https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006348593.html
Tuossa on feministin yleiskuva, siiderivalas
Tämäkin nainen olisi voinut tehdä jotakin terveytensä hyväksi, ettei olisi tuollainen lällykkä, kuten harrastanut kuntoilua ja lenkkeilyä.
Jos haluaa näyttää julkisuudessa kehonsa kaikki puolet, niin on oltava valmis myös kritiikkiin ulkomuotonsa osalta.
Se on tervettä kritiikkiä, että ilmaisee henkilön olevan ylipainoinen, koska se toivottavasti auttaa henkilöä muuttamaan elintapansa terveellisemmiksi ja näin myös ehkäisemään ylipainon tuomia terveydellisiä uhkia, kuten kakkostyypin diabetes, verisuonten tukkeutuminen, rasvamaksa ym.
Feministin yleiskuva
12
66
Vastaukset
Minä en kritisoi, mutta näin somalina huomasin heti kuvassa olevan kamelin.
- Anonyymi
Waryaa lugo baasto beensheego.Cadaan caga wayn.
- Anonyymi
22-vuotiaaksi tuhti.
Jos tuosta nyt oikein ymmärsin niin kuvaahab ei poistettu vaan siihen lyötiin filtteri päälle. Siitä kun klikkasi niin kuvahan tuli näkyviin. En tiedä onko tuo normaalia tuolla kun minulla ei nyt tuollaista sovellusta ole.
Täytyy kyllä setämiehenä laskeutua maan pinnalle ja todeta nyt kerrankin olevani feministin kanssa samaa mieltä. Ainakaan itse en huomannut tuossa kuvassa mitään sellaista joka olisi sellaista joka järkyttäisi. Samanlaisia vartaloita näkee vaikka uimahalleissa jos niikseen tulee.Noista instagramin poistoista on ollut aika paljon juttua..
Tässä tekoäly ilmeisesti tulkitsi pitkätukkaisen pojan tytöksi ja poistatti nännikuvat..
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/instagram-sensuroi-kuvat-pitkahiuksisista-pikkupojista-he-sanoivat-ettei-sellaista-kuvaa-saisi-olla/7562494
Emme voi mitään sille, että Instagram on amerikkalainen nettialusta, ja että siellä sensuroidaan sellaista, mikä meillä kuluu ilman muuta sananvapauteen. Ne, joilla on valtaa, käyttävät sitä AINA väärin, poikkeuksetta.
- Anonyymi
Sananvapaus ei tarkoita että muiden, eli tässä tapauksessa palveluntarjoajan, pitäisi julkaista kaikki. Jokainen voi hostata kuvansa itse jos haluaa.
No kritiikkiä on hyvä osata ottaa vastaan.
Ja yleisesti ihmisten stereotyyppinen kauneusihanne on typerä... jotkut massan mukaan toimivat instasysteemit ja apit on vaan hanurista, pitäis tuonkin naisen se ymmärtää jo....
Mutta niinhän sitä olettais, että aloittajakin olisi ymmärtänyt linkkaamanda jutun oikein... mutta jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia...🙄- Anonyymi
Niinpä, jos jotain kynäniskaätmiä haukkuu niin se on vain koska välittää ätmin terveydestä. Tai pullamössö nörttiä pleikan pelaamisesta yms. koska senkin ajan voisi kuntoilla. Saati sitten peräkammarissaan ruudun ääressä roikkuvaa ruikuttajaätmiä, koska sekin on epäterveellistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362