https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006348593.html
Tuossa on feministin yleiskuva, siiderivalas
Tämäkin nainen olisi voinut tehdä jotakin terveytensä hyväksi, ettei olisi tuollainen lällykkä, kuten harrastanut kuntoilua ja lenkkeilyä.
Jos haluaa näyttää julkisuudessa kehonsa kaikki puolet, niin on oltava valmis myös kritiikkiin ulkomuotonsa osalta.
Se on tervettä kritiikkiä, että ilmaisee henkilön olevan ylipainoinen, koska se toivottavasti auttaa henkilöä muuttamaan elintapansa terveellisemmiksi ja näin myös ehkäisemään ylipainon tuomia terveydellisiä uhkia, kuten kakkostyypin diabetes, verisuonten tukkeutuminen, rasvamaksa ym.
Feministin yleiskuva
12
<50
Vastaukset
Minä en kritisoi, mutta näin somalina huomasin heti kuvassa olevan kamelin.
- Anonyymi
Waryaa lugo baasto beensheego.Cadaan caga wayn.
- Anonyymi
22-vuotiaaksi tuhti.
Jos tuosta nyt oikein ymmärsin niin kuvaahab ei poistettu vaan siihen lyötiin filtteri päälle. Siitä kun klikkasi niin kuvahan tuli näkyviin. En tiedä onko tuo normaalia tuolla kun minulla ei nyt tuollaista sovellusta ole.
Täytyy kyllä setämiehenä laskeutua maan pinnalle ja todeta nyt kerrankin olevani feministin kanssa samaa mieltä. Ainakaan itse en huomannut tuossa kuvassa mitään sellaista joka olisi sellaista joka järkyttäisi. Samanlaisia vartaloita näkee vaikka uimahalleissa jos niikseen tulee.Noista instagramin poistoista on ollut aika paljon juttua..
Tässä tekoäly ilmeisesti tulkitsi pitkätukkaisen pojan tytöksi ja poistatti nännikuvat..
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/instagram-sensuroi-kuvat-pitkahiuksisista-pikkupojista-he-sanoivat-ettei-sellaista-kuvaa-saisi-olla/7562494
Emme voi mitään sille, että Instagram on amerikkalainen nettialusta, ja että siellä sensuroidaan sellaista, mikä meillä kuluu ilman muuta sananvapauteen. Ne, joilla on valtaa, käyttävät sitä AINA väärin, poikkeuksetta.
- Anonyymi
Sananvapaus ei tarkoita että muiden, eli tässä tapauksessa palveluntarjoajan, pitäisi julkaista kaikki. Jokainen voi hostata kuvansa itse jos haluaa.
No kritiikkiä on hyvä osata ottaa vastaan.
Ja yleisesti ihmisten stereotyyppinen kauneusihanne on typerä... jotkut massan mukaan toimivat instasysteemit ja apit on vaan hanurista, pitäis tuonkin naisen se ymmärtää jo....
Mutta niinhän sitä olettais, että aloittajakin olisi ymmärtänyt linkkaamanda jutun oikein... mutta jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia...🙄- Anonyymi
Niinpä, jos jotain kynäniskaätmiä haukkuu niin se on vain koska välittää ätmin terveydestä. Tai pullamössö nörttiä pleikan pelaamisesta yms. koska senkin ajan voisi kuntoilla. Saati sitten peräkammarissaan ruudun ääressä roikkuvaa ruikuttajaätmiä, koska sekin on epäterveellistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001