Kun huomenna näemme töissä

Anonyymi

niin jos sulla on vielä tunteita mua kohtaan, niin sano niistä jotain, ole niin kiltti! Vaikka aiemmin torjuin sinut, tilanteeni ei ole enää sama kuin silloin. Olet yhä mielessäni aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä. Ja olet varmasti huomannut, että tuijotan sinua yhä silmiin. Tämä pitkälle miehelle, jolla on lyhyet hiukset, ei partaa, mutta hieman sänkeä iltaa kohti.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se on nyt sinun tehtävä aloite. Pallo on sinulla.

      • Anonyymi

        Tein jo kerran kirjallisesti. En saanut lainkaan vastausta. Kuitenkin tuijottelet mua silmiin ja sanot nimeni paljon useammin kuin muiden, ym. Sulla on yhä tunteita mua kohtaan, olen varma siitä. Miksi niistä ei voi puhua? Tai pyytää leffaan tai jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein jo kerran kirjallisesti. En saanut lainkaan vastausta. Kuitenkin tuijottelet mua silmiin ja sanot nimeni paljon useammin kuin muiden, ym. Sulla on yhä tunteita mua kohtaan, olen varma siitä. Miksi niistä ei voi puhua? Tai pyytää leffaan tai jotain?

        Tunteita on mutta ei uskallusta tilanteesta johtuen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteita on mutta ei uskallusta tilanteesta johtuen...

        Eikä nyt edes nähtykään. Ikävöin sitten koko joulun. Olin toivonut, että olisit joulussani mukana. En usko, että tunteesi ovat enää kovin voimakkaita, jos annat sen estää, että ollaan samassa paikassa töissä. Kai minun täytyy alkaa aktiivisesti tappamaan omia tunteitani. Hyvää Joulua sinulle kuitenkin. Tajusin tänään, että en oikeasti tiedä sinusta mitään. Sinä puhut paljon, muttet koskaan omasta elämästäsi. Ehkä minun todella täytyy hyväksyä se, että haluat pitää työpaikan ihmiset ja yksityiselämäsi täysin erillään. Itse olen liiankin avoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä nyt edes nähtykään. Ikävöin sitten koko joulun. Olin toivonut, että olisit joulussani mukana. En usko, että tunteesi ovat enää kovin voimakkaita, jos annat sen estää, että ollaan samassa paikassa töissä. Kai minun täytyy alkaa aktiivisesti tappamaan omia tunteitani. Hyvää Joulua sinulle kuitenkin. Tajusin tänään, että en oikeasti tiedä sinusta mitään. Sinä puhut paljon, muttet koskaan omasta elämästäsi. Ehkä minun todella täytyy hyväksyä se, että haluat pitää työpaikan ihmiset ja yksityiselämäsi täysin erillään. Itse olen liiankin avoin.

        Hmm jos nähdä tai tavata haluat nii löydät kyllä halutessasi keinon


    • Anonyymi

      No ei sitten, kun et kerran vaivaudu IRL viestiin vastaamaan. En tuijottele silmiisi enää Joulun jälkeen.

      • Anonyymi

        IRL hitti ja huti. Ota reilusti kiinne ja kerro suoraan. Näitä tuijottelijoita sekä sivussa huokailijoita on joka puolella riittävästi. Näihin en reagoi mitenkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IRL hitti ja huti. Ota reilusti kiinne ja kerro suoraan. Näitä tuijottelijoita sekä sivussa huokailijoita on joka puolella riittävästi. Näihin en reagoi mitenkää.

        Vain mölli jättää vastaamatta sellaisiin viesteihin, jotka lähetin. Selvin päin. IRL olen parikin kertaa yrittänyt saada miehen puhumaan tunteistaan, mutta turhaan. Joku tekosyy, että voi lopettaa keskustelun. No, tyhmempikin oppii joskus. Se siitä sitten. Se olisi ollut kaunista, jos se olisi ollut totta. En ole koskaan halunnut miehen syliin niin rajusti. Hän kai kuvittelee, että leikin. En jaksa enää vääntää rautalangasta. No, elämä jatkuu. Hyvästi, rakas! Tästedes olet vain työkaveri.


      • Anonyymi

        Yritä ymmärtää jos hän ei vastaa. Niin hän ei halua sinun kuuluvan elämään kuin pelkästään työkaverina. Ketään et voi pakottaa tykkäämään. Ota huomioon myös se että et ala liikaa ahdistelemaan häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä ymmärtää jos hän ei vastaa. Niin hän ei halua sinun kuuluvan elämään kuin pelkästään työkaverina. Ketään et voi pakottaa tykkäämään. Ota huomioon myös se että et ala liikaa ahdistelemaan häntä.

        Hyväksyisin sen, jos hän sanoisi kauniisti ei. Mieluusti tietenkin kertoisi rehellisesti mitä tämä hänen puoleltaan oli. Joskus aiemmin tänä vuonna hän oli satavarmasti pihkassa minuun. Sitten viileni aika paljon. Mutta kun yhä käyttäytyy välillä töissä kuin olisi ihastunut minuun - ja ei silti vastaa mihinkään viestiin, eikä itse tee aloitetta. Sormusta ei ole, eikä ole kertonut olevansa parisuhteessa. Olen ihan kysymysmerkkinä. Jos, mies, tunnistat itsesi tästä ketjusta, niin anteeksi, että menin rakastumaan sinuun. En halua ahdistella, enkä aio enää ottaa minkäänlaista kontaktia muuten kuin työkaverina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe