Kun huomenna näemme töissä

Anonyymi

niin jos sulla on vielä tunteita mua kohtaan, niin sano niistä jotain, ole niin kiltti! Vaikka aiemmin torjuin sinut, tilanteeni ei ole enää sama kuin silloin. Olet yhä mielessäni aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä. Ja olet varmasti huomannut, että tuijotan sinua yhä silmiin. Tämä pitkälle miehelle, jolla on lyhyet hiukset, ei partaa, mutta hieman sänkeä iltaa kohti.

10

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se on nyt sinun tehtävä aloite. Pallo on sinulla.

• Anonyymi

Tein jo kerran kirjallisesti. En saanut lainkaan vastausta. Kuitenkin tuijottelet mua silmiin ja sanot nimeni paljon useammin kuin muiden, ym. Sulla on yhä tunteita mua kohtaan, olen varma siitä. Miksi niistä ei voi puhua? Tai pyytää leffaan tai jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein jo kerran kirjallisesti. En saanut lainkaan vastausta. Kuitenkin tuijottelet mua silmiin ja sanot nimeni paljon useammin kuin muiden, ym. Sulla on yhä tunteita mua kohtaan, olen varma siitä. Miksi niistä ei voi puhua? Tai pyytää leffaan tai jotain?

Tunteita on mutta ei uskallusta tilanteesta johtuen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteita on mutta ei uskallusta tilanteesta johtuen...

Eikä nyt edes nähtykään. Ikävöin sitten koko joulun. Olin toivonut, että olisit joulussani mukana. En usko, että tunteesi ovat enää kovin voimakkaita, jos annat sen estää, että ollaan samassa paikassa töissä. Kai minun täytyy alkaa aktiivisesti tappamaan omia tunteitani. Hyvää Joulua sinulle kuitenkin. Tajusin tänään, että en oikeasti tiedä sinusta mitään. Sinä puhut paljon, muttet koskaan omasta elämästäsi. Ehkä minun todella täytyy hyväksyä se, että haluat pitää työpaikan ihmiset ja yksityiselämäsi täysin erillään. Itse olen liiankin avoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä nyt edes nähtykään. Ikävöin sitten koko joulun. Olin toivonut, että olisit joulussani mukana. En usko, että tunteesi ovat enää kovin voimakkaita, jos annat sen estää, että ollaan samassa paikassa töissä. Kai minun täytyy alkaa aktiivisesti tappamaan omia tunteitani. Hyvää Joulua sinulle kuitenkin. Tajusin tänään, että en oikeasti tiedä sinusta mitään. Sinä puhut paljon, muttet koskaan omasta elämästäsi. Ehkä minun todella täytyy hyväksyä se, että haluat pitää työpaikan ihmiset ja yksityiselämäsi täysin erillään. Itse olen liiankin avoin.

Hmm jos nähdä tai tavata haluat nii löydät kyllä halutessasi keinon

• Anonyymi

No ei sitten, kun et kerran vaivaudu IRL viestiin vastaamaan. En tuijottele silmiisi enää Joulun jälkeen.

• Anonyymi

IRL hitti ja huti. Ota reilusti kiinne ja kerro suoraan. Näitä tuijottelijoita sekä sivussa huokailijoita on joka puolella riittävästi. Näihin en reagoi mitenkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

IRL hitti ja huti. Ota reilusti kiinne ja kerro suoraan. Näitä tuijottelijoita sekä sivussa huokailijoita on joka puolella riittävästi. Näihin en reagoi mitenkää.

Vain mölli jättää vastaamatta sellaisiin viesteihin, jotka lähetin. Selvin päin. IRL olen parikin kertaa yrittänyt saada miehen puhumaan tunteistaan, mutta turhaan. Joku tekosyy, että voi lopettaa keskustelun. No, tyhmempikin oppii joskus. Se siitä sitten. Se olisi ollut kaunista, jos se olisi ollut totta. En ole koskaan halunnut miehen syliin niin rajusti. Hän kai kuvittelee, että leikin. En jaksa enää vääntää rautalangasta. No, elämä jatkuu. Hyvästi, rakas! Tästedes olet vain työkaveri.

• Anonyymi

Yritä ymmärtää jos hän ei vastaa. Niin hän ei halua sinun kuuluvan elämään kuin pelkästään työkaverina. Ketään et voi pakottaa tykkäämään. Ota huomioon myös se että et ala liikaa ahdistelemaan häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä ymmärtää jos hän ei vastaa. Niin hän ei halua sinun kuuluvan elämään kuin pelkästään työkaverina. Ketään et voi pakottaa tykkäämään. Ota huomioon myös se että et ala liikaa ahdistelemaan häntä.

Hyväksyisin sen, jos hän sanoisi kauniisti ei. Mieluusti tietenkin kertoisi rehellisesti mitä tämä hänen puoleltaan oli. Joskus aiemmin tänä vuonna hän oli satavarmasti pihkassa minuun. Sitten viileni aika paljon. Mutta kun yhä käyttäytyy välillä töissä kuin olisi ihastunut minuun - ja ei silti vastaa mihinkään viestiin, eikä itse tee aloitetta. Sormusta ei ole, eikä ole kertonut olevansa parisuhteessa. Olen ihan kysymysmerkkinä. Jos, mies, tunnistat itsesi tästä ketjusta, niin anteeksi, että menin rakastumaan sinuun. En halua ahdistella, enkä aio enää ottaa minkäänlaista kontaktia muuten kuin työkaverina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      183
      2744
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      195
      2237
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      177
      2046
    4. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1914
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      126
      1894
    6. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      32
      1735
    7. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      74
      1390
    8. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1364
    9. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      175
      1275
    10. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      80
      1212
    Aihe