Olen nuori aikuinen nainen. Olen treffaillut miestä jo moneen otteeseen, ja puhumme aktiivisesti videopuhelun kautta ja viesteillä. Olemme samanlaisia ihmisiä, ja huumorintajumme kohtaavat. Mutta meillä on kuitenkin ongelma. Ongelma ei ole minussa vaan miehessä, joka antaa todella ristiriitaisia signaaleja. Hän toki soittaa minulle jos en soita hänelle. Ja puhuu aina hirveästi mitä kaikkea kivaa teemme yhdessä ja viimekerralla hän jopa uteli koska hän pääsee näkemään minua uudelleen erittäin innokkaasti. Mutta kuitenkaan hän ei itse kysy minua näkemään ensimmäisenä, eikä kerta toteutunut josta hän uteli omien menojensa takia. Tuntuu, että olen hänelle pelkästään mukavaa juttu seuraa, vaikka hän vannoo olevansa kovin kiinnostunut. Hän on kauan halunnut viedä näytille minut vanhempiensa luo noin 3kk deittailun jälkeen. Mutta puhuuko hän siitäkin vain vai onko tosissaan? Tiivistettynä: Puhuu paljon asioita, mutta käytännön toteutus ei kohtaa.
Sanat ja teot eivät kohtaa miehellä
Anonyymi
1
94
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi että ette seurustele all 30 vuotiaana koska niin nuoret ei osaa suunnitella elämää ja seurustelua. Kuten näet vaikeaa on tapaaminen edes järjestää joten mies ei ole tosissaan eikä tiedä edes mitä seurustelu tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254437
- 1062229
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa971490Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721418- 601274
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561145Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041108- 501029
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo111009Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193984