Olen nuori aikuinen nainen. Olen treffaillut miestä jo moneen otteeseen, ja puhumme aktiivisesti videopuhelun kautta ja viesteillä. Olemme samanlaisia ihmisiä, ja huumorintajumme kohtaavat. Mutta meillä on kuitenkin ongelma. Ongelma ei ole minussa vaan miehessä, joka antaa todella ristiriitaisia signaaleja. Hän toki soittaa minulle jos en soita hänelle. Ja puhuu aina hirveästi mitä kaikkea kivaa teemme yhdessä ja viimekerralla hän jopa uteli koska hän pääsee näkemään minua uudelleen erittäin innokkaasti. Mutta kuitenkaan hän ei itse kysy minua näkemään ensimmäisenä, eikä kerta toteutunut josta hän uteli omien menojensa takia. Tuntuu, että olen hänelle pelkästään mukavaa juttu seuraa, vaikka hän vannoo olevansa kovin kiinnostunut. Hän on kauan halunnut viedä näytille minut vanhempiensa luo noin 3kk deittailun jälkeen. Mutta puhuuko hän siitäkin vain vai onko tosissaan? Tiivistettynä: Puhuu paljon asioita, mutta käytännön toteutus ei kohtaa.
Sanat ja teot eivät kohtaa miehellä
Anonyymi
1
108
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi että ette seurustele all 30 vuotiaana koska niin nuoret ei osaa suunnitella elämää ja seurustelua. Kuten näet vaikeaa on tapaaminen edes järjestää joten mies ei ole tosissaan eikä tiedä edes mitä seurustelu tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412365Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423001951- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001299
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta32975