Miksi pitäs väkisin tyytyä lihavaan ja vanhaan naiseen, kun itse nuori ja vähän ylipainoa. Ei kiinnosta paskan vertaa. Mieluite olen yksin. Jos en saa oman tyyppisiä naisia. Haluan nätin naisen mistä tykkään. seksi ei koskas onnistu ruman ja lihavankaa.
En halua lihavaa naista
61
89
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti löydät omanlaisesi joskus elämääsi ja toiveesi toteutuu.
- Anonyymi
Olen löytänyt ennenki ja löydän tod jatkossa.
- Anonyymi
Et sä Alku ketään löydä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä Alku ketään löydä
Sä nyt et ainaskaa luuseri ketään löydä.
- Anonyymi
Kun tyytyisitkin oman laiseesi mutta kurkotat liian korkealle.
Kovin nuorikaan et enää ole, päälle kolmekymmentä. Tuossa iässä pitäisi olla elämä jo melko hyvässä mallissa, useimmilla on.
Mieluiten olet yksin; se toiveesi tulee toteutumaan.- Anonyymi
Niin. Samaamieltä. Ne jotka eivät ole tyytyväisiä, tuskin tyytyvät koskaan mihinkään. Saavat unelmiensa naisen ja menettävät sen samoista syistä, mikä lienee esineellistäminen, turhat vaatimukset ja ylimielisyys ja se rakkaudettomuus. On onni että ne seurustelevat jotka todella välittävät.
- Anonyymi
Ai mallillaan. Ihan hyvin on asiat . Paljo rahaa ja työpaikka. Ja kyllä meen eteenpäin. Varmasti löydän naisen.
- Anonyymi
No en kyl kurkota. Viimeset 2 exää oli kauniita ja neki sain,nytkö mun pitäs sit huolia vanha läski:?
- Anonyymi
Minä voin tyytyä omanlaiseeni mutta rumaa läskiä en huoli.
- Anonyymi
Allu nyt ei saa minkäänlaista naista, jolla jalat liikkuu sen verran, että pääsee pakoon. Ei ole ikinä saanutkaan. Meillä joilla naisia on ollut ja tulee olemaan, ei ole niistä tarvetta täällä huudella. Allu on ruikuttanut koko elämänsä naisen puutetta. Väittää itseään komeaksi...uskoo ken haluaa. Komeat miehet saa naisia, vaikka käytös ei olisikaan ihan viimeisen päälle. Ja allulla se ei todellakaan ole.
- Anonyymi
Ai en ole saanut yli 20 naista ainaski:):)
- Anonyymi
No ainahan sitä voi paskaa jauhaa ja todellista syytä ei tiedä:)
- Anonyymi
Mutta tässä masentuu vain kun ei saa mitään naista.
- Anonyymi
Naisen pitää olla normaalivartaloinen. Oma naiseni on, itse olen vähän lihavampi mut se ei haittaa ja nainen on tyytyväinen koska seksiä riittää.
- Anonyymi
Mä oon totaalisesti hermona ja masentunut ku en saa naista. Rahaa mulla on mutta ei naisia paskaakaan kiinnosta.
- Anonyymi
Luuleeko nämä pellet että niillä on muka rahaa täällä sosialismin keskellä SUOMESSA? HAH!!!
Suomessa ajetaan 3000€ keskiarvoisilla autoilla, keskimäärin 30 vuotta vanhoilla veneillä, ja asumukset ovat mitä ovat.
Katsokaa mitä saa esim USAssa 11 miljoonalla. Millaista asuntoa tulee alle kun laittaa 11 miljoonaa dollaria pöytään.
Autot eikä veneetkään ole vanhoja paskoja, mihin sosialismissa pitää mukautua.
Älä jaksa luulla että sulla olisi rahaa tässä maassa.
- Anonyymi
Samana paäivänä kello 13.00 - 14.38:
-Mä oon totaalisesti hermona ja masentunut ku en saa naista. Rahaa mulla on mutta ei naisia paskaakaan kiinnosta.Paljo rahaa ja työpaikka.
- Ja kyllä meen eteenpäin. Varmasti löydän naisen.
-Mutta tässä masentuu vain kun ei saa mitään naista.
-Mä oon totaalisesti hermona ja masentunut ku en saa naista. Rahaa mulla on mutta ei naisia paskaakaan kiinnosta.
-Saan ihan varmasti naisen - hermot menee ja masentuu kun en saa naista.
Tätä se jauhaa jauhamistaan. Saa ihan varmasti naisen ja masentuu ja on hermona kun ei saa. Pitäisi kai ymmärtää koska hän on heikkolahjainen ja psyykkistä ongelmaa, mutta rajansa kaikella! Millä tuo ujeltaja vaiennetaan?
...ja kohta sama aluata ja sama alusta ja sama alusta ja sama alusta..... - Anonyymi
ei kukaan muukaan halua
- Anonyymi
Älyllisesti aloitus on nollatasolla. On aina parempi olla läski mitä aivoton:)
AsianVierestä - Anonyymi
No sitten en voi saada naista. Haistakaa vain kaikki vittu.
- Anonyymi
Ihan sama onko 195 cm pitkä mies tai tuhansia euroja tilillä rahaa, naisia ei kuitenkaa kiinnosta tyhmä ja kaljuuntunut mies.
- Anonyymi
Mulle On herttaisen samantekevää saamisesi tai saamatta jäämisesi. Ja ketä yrität vakuuttaa.
Itse en huolisi usealla käytössä ollutta.
Läski nainen- Anonyymi
No mua ei kiinnosta sun läskin kommentit, mene laihduttamaan että joskus tulee parempi elämä. hikijumppaa :D
Lihava olis pehmee, mieti nyt kuin untuvatyyny ja täkki. 😃
- Anonyymi
Mä en ikinä huoli mitää läskiä 40 v todella ruma finninaamasta naista, jos en saa parempaa oon yksin.
- Anonyymi
Teinit on finninaamoja, eivät nelikymppiset enää.
- Anonyymi
Sun pitää huolia lihava nainen jos nainen haluaa sinut. Ei mies valitse koskaan naista vaan nainen valitsee miehen. Et ole siinä asemassa että saat valita vaan sun pitää kiinnostua itseäsi rumemmista naisista.
- Anonyymi
Haha luuletko et huolin, vaikka antaisit mulle 3 miljoonaa, en huoli, mene itte joku henna kalinainen iskemään :D.
- Anonyymi
Miksi pitäisi saada nainen ja seksiä? Ilmankin pärjää jaa pystyy elämään. Seksikään ei ole elämän perustarve, kuten jotkut yrittää urputtaa. Ilmankin voi elää. Ei tarvitse huolehtia kyin itsestään ja saa olla vapaa.
- Anonyymi
No kyllä tarvii naista ja kosketusta ja läheisyyttä, täs tulee jo hulluksi kun ei saa naista edes lihavaa.helvetti ei ihme et hermot on jatkuvasti kireellä
- Anonyymi
Joku läski ruma vanha 40 v mummomainen mekko päälä tulee jutteleen mulle. Joo ei kiitoas enää ikinä koska tommosiin.
- Anonyymi
Helvetti saatana enää koskaa sekaannu semmosiin mistä en pidä.
- Anonyymi
No emmä muutenkaa enää koskaa voi saada naista. Ku olen kaljuuntunut. Lihava. Yksinkertanen ja mielenvikanen hullu narsisti epävakaa.
- Anonyymi
Siinähän se tuli, lyhyesti ja ytimekkäästi. Ja vielä omasta suustasi.
Ei voi olla muuta kuin samaa mieltä.
- Anonyymi
Ihmisillä on nykyää saatana mitä vain ongelmia.
- Anonyymi
Ainaski mä saan tehdä töitä, jos en naista saa perkele.
- Anonyymi
Vaikene jo allu. Ei täällä ketään kiinnosta sun uikutus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikene jo allu. Ei täällä ketään kiinnosta sun uikutus.
No ei näytä kiinnostavan joo. Ihan sama.
- Anonyymi
Onko joku väittänyt, että sun pitäis tyytyä lihavaan ja vanhaan naiseen?
Ei tietenkään tartte! Jokainen ihminen saa ihan itse määritellä sen, millaisen kumppanin hän huolii. Ei kukaan muu siitä voi päättää.
Pitää kuitenkin sitten myös tyytyä kohtaloonsa, jos on asettanut vaatimuksensa niin korkealle, ettei voi saada haluamaansa. Valittaminen ei auta.- Anonyymi
No aika monet helvetti väittää täälä et oot ruma tyydy vanhaa ja lihavaan. Haha oon nuori pitkä mies joka tienaa. Mä en läskiä vanhaa halua:).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aika monet helvetti väittää täälä et oot ruma tyydy vanhaa ja lihavaan. Haha oon nuori pitkä mies joka tienaa. Mä en läskiä vanhaa halua:).
Yli kolmekymppinen ei enää ole nuori.
Jos sä nuorena oot saanu nättejä nuoria naisia, niin ei sun nyt auta kuin myöntää, että oma ulkonäkösi on niistä ajoista huonontunut selvästi, kun kerran flaksi ei enää käy. Ikäkin huonontaa mahkuja nuoriin naisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä nuorena oot saanu nättejä nuoria naisia, niin ei sun nyt auta kuin myöntää, että oma ulkonäkösi on niistä ajoista huonontunut selvästi, kun kerran flaksi ei enää käy. Ikäkin huonontaa mahkuja nuoriin naisiin.30-vuotiaat on vielä melko nuoria kyllä, naisissa ja miehissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä nuorena oot saanu nättejä nuoria naisia, niin ei sun nyt auta kuin myöntää, että oma ulkonäkösi on niistä ajoista huonontunut selvästi, kun kerran flaksi ei enää käy. Ikäkin huonontaa mahkuja nuoriin naisiin.On aika nuori sori vain. 40 vuotiaski on nuori. Tiedän, mutta en jaksa ees vastata tollasille idiooteille. Mä halun nätin piste!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä nuorena oot saanu nättejä nuoria naisia, niin ei sun nyt auta kuin myöntää, että oma ulkonäkösi on niistä ajoista huonontunut selvästi, kun kerran flaksi ei enää käy. Ikäkin huonontaa mahkuja nuoriin naisiin.No ei kyllä ole paljoa huonontunu ruma en ole, ostan vaatteita uusia. Uusia hajusteita. Käyn salilla. Mä vielä sen kauniin naisen saan.
- Anonyymi
Voin antaa eksäni sulle. Se tarvii varakkaan miehen, sillä on 3 lasta jotka se teki juopon miehen kanssa.
- Anonyymi
Ei tarvi, pysyn naisista erossa ikuisesti.
- Anonyymi
Jos ei kerta naista saa pitää olla yksin.
- Anonyymi
Nytki laitoin uuden kuvan Tinderiin. En silti saa mitään osumia ihan paskaa.
- Anonyymi
"Miksi pitäs väkisin tyytyä lihavaan ja vanhaan naiseen, kun itse nuori ja vähän ylipainoa. Ei kiinnosta paskan vertaa. "
Allu ei sun tarvitse tyytyä! Mutta siihen sun on sitten tyydyttävä että jäät ilman ja yksin.
Ja sit paitsi et ole enää mikään nuorimies, yli kolmekymmentä sentään! Aika kuluu tik-tak Allu vanhenee tik-tak. - Anonyymi
Mulla on paljo rahaa ja iha suht hyvin asiat, vaikka ei toki kaikki ole. Oon masentunut kun oon vittu nytki ostarillla yksin ja kaikilla kauniita naisia ja kumppanit. En halua huoriin mennä. Enkä halua ikinä rumaa ja läskiä. Eli tää paska olo on ikuisuutta. Pitäskö hyppää junan alle???
- Anonyymi
Ota lihava nainen, vie se punttisalille laihduttamaan, sitten sulla on hyvä kaunis nainen.
On minullakin rahaa 160 tonnia tilillä. Ei se mitään merkkaa koska oon ruma. - Anonyymi
Olen komea pitkä 195 cm mies käyn salilla ja pukeudun siististi. En haise ja käyn suihkus ja kaikkee. Helvetti ei mee jakeluun. Silti mitää saumaa naisiin.
- Anonyymi
Mulla on ollut nättejä naisia vähän pyöreitä se ok, mutta en halua rumaa ja lihavaa.
- Anonyymi
Sen jälkee sekosin ku kaunis ex nainen jätti mut ja mä jäin ihan yksin...
- Anonyymi
On se vaan noloa jos nainen painaa niin paljon että sänky hajoaa.
- Anonyymi
Niin on. Ja mulla on ollut kauniita naisia. Viimeaikoina vanhoja todella rumia lihavia. Ei kiinnosta paskaakaan. Koska itse olen pitkä ja suht komea.
T. Allu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Ja mulla on ollut kauniita naisia. Viimeaikoina vanhoja todella rumia lihavia. Ei kiinnosta paskaakaan. Koska itse olen pitkä ja suht komea.
T. AlluMinä en vaan ikinä ja mitenkää pysty 120 kg läskistä kiinnostuun joka on 40 v ja mummomainen vaatetyyli.
- Anonyymi
Naisen pitää meikata ja käyttää tiukkoja farkkuja ja olla naisellinen, muuten ei nappaa yhtään.
- Anonyymi
Sami hedberg sai kaunii laihan naisen. Vaikka hän on itse lihava ja ei kovin komea mies.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872