Olen siis heikkolahjainen todettu pienestä. Erityisluokalla ja kaikkee. En koulutettu pätkätyöläinen. Masentunut ja kaveriton. Yksinäinen. Käyn töiss iha hyvä palkkasessa, mutta en tule koskaan kelpaan naisille. Olen vielä ujo enkä puhu mitään ja kiltti ja puhun hiljasella äänellä. Lisäks kielellinen erityishäiriö.
Ei voi koskaa saada naista.
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet liian kiltti ja kunnollinen. Naiset eivät halua kilttiä ja kunnollista miestä vaan menestyvän, narsistisern yritysjohtajan tai tatuoidun öykkäröijäjännämiehen.
Kiltti ja kunnollinen mies ei kelpaa. Toisaalta, miksi edes haluaisit degeneroituneen nykynaisen?- Anonyymi
👀🤭 aijaa boy by
- Anonyymi
Todellaki haluan naisen.
- Anonyymi
Täällä kuitenkin huudat kovaan ääneen joka päivä, etkä kovinkaan kiltisti. Kyllä kaikki näkee jo kaukaa mikä olet. Totu ajatukseen, ettet tule naista saamaan, ennenkuin saat pääsi kuntoon. Se on ihan sama miltä näytät tai paljonko tienaat, jos päässä heittää noin pahasti.
- Anonyymi
No olen menossa terapiaan.
- Anonyymi
On tuossa haastetta kerrakseen. Kyllä taatusti on hyvin vaikea ihmissuhteita luoda noilla eväillä.
Koulutus nyt ei varmasti ole se suurin probleema, mutta masennus ja ujous asettaa jo sellaisia muureja tutustumiseen että todella vaikeaa on.
Sanot ettet puhu mitään. Vaikea sillloin kenenkään on olla kanssasi. Kyllä kanssakäymiseen tarvitaan myös se puoli, että puhua ja keskustella voidaan.
Masennukseen voi hakea apua. Ujouttakin lieventää kehittämällä itsetuntoaan. Itse itsesi tuomitset olemaan yksin, senhän sanot jo aloituksessasi. Kun noin päättää, tuppaa se kyllä toteutumaan.
Ihminen on kyllä vastuussa omasta itsestään ja elämästään, ei voi vastuuta omasta olosta työntää kenenkään toisen niskoille. On mahdoton yhdenkään ihmisen tulla ja korjata elämääsi hyväksi, itse sen eteen työn joutuu tekemään. Ikävä kyllä näin on.
Ei riitä vaikka kuinka olsi kiltti ja kunnollinen jos ei uskalla kontaktiin kenenkään kanssa, ja vain istuu syrjässä vihaamassa itseään.
Ei ole olemassa mitään hyvää haltijatarta joka loihtii kaiken hyväksi. Itsesääli ei mihinkään vie. - Anonyymi
Kyllä sinäkin naisen saa kunhan vaan alat juomaan viinaa ja käymään baareissa. Jääkiekkohallin baarit on hyviä iskupaikkoja.
- Anonyymi
Ihan sama onko 195 cm pitkä mies tai tuhansia euroja tilillä rahaa, naisia ei kuitenkaa kiinnosta tyhmä ja kaljuuntunut mies....
- Anonyymi
Ihan paskaa yksinäistä tää elämä muutenkin kun aina yksin ja ei saa naista vaikka rahaa ja käy töissä.
- Anonyymi
Joku läski ruma vanha 40 v mummomainen mekko päälä tulee jutteleen mulle. Joo ei kiitoas enää ikinä koska tommosiin
- Anonyymi
Mut ookg geiiiii varmast oooooottt
- Anonyymi
No kyllä tarvii naista ja kosketusta ja läheisyyttä, täs tulee jo hulluksi kun ei saa naista edes lihavaa.helvetti ei ihme et hermot on jatkuvasti kireellä..
- Anonyymi
ON SE HELVETTI KUMMA ETTEI SAA NÄTTIÄ TYTTÖÄ, MÄ EN HALUA MUA 10 V VANHNAA HAAHKAA LÄSKIMAHAA JA EI KIITOS
- Anonyymi
No emmä muutenkaa enää koskaa voi saada naista. Ku olen kaljuuntunut. Lihava. Yksinkertanen ja mielenvikanen hullu narsisti epävakaa....
- Anonyymi
Eräällä työpaikalla oli suulas henkilö, joka jaksoi olla aina ironinen tauoilla. Oikeastaan koko työmaa oli samassa hengessä.
- Anonyymi
"ON SE HELVETTI KUMMA ETTEI SAA NÄTTIÄ TYTTÖÄ, MÄ EN HALUA MUA 10 V VANHNAA HAAHKAA LÄSKIMAHAA JA EI KIITOS"
....ja sitten tämä tyyppi ihmettelee ettei ketään saa...
Kyllä pitääkin viirata korvien välistä ja pahasti.- Anonyymi
Niinpä vissiin joo. Mä olen hullu ja sekopää kiitos kaikille. Sentää mä käyn töis ja on rahaa ja uus asunto.
- Anonyymi
Mä käyn baareiski mut ei kelpaa naisille kaljuuntunut tavis mies.
- Anonyymi
Kyllä helvetti masentaa ku ei saa ees tinderis osumia.
- Anonyymi
Sit jos tulee osuma, nainen saatana poistaa.
- Anonyymi
Onhan elämässä muutakin. Unohda naiset. Kesää ootellaan jo on ikävä kesää:)
https://youtu.be/S-hqgT6m620
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837