Ei voi koskaa saada naista.

Anonyymi

Olen siis heikkolahjainen todettu pienestä. Erityisluokalla ja kaikkee. En koulutettu pätkätyöläinen. Masentunut ja kaveriton. Yksinäinen. Käyn töiss iha hyvä palkkasessa, mutta en tule koskaan kelpaan naisille. Olen vielä ujo enkä puhu mitään ja kiltti ja puhun hiljasella äänellä. Lisäks kielellinen erityishäiriö.

21

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet liian kiltti ja kunnollinen. Naiset eivät halua kilttiä ja kunnollista miestä vaan menestyvän, narsistisern yritysjohtajan tai tatuoidun öykkäröijäjännämiehen.

Kiltti ja kunnollinen mies ei kelpaa. Toisaalta, miksi edes haluaisit degeneroituneen nykynaisen?

• Anonyymi

👀🤭 aijaa boy by

• Anonyymi

Todellaki haluan naisen.

• Anonyymi

Täällä kuitenkin huudat kovaan ääneen joka päivä, etkä kovinkaan kiltisti. Kyllä kaikki näkee jo kaukaa mikä olet. Totu ajatukseen, ettet tule naista saamaan, ennenkuin saat pääsi kuntoon. Se on ihan sama miltä näytät tai paljonko tienaat, jos päässä heittää noin pahasti.

• Anonyymi

No olen menossa terapiaan.

• Anonyymi

On tuossa haastetta kerrakseen. Kyllä taatusti on hyvin vaikea ihmissuhteita luoda noilla eväillä.
      Koulutus nyt ei varmasti ole se suurin probleema, mutta masennus ja ujous asettaa jo sellaisia muureja tutustumiseen että todella vaikeaa on.
      Sanot ettet puhu mitään. Vaikea sillloin kenenkään on olla kanssasi. Kyllä kanssakäymiseen tarvitaan myös se puoli, että puhua ja keskustella voidaan.
      Masennukseen voi hakea apua. Ujouttakin lieventää kehittämällä itsetuntoaan. Itse itsesi tuomitset olemaan yksin, senhän sanot jo aloituksessasi. Kun noin päättää, tuppaa se kyllä toteutumaan.
      Ihminen on kyllä vastuussa omasta itsestään ja elämästään, ei voi vastuuta omasta olosta työntää kenenkään toisen niskoille. On mahdoton yhdenkään ihmisen tulla ja korjata elämääsi hyväksi, itse sen eteen työn joutuu tekemään. Ikävä kyllä näin on.
      Ei riitä vaikka kuinka olsi kiltti ja kunnollinen jos ei uskalla kontaktiin kenenkään kanssa, ja vain istuu syrjässä vihaamassa itseään.
      Ei ole olemassa mitään hyvää haltijatarta joka loihtii kaiken hyväksi. Itsesääli ei mihinkään vie.

• Anonyymi

Kyllä sinäkin naisen saa kunhan vaan alat juomaan viinaa ja käymään baareissa. Jääkiekkohallin baarit on hyviä iskupaikkoja.

• Anonyymi

Ihan sama onko 195 cm pitkä mies tai tuhansia euroja tilillä rahaa, naisia ei kuitenkaa kiinnosta tyhmä ja kaljuuntunut mies....

• Anonyymi

Ihan paskaa yksinäistä tää elämä muutenkin kun aina yksin ja ei saa naista vaikka rahaa ja käy töissä.

• Anonyymi

Joku läski ruma vanha 40 v mummomainen mekko päälä tulee jutteleen mulle. Joo ei kiitoas enää ikinä koska tommosiin

• Anonyymi

Mut ookg geiiiii varmast oooooottt

• Anonyymi

No kyllä tarvii naista ja kosketusta ja läheisyyttä, täs tulee jo hulluksi kun ei saa naista edes lihavaa.helvetti ei ihme et hermot on jatkuvasti kireellä..

• Anonyymi

ON SE HELVETTI KUMMA ETTEI SAA NÄTTIÄ TYTTÖÄ, MÄ EN HALUA MUA 10 V VANHNAA HAAHKAA LÄSKIMAHAA JA EI KIITOS

• Anonyymi

No emmä muutenkaa enää koskaa voi saada naista. Ku olen kaljuuntunut. Lihava. Yksinkertanen ja mielenvikanen hullu narsisti epävakaa....

• Anonyymi

Eräällä työpaikalla oli suulas henkilö, joka jaksoi olla aina ironinen tauoilla. Oikeastaan koko työmaa oli samassa hengessä.

• Anonyymi

"ON SE HELVETTI KUMMA ETTEI SAA NÄTTIÄ TYTTÖÄ, MÄ EN HALUA MUA 10 V VANHNAA HAAHKAA LÄSKIMAHAA JA EI KIITOS"

....ja sitten tämä tyyppi ihmettelee ettei ketään saa...
      Kyllä pitääkin viirata korvien välistä ja pahasti.

• Anonyymi

Niinpä vissiin joo. Mä olen hullu ja sekopää kiitos kaikille. Sentää mä käyn töis ja on rahaa ja uus asunto.

• Anonyymi

Mä käyn baareiski mut ei kelpaa naisille kaljuuntunut tavis mies.

• Anonyymi

Kyllä helvetti masentaa ku ei saa ees tinderis osumia.

• Anonyymi

Sit jos tulee osuma, nainen saatana poistaa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe