Tabukeskustelua

S24:n palstoilla käydyssä keskustelussa vedotaan vastapuolen kelvottomaan moraaliin, yliopistossa oli selvää, että argumentin tuli olla tieteellisen tutkimuksen mukainen.

Yliopistossa ei tullut kuuloonkaan, että joku tieto oli sopimaton lausua, eli että se olisi ollut tabu. Tabuajattelu on taas täällä kaiken kattava periaate.

On kaksi maailmaa, jotka eivät kohtaa.

10

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin pienestä ei pääse jäljille, mitä tarkemmin mahdat tarkoittaa.
      Eikös palstan "ätminkäiset" nimenomaan julista, että täällä paljastetaan kaikki, ja ainakin ne asiat, mitä muut, kukaan ja missään ei uskalla edes mainita, mottona "Palstalla sanotaan totuus!"
      ;ö)

      • Ei ole palstan ätminkäisten sen paremmin kuin heidän vastustajiensakaan kirjoitelmat biologisen tiedon mukaiset. Mutta kuvitelmat suovat mahdollisuuden lyödä toisiaan kuin vierasta sikaa. Ja sitä todella halullisesti harrastetaan.

        Erityisen kelvoton on kuitenkin se, joka tuo esiin biologipiireissä tunnettua ja tutkittua tietoa, koska sen esittäminen on sopimatonta. Biologia kun kertoo, miten kaiken suvullisesti lisääntyvän elämän toiminta on luonteeltaan SEKSUAALISTA. Mutta jos sen sanoo, ja kertoo vielä yksityiskohtiakin, on irstas sika.

        Näin ei ole yliopistomaailmassa.


    • Lue nyt itse tuo uudelleen, ja muotoile se sen jälkeen miksi hyvänsä.

      Jos käydään vain yksi keskustelu, ja sitten vedotaan siihen että sitä samaa keskustelua käydään kaikilla palstoilla, niin jossain mättää.

      Hei Haloo!

      (hihitystä)

      • Mjoo

        Minulle (noin lukijan roolissa) tämä näyttäytyy siltä että Viuhditaan & Vouhditaan salilta toiselle pällistelemään sitä että mikään ei liiku.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Minulle (noin lukijan roolissa) tämä näyttäytyy siltä että Viuhditaan & Vouhditaan salilta toiselle pällistelemään sitä että mikään ei liiku.

        (hihitystä)

        Eli siis

        Eli siis palstatabut ovat eräänlaisia kiintiökirjoittajia, joiden tehtävä on vain pitää yllä tulta.

        Kipinämikkoja

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Eli siis

        Eli siis palstatabut ovat eräänlaisia kiintiökirjoittajia, joiden tehtävä on vain pitää yllä tulta.

        Kipinämikkoja

        (hihitystä)

        Suomen ongelmat ratkeavat sillä, että PPP (Pirkka Pekka Petelius) ja uskonnollinen miniatyyri (lahkot) siirretään Ahvenanmaalle toimittamaan harrastuksiaan, ja keskitytään oleelliseen, eli kieleen.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Eli siis

        Eli siis palstatabut ovat eräänlaisia kiintiökirjoittajia, joiden tehtävä on vain pitää yllä tulta.

        Kipinämikkoja

        (hihitystä)

        On myös tapa heitellä vaikeaselkoista läppää ja panna toinen miettimään, kellehän se oli ja mitä se tarkoitti. En puuttunut tässä puheenvuorossani tähän ilmiöön.


      • Funeau kirjoitti:

        Suomen ongelmat ratkeavat sillä, että PPP (Pirkka Pekka Petelius) ja uskonnollinen miniatyyri (lahkot) siirretään Ahvenanmaalle toimittamaan harrastuksiaan, ja keskitytään oleelliseen, eli kieleen.

        (hihitystä)

        Ei taitaisi paljonkaan porukkaa jäädä jäljelle, jos kaikki jotka on toivottu muuttavan Ahvenanmaalle, niin tosiaan tekis..


    • Anonyymi

      Todellakin kaksi maailmaa, jotka eivät voi kohdata: Totuus ja Valhe!

      • Totuuden & valheen leikki

        Hyvä neuvo: Älä jää hankeen makaamaan.

        (hihitystä)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe