Tabukeskustelua

S24:n palstoilla käydyssä keskustelussa vedotaan vastapuolen kelvottomaan moraaliin, yliopistossa oli selvää, että argumentin tuli olla tieteellisen tutkimuksen mukainen.

Yliopistossa ei tullut kuuloonkaan, että joku tieto oli sopimaton lausua, eli että se olisi ollut tabu. Tabuajattelu on taas täällä kaiken kattava periaate.

On kaksi maailmaa, jotka eivät kohtaa.

10

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin pienestä ei pääse jäljille, mitä tarkemmin mahdat tarkoittaa.
      Eikös palstan "ätminkäiset" nimenomaan julista, että täällä paljastetaan kaikki, ja ainakin ne asiat, mitä muut, kukaan ja missään ei uskalla edes mainita, mottona "Palstalla sanotaan totuus!"
      ;ö)

      • Ei ole palstan ätminkäisten sen paremmin kuin heidän vastustajiensakaan kirjoitelmat biologisen tiedon mukaiset. Mutta kuvitelmat suovat mahdollisuuden lyödä toisiaan kuin vierasta sikaa. Ja sitä todella halullisesti harrastetaan.

        Erityisen kelvoton on kuitenkin se, joka tuo esiin biologipiireissä tunnettua ja tutkittua tietoa, koska sen esittäminen on sopimatonta. Biologia kun kertoo, miten kaiken suvullisesti lisääntyvän elämän toiminta on luonteeltaan SEKSUAALISTA. Mutta jos sen sanoo, ja kertoo vielä yksityiskohtiakin, on irstas sika.

        Näin ei ole yliopistomaailmassa.


    • Lue nyt itse tuo uudelleen, ja muotoile se sen jälkeen miksi hyvänsä.

      Jos käydään vain yksi keskustelu, ja sitten vedotaan siihen että sitä samaa keskustelua käydään kaikilla palstoilla, niin jossain mättää.

      Hei Haloo!

      (hihitystä)

      • Mjoo

        Minulle (noin lukijan roolissa) tämä näyttäytyy siltä että Viuhditaan & Vouhditaan salilta toiselle pällistelemään sitä että mikään ei liiku.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Minulle (noin lukijan roolissa) tämä näyttäytyy siltä että Viuhditaan & Vouhditaan salilta toiselle pällistelemään sitä että mikään ei liiku.

        (hihitystä)

        Eli siis

        Eli siis palstatabut ovat eräänlaisia kiintiökirjoittajia, joiden tehtävä on vain pitää yllä tulta.

        Kipinämikkoja

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Eli siis

        Eli siis palstatabut ovat eräänlaisia kiintiökirjoittajia, joiden tehtävä on vain pitää yllä tulta.

        Kipinämikkoja

        (hihitystä)

        Suomen ongelmat ratkeavat sillä, että PPP (Pirkka Pekka Petelius) ja uskonnollinen miniatyyri (lahkot) siirretään Ahvenanmaalle toimittamaan harrastuksiaan, ja keskitytään oleelliseen, eli kieleen.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Eli siis

        Eli siis palstatabut ovat eräänlaisia kiintiökirjoittajia, joiden tehtävä on vain pitää yllä tulta.

        Kipinämikkoja

        (hihitystä)

        On myös tapa heitellä vaikeaselkoista läppää ja panna toinen miettimään, kellehän se oli ja mitä se tarkoitti. En puuttunut tässä puheenvuorossani tähän ilmiöön.


      • Funeau kirjoitti:

        Suomen ongelmat ratkeavat sillä, että PPP (Pirkka Pekka Petelius) ja uskonnollinen miniatyyri (lahkot) siirretään Ahvenanmaalle toimittamaan harrastuksiaan, ja keskitytään oleelliseen, eli kieleen.

        (hihitystä)

        Ei taitaisi paljonkaan porukkaa jäädä jäljelle, jos kaikki jotka on toivottu muuttavan Ahvenanmaalle, niin tosiaan tekis..


    • Anonyymi

      Todellakin kaksi maailmaa, jotka eivät voi kohdata: Totuus ja Valhe!

      • Totuuden & valheen leikki

        Hyvä neuvo: Älä jää hankeen makaamaan.

        (hihitystä)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe