Kertoisinko tämän

Anonyymi

Oon jo kauan ollut ihastunut suhun. Meidän välillä on aivan liikaa latausta. Oon taistellut tätä tunnetta vastaan.
En ole onnellinen, mutta en osaa oikein lähteäkään tämänhetkisestä.
Pitäisi päättää mitä tässä oikein tekisi. Ehkä sitä pitäisi olla rohkea ja ajatella kerrankin itseään.
Sekoitat vain kaiken, ajattelen liikaa sua. Sitä miten pitäisit mua sylissäs, mitä meillä voisi olla.

36

1937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko ihastuksesi kertonut sinulle tunteistaan vai näkyykö ihastuminen muulla tavoin?

    • Anonyymi

      Jos et rakasta entistä, niin seuraa sydäntäsi, näin minä tekisin. Mutta hienovaraisesti lopettaisin aikaisemman suhteeni. Mutta meitä on niin moneksi.

    • Anonyymi

      Hänelle sanoisin, että mitä tahansa mitä hän laittaisi ymmärtäisin ja toivoisin että hän ymmärtäisi myös jos laittaisin hänelle. En halua hänelle kuin hyvää ja auttaisin ja ymmärtäisin häntä kaikessa tarpeen mukaan.

      Taistelen itse samojen tunteiden kanssa. Lopulta se mikä estää, on kaikki se mitä on jo rakentanut, eikä sitä voi jättää tuosta noin vain. Ja kun ei toisenkaan tahtotilaa ja tilannetta voi täysin ennalta tietää.

      Toisaalta jos ei kysy ei voikaan tietää. Voihan se lisäksi olla, ettei meidän juttu toimisikaan kun arki astuu mukaan ja toisesta alkaa nähdä myös ne huonot puolet. Toisaalta sille josta välittää pitäisi kuitenkin uskaltaa näyttää ne myös, koska hänen pitäisi olla se tuki ja turva joka pystyy ottamaan ne vastaan.

    • Anonyymi

      Sama itsellä erästä työpaikan ruskeahiuksista naista kohtaan. Hän varattu.

      • Anonyymi

        minne päin menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minne päin menee?

        Kanta-Häme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanta-Häme

        Tarkemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkemmin?

        Olet ollut sylissäni...vieläpä hajareisin.


    • Anonyymi

      Voi hitsi kunpa olisit vastapäätä istuva ihanainen. Vuosia mennyt jo sumussa, ja hän pysyy koko ajan mielessä päällimmäisenä. Tulee pitkä viikko jälleen ilman häntä...
      Olen monesti meinannut ottaa asian hänen kanssaan puheeksi, mutta viime aikoina etäisyys on hieman kasvanut, enkä haluaisi sotkea hänen elämäänsä. Tosin hän on silminnähden onnellinen viime aikaisten tapahtumien johdosta, ja hyvä niin.
      Ehkä seuraavassa elämässä.

      • Anonyymi

        Mitä on viimeaikoina tapahtunut? Jotain merkittävää kenties?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on viimeaikoina tapahtunut? Jotain merkittävää kenties?

        Hän on ottanut suuria askeleita elämässään eteenpäin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ottanut suuria askeleita elämässään eteenpäin...

        Silti olet mielessäni! Tökkää viestillä, siis suoraan kännyyn, ei tänne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti olet mielessäni! Tökkää viestillä, siis suoraan kännyyn, ei tänne...

        Laita joku juttu jonka vain sinä ja hän tietää, ja jos osuu niin alkaa viestiä pukkaamaan. Haluaisin todellakin jo viimein sanoa hänelle mitä tunnen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita joku juttu jonka vain sinä ja hän tietää, ja jos osuu niin alkaa viestiä pukkaamaan. Haluaisin todellakin jo viimein sanoa hänelle mitä tunnen.

        Koska tapasitte viimeksi ja missä tilanteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tapasitte viimeksi ja missä tilanteessa?

        Eilen illalla erään harrastuksen merkeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ottanut suuria askeleita elämässään eteenpäin...

        Mistä -> minne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä -> minne?

        Nykytilasta kohti avioliiton satamaa.


    • Anonyymi

      Arvaappa kuinka monta kertaa tällä palstalla on ollut ihan samanlainen aloitus, eikä se ole johtanut mihinkään?
      1 000 000 000 , oon lueskellut näit huvikseen jo aika pitkään.
      Tee jotain omalaatuista.

      • Anonyymi

        Ymmärrät varmaan ironian tässä sun kommentissa... tämähän oli omalaatuinen ja harvinainen kannanotto.


    • Anonyymi

      On hyvinkin mahdollista, että lataus on yksipuolista, onko? No oli tai ei, tuossa tilanteessa ensimmäinen asia on kääntää huomio nykyiseen suhteeseen, onko se jotain sellaista jossa haluatte olla ja jatkaa.

      Näissä tilanteissa pukkaa unohtumaan se fakta, että vaikka ihastuminen ja lataus on kuinka voimakas tahansa, olennaista ei ole se että päättääkö nykyinen suhde sen takia että voi antaa mahdollisuuden tälle ihastukselle, vaan sen suhteen tarkastelu missä tällä hetkellä on. Ymmärrän voimakkaan ihastuksen sekovoiman, mutta ei se ole mikään ratkaisu alkaa vipattamaan heti uuteen suuntaan.

      Moni ihastuu ja alkaa haihattelemaan ihastuksen suuntaan siinä kohti kun oma elämä on jotenkin jämähtänyt. Ottaisin ihastumisen oireena jonka pitäisi kääntää katse omaan elämään ja sen eri osa-alueisiin eikä niin että heti ollaan tekemässä olosuhdemuutoksia nykyisessä parisuhdetilanteessa jotta voi edetä hullaantumisensa mukaan.

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti, mutta minä selvittäisin kyllä myös sen uuden ihastuksen kanssa tunteet, syyt ja asiat, jotka ihastumiseen ovat johtaneet. Ja voihan se olla sen keskustelun jälkeen tilanne se, että kumpikin haluaa pitää entisyytensä, mutta hyvällä fiiliksellä, sovituissa rajoissa nauttia toisistaan ja yhteisestä sävelestä. Tai ehkä tuon keskustelun jälkeen käy jopa niin että ihastus katoaa kokonaan tultuasn yhteen tosielämän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti, mutta minä selvittäisin kyllä myös sen uuden ihastuksen kanssa tunteet, syyt ja asiat, jotka ihastumiseen ovat johtaneet. Ja voihan se olla sen keskustelun jälkeen tilanne se, että kumpikin haluaa pitää entisyytensä, mutta hyvällä fiiliksellä, sovituissa rajoissa nauttia toisistaan ja yhteisestä sävelestä. Tai ehkä tuon keskustelun jälkeen käy jopa niin että ihastus katoaa kokonaan tultuasn yhteen tosielämän kanssa.

        Mutta entä jos kaikki eivät välttämättä halua lähteä asiaa edes ruotimaan. Eivät jaksa / ei ole kapasiteettia / kiinnostusta syvälliseen asian märehtimiseen. Eli jos vaikka itse haluaisinkin, haluaako toinen ja hyödyttääkö se lopulta enää mitään. Voi sitä (näköjään) jatkaa niissä normaaleissa väleissä puhumattakin... 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta entä jos kaikki eivät välttämättä halua lähteä asiaa edes ruotimaan. Eivät jaksa / ei ole kapasiteettia / kiinnostusta syvälliseen asian märehtimiseen. Eli jos vaikka itse haluaisinkin, haluaako toinen ja hyödyttääkö se lopulta enää mitään. Voi sitä (näköjään) jatkaa niissä normaaleissa väleissä puhumattakin... 🤔

        no sittenhän sä näät kannattaako jatkaa ilman puhumatta. uskon et kitkaa on ilmassa. ainakin mun puolelta. mä tunnustin tunteet ja sä vaan sivuutit ne joten. oot ainaki näyttäny sen sun asshole puolen loistavasti! onnee vaa laastarien pariin. sillähän se pipipää paranee


    • Anonyymi

      Onko kyse nyt keväästä asti ? Itse en ollut vielä silloin sinkku ja en pannut merkille oman ihastukseni naista kohtaan vasta nyt kun syksyn mittaan t Jo.. 🙂

    • Anonyymi

      Samoin sinä olet 😗, pitäiskö lähteä meidän kokeileen tässä sitä että tulisit syliini..

      • Anonyymi

        Kerro sitten niin hyppään syliisi;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sitten niin hyppään syliisi;)

        No kerro millä kirjaimella alkaa työpaikkasi nimi, oma ja viereinen alkaa L, jos olet oikee nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro millä kirjaimella alkaa työpaikkasi nimi, oma ja viereinen alkaa L, jos olet oikee nainen.

        Hmm. Kaupungin eka kirjain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm. Kaupungin eka kirjain?

        Etkö muka tajunnu ei kaupunki vaan työpaikan nimi alkaa L, entä sun? Äläkä vastaa kysymykseen millään kysymyksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muka tajunnu ei kaupunki vaan työpaikan nimi alkaa L, entä sun? Äläkä vastaa kysymykseen millään kysymyksellä.

        M-kirjaimella.


    • Anonyymi

      Työpaikkaromansseissa on sellainen hankaka piirre että se isoin lataus tulee siitä että ollaan samalla työpaikalla jolloin jännitystä yllä pitäen voidaan vilkuilla toisia jne... ei sitä välttämättä järin suurta latausta sitten olekaan kun ihastus muuttuu suhteeksi. Jää se arkijännä pois. Jos kyseessä on kaks täyspäistä aikuista, työssä otetaan asiallisesti ja treffaillaan mahdollisimmam pian vapaa-ajalla. Kovin pitkään tämän arkijännän jatkuessa työpaikalla, siitä tulee vaan arkea maustava huume joka useimmiten on vaan sen pakenemista että oma työ ei ole tarpeeksi innostava. Jos jotain aitoa ja suurempaa on pelissä, ei sitä työn kustsnnuksella oitkään pelata vaan intressi siirtyy vapaa-aikaan ja työ pysyy työnä. Mutta useimmat työpaikkaromanssit näyttävät olevan peliä arjen tylsyyttä vastaan.

    • Anonyymi

      No niin, syytät toista pään sekoittamisesta ja siitä, että ajattelet häntä liikaa. Itse en ainakaan haluis kumppania, jolle olis rasite ajatella mua tai hän kokis ajattelevansa mua liikaa. Kuka nyt tyyppiä haluaa, joka ei ajattelis rakastustaan.

    • Anonyymi

      Okseettaa😱😓😰

    • Anonyymi

      Joku ketjussa sanoi, että kannattaa miettiä oma vanha suhde erikseen ei uuden ihastuksen kautta. Olen saa mieltä. Itse lopetin oman suhteeni tuon takia (kulissi ja omaisuuden jako vielä käynnissä). Jos vanha suhde on säilyttämisen arvoinen, ei jää muuta vaihtoehtoa kuin unohtaa ihastus tai kysyä hänen kantaansa salasuhteeseen. Jos vanhaa suhdetta ei näe säilyttämisen arvoisena ja lopun elämän suhteena, on VÄÄRIN varata se toinen vaikkei tulevaisuutta ole (varsinkin, jos lapsia ei vielä ja aika on rajallinen). Jos rakastuu syvästi ja pysyvästi, on vanha suhde todennäköisesti ollut kuollut jo pitkään ja vain tapa.

      Salasuhde pitkän päälle rasittaa, koska moraalinen puoli syö. Silti, joskus ihmiset on siihenkin valmiita. Toinen vaihtoehto on kertoa tunteesi ja kysyä toisen mielenkiintoa neutraaliin tutustumiseen. Mikään ei estä tutustumista ilman seksiä, suudelmia ja ilman suhde-elementtiä. Kun toisen tuntee paremmin, ehkä on helpompi miettiä mitä haluaa itse. Jossain kohtaa on kuitenkin valittava luultavasti.

      Joskus on ajateltava myös itseä ja omaa onneaan. Silloin kun kohdannut suuren rakkauden, kannattaa tiedostaa ettei sitä käy kovin usein. Ihan ok tyyppejä on paljon, mutta suuria tunteita ja nsen oikean kohtaaminen ei tapahdu montaa kertaa elämässä. Jos sen antaa mennä ohi, voi asiaa harmitella vuosia.

      • Anonyymi

        Kirjoituksesi on ristiriitainen ja epälooginen, lisäksi älä pidä omaa mielipittäsi ainoana oikeana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesi on ristiriitainen ja epälooginen, lisäksi älä pidä omaa mielipittäsi ainoana oikeana.

        Me kaikki tuotamme vallitsevasta todellisuudestamme epäyhdenmukaisia ja ristiriitaisia tulkintoja. Sivusta


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3704
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      583
      3483
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3382
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2177
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2121
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      319
      1935
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      157
      1636
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1351
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe