Löytyykö kannatusta?
Sardiiniliike suomeen
17
91
Vastaukset
- Anonyymi
Mä seudulla näillä oon tunnettu kalamies."
haista vaikka mun sormia!- Anonyymi
Oletko vaginanvenyttäjä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko vaginanvenyttäjä?
Taitaa ollaa ihan vaan nenänkaivaja? Joka ei ole itse edes kyseisenkaltaista pyydystä livenä nähnytkään, vaan luulee että se haisee samalle kuin sierainsattumat? Koska käytännössähän molemmat ovat ihan vain onkalonkaltaisia ihmiskehon tapahtumapaikkoja joihin sormi sattuu mahtumaan.
- Anonyymi
Hapansilakka ja kananpaska on kans ihan hyviä :D
- Anonyymi
Sardiinisissit vaativat kalansyöjille oikeutta itse valita kalansa, mitä haluavat syödä.
Lisäksi sardiinisissit vaativat, että yhteiskunta kustantaa eksottisten kalojen syönnin aiheuttamat lisäkulut ns. kalallisina tulonsiirtoina.
Lisäksi kalalliset sissit haluavat, että heidän kuvansa ovat joka edistyksellisen opiskelijatytön ja päiväkodin huoneen seinällä kuten aikoonaan Che Guevaran kuva.
Nykyinen pääministeritoveri on niin nuori, että hänen seinällään on ollut korkeintaan Ortegan tai Chavezin kuva.- Anonyymi
Silakkaliike kunnioittaa perustajaansa , edesmennyttä Harri Hermanni Holkeria (jäähai).
- Anonyymi
Sardinia independence! Kannatetaan!!
Ja köyhät kyykkyyn! - Anonyymi
Ennemmin amiraliteetti Nigeriin!
(aka: Maahan jossa ei ole juuri järven järveä! Saati rantaviivaa)- Anonyymi
..sanoo Sveitsin laivastoministeri..
- Anonyymi
Mielummin sianpaskaliike verilättyjen kera suvakeille.
- Anonyymi
Sardiiniliike italiassa näyttää pitkää nenää äärioikeisto Salvinille, liike vasta joitakin viikkoja vanha saa jopa 40 000 ihmistä kerääntymään yhteen, uskon todellisuudessa saavan helposti Roomaan aukioille satojatuhansia ihmisiä vastustamaan persumaisia liikkeitä.
Uskon että saattaa levitä muualle eurooppaan, aika näyttää miten se leviää eroopassa, italiassa todellisuutta. - Anonyymi
Aletaan ajamaan sardiiniliikettä Suomeen. Kannatetaan.
- Anonyymi
"Särkiliike kaiken särki" sopisi tuollaisen anarkistisen poppoon nimeksi oikein hyvin.
- Anonyymi
LOL :D
- Anonyymi
MEIJÄN PS on parempi ja isompi. Meitä on jo ainakin miljoona.
- Anonyymi
http://www.eapn.fi/wp-content/uploads/2019/10/Köyhyysvahti-Suomen-köyhyysraportti-2019.pdf
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16165078/elakekorotukset-rikkaimpien-edullisempiin-matkakortteihin-tampereella
Siinä tapauksessa löytyy kannatusta, että nykyinen hallitus, ohjaa eläkekorotukset sairaus- ja kansaneläkeläisille, eikä vuorineuvoksille ja itselleen, taka-oven kautta, kuten muukin eduskunta, rikkaiden vapaamatkustamiseen.
Muussa tapauksessa, emme äänestä enää koskaan. Ilman muuta! Just rekisteröidyin tänne ja tämä ilmo oli täällä ensimmäisenä! Olen muutenkin kala, että kyllä sardiini käy :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2769498Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve62852Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2562111Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1121995SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,821511- 1441467
Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1331418Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931026- 71951
Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U8923