Myös James Potkukelkka vaikuttaa koskaan naista saamattomalta mieheltä. Ätmit ovat kansanryhmä siinä kuin saamelaiset, romanit tai homot.
Vastaukset 11
Kaikki huumorin tekeminen toisia ihmisiä pilkkaamalla on saastaa, olipa erottavana tekijänä kansallinen, rodullinen, ulkonäöllinen, johonkin puutteeseen tai vikaan taikka sukupuoleen perustuva jaottelu.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Siksi en ole Peteliuksesta koskaan pitänyt.
- Anonyymi
Entäs jos vitsissä pilkattais tasapuolisesti koko ihmiskuntaa? Eikös se ois reilu vitsi, kun ei ketään jätettäis vitsin ulkopuolelle, vai mitä?
- Anonyymi
Petelius on yks vitun pelle, lopettaisi itse oman surkean elämänsä!
- Anonyymi
Joku romaniedustaja sanoi radiossa että nyt ollaan menty jo liian pitkälle anteeksi pyytelyssä. Sanoi että jos joku romani on sketseistä mielensä pahoittanut, niin se on ihan hänen oma ongelmansa.
- Anonyymi
Vihreää huumoria ja energiaa on kulutettu tekemiseen 3000megavattia!
Vaikka ihmisiä pilkkaava huumori särähti jo aikoinaan pahoin korvaan monilla, ei ole luultavaa, että Peteliuksella itsellään. Kuten hän on sanonut, etteivät sketsit silloin tuntuneet sopimattomilta, mutta ei hän niitä nykyisin tekisi. Ei kai olisi tehnyt silloinkaan, jos olisi ajatellut kuin nyt.
Ei ole pienintäkään syytä epäillä, että kyse anteeksipyynnössä olisi tarkoituksenmukaisuustempusta. Moni ihminen häpeää aidosti nuoruudessaan tekemiään typeryyksiä.- Anonyymi
Huumorintaju on nykyään hukassa kaikilla muilla paitsi perussuomalaisilla
- Anonyymi
Herra 47 on loistava, vieläkin jaksaa naurattaa;D Nämä vitsit olivat ajoilta jolloin porukka ei vielä ollut näin takakireää ja mielensäpahoittajia. Nyyh, varmaan james potkukelkkakin nyt loukkaa jotakin.
- Anonyymi
James Potkukelkka loukkaa kehareita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 1011003
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7536Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512