Ekat kaksi lapsosta saapuvat Syyriasta

Anonyymi

29

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apua..

      *kömpii sängyn alle piiloon. *

      Muuten jos jumala olisi halunnut naisten peittävän kasvonsa, niin naisilla kasvaisi parta☝️

      • Eri jumalat. Toisella loppu valtuudet ja keksittiin kangasnaamiot. Toinen taas piti partaa turhana naarailla.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Eri jumalat. Toisella loppu valtuudet ja keksittiin kangasnaamiot. Toinen taas piti partaa turhana naarailla.

        Jooh.. Tää toinen jumala halus et vaan me miehet peitetään turpavärkkimme..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jooh.. Tää toinen jumala halus et vaan me miehet peitetään turpavärkkimme..

        Kaikilla miehillä ei kasva parta. Eurooppalaisilla miehillä on parrankasvu runsaampaa, kuin vaikkapa intiaaneilla tai aasialaisilla.

        Wikistä kopsasin.


        Parta on sekundaarinen sukupuolitunnusmerkki: se on vain miehillä, mutta sillä ei ole suoraa roolia lisääntymisessä. Parran tarkoituksesta onkin erilaisia teorioita. Charles Darwin uskoi, että parta on säilynyt evoluutiossa, koska se kiihottaa ja miellyttää naisia. Parran on arveltu myös viestivän epäsuorasti fyysisestä kyvykkyydestä: sellaisen yksilön täytyy olla eloonjäämisen kannalta muulla tavoin poikkeuksellisen kyvykäs, joka pystyy tuottamaan ison parran, vaikka se on tarpeeton ja hankala. Yhden teorian mukaan komea parta kertoo hyvästä immuunipuolustuksesta. Myös sukupuolen sisäistä seksuaalivalintaa on esitetty parran syyksi: parran on arveltu hyödyttävän kamppailussa muita miehiä vastaan pelästyttämällä nämä, sillä parta saa kasvot ja leuan näyttämään isommilta


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kaikilla miehillä ei kasva parta. Eurooppalaisilla miehillä on parrankasvu runsaampaa, kuin vaikkapa intiaaneilla tai aasialaisilla.

        Wikistä kopsasin.


        Parta on sekundaarinen sukupuolitunnusmerkki: se on vain miehillä, mutta sillä ei ole suoraa roolia lisääntymisessä. Parran tarkoituksesta onkin erilaisia teorioita. Charles Darwin uskoi, että parta on säilynyt evoluutiossa, koska se kiihottaa ja miellyttää naisia. Parran on arveltu myös viestivän epäsuorasti fyysisestä kyvykkyydestä: sellaisen yksilön täytyy olla eloonjäämisen kannalta muulla tavoin poikkeuksellisen kyvykäs, joka pystyy tuottamaan ison parran, vaikka se on tarpeeton ja hankala. Yhden teorian mukaan komea parta kertoo hyvästä immuunipuolustuksesta. Myös sukupuolen sisäistä seksuaalivalintaa on esitetty parran syyksi: parran on arveltu hyödyttävän kamppailussa muita miehiä vastaan pelästyttämällä nämä, sillä parta saa kasvot ja leuan näyttämään isommilta

        Hesarissa jopa väitettiin, että pitkäaikaisia suhteita suosivat naiset tuntevat vetoa parrakkaisiin, kun taas suhteen halutessa jäädä lyhytkestoiseksi sänkinaamoja.

        "Parta parantaa miehen vetovoimaa naisen silmissä, kertoo tutkimus
        Parrakas näyttää parhaalta silloin, kun nainen etsii pitkäaikaista kumppania – sänki silloin, kun naisen mielessä on lyhyt suhde."


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Hesarissa jopa väitettiin, että pitkäaikaisia suhteita suosivat naiset tuntevat vetoa parrakkaisiin, kun taas suhteen halutessa jäädä lyhytkestoiseksi sänkinaamoja.

        "Parta parantaa miehen vetovoimaa naisen silmissä, kertoo tutkimus
        Parrakas näyttää parhaalta silloin, kun nainen etsii pitkäaikaista kumppania – sänki silloin, kun naisen mielessä on lyhyt suhde."

        Jääkö siloposket sitten kokonaan sivuun..☹


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jääkö siloposket sitten kokonaan sivuun..☹

        Sitähän minäkin mietin, maitoparroiksi äidin helmaan.




      • Abrakadabra kirjoitti:

        https://mikkotaivainen.wordpress.com/2019/07/03/naiset-tykkaavat-parrasta-miksi-mies-ajaa-karvat/

        Voi voi...

        Parran kasvusta nainen näkee jo kauempaa sukukypsän yksilön. Miehen matala ääni on toinen sukukypsyyden merkki. Harva nainen pitää kimakka-äänisistä miehistä.

        "Vastausten mukaan vahva sänki oli yleisesti houkuttelevin vaihtoehto. Sitten tulivat lyhyt sänki ja kokoparta tässä järjestyksessä. Ajeltu leuka jäi viimeiseksi."

        Niin tuo minun rouvakin sanoo, että pieni sänki on seksikkäin..👍


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Parran kasvusta nainen näkee jo kauempaa sukukypsän yksilön. Miehen matala ääni on toinen sukukypsyyden merkki. Harva nainen pitää kimakka-äänisistä miehistä.

        "Vastausten mukaan vahva sänki oli yleisesti houkuttelevin vaihtoehto. Sitten tulivat lyhyt sänki ja kokoparta tässä järjestyksessä. Ajeltu leuka jäi viimeiseksi."

        Niin tuo minun rouvakin sanoo, että pieni sänki on seksikkäin..👍

        Meidän rouvake tykkää vähän pidemmäksi ehtineestä parrasta mitä sänki.

        Kirkkokuorossa tavataan!


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Meidän rouvake tykkää vähän pidemmäksi ehtineestä parrasta mitä sänki.

        Kirkkokuorossa tavataan!

        Sullahan siinä onkin jo aikas muhkea alku..

        Mielenkiintoinen teoria tuo, että parrankasvun avulla miehet voivat piilottaa ei-toivotut piirteensä. Tai siis että siksi se kasvaisi.. Eihän sitä tosiaan tiedä mikä hjallis-leuka siellä alla piilee...Vähän kuin luulisi saavansa lahjaksi uuden auton, mutta paketista kuoriutuisi vanha hammasharja..

        Höhhöhöö ( =miehekästä naurua).


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sullahan siinä onkin jo aikas muhkea alku..

        Mielenkiintoinen teoria tuo, että parrankasvun avulla miehet voivat piilottaa ei-toivotut piirteensä. Tai siis että siksi se kasvaisi.. Eihän sitä tosiaan tiedä mikä hjallis-leuka siellä alla piilee...Vähän kuin luulisi saavansa lahjaksi uuden auton, mutta paketista kuoriutuisi vanha hammasharja..

        Höhhöhöö ( =miehekästä naurua).

        Päivitin nykyhetkeen.

        Karsastuksen vuoksi sain silmälasit, plus 6.


        Hjallisleuka tai läskileuka on hyvä kätkeä parran alle.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sullahan siinä onkin jo aikas muhkea alku..

        Mielenkiintoinen teoria tuo, että parrankasvun avulla miehet voivat piilottaa ei-toivotut piirteensä. Tai siis että siksi se kasvaisi.. Eihän sitä tosiaan tiedä mikä hjallis-leuka siellä alla piilee...Vähän kuin luulisi saavansa lahjaksi uuden auton, mutta paketista kuoriutuisi vanha hammasharja..

        Höhhöhöö ( =miehekästä naurua).

        Ei se oo teoria vaan tosiasia, sillä saa piiloon ei toivottuja asioita.
        Varmasti moni nainenkin toivoisi partaa itselleen mutta koska sitä ei tapahdu niin ulos lähtiessä eteisen matto kiedottuna kaulan ympärille ajaa saman asian.


      • Jiimen kirjoitti:

        Ei se oo teoria vaan tosiasia, sillä saa piiloon ei toivottuja asioita.
        Varmasti moni nainenkin toivoisi partaa itselleen mutta koska sitä ei tapahdu niin ulos lähtiessä eteisen matto kiedottuna kaulan ympärille ajaa saman asian.

        Tarkoitin syytä.


    • "Paula mainitsi myös esikoispoikansa, joka oli tuolloin alle kaksivuotias. Hän kertoi aikovansa kasvattaa hänestä mujahediinin, uskonsoturin. Paula kertoi myös omasta roolistaan uskonsodassa."

      Onkohan poika ollut aseharjoituksissa:¨

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201701102200051395


    • Anonyymi

      Suomessaon isompi vaara tulla jännämieheksi kuin syyriassa. Ei suomessa osata kasvattaa lapsia, täällä on paljon syrjäytyneitäa ja yksinäisiä. Jos nuo lapset joutuu johonkin lastenkotiin jossa on muita samanlaisia syrjäytyneitä rikollisia niin huonosti käy.

    • Anonyymi

      ydinpommi hoitaisi kaikki pahikset kerralla.

      • Anonyymi

        Kaikki elämäänsä kyllästyneet samalla.


    • Anonyymi

      Käsitelkää kaikkia ja toisianne inhimillisesti, kohteliaasti, lämpöisesti, huomioonottavasti, kunnioittavasti jne. Näin paljon pienempi vaara, että jollain naksahtaisi päässä. Ei tule syytä kantaa kaunaa jne.

      Toivottavasti nämäkin lapset saavat kasvaa taustastaan huolimatta lopulta rauhassa.

      • Lähinnä mietin miten kukaan saa koskaan pyyhittyä yhdenkään lapsen muistot tai kokemukset millään määrällä laastaria pois. Ei niitä koettuja ja omaksuttuja asioita saa pyyhittyä muistista pois. Eikä uudelleen ohjelmoitua, mutta toki vahinkoja voi koittaa parantaa istuttamalla päähän uusia jopa turvalliselta tuntuvia ajatuksia.

        Itse muistan asioita jo 2- vuotiaasta, eli hyvin pienestä jo jää muistikuvia jotka säilyy päässä ja muistissa, vaikka uusia muistoja ja muistikuvia tulee läpi elämän.

        Tottakai olisi hyvä, että näiden lasten elämälle tulisi toinen suunta, kun mistä he tulevat. Eikä päässä itäisi uuden sukupolven sotaiset ajatukset.

        Pidän silti mahdottomana, että suomessa voisi välttyä koskaan kuulemasta terroristeista ja mielipiteitä heistä, että riippuu sitten lapsesta miten kova kolaus se on, että he ovat terroristien lapsia.


    • Anonyymi

      Nyt uutisoidaan että ne äpärät on viranomaisten hallussa :O

    • Islamin tradition mukaan jihad marttyyrien lapset ovat erityisiä. Länsimaissa kaikki eivät tätä tiedä. Tällä tulee olemaan vaikutus lännessä. Terroritekoja tulee tänne, ISIS orpojen Suomeen ottamisen seurauksena, vaikka orvot ovat ns. viattomia. Ei ole viisasta ottaa ISIS orpojakaan tänne. Tulee seurauksia, ja sitä saa mitä tilaa...

    • Sitähän ei kukaan voi varmaks sanoa onko noidenkaan lapsien vanhemmat oikeasti kuolleet..
      Tämä voi olla esimerkiksi juoni levittää isis eurooppaan..
      Kun lapsi kasvaa hieman hän alkaa saada yhteyshenkilöltään sähköpostiviestiä ja ohjeita järjestäytymiseen ja mahdollisia terroristisia iskuja varten kohde maassaan.
      "”Dawlan tavoitteena on saada maailma alistumaan Allahin tahtoon ja lakeihin. Eli jatkamme kunnes Islam on levinnyt koko maailman jokaiseen nurkkaan.”

      Aika paljonhan vihervasemmisto onkin jo ajattanut tuota islamia Suomeen...Se on heidän tavoitteensa ja globalistien avustuksellahan se on käynyt ja käypi nätisti.

      • No ei voikaan. Se nyt on selvä, että keksivät minkä ehtivät uusia tapoja päästä leviämään pitkin ja poikin, aivopesemään ne jotka aivopestävissä ovat. Niinhän nuo lasten vanhemmatkin ovat tielleen päätyneet.


    • Anonyymi

      Kyllä tässä maassa suomalaisten naisten synnyttämiä monikulttuurisia äpäriä riittää!

    • Anonyymi

      Nyt sitten odotellaan uhreja kuka joutuu uhriksi. Hallitus ei vastaa kun joku kuolee.

      • Anonyymi

        Meinaatko että joku ätmi menee taas kouluun ammuskelemaan tai miekkailemaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe