Tapasin 3kk tyttöystäväni hän on 19 ja itse 23v! Olen ruumiinrakenteeltaan Pieni 165,60 ja hän 175 ,65-70kg.Hän on temperamenttinen ja määrätietoinen.Itse taas vastakohta hänestä!Eilen tuli riitaa ja hän kävi fyysisesti kimppuun.Olen fyysisesti heikompi ja jäin alakynteen.Kun olimme maassa hän pääsi istumaan aivan rintakehän päälle ja repi hiuksista!Kysyi että luovutatko?
Sanoin että luovutan!
Kysyi että miksi olen vielä yhteydessä exään?
Oli hänen syntymäpäivä ja lähetin viestin!
Ja mitä muuta?Ei muuta!
Niinkö, Luin viestit teidän piti mennä kahville!?
Voidaan tarkistaa ja kaivoi puhelimen taskustani.
Mitä siinä lukee?
Ok,olisi pitänyt ehkä kertoa.
No,otan Susta kuvan hän näkee että et pääse tulemaan!Ja laitto viestin meneen.Parisuhde juttuja,sorry!
Sitten exä soitti ja muija vastasi siihen!
Ei tarvitse enään soitella tai tulen käymään!
Meinaakko vielä valehdella minulle?
En, vastasin.
Hyvä!
Voisitko nousta pois,pyysin?
Etkö pääse?
En!
Pysy siellä vähän aikaa ja Mieti tekojasi!
Vähän ajan päästä kysy että jatketaanko vai alistutko?
Juu!
Mitä juu?
Alistun!
Osaatko pyytää anteeksi?
Anteeksi.Sitten pääsin pois!
Sanoin että lähden kotiin, mutta pyysi jäämään.Ei paljon puhuttu ja nukuin huonosti.Aamulla Tulin kotio ja Katselin itseäni peilistä, oli naarmua yms muuta.
Mietin että jos ei pysty muuttumaan tuosta niin en kyllä jatka suhdetta.
No,jää nähtäväksi!
Hyvää joulua vaan kaikille!
Riitely parisuhteessa ja fyysinen väkivalta
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata jäädä katsomaan fyysistä väkivaltaa. Kokemusta on. Se vie liikaa sinusta itsestäsi pois, kun koitat korjata toisen henkisiä ongelmia joiden todellinen juuri ei ole tiedossa. Kokemuksella voin sanoa, että väkivalta voi loppua mutta se ei poista sitä kokonaan vaikka kuinka yrittää. Siinä menee vaan energiat.
Sinulla on sentään vielä mahdollisuus luovuttaa hyvissä ajoin. Itse käytin vuosia elämästäni ja jäin lopulta miinukselle, koska mikään ei riittänyt sille miehelle... hänen pahoja tapojaan voi myös "tarttua" sinuun, jos/kun hän ei opi rauhallisella kohtelulla hyville tavoille, saattaa tulla epätoivoinen idea syöttää hänelle mitä hän jatkuvasti tarjoaa... siinäpä sitten vajoaa vaan alemmas omassa arvostuksessaan kun koittaa näyttää toiselle miltä hänen tarjoama kohtelu vaikuttaa. Jokaisen höykytyksen jälkeen oli tietenkin kunnon show kuinka hän katuu ja muuttuu. Joskus meni kuukausia, joskus melkein vuosi... mutta aina kävi lopulta huonosti. Aina piti keksiä joku syy alkaa sekopääksi, ja hänkin oli jo tuuduttautunut ajatukseen, että kestän varmaan mitä vain kun vieläkin niin monen kerran jälkeen yritin häntä auttaa... että eikun vaan puretaan kaikki vihat nyt tähän henkilöön joka on lähimpänä, vitut hänestä. Arvoni taisi perustua siihen, kuinka kärsivällisesti kestin kaiken ja olin valmis antamaan itsestäni. Ei niinkään siihen, että minusta välitettiin oikeasti... Käske terapiaan ja pysy kaukana. Etsi joku joka arvostaa sinua ja ei turvaudu väkivaltaan.- Anonyymi
Juu, kiitos kannustuksesta!
Väkivalta toistuu AINA ja USEIN. Ainoa mahdollisuutesi on katkaista heti ja lopullisesti välit väkivaltaiseen tyttöystävään. Hyvää Joulua sinulle!
- Anonyymi
Kiitos ja samoin sinnepäin!
- Anonyymi
Ei ole helppo kertoa jos joutuu naisen väkivallan uhriksi.Uskon että pääset asian yli ja jatkamaan elämää eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276