Joo siis aika halvalla tuli hoidettua kaikki jouluruokailuun liittyvä, sillä fygyä meni vain parisataa ögöä.
Ostin hernekeittotölkin ja lopulla viinaa.
(hihitystä)
Funnymoney
22
<50
Vastaukset
Vittu mä oon radikaali äijä.
(reps)Funeau kirjoitti:
Syyriasta on näköjään saapumassa jotain lapsia.
Huisaa.
(hihitystä)Seuraavaksi varmaan tulee kameli.
(reps)- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Mjoo, pommivyö ympärillä.
Riku Rantala profiilissa.
- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Seuraavaksi varmaan tulee kameli.
(reps)Tähän aikaan vuodesta Joosef ja Maria eivät löydä sijaa majatalosta, kuten al-Holin lapset tänäpäivänä. Kaikki majatalot ovat täynnä pakoilevia veronmaksajia eli persuja.
Joulun ihme tuli todeksi ja Suomeen saapui kaksi lasta joita persut eivät Suomeen hallunneet saapuvan, koska majatalossa ei ole sijaa. Painukoot h*******n täältä.
( halleluujah ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riku Rantala profiilissa.
Eikä ole, vaan Yoko Tsuno. Banzai.
- Anonyymi
Sean Connery tuhosi kaikki vapaat radikaalit elokuvassa Pallosalama. Haah siitäs saitte radikaalit. Ei tämä Henry Suurikaan kykene moiseen vapaiden radikaalien tuhoamisoperatioon vaikka Pippa Laukka kuinka yrittäisi pomotella.
- Anonyymi
Kyllä sitä 4 eurolla pärjää päivässä ruuan osalta.
Järkijäbä
Mä latasin PDF:n.
(hihitystä)
https://www.atria.fi/ammattilaiset/tuotteet/ruoka/keitot/atria-2kg-hernekeitto-sous-vide/Funeau kirjoitti:
Järkijäbä
Mä latasin PDF:n.
(hihitystä)
https://www.atria.fi/ammattilaiset/tuotteet/ruoka/keitot/atria-2kg-hernekeitto-sous-vide/Musta on jotenkin tosi dorkaa hämmennellä jotain saatanan puurovelliä, kun voi ladata tykkiä kamaa suoraan napaan.
(naurua)Funeau kirjoitti:
Musta on jotenkin tosi dorkaa hämmennellä jotain saatanan puurovelliä, kun voi ladata tykkiä kamaa suoraan napaan.
(naurua)Helsingin yliopiston "teettämän" tutkimuksen mukaan yli 95% prosenttia Suomen kansalaisista ei edes tiedä, kuinka soppa tölkistä saadaan kattilaan sitä purkista kaivelematta.
En kuulu massaan.
(reps)Funeau kirjoitti:
Helsingin yliopiston "teettämän" tutkimuksen mukaan yli 95% prosenttia Suomen kansalaisista ei edes tiedä, kuinka soppa tölkistä saadaan kattilaan sitä purkista kaivelematta.
En kuulu massaan.
(reps)Käänteisteorioita
Aina kun jotain jää käyttämättä, niin sen arvo pyörii jossain prosentin (tai kahden - ehkä viiden) mittaluokissa.
Tämä jengi on eliittiä.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Käänteisteorioita
Aina kun jotain jää käyttämättä, niin sen arvo pyörii jossain prosentin (tai kahden - ehkä viiden) mittaluokissa.
Tämä jengi on eliittiä.
(hihitystä)Mjoo
Aina, kun kävelee kadulla ilman puukkoa, on kuin metsässä, jota ei osaa organisoida.
Toinen vittuilun aihe (asiasta seuraavaan).
Geokätköily on ottanut omakseen 'tietynlaisen' kansanryhmän. Tämä kansanryhmä on (noin yleisesti ottaen) maaseudulta, ja heille on näin luonteenomaista luottaa GPS:ään ja paikallistuntemukseensa.
Kysäisin (lihatiskillä), että entä jos patterit gepsusta loppuvat? Niin mitä sitten?
Vastaus: Meillä on varavirtalähde.
(hihitystä)
Mjoo
Aina, kun kävelee kadulla ilman puukkoa, on kuin metsässä, jota ei osaa organisoida.
Toinen vittuilun aihe (asiasta seuraavaan).
Geokätköily on ottanut omakseen 'tietynlaisen' kansanryhmän. Tämä kansanryhmä on (noin yleisesti ottaen) maaseudulta, ja heille on näin luonteenomaista luottaa GPS:ään ja paikallistuntemukseensa.
Kysäisin (lihatiskillä), että entä jos patterit gepsusta loppuvat? Niin mitä sitten?
Vastaus: Meillä on varavirtalähde.
(hihitystä)
(hihitystä)Mjoo
laajentaakseni Suomen karttaa, se täytyy pisteyttää.
Pisteitä, olkaa hyvä.
(hirn)
https://geokätköt.fi/opas/geokatkojen-etsiminen/katkotietojen-hakeminen/suomen-geokatkot-kartalla/Funeau kirjoitti:
Mjoo
laajentaakseni Suomen karttaa, se täytyy pisteyttää.
Pisteitä, olkaa hyvä.
(hirn)
https://geokätköt.fi/opas/geokatkojen-etsiminen/katkotietojen-hakeminen/suomen-geokatkot-kartalla/Puuroa hämmennellessä
Mikään ei ole niin vittumainen tehtävä kuin puuron hämmentely. Mutta puuron hämmentelyssä on hyvät puolensa, joita en tässä viitsi listata, sillä niitä ei ole. Mutta kuitenkin.
Suunnistamisen prinsiipit
Ainoa asia ihmispäässä (joka pitää kutinsa), on taito suunnistaa. Kun ja jos (etc) joskus joudutte tilanteeseen, jossa ette tiedä minne suunnistaa, niin suunnistakaa itseenne.
Mä olen jo nähnyt sitä sun tätä.
Puuroa hämmennellessä
Mikään ei ole niin vittumainen tehtävä kuin puuron hämmentely. Mutta puuron hämmentelyssä on hyvät puolensa, joita en tässä viitsi listata, sillä niitä ei ole. Mutta kuitenkin.
Suunnistamisen prinsiipit
Ainoa asia ihmispäässä (joka pitää kutinsa), on taito suunnistaa. Kun ja jos (etc) joskus joudutte tilanteeseen, jossa ette tiedä minne suunnistaa, niin suunnistakaa itseenne.
Mä olen jo nähnyt sitä sun tätä.
(naurua)Mjoo
Lohta suolatessa ei (aivan) välittömästi tule mieleen astiapolitiikka.
Itse en viihdy keittiössä, mutta moni muu (Minimoni) kyllä viihtyy.
Astioita on kolmenlaisia: on astia, sitten on astia.. Ja,
... yllätys yllätys, sitten on vielä astia
Mjoo
Lohta suolatessa ei (aivan) välittömästi tule mieleen astiapolitiikka.
Itse en viihdy keittiössä, mutta moni muu (Minimoni) kyllä viihtyy.
Astioita on kolmenlaisia: on astia, sitten on astia.. Ja,
... yllätys yllätys, sitten on vielä astia
(naurua)Miten mulle tulee mieleen Beethovenin kusiämpäri?
Herra Beethoven (Bettis) oli oman (sekå tulevaisuuden (?) sankari. Ludvig duunas juttuja, joita ei voitu käsittää niillä "resursseilla", joita oli 'viljalti'.
Se resurssikeskusteluista.
Miten mulle tulee mieleen Beethovenin kusiämpäri?
Herra Beethoven (Bettis) oli oman (sekå tulevaisuuden (?) sankari. Ludvig duunas juttuja, joita ei voitu käsittää niillä "resursseilla", joita oli 'viljalti'.
Se resurssikeskusteluista.
(naurua)Sienisalaatti.
On otettava kiinni niskasta, tai tämä mene vituiksi.
(7. ruokalaji)
(hirn)Funeau kirjoitti:
Sienisalaatti.
On otettava kiinni niskasta, tai tämä mene vituiksi.
(7. ruokalaji)
(hirn)Sienisalaatin oikea koostumus on rapsakka, makuinen (miel. suolainen) ja fressi.
Tuollaisilla purkkisienillä on vain se paha tapa olla vetelä.
En oikein osaa, on Funeaun säntillisin (ja fundamentalisoitunein) versio.
Sienisalaatin oikea koostumus on rapsakka, makuinen (miel. suolainen) ja fressi.
Tuollaisilla purkkisienillä on vain se paha tapa olla vetelä.
En oikein osaa, on Funeaun säntillisin (ja fundamentalisoitunein) versio.
(hihitystä)Mjop
Se meni kaappiin
Seuraavana meillä on The High Ligh, eli possu.
Mjop
Se meni kaappiin
Seuraavana meillä on The High Ligh, eli possu.
(naurua)Tasan 75 astetta.
Aika on mysteeri. Aika on, ja sitten se menee pitkäksi.
Olen elämäni aikana nähnyt niin monta huonoa kokkia, että jossain vaiheessa tuli mieleen koko länsimaisen hierarkian suhde itseensä.
(naurua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996204
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993082Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302902Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262145Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?911079Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784