Toisin kuin ätmit..

51

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan paskapuhetta, miehiä kiehtovat kaikenlaiset muutkin naiset.

• Ätmejä kiehtoo.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ätmejä kiehtoo.

Oletko nainen vai mies. Onko tuo sinun oikea profiilikuva?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko nainen vai mies. Onko tuo sinun oikea profiilikuva?

Minun oma kuva se on.

• Anonyymi

Sillä ei ole väliä mitä nainen on, jos ulkonäkö on mieluinen. Oikean näköinen nainen saa olla mitä tahansa, vaikka lässyttää vauvaäänellä. Ja saa elää vaikka sotkuisessa kämpässä. Sanaan ei kannata luottaa, voihan sitä listata mitä vaan , todellisuus vaan on usein toinen.

• Kuulostat ihan ätmiltä sinäkin.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kuulostat ihan ätmiltä sinäkin.

Jokainen kaunis nainen tietää tuon todeksi. Saat olla mitä tahansa luonteeltasi, saat kohdella miestä miten tahdot, jos olet riittävän kaunis.

• Anonyymi kirjoitti:

Jokainen kaunis nainen tietää tuon todeksi. Saat olla mitä tahansa luonteeltasi, saat kohdella miestä miten tahdot, jos olet riittävän kaunis.

Niin jos huolii ätmin.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Niin jos huolii ätmin.

Kaunista naista ei ätmit edes uskalla lähestyä. Olin nuorena hyvin kaunis, kokemusta on.

• Anonyymi

Naiset saa kyllä paljon ulkonäöllä anteeksi luonnetta. Toisaalta, kukapa meistä olisi täydellinen. Ei kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunista naista ei ätmit edes uskalla lähestyä. Olin nuorena hyvin kaunis, kokemusta on.

On sellaisia ei-fyysisesti-viehättäviä miehiä, jotka lähestyvät myös kauniita naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sellaisia ei-fyysisesti-viehättäviä miehiä, jotka lähestyvät myös kauniita naisia.

En usko että oikeasti kauniita lähestyvät.

• Osuit asian uytimeen, mutta naisen määrätietoisuus tekee helposti miehestä kuohitun lampaan, tai sitten miehenkin pitää olla luonteeltaan aito pässi. Sitten sarvet kolisee, mutta suhde saattaa toimia.

• Anonyymi

Sellaisen miehen jos löytäisi voisin jopa harkita parisuhdetta!
        Sellainen aito pässi joka saisi sarvet kolisemaan :D
        En jaksa yhtään sellaista tossukkaa hissua, miehen pitää olla määrätietoinen ja tietää mitä tahtoo. Olen itse samanlainen ja kaipaan kumppania joka on tasaveroinen,
        Ei haittaa vaikka välillä kolisteltaisiin, se on vain virkistävää ja osoittaa että mies on mies.
        Haluan miehen joka on eteenpäin pyrkivä, itsevarma, hyvä itsetunto. On oltava sosiaalisia kykyjä, ts. pystyä luomaan ihmiskontakteja ja -suhteita.
        Ja tämä kaikki ei tarkoita mitään uhoavaa pöljäkettä, ei, vaan miestä jolla on luonnetta mutta joka kunnioittaa toisia yhtä paljon kuin itseään.
        Tämän kaltaiseen mieheen jos törmään, voin miettiä uudelleen sinkkulupaustani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaisen miehen jos löytäisi voisin jopa harkita parisuhdetta!
        Sellainen aito pässi joka saisi sarvet kolisemaan :D
        En jaksa yhtään sellaista tossukkaa hissua, miehen pitää olla määrätietoinen ja tietää mitä tahtoo. Olen itse samanlainen ja kaipaan kumppania joka on tasaveroinen,
        Ei haittaa vaikka välillä kolisteltaisiin, se on vain virkistävää ja osoittaa että mies on mies.
        Haluan miehen joka on eteenpäin pyrkivä, itsevarma, hyvä itsetunto. On oltava sosiaalisia kykyjä, ts. pystyä luomaan ihmiskontakteja ja -suhteita.
        Ja tämä kaikki ei tarkoita mitään uhoavaa pöljäkettä, ei, vaan miestä jolla on luonnetta mutta joka kunnioittaa toisia yhtä paljon kuin itseään.
        Tämän kaltaiseen mieheen jos törmään, voin miettiä uudelleen sinkkulupaustani.

eli tykkäät myrskyävästä ja erittäin riitaisesta suhteesta ja olet itsekkin riitainen no ei ihme että olet sinkku mutta toivotaan että edes jollekkin sinkkumiehelle kelpaat tai olet ikuinen tinderiläinen

• Anonyymi

Oon huomannut ton saman lammas-efektin. Miehet kyllä kiinnostuu, kun on määrätietoinen, mutta suhteessa pitäis sit olla tietyllä tapaa naisellisen avuton. Muuten tulee joku ihme kilpailuasetelma. Harmittaa, että usein miehet tuntuu ajattelevan, että vahva nainen kestää sitten mitä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon huomannut ton saman lammas-efektin. Miehet kyllä kiinnostuu, kun on määrätietoinen, mutta suhteessa pitäis sit olla tietyllä tapaa naisellisen avuton. Muuten tulee joku ihme kilpailuasetelma. Harmittaa, että usein miehet tuntuu ajattelevan, että vahva nainen kestää sitten mitä vaan.

totta kyllä sitä luulee että nainen kestäisiä saada monia orgasmeja ja nauttisi siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut myös lammasefektin. Miehet kyllä tuntevat vetoa pärjäävään ja kauniiseen naiseen paljonkin, mutta usein selvästi jo ensimetreillä menee pupu pöksyyn, kun luullaan, että nainen on suhteessakin sitten pomottaja, koska on olemukseltaan määrätietoinen ja itsevarma.

Tämä ei kuitenkaan välttämättä aina pidä paikkaansa. Nainen voi olla suhteessa ihan ok normaali ja jopa naisellisen heikkokin silloin tällöin, vaikka muussa elämässä olisikin varsin määrätietoinen tekemisissään ilman miestä.

Vähän vaikea vaan alkaa heittäytymään helläksi ja avuttomaksi jossain julkisella paikalla tai muuten väärässä asiayhteydessä vaan tehdäkseen miehelle selväksi, ettei halua ketään tossunsa alle vaan ihan normaalin parisuhteen. Mielestäni tuo on sitäpaitsi teeskentelyä, eikä mitään aitoa naisellisuutta. Miehen kuuluisi kärsivällisesti malttaa odottaa tilaisuutta luonnolliseen miehekkääseen käytökseen eikä odottaa, että nainen teeskentelee pönkittääkseen miehen tunteita. On mielestäni romanttista toimia miehekkäästi oikealla hetkellä, mutta vähän lapsellista yrittää pönkittää miehekkyyttään teennäisissä tilanteissa vain todistaakseen itselleen ja muille jotain..tosi mies auttaa eikä odota siitä ylistystä vaan pelkkä kiitos pitäisi riittää.

Itse en miehiä vastaan viitsi pökkäillä. Jos on niin tärkeää joku, tehkööt päätöksen ja ajakoot autoa. Saan määrätä elämässäni jo muutenkin tarpeeksi, ei tarvi miestä enään kyykyttää. Palvelukset ja miehekkään hoivan otan ilomielin vastaan arjessa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut myös lammasefektin. Miehet kyllä tuntevat vetoa pärjäävään ja kauniiseen naiseen paljonkin, mutta usein selvästi jo ensimetreillä menee pupu pöksyyn, kun luullaan, että nainen on suhteessakin sitten pomottaja, koska on olemukseltaan määrätietoinen ja itsevarma.

Tämä ei kuitenkaan välttämättä aina pidä paikkaansa. Nainen voi olla suhteessa ihan ok normaali ja jopa naisellisen heikkokin silloin tällöin, vaikka muussa elämässä olisikin varsin määrätietoinen tekemisissään ilman miestä.

Vähän vaikea vaan alkaa heittäytymään helläksi ja avuttomaksi jossain julkisella paikalla tai muuten väärässä asiayhteydessä vaan tehdäkseen miehelle selväksi, ettei halua ketään tossunsa alle vaan ihan normaalin parisuhteen. Mielestäni tuo on sitäpaitsi teeskentelyä, eikä mitään aitoa naisellisuutta. Miehen kuuluisi kärsivällisesti malttaa odottaa tilaisuutta luonnolliseen miehekkääseen käytökseen eikä odottaa, että nainen teeskentelee pönkittääkseen miehen tunteita. On mielestäni romanttista toimia miehekkäästi oikealla hetkellä, mutta vähän lapsellista yrittää pönkittää miehekkyyttään teennäisissä tilanteissa vain todistaakseen itselleen ja muille jotain..tosi mies auttaa eikä odota siitä ylistystä vaan pelkkä kiitos pitäisi riittää.

Itse en miehiä vastaan viitsi pökkäillä. Jos on niin tärkeää joku, tehkööt päätöksen ja ajakoot autoa. Saan määrätä elämässäni jo muutenkin tarpeeksi, ei tarvi miestä enään kyykyttää. Palvelukset ja miehekkään hoivan otan ilomielin vastaan arjessa!

Juurikin näin, tuntuisi typerältä teeskennellä muuta kuin on vain pönkittääkseen toisen egoa. Vähän sama ilmiö kuin se, että miehet toivoo naiselta aloitteita seksiin, mutta sitten halukas nainen onkin uhka ja vaikka mitä . Tee niin tai näin, teet väärinpäin:)

• Anonyymi

Pässimies tai -nainen on rasittava sekä kumppanina että ystävänä. Mies voi olla määrätietoinen ja kunnianhimoinen ja omata myös yhteistyökyvyn. Luonteeltaan lauhkea lammas ei myöskään tarkoita sitä, että alistuisi kaikkeen. Lauhkea lammas, siis yes-mies, voi vaan pidemmän päälle osoittautua tylsäksi, jollei hänellä ole voimakasta omaa tahtoa ja mielipiteitä tai jos hän aina haluaa miellyttää muita (omalla kustannuksellaan). Onhan tietysti pässimiehissä se oma huvittava kiinnostavuutensa, kun se temperamentti on tietyillä elämänalueilla ja on ennen kaikkea intohimoa eikä se tarkoita sitä, että joka asiasta vänkää vastaan. Ehkä tuo pässimäisyys kuitenkin mielletään sellaiseksi piirteeksi, että pitää haastaa nainen (tai muut miehet) ihan joka asiassa. Sellainen ihminen on lähinnä rasittava.

• "Miehiä kiehtoo eniten määrätietoiset ja vahvalla itsetunnolla varustetut naiset."

Missä vaiheessa tuo määrätietoisuus ja vahva itsetunto muuttuu ylimielisyydeksi ja itseriittoisuudeksi?
      Missä kulkee se raja ja miten mies osa erottaa nuo (positiivisen ja negatiivisen) toisistaan?

• Veikkaan, että siinä vaiheessa, kun on itsensä kanssa sinut. Silloin ei tartte muualtapäin vahvistuksia ja voi keskittyä nauttimaan siitä mitä haluaa elämäänsä. 🙂☝️

• Mä luulen, että siinä kohtaa, kun nainen osoittaa välittämisen tunteita miestä kohtaan. Mies tajuaa olevansa naiselle erityinen, muille saattaa saadakin olla ylimielinen.

😜

• Disse kirjoitti:

Veikkaan, että siinä vaiheessa, kun on itsensä kanssa sinut. Silloin ei tartte muualtapäin vahvistuksia ja voi keskittyä nauttimaan siitä mitä haluaa elämäänsä. 🙂☝️

Vastakkaisen sukupuolen on vaikeaaa nähdä tämä ero. Mikäli miehellä on ihanteena määrätietoinen nainen, sehän voi tehdä virheen ja valita itselleen kopean ja poyhkeän tapauksen. Voiko mies luottaa omaan arvioonsa ja valita itsevarman naisen, mutta ei itserakasta ja kopavaa?
        Tuo raja on hienonhieno. Ulkopuolelta vaikea arvioida.

• Abrakadabra kirjoitti:

Mä luulen, että siinä kohtaa, kun nainen osoittaa välittämisen tunteita miestä kohtaan. Mies tajuaa olevansa naiselle erityinen, muille saattaa saadakin olla ylimielinen.

😜

Elikkäs oon huomannut, ettei miehiä välttis haittaa naisen ylimielisyys ja itseriittoisuus, niin kauan kun itse saavat paistatella ko. naisen suosiossa.

Poikkeuksena miehelle läheiset ja tärkeät ihmiset. Heitä kohtaan naisen ylimielisyys ja itseriittoisuus voi aiheuttaa kismaa...

• Abrakadabra kirjoitti:

Mä luulen, että siinä kohtaa, kun nainen osoittaa välittämisen tunteita miestä kohtaan. Mies tajuaa olevansa naiselle erityinen, muille saattaa saadakin olla ylimielinen.

😜

Nuo aidot tunteet tulevat kuvaan vasta myöhemmin. Monet naiset peittelevät todellista luonnettaan. Tiedän muutaman tapauksen, jotka oikeasti antavan kuvan itsevarmasta naisesta, mutta oikeasti ovat hyvin hallitsevia ja jopa mahtailevia tapauksia. Voi miesparkaa, joka niiden kynsiin joutuu.
        Miehen pitää olla hyvin tarkkasilmäinen, ettei erehdy arvioimaan tiettyjä ominaisuuksia täysin väärin.
        (tietysti myös päivastaisissa tilanteissa, naisen pitää osata "lukea" miestä ja sen käytöstä oikein)

• tosi..typy kirjoitti:

Vastakkaisen sukupuolen on vaikeaaa nähdä tämä ero. Mikäli miehellä on ihanteena määrätietoinen nainen, sehän voi tehdä virheen ja valita itselleen kopean ja poyhkeän tapauksen. Voiko mies luottaa omaan arvioonsa ja valita itsevarman naisen, mutta ei itserakasta ja kopavaa?

No vääränlainen ns. "itseriittoisuus ja itsekkyys" kyllä tulee muutamassa kuukaudessa kenestäkin ulos. Ei sellaista "kiiltokuvamallia" kukaan jaksa tolkuttomiin pitää.

Toisaalta mä oon itse huomannut tässä itsestä, että sitä alkaa tunnistamaan ihmisistä paremmin kaikenlaisia piirteitä, kunhan antaa itselle aikaa huomioida ne... tuntea, aistia jne.

Se on vähän sama kuin, että kannattaisi käydä aina 3-4 treffit jokaisen kanssa... aina sitä on jokainen yhä rennompi ja oma itsensä, kun ei ole ihan vieras toiselle... aika ja tutkailu. Siten se huomaa. 🙂👌

• tosi..typy kirjoitti:

Nuo aidot tunteet tulevat kuvaan vasta myöhemmin. Monet naiset peittelevät todellista luonnettaan. Tiedän muutaman tapauksen, jotka oikeasti antavan kuvan itsevarmasta naisesta, mutta oikeasti ovat hyvin hallitsevia ja jopa mahtailevia tapauksia. Voi miesparkaa, joka niiden kynsiin joutuu.
        Miehen pitää olla hyvin tarkkasilmäinen, ettei erehdy arvioimaan tiettyjä ominaisuuksia täysin väärin.
        (tietysti myös päivastaisissa tilanteissa, naisen pitää osata "lukea" miestä ja sen käytöstä oikein)

No mä väitän, että miehillä on vaikeutena keskimäärin hallita omia tunnetilojaan. Harjoituksen puute...
        Siksi käy kuten mainitset ja mitä abriskin tuumi...🤔

• Disse kirjoitti:

No vääränlainen ns. "itseriittoisuus ja itsekkyys" kyllä tulee muutamassa kuukaudessa kenestäkin ulos. Ei sellaista "kiiltokuvamallia" kukaan jaksa tolkuttomiin pitää.

Toisaalta mä oon itse huomannut tässä itsestä, että sitä alkaa tunnistamaan ihmisistä paremmin kaikenlaisia piirteitä, kunhan antaa itselle aikaa huomioida ne... tuntea, aistia jne.

Se on vähän sama kuin, että kannattaisi käydä aina 3-4 treffit jokaisen kanssa... aina sitä on jokainen yhä rennompi ja oma itsensä, kun ei ole ihan vieras toiselle... aika ja tutkailu. Siten se huomaa. 🙂👌

Tuo on hyvä pointti. Järki päähän, vaikka kuinka olisi ihanstunut. Pitää aistit avoinna ja tarkkailee tilanteita, eikä kulje laput silmillä. Eikä missään tapauksessa anna toisen viedä kuin pässiä narussa. :)

• Harvoin sitä huomaa, eiköhän tuo ole sellainen asia joka hiipii pikkuhiljaa parisuhteeseen. Siitä tulee aikanaan normi jota ei ehkä huomaa mutta joka saattaa olla ulkopuolisille näkyvissä.

Ei siinä auta muu kuin suudella niskaa ja jos puhe ei keskeydy niin pitää kääntää nainen toisiinpäin ja suudella huulia. Jos huulien irtauduttua edelleen puhe jatkuu Cala Jaden käsilaukuilla niin parempi miettiä mistä muuttoauton tilaa.
        Toki aamulla voi kahvia hörppiessä todeta että "kulta, meidän pitää keskustella."

• tosi..typy kirjoitti:

Juu, sitten on niitä jotka tykkää olla tossutettavana. Muut hankkiutuu eroon vaikeasta naisesta.

• M184 kirjoitti:

Harvoin sitä huomaa, eiköhän tuo ole sellainen asia joka hiipii pikkuhiljaa parisuhteeseen. Siitä tulee aikanaan normi jota ei ehkä huomaa mutta joka saattaa olla ulkopuolisille näkyvissä.

Ei siinä auta muu kuin suudella niskaa ja jos puhe ei keskeydy niin pitää kääntää nainen toisiinpäin ja suudella huulia. Jos huulien irtauduttua edelleen puhe jatkuu Cala Jaden käsilaukuilla niin parempi miettiä mistä muuttoauton tilaa.
        Toki aamulla voi kahvia hörppiessä todeta että "kulta, meidän pitää keskustella."

Legendan mukaan, tuo "Kulta, meidän pitää keskustella" on sellainen sormukset poytään ja kantapäät vastakkain keskustelu. Näinhän se on, jos ei viestit mene muuten perille ja parisuhde kärsii, tai parisuhteessa toinen on onneton.

Olet oikeassa, ei kukaan voi teeskennellä loputtomiin. Jossain vaiheessa sumuverho väistyy ja oikea luonne astuu esiin.

• Abrakadabra kirjoitti:

Juu, sitten on niitä jotka tykkää olla tossutettavana. Muut hankkiutuu eroon vaikeasta naisesta.

Noh, sellainen lapatossumies on loistokumppani valikoivaan makuun. Ehkä se juuri löytää onnellisuuden tuon vaikean naisen kumppanina.
        Vaikuttaa vaan kamalan rasittavalta suhteelta. Onneksi ei itse tarvitse jaksaa sellaista. :)

• tosi..typy kirjoitti:

Tuo on hyvä pointti. Järki päähän, vaikka kuinka olisi ihanstunut. Pitää aistit avoinna ja tarkkailee tilanteita, eikä kulje laput silmillä. Eikä missään tapauksessa anna toisen viedä kuin pässiä narussa. :)

Niinpä. Täälläkin monet miehet valittaa sitä, että Pitää tyytyä miehenä semmoiseen ja tämmöiseen. No ei muuten varmalla kenenkään tarvitse suostua yhtään mihinkään enää nykyään. 😬☝️

Monet keskittyy vaan siihen, että kelpaako ja onko sitä ja onko tätä, mutta todellisuudessa ei paranna niitä asioita elämässään, mitä oikeasti pitäisi parantaa, että arvostaisi itseään. Terveät elämäntavat, talous, työasiat, harrastukset, ystävät, kaverit jne.
        Toinen ääripää on se, joka kyttää vaan toista, sekä vaatii itseltään ja muilta sellaista armeijakuria, ettei siihen moni yksinkertaisesti sovi.... sitten sekin on hyväksyttävä, ettei sellaista samanlaista "pikkuhitleriä" vastaan tule. 😁

• M184 kirjoitti:

Harvoin sitä huomaa, eiköhän tuo ole sellainen asia joka hiipii pikkuhiljaa parisuhteeseen. Siitä tulee aikanaan normi jota ei ehkä huomaa mutta joka saattaa olla ulkopuolisille näkyvissä.

Just noin se menee, mutta keskustelun sisältö on se joka ratkaisee.Niissä ai eina uskalla rirkeerata kaikkea pitä ehkä pitäisi.

• Anonyymi

Liian dominoiva nainen kumppanina tai ystävänä ei ole kiva. Niin kauan kuin se dominointi jää naisilla naisten välisissä suhteissa sekä parisuhteessa miehen kanssa koskemaan vain omaa elämää ja omista asioista päättämiseen, jokainen dominoikoon niin paljon kuin sielu sietää. Dominointihan on toisen hallitsemista ja lähtökohtainen asenne, että tietää toisen ihmisen asiat kuin ihminen itse. Yksi vastenmielisimmistä piirteistä, mitä yksilössä voi olla. Tällaisia on ollut kaveripiirissä ja tällaisista ihmisistä olen myös hankkiutunut eroon.
        P.S. Mikään ei ole vastenmielisempää kuin ruma, dominoiva nainen.

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

😜

Itse en haluaisi naisena sellaista miestä, joka sortaa tai dominoi toisia, koska se ei kuulu mihinkään terveeseen ihmissuhteeseen. Ihmettelen sellaisia miehiä, joka haluaa vaimon, joka dominoi toisia ihmisiä. Tietysti on sellaisia pariskuntia, joissa molemmat voivat olla dominoivia ja voimakastahtoisia mutta eivät erityisesti toisiaan kohtaan. Tällaiset pariskunnat voivat toisten ihmisten läsnäollessa kehuskella toisiaan mutta suhtautua alistavasti, aliarvioiden ja halveksivasti muita kohtaan. Ikään kuin pariskunta kilpailisi "yksikkönä" muita ihmisiä, jopa "ystäviään", vastaan. Tällaiset ovat erittäin rasittavia tuttavapiirissä.

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Mies voi olla samanlainen kuin nainen muita ihmisiä kuin kumppaniaan kohtaan. Silloinhan se ei miestä haittaa vaan tukee sitä miehen käyttäytymismallia. Ehkä sellaiset ihmiset ovat toisensa ansainneetkin.

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Allekirjoitan tämän. Jotkut naiset voivat vetää sitä mukavan roolia pitkäänkin esiintyen "kaikkien kavereina", koko maailmaa syleilevinä ymmärtävinä yksilöinä niin kauan kuin jaksat miellyttää heitä. Kun se miellyttäminen loppuu, ääni kellossa muuttuu välittömästi. Tietysti hälyytyskellot on voineet soida jo pidempään mutta tarvitaan vastakkainasettelu ja rehellinen, avoin kohtaaminen, jotta jonkun todelliset kasvot paljastuu. Usein vain suuri huojennus, kun tuollaisesta yksilöstä pääsee eroon.

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Noh, sellainen lapatossumies on loistokumppani valikoivaan makuun. Ehkä se juuri löytää onnellisuuden tuon vaikean naisen kumppanina.
        Vaikuttaa vaan kamalan rasittavalta suhteelta. Onneksi ei itse tarvitse jaksaa sellaista. :)

Dominoivalle naiselle varmaan kiltti ja alistuva mies on unelma. Toisaalta alistuva mies voidaan kokea myös tylsänä tai juurikin lapatossuna. Kiltti voi olla ilman alistumattakin. Kiltilläkin voi olla voimakkaat mielipiteet ja vahvat arvot. Tietysti vääränlainen kiltteys sekä miehellä tai naisella voi tarkoittaa kiltteyden syndroomaa, joka tulee tiedostaa ja josta tulee kasvaa ulos.

• tosi..typy kirjoitti:

Legendan mukaan, tuo "Kulta, meidän pitää keskustella" on sellainen sormukset poytään ja kantapäät vastakkain keskustelu. Näinhän se on, jos ei viestit mene muuten perille ja parisuhde kärsii, tai parisuhteessa toinen on onneton.

Olet oikeassa, ei kukaan voi teeskennellä loputtomiin. Jossain vaiheessa sumuverho väistyy ja oikea luonne astuu esiin.

Tavallaan sääli että tuossa lauseessa on sellainen negatiivinen sävy koska kyllähän ajatus siinäkin on hyvä ja oikean suuntainen. Sellainen parisuhteen yt-laki; senkin tarkoituksena oli edistää yrityksen ja henkilöstön vuorovaikutusta mutta tilanteissa joihin se liitetään on ikävä kaiku.

• Arvosta itseäsi, niin haluat vierelle myös itseään arvostavan... 😬☝️

Allekirjoitan täysin tuon. Ei sitä voi edes yrittää sietää toisessa itsestään välittämättömyyttä ja raakuutta itseään kohtaan.... miten sitä voisikaan, jos sitä toista rakastaisi? Sehän ois hulluutta...

Kyllä mä haluan mun naisen olevan reipas ja itsestään huoltapitävä itsensä tiedostava ihminen. 🙂 Ja haluta samoja arvoja kun mä, sekä suhteelta haluaa saman mitä itse. 😁☝️

Mutta ei sellaisia jokanurkalla vastaan tule. 😄

• Anonyymi

korkeastikoulutetut tinderinaiset on justiinsa tuollaisia mitä miehet sanoi inhoavansa

• Selvästikin joku kurppa-artikkeli. Aisuri-ilmiön ikävä lievepuoli on se että kun on paljon aisuroivia mieheiä ne sitten tukee oma- ja itsepäisten kurppien näkemyksiä sitten noinkin.

• Anonyymi

Olen ihmetellyt, miksi kukaan suostuu aisuriksi. Mistä tuo johtuu? Ovatko miehet sitten niin epätoivoisia tai onko kokemukset naisista niin huonoja, etteivät usko saavansa muuta?

• Anonyymi kirjoitti:

Olen ihmetellyt, miksi kukaan suostuu aisuriksi. Mistä tuo johtuu? Ovatko miehet sitten niin epätoivoisia tai onko kokemukset naisista niin huonoja, etteivät usko saavansa muuta?

Jotkut miehet vaan on, ne on huomanneet että koska tavismies ei voi saada seksiä & lämpöä naisilta muuten niin aisuroimalla ne kokee saavansa ainakin jotain ja joskus ehkä säälip..ua sitten saavatkin, se on niiden käsitys onnnesta sitten.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Jotkut miehet vaan on, ne on huomanneet että koska tavismies ei voi saada seksiä & lämpöä naisilta muuten niin aisuroimalla ne kokee saavansa ainakin jotain ja joskus ehkä säälip..ua sitten saavatkin, se on niiden käsitys onnnesta sitten.

Miten sinä tarkalleen ymmärrät tämän aisuri-sanan merkityksen? Mitä kaikkea siihen sisältyy?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä tarkalleen ymmärrät tämän aisuri-sanan merkityksen? Mitä kaikkea siihen sisältyy?

Perinteisessä merkityksessähän se on sitä että joku mies elättää naista joka paneskelee jotain muuta miestä mutta minusta sitä voi käyttää laajemminkin. Itse käytän sitä kertomaan miehestä joka nuoleskelee ja myötäilee naisia simiinpistävän huomattavasti vaikka siihen ei olisi mitään järkevää syytä.

• Anonyymi

Onko teillä kolmea suomenmestaruutta mistään urheilulajista. Itselläni on salibandystä. Sitten on kaikenlaisia mitaleita juoksusta, uinnista ja muusta. Olen aina ottanut vakavasti urheilun ja panostin siihen nuorena kaiken joten olen määrätietoinen mies. En minä laiskaa naista huolisi. Paitsi että naiset kyllä huolii kaikenlaisia tenuttajia ja kriminaaleja joiden elämässä ei ole mitään järkeä ja pilaavat siinä samalla naisen elämän.

• Anonyymi

Hevonpaskaa, tärkeintä on kauneus, nuoruus ja puhtaus. Kaikki miesmäiset ominaisuudet, kuten määrätietoisuus, pyrkyryys ym. ovat miinusta. Ilmeisesti tuossa oli kysytty naisten homojen kaverimiesten mielipiteitä, niiltä varmaan irtoaa ihan luonnostaan feministejä miellyttäviä latteuksia.

• Ätmeille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      278
      6041
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1959
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1760
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1231
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1185
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      156
      1077
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1056
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      971
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      941
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      932
    Aihe