Alkanu nii vituttamaan ku ei oo kamuja. Ja ei saa naista vaikka ei ole ruma ja on pitkä. Kaikilla kumppanit ja näkee kauniita naisia. Hitto masentaa paljon.
Kyllä vituttaa ku ei saa naista.
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on paljo rahaa ja iha suht hyvin asiat, vaikka ei toki kaikki ole. Oon masentunut kun oon vittu nytki ostarillla yksin ja kaikilla kauniita naisia ja kumppanit. En halua huoriin mennä. Enkä halua ikinä rumaa ja läskiä. Eli tää paska olo on ikuisuutta. Pitäskö hyppää junan alle?
- Anonyymi
Naise ei tykänneet minusta koulussa. Olin hyvä oppilas ja hyvä urheilija mutta naiset rakasti niitä räkäpettereitä joilla oli kutosen keski-arvo, jotka veti röökii jo 13 vuotiaana. Just ne kiitettävät tytöt joilla oli ysin keskiarvo , ne paneskeli just niitä krminaaleja. Sama aikuisena tapahtunut.
- Anonyymi
Mä en vedä röökiä ja oon kunnollinen. En oo sössiny asioitani ja on rahaa paljon. Silti en saa mitään naista ja olen vielä pitkä.
- Anonyymi
Mä en oikein ymmärrä mikä noita naisia vaivaa. Baarit ei kiinnosta enää yhtään ku on aina yksin.
- Anonyymi
Sen jälkee sekosin ku kaunis ex nainen jätti mut ja mä jäin ihan yksin.
- Anonyymi
Naisen pitää meikata ja käyttää tiukkoja farkkuja ja olla naisellinen, muuten ei nappaa yhtään...
- Anonyymi
Mää ole jo vanhaäijä.
Eikä ennää naiste suhteeen mittää toivoo ol.
Kyll maar mää niit kattelen mut siihe se jää. - Anonyymi
Sami hedberg sai kaunii laihan naisen. Vaikka hän on itse lihava ja ei kovin komea mies...
- Anonyymi
Joillakin onnistaa. Onnea heille.
- Anonyymi
Mä sentää käyn töissä ja melkee 1000 e rahaa ja hyvä palkka ja olen pitkä mies. Enkä polta ja en ruma. Kyllä mä vielä naisen saan.
- Anonyymi
Mä en missää nimes enää sekaannu xxl kokoseen rumaa naiseen mistä en tykkää. Pyöree xl ok jos se mun makuun on ja nätti ja kaunis...
- Anonyymi
Pakko se on baariin taas mennä kattelee ylimielisiä stadin bimboja..
- Anonyymi
En saanut naista vaikka laihdutin 30 kg, olen hyväkuntoinen mutta ei se auttanut laihduttaa. Pitää kai lihoa takas 30 kg.
- Anonyymi
On se ihme kun mies ei saa naista, vaikka on pitkä ja kivan näkönen ja ei juoppo ei polta. Ei vedä huumeita ja käy hyvä palkkases töis. Naiset täysiä idiootteja ja sokeita.
- Anonyymi
En tiedä miten saada naista kun ei kelpaa enää.
- Anonyymi
Naisia ei näköjään paskaakaa kiinnosta ei niitä kiinnosta yhtään.
- Anonyymi
Komeilla miehillä vain naisia baaris, semmosia naiset on
- Anonyymi
Ei mulla näköjään ole saumaa mihkää naiseen vaikka on rahaa ja pitkä ja pukeudun hienosti.
- Anonyymi
No mä en ole ruma. Mua on kehuttu komeeksi silti en saa naista.
- Anonyymi
Naiset haukku mut taas. Menin naista yrittää sanoo oot ruma mee pois. Meinasin lyödä naista ja huusin pokelle painu vittuun. Ja sit heitin ulkona naisen juomat päälle meinasin saada turpaan. Ja naiset sanoi kuole pois. Tällästä elämä on hulluna sekopäänä ilman kavereita ja naista...
- Anonyymi
Huhhuh, onneksi tuossa sekoilussa ei sentään kukaan kuollut, tai loukkaantunut.
Oot toivottavasti hakenut apua tuohon ongelmakäyttäytymiseesi? Hyvä asiahan on se, kun itse ymmärrät sen, että et toimi ns. normaalisti.
Lisäksi: osaat noukkia ne hullut toiminnat hommistasi... voisit varmaankin jossain määrin hillitä itsesi?! Tuohon kannustaisin ensimmäiseksi. Onko ihan pakko esim. kaahata kaverin uusi auto metsikköön, kun tiedät, että se tietää hankaluuksia? jos ei ole niin voisit yllättää yleisön skippaamalla ensiksi kaikki provosoinnit. Ja: Joskus pääsee helpommalla kun ei kuule/kuuntele ympäristöään liian herkästi. Keskity niihin asioihin, mitä osaat ja jotka tuottaa iloa. Ja baarista löydät baarissa viihtyvän ihmisen, urheilukentän katsomosta taas urheilullisen ihmisen
- Anonyymi
Turha neuvo tämä on ruma Allu joka ei saa naista
- Anonyymi
Kaikki täällä ei n,äköjään tunne Allua vaikka luulisi kyllä jo jokaisen törmänneen tähän friikkiin.
Allua on aikoinaan yritetty neuvoa ja tukeakin, mutta kukaan ei enää jaksa tämän pellen kanssa. Sama kuin seinälle puhuisi, ei mene kalloon sitten mikään!
Allu on itse ekrtonut olevansa heikkolahjainen, mikä sinänsä ei tietenkään ole Allun oma vika, mutta kun siihen liittyy haistattelu, haukkuminen, kiroilu yms. ei kyllä paljon kiinnosta sen toilailuja kuunnella.
Allu on kertonut itse omin sanoin miten on heitellyt juomia baarissa ihmisten päälle, lyönyt jorain naista kun tätä ei ollut hänen viehättävä olemuksensa kiinnostanut. Allu on saanut potkut joak ikisestä työpaikasta joita on kokeillut eikä saa enää töitä koska tunnetaan ja on ilmeisesti mustalla listalla. Potkuista hän on itse auliisti kertonut kuten tämän kaiken muunkin.
Että tällainen tämä meidän pitkä ihan komee Allumme joka jaksaa vuodesta toiseen ihmetellä kun naiset ei kiinnostu, ei edes ne "lihavat ja rumat" vaikka Allu on ihan rimaakin alentanut. Että semmonen kultapoju. - Anonyymi
rumasti sanottu hyvästä ihmisestä. 🤔
- Anonyymi
Jos sinulle ojennettaisiin mitalli, niin vituttaisiko enää ?
- Anonyymi
arvee
Suosikkijoukkue Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Minua ihmetyttävät tyypit, joiden lähes pakkomielteenä tuntuu olevan ip-lehdyköiden koronauutisten lukeminen ja sitten niiden arvostelu paniikin lietsonnaksi. Eli kehittävät oman paniikkinsa koronauutisoinnista oikeastaan.
Maassamme ei vallitse mitään yleistä koronapaniikkia, edes lehdistössä, mutta ilmeisesti joitakin yksilöitä pirusti ahdistaa jo se että taudista tietoisuutta pidetään yllä.
"Minun on pakko lukea kaikki koronauutiset ja sitten kirjoittaa väittämän niiden luovan paniikkia."
Minä en jaksaisi moiseen vaivautua, mutta ehkä heillä on jokin alitajuntainen pelkotila päällänsä.
Pupu-syndrooma eli pää pensaaseen ja unohdetaan koko juttu, tauti covid-19.
Paniikkitasoinen mussuttaminen uutisoinnista lienee länsimaista luxusta. Niin muakin vituttaa.
- Anonyymi
Kyllä on syytäkin vituttaa
- Anonyymi
Nainen ihan itse päättää kenen kanssa haluaa olla. Jos et saa ketään niin mene maksullisiin. Ei ketään voi väkisin saada haluamaan olla sellaisen kanssa joka ei kiinnosta.
- Anonyymi
Jos tympii niin voi tehdä niitä JPL:n Twin-Blade helikoptereitakin kuminauhoista, ohjeet löytyy nasan sivuilta.
- Anonyymi
Jotain tyttöystävän saamista voi auttaa sellainen asia jos joskus uskaltaa joltain tytöltä kysyä jotain tai keskustella jonkun nais-olion kanssa yleensäkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780