Sähläsin yhden yön jutussa suomalaisen naisen kanssa ilman kumia. Oli kuulemma "puhdas" ja väitti käyneensä reilu kuukausi sitten sukupuolitautitesteissä joista kaikista negat. Nyt kuitenkin itse aloin pelkäämään HIV ja mietin että lähden päivystykseen pyytämään estolääkitystä kun sen voi näköjään ottaa, jos tilanteesta on kulunut alle 72h. Katsoin vaan noita kriteereitä PEP ohjeistuksesta niin minun kohdallani ne eivät täyttyisi? Pitäisi olla miesten välistä seksiä, prostituoitu tai ruiskuhuumeiden käyttäjä. Tosiaan emätinyhdyntä mutta silti VITUTTAA KUN IHMINEN NÄKÖJÄÄN VOI OLLA HUMALASSA NÄIN TYHMÄ!!!. Onko täällä muilla kokemuksia HIV-estolääkityksestä yhden yön jutut jälkeen jossa kuitenkin yhdyntöjä tapahtui pari kertaa yhteensä.
HIV jälkiehkäisy
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäänhän ei estä menemästä päivystykseen ja kysymästä asiasta. Aika epätodennäköistä kyllä on että sitä annetaan koska tapauksesi ei kuulu korkeaan riskiluokkaan.
Ehkä tämä oli nyt sellainen opetus että muistat sen loppu ikäsi! Varma Hiv-tartunta näkyy testeissä kolmen kuukauden kuluttua, mutta valtaosa tartunnoista voidaan kuitenkin todeta testeissä jo aiemmin. Hivin vasta-aineet voidaan yleensä havaita testeissä jo 3-8 viikon kuluttua riskitilanteesta.
Ei turhaan sanota että viina on viisasten juoma. - Anonyymi
Omasta kokemuksesta kerron, että ainoat sukupuolitaudit olen saanut suomalaisilta naisilta vaikka olen ympäri maailmaa paljaalla huidellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760