Naiset vain tanssii baaris.

Anonyymi

Naiset vain tanssii baaris omien kavereidenkaa ei niitä kiinnosta miehet. Miehet seisoo nurkas tai istuu eikä saa naista. Mäkin istun ku en saa naista. Elämä on.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vituttaa ku naisia ei kiinnosta paskaakaa

• Anonyymi

Naiset ajaa vain mut pois vaikka en ole ruma edes. Mitä vittua

• Anonyymi

En halua enää lähestyä naisia ku ne on nii paskoja ylimielisiä ja ajaa heti pois. Parempi olla yksin.

• Anonyymi

Täh, joka kerta kun olen käynyt yksin miehenä baarissa niin tanssilattialla olevien naisten kanssa on tanssinut miehiä.

Jos joku nainen on ollut yksin niin olen aina koittanut jututtaa mutta sitä ei ole melkein koskaan sattunut.

Minä olen melkein aina ainoa joka on yksin kun muilla on hauskaa.

Olen jo harrrastanut baarrissa rahan tuhlaamista 12v joten kokemusta on jonkun verran.

Ilmeisesti nyt joku muu on joutunut yksinäisen rooliini kun itse olen vähentänyt baareilua.

• Anonyymi

Ei kannata käydä samassa baarissa tai kuvioissa, jos olet jämän asemassa.
      Juorut leviää ja olet ainainen outsider..
      Tämän palstan kaikki jäsenet ovat heikkojärkisiä, sopeutukaa yksi olemisen.
      Kyllä se siitä.

• Anonyymi

En sopeudu en voi ymmärtää mitä vikas mussa on. Laitoin hienot vaatteet baariin ja oon yksin nurkassa ja naisia ei ees kiinnosta jutella. Mä tuun jo hulluksi kun ei sas naista.

• Anonyymi

Menet nurkaan, miksi? Hävettääkö sinua.

Naisia saa vain asettumalla keskelle huonetta. Siihen juoma käteen ja oot kuin ei yksikään nainen kiinnostaisi. Tarkkaile kuitenkin, että vilkaiseeko yksikään nainen sinua useemmin. Jos huomaat jonkun naisen katsovan, niin siinä se oli naisen aloite, sen enempää ei naiset juurikaan tee. Sitten vaan jututtanaan naista joka katsoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menet nurkaan, miksi? Hävettääkö sinua.

Naisia saa vain asettumalla keskelle huonetta. Siihen juoma käteen ja oot kuin ei yksikään nainen kiinnostaisi. Tarkkaile kuitenkin, että vilkaiseeko yksikään nainen sinua useemmin. Jos huomaat jonkun naisen katsovan, niin siinä se oli naisen aloite, sen enempää ei naiset juurikaan tee. Sitten vaan jututtanaan naista joka katsoi.

Hävettää koska olen lihonut ja kaljuuntunut.

• Anonyymi

Mä oon aina yksin ja naisia ei koskaa kiinnosta.

• Anonyymi

Et saa naista koska olet urpo etkä uskalla naista pyytää tanssimaan.

• Anonyymi

Viinamies on aina juonut viinaa ja päässyt mukaan porukoihin. Kun on mukana porukoissa, ei tarvitse olla yökerhossa yksin seinäruusuna vaan kavereiden ympäröimänä. Naiset huomaavat että miehellä on kavereita ja kiinostuvat hänestä.

Kun on juonut vuosia viinaa nuoresta pitäen, ovat bailaustaidot hioutuneet nekin hyviksi ja naisten kiinostus herää.

t. viinamies

• Anonyymi

Edelleen en ole ruma. Kaljuuntunut ja vähän lihonut. Mutta mun ei tarvi huolia xxl kokoista rumaa naista eikö se mee kaaliin!...

• Mjoo, mitäpä siellä muutakaan tekis kun tanssis. Tylsiä paikkoja muutenkin kaikki juottolat. Tanssiminen on ko. paikkojen parasta antia. 😃

• Anonyymi

Miks naiset menee baariin tanssimaan, jos tanssivat vaan keskenään, kuin kanat soitimella ja tuijottavat toisiaan silmiin.
      Tanssisivat vaan kotonaan ringissä soidintanssiaan, kun eivät halua mies seuraa.

• Anonyymi

Juuri niin. Eihän niitä miehet kiinnosta.

• Anonyymi

Eihän sitä nuoren miehen koskaan pidä yksin baariin lähteä tai saa istua syystäkin yksin nurkassa ja kaikki vilkuilee ja nauraa sulle. Kaikki naisethan ajattelee aina kaikkea negatiivista siitä nuoren miehen yksinolosta baarissa.

-Darkfear

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      264
      5269
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4271
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4231
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3657
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3650
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3455
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      31
      2803
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2616
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2576
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      69
      2435
    Aihe