Hyvää Uutta Vuotta
Kaunista Joulua ja
10
230
Vastaukset
Kiitos samoin. Hyvää ja Rauhallista Joulua myös sinulle ja tänne hiljaiselle palstalle. :)
.. ja vielä se pakollinen joulumusalinkki...
~ J. Kurkela, T. Kakko, J. Ahola, J-P Leppäluoto/ Jouluksi kotiin - Avaruus ~
https://www.youtube.com/watch?v=u9Hk6zoaidIPaljonko miehen logiikan joulupatakeräys tuotti viime jouluna?
Missasin sen kokonaan...Jos tätä nykyistä osanottajamäärää ja aktiivisuutta katsoo, niin 0 euron veikkaus voi osua melko oikeaan.
Veneenkokka_mies kirjoitti:
Mariamaniaa ei ole näkynyt täällä raunioilla enää vuosiin.
Kukas tämä Mariamania oli?
Richartti kirjoitti:
Kukas tämä Mariamania oli?
Mariamaniahan oli juuri ML- palstalainen, joka linkitti pelastusarmeijan joulupatakeräyksen tänne ja sai keskustelua aikaan siitä.
Häntä ei ole näkynyt täällä enää vuosiin.
- Anonyymi
Hauskaa Juhannusta vain !
- Anonyymi
.
"Onks nyt # WAPPU??????? #" eilen ei ollu
ha-rha-rha-rha-rhahr-ahr-ahr-ahrahrahr-ahr-ahr-ahr-ah--har
.- Anonyymi
on ja jaffat kaupassa notta Markulla helmat paukkuu 😬
- Anonyymi
Hyvää huomista kaikille !
Se alkaa kohta.
Taitaa olla naistenpäivä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281315
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488
