Miksi jouluna joka lehti tuputtaa pyjamaa eli yöasuja? Pörröistä, paksua, flanellia, satiinia, fleeceä...Mainoskuvissa ukkoa, akkaa, koiraa ja kissaa pyjamassa ja kaikissa väreissä? Joku järki vai ei? Henkilökohtaisesti ehdin pitämään pyjamaa tasan yhden yön!
Pyjamien hyökyaalto
9
86
Vastaukset
- Anonyymi
Semmoinen pehmeä lämmin reilunkokoinen pyjama joka ei kiristä eikä purista on tosi kiva pitää illalla kotona päällä ja villasukat jalassa :) Siis talvella.
Nukun alasti enkä ole käyttänyt mitään yöasua sitten lapsuuden. - Anonyymi
Minusta yöpuku on erinomainen joululahja, Siinä ei muodikkuudella ole väliä ja voi olla vähän reilumman kokoinenki. Kuluvan käyttövaatteen voi heittää aikanaan roskiin, se ei jää ikuisiksi ajoiksi nurkkiin lojumaan! Lisäksi yöpukua käyttävän ei tarvitse niin usein vaihtaa petivaatteita kuin muutoin.
Riippuu tyystin lämmönsiedosta. Kotioloissa voi olla alasti, mutta sairaalassa kammottavinta oli pyjama. Vaikka yritti nukkua ilman päällyslakanaa, oli tukahduttavassa hiessä. Kammottavaa. Todella kammottavaa. Kun sanoin lääkärille, että kuheinta täällä on hirveä lämpö, hän ei tuntunut ollenkaan ymmärtävän.
Paleleva taas tarvitsee lisäpeittoa. Olemme erilaisia.Joo, mä en ole pyjamaihmisiä. Maksimissaan bokserit... jos niitäkään....😬
- Anonyymi
Mulla on tämä yöpaita. Uskallan sanoa, että on mukavampi päällä kuin pyjama. Kangas on ohuen ohutta erittäin pehmeää puuvillatrikoota.
En ihan noin laiha kyllä ole😂
https://aijaa.com/JWRj9q- Anonyymi
ihan kiva ja toivottavasti siinä on hyvä nukkua ja olla iltaisin ja onko sinulle ketään joka nostaa usein pyjaman helmaa ja antaa sinulle paljon suukivaa muuta kivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan kiva ja toivottavasti siinä on hyvä nukkua ja olla iltaisin ja onko sinulle ketään joka nostaa usein pyjaman helmaa ja antaa sinulle paljon suukivaa muuta kivaa
Ei sitä käytetä nukkumiseen, ainoastaan ilta-ja aamuoleiluun yhdessä silkkisen aamutakin kanssa tai ilman. Yöpukuna käytän pelkkää parfyymia😘
Valitettavasti en voi laittaa kuvaa itsestäni pyjamassa, koska en omista sellaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä käytetä nukkumiseen, ainoastaan ilta-ja aamuoleiluun yhdessä silkkisen aamutakin kanssa tai ilman. Yöpukuna käytän pelkkää parfyymia😘
Valitettavasti en voi laittaa kuvaa itsestäni pyjamassa, koska en omista sellaista.niin pyjama onkin housut ja paita niin tuo onkin paituli ja kiva näky olet niin sinusta ei voisi pitää näppejä erossa no ainakin sinä tulet saamaan paljon suukkoja ja suukkoja pitkin ja poikin vartaloasi ja suukivaa usein joka paikassa kotona niin tiedän että tuleva miehesi hemmottelee sinua usein ja eikä tiedä elokuvista mitään joita tulee iltaisin kun sinä viet huomion ja sen on pakko pussailla sinua ja rakastella kanssasi niin laita paituli päälläsi kuva
Pyjamat on pop! Voin tunnustaa, ostin miehelle joululahjaksi puuvillaiset pyjamahousut ja siihen sopivan paidan (ei pyjamapaitaa, vaan mukavan, pitkähihaisen t-paidan, samaa sävyä). Ne on paketissa odottamssa aattoiltaa. Mies ei tykkää fleecestä, eikä flanellista, puuvillainen on mieluisampi.
Ssshhh... tämä lahja on salaisuus, ette saa mennä kertomaan sille! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558