Pyjamien hyökyaalto

Anonyymi

Miksi jouluna joka lehti tuputtaa pyjamaa eli yöasuja? Pörröistä, paksua, flanellia, satiinia, fleeceä...Mainoskuvissa ukkoa, akkaa, koiraa ja kissaa pyjamassa ja kaikissa väreissä? Joku järki vai ei? Henkilökohtaisesti ehdin pitämään pyjamaa tasan yhden yön!

9

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Semmoinen pehmeä lämmin reilunkokoinen pyjama joka ei kiristä eikä purista on tosi kiva pitää illalla kotona päällä ja villasukat jalassa :) Siis talvella.
      Nukun alasti enkä ole käyttänyt mitään yöasua sitten lapsuuden.

    • Anonyymi

      Minusta yöpuku on erinomainen joululahja, Siinä ei muodikkuudella ole väliä ja voi olla vähän reilumman kokoinenki. Kuluvan käyttövaatteen voi heittää aikanaan roskiin, se ei jää ikuisiksi ajoiksi nurkkiin lojumaan! Lisäksi yöpukua käyttävän ei tarvitse niin usein vaihtaa petivaatteita kuin muutoin.

    • Riippuu tyystin lämmönsiedosta. Kotioloissa voi olla alasti, mutta sairaalassa kammottavinta oli pyjama. Vaikka yritti nukkua ilman päällyslakanaa, oli tukahduttavassa hiessä. Kammottavaa. Todella kammottavaa. Kun sanoin lääkärille, että kuheinta täällä on hirveä lämpö, hän ei tuntunut ollenkaan ymmärtävän.

      Paleleva taas tarvitsee lisäpeittoa. Olemme erilaisia.

    • Joo, mä en ole pyjamaihmisiä. Maksimissaan bokserit... jos niitäkään....😬

    • Anonyymi

      Mulla on tämä yöpaita. Uskallan sanoa, että on mukavampi päällä kuin pyjama. Kangas on ohuen ohutta erittäin pehmeää puuvillatrikoota.

      En ihan noin laiha kyllä ole😂

      https://aijaa.com/JWRj9q

      • Anonyymi

        ihan kiva ja toivottavasti siinä on hyvä nukkua ja olla iltaisin ja onko sinulle ketään joka nostaa usein pyjaman helmaa ja antaa sinulle paljon suukivaa muuta kivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan kiva ja toivottavasti siinä on hyvä nukkua ja olla iltaisin ja onko sinulle ketään joka nostaa usein pyjaman helmaa ja antaa sinulle paljon suukivaa muuta kivaa

        Ei sitä käytetä nukkumiseen, ainoastaan ilta-ja aamuoleiluun yhdessä silkkisen aamutakin kanssa tai ilman. Yöpukuna käytän pelkkää parfyymia😘

        Valitettavasti en voi laittaa kuvaa itsestäni pyjamassa, koska en omista sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä käytetä nukkumiseen, ainoastaan ilta-ja aamuoleiluun yhdessä silkkisen aamutakin kanssa tai ilman. Yöpukuna käytän pelkkää parfyymia😘

        Valitettavasti en voi laittaa kuvaa itsestäni pyjamassa, koska en omista sellaista.

        niin pyjama onkin housut ja paita niin tuo onkin paituli ja kiva näky olet niin sinusta ei voisi pitää näppejä erossa no ainakin sinä tulet saamaan paljon suukkoja ja suukkoja pitkin ja poikin vartaloasi ja suukivaa usein joka paikassa kotona niin tiedän että tuleva miehesi hemmottelee sinua usein ja eikä tiedä elokuvista mitään joita tulee iltaisin kun sinä viet huomion ja sen on pakko pussailla sinua ja rakastella kanssasi niin laita paituli päälläsi kuva


    • Pyjamat on pop! Voin tunnustaa, ostin miehelle joululahjaksi puuvillaiset pyjamahousut ja siihen sopivan paidan (ei pyjamapaitaa, vaan mukavan, pitkähihaisen t-paidan, samaa sävyä). Ne on paketissa odottamssa aattoiltaa. Mies ei tykkää fleecestä, eikä flanellista, puuvillainen on mieluisampi.

      Ssshhh... tämä lahja on salaisuus, ette saa mennä kertomaan sille! :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe