S-pankin kortit ei toimi

Sinne jäi ostokset kauppaan. 😣🖕

44

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi voi, sinne jäi sidukat kauppaan.

• Wuhweli on enemmän olut ja lenkkimakkara tyyppiä.

• Ei jääny.

• No voi perskeles..... Vaikuttaako kokomaahan?

• Wwuwuw kirjoitti:

Sitten vaan uudestaan ostoksille..

Niin.... Mä oon pönöttänyt taas koko päivän töissä.... :oI

• Wwuwuw kirjoitti:

Joulupukin pajassa?

Meillähän onkin jo tonttu valtiovarainministerinä.
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/61c77f7b-329c-4b02-8660-9ad8251920c1

En, mulla on muita tonttuiluhommia. :oD

Katsos pirua.... kaikkea sitä pitää ihmisen tehdä, että pääsee valtionvarainministeriksi... Minä luulenkin, että tuo tonttupajan pesti on kovaa valuuttaa... :oD

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Joulupukin pajassa?

Meillähän onkin jo tonttu valtiovarainministerinä.
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/61c77f7b-329c-4b02-8660-9ad8251920c1

” Jokaisella meistä on ensimmäisiä kesätyöpaikkoja ja tehtäviä, joita on hoitanut opiskeluiden ohessa, Kulmuni muistuttaa Facebook-päivityksessään.”

Helmeellä ei eliittiperheen vesana välttis ole, ja sen huomaa.

-flowersreally-

• Anonyymi kirjoitti:

” Jokaisella meistä on ensimmäisiä kesätyöpaikkoja ja tehtäviä, joita on hoitanut opiskeluiden ohessa, Kulmuni muistuttaa Facebook-päivityksessään.”

Helmeellä ei eliittiperheen vesana välttis ole, ja sen huomaa.

-flowersreally-

Mä muuten myin stadikalla jätskiä mm-kisoissa.

Ja kohta musta tulee presidentti, jätskimyyjästä. ☝️

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mä muuten myin stadikalla jätskiä mm-kisoissa.

Ja kohta musta tulee presidentti, jätskimyyjästä. ☝️

Mäkin olen ollut jätskimyyjä!

Ja musta tulee maailmankaikkeuden maharani.

-flowersreally-

• Anonyymi kirjoitti:

Mäkin olen ollut jätskimyyjä!

Ja musta tulee maailmankaikkeuden maharani.

-flowersreally-

Hyvä me☝️

Jätskimyyjät kunniaan. Suomalaisethan kuulemma lipittää jäätelöä eniten koko pallolla, että ei ihme että meitä riittää. Sillon ei tosin ollut myynnissä kuin vaniljaa, suklaata ja mansikkaa. Hiilihappojää oli kuumaa, senkin muistan.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Hyvä me☝️

Jätskimyyjät kunniaan. Suomalaisethan kuulemma lipittää jäätelöä eniten koko pallolla, että ei ihme että meitä riittää. Sillon ei tosin ollut myynnissä kuin vaniljaa, suklaata ja mansikkaa. Hiilihappojää oli kuumaa, senkin muistan.

Joskus sodan jälkeen vai?

-flowersreally-

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus sodan jälkeen vai?

-flowersreally-

Sä sitten sitä ennen?

Hah.

• Wwuwuw kirjoitti:

Sä sitten sitä ennen?

Hah.

Huvittavaa teidän kummankin kimpoilut tällä palstalla. Aina pitää olls jokin kiila ja kärki jossain, että on jokin. 😁☝️

Ja kuitenkin tälläkin palstalla näkyvimmän ja positiivisimman pisteen korjaa aina joku muu. Olette kumpikin kohde. 😄

• Disse kirjoitti:

Huvittavaa teidän kummankin kimpoilut tällä palstalla. Aina pitää olls jokin kiila ja kärki jossain, että on jokin. 😁☝️

Ja kuitenkin tälläkin palstalla näkyvimmän ja positiivisimman pisteen korjaa aina joku muu. Olette kumpikin kohde. 😄

Eeeh...🤔

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ei niin huvittavaa kuin sun tuomarointi. Kerää ja jaa sä pisteitä, kun niistä elät.

Milloinkohan sä tajuat, että sulla menee meidän jutuista 99,99% ohi, Wuppiskin ”tyhmentää” itseään silloin kun komppistelee sun kanssa, miksi, en ole vieläkään tajunnut (ehkä tylsyyttään).

-flowersreally-

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sä sitten sitä ennen?

Hah.

No oikeesti, milloin on ollut vaan noita kolmea vaihtoehtoa?

Kuulostaa mummon ”ekaa kertaa kun appelsiinia maistoin” -jutuilta.

-flowersreally-

• Anonyymi kirjoitti:

Ei niin huvittavaa kuin sun tuomarointi. Kerää ja jaa sä pisteitä, kun niistä elät.

Milloinkohan sä tajuat, että sulla menee meidän jutuista 99,99% ohi, Wuppiskin ”tyhmentää” itseään silloin kun komppistelee sun kanssa, miksi, en ole vieläkään tajunnut (ehkä tylsyyttään).

-flowersreally-

No Wuppis on minusta oikeasti ihan maailmaa ajatteleva nainen. Hän on kokenut tätä elämää enemmän kuin sinä. Sinä olet vain raapaissut kerran jotain, joka on tehnyt sinusta katkeran. Wuppiksella on ollut äiti joka on sekoittanut hänen elämää, eikä se ole ollut mies. Aina kaiken huonon takana ei ole mies...

Wuppis on kokenut ja ajatteleva, vaikka dä luulet olevasi täällä ainoa. Sekoat erinomaisuuteesi.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No Wuppis on minusta oikeasti ihan maailmaa ajatteleva nainen. Hän on kokenut tätä elämää enemmän kuin sinä. Sinä olet vain raapaissut kerran jotain, joka on tehnyt sinusta katkeran. Wuppiksella on ollut äiti joka on sekoittanut hänen elämää, eikä se ole ollut mies. Aina kaiken huonon takana ei ole mies...

Wuppis on kokenut ja ajatteleva, vaikka dä luulet olevasi täällä ainoa. Sekoat erinomaisuuteesi.

Palstajuudas tuli siihen taas jakamaan tuomioita, mistään mitään tietämättä.

Painelepa tiehesi, raskaat kolikot taskussasi. Hiplaa niitä kun et muusta tiedä.

-flowersreally-

• Anonyymi kirjoitti:

Palstajuudas tuli siihen taas jakamaan tuomioita, mistään mitään tietämättä.

Painelepa tiehesi, raskaat kolikot taskussasi. Hiplaa niitä kun et muusta tiedä.

-flowersreally-

Hehe! Niin onkin.... ei pitäis puuttua... totta öniset! 😄

• Anonyymi kirjoitti:

No oikeesti, milloin on ollut vaan noita kolmea vaihtoehtoa?

Kuulostaa mummon ”ekaa kertaa kun appelsiinia maistoin” -jutuilta.

-flowersreally-

Se oli vuonna 1983 kesällä, stadikalla oli yleisurheilun mm-kisat ja mulla oli jäätelöä semmosessa kantokopassa. Mä olin 14v. Huutelin siellä yleisön seassa: jäätelöö, jäätelöö..

• Anonyymi

Malmilla Mikael Gabrien jakoi onneksi kaikkea ilmaiseksi, kertoo IL-lehti videon kera.

• Tommosia noi nykyajan jakarit on..

• Kuten olen aina sanonut niin AINA pitää olla myös käteistä messissä. Ei se hirveän iso vaiva ole vaikka puhelinkoteloon laittaa viisikympistä joka sitten kulkee aina mukana, ei jää siiderit kassatädille niin kuin nyt wuhwelille kävi. Vaikka olisi natsi kassalla ja vaikka sen nimi olisi putkonen ei sekään voi kieltäytyä käteistä vastaan ottamasta.

• Yleensä mulla onkin. Eikä jäänyt siidereitä, eikä muitakaan alkoholijuomia kassalle, en ollu ostamassa...

Mutta sitten kun joutui uudelleen menemään, niin ostin alkosta kaks viinapulloa ja kaupasta kaljaa kyytipojaksi. Hah.

• Wwuwuw kirjoitti:

Yleensä mulla onkin. Eikä jäänyt siidereitä, eikä muitakaan alkoholijuomia kassalle, en ollu ostamassa...

Mutta sitten kun joutui uudelleen menemään, niin ostin alkosta kaks viinapulloa ja kaupasta kaljaa kyytipojaksi. Hah.

Mutta jotain kuityenkin jäi? Sun tomppeloinnin vuoksi myyjillä joilla muutenkin touhua liikaa nyt joulun aikaan tuli vielä listäouhua kun pitää röijätä niitä sun aikomia ostoksia takaisin hyllyyn vai kävitkö itse huomaavaisesti palauttamassa?

Mut joo, jatkossa seteli aina messiin.

No niin, muista muistuttaa puolisoa että jos alat pyhinä riehumaan niin aina voi soittaa 112.seen, se on poliisin kehoitus.

• Harmaaritari kirjoitti:

Mutta jotain kuityenkin jäi? Sun tomppeloinnin vuoksi myyjillä joilla muutenkin touhua liikaa nyt joulun aikaan tuli vielä listäouhua kun pitää röijätä niitä sun aikomia ostoksia takaisin hyllyyn vai kävitkö itse huomaavaisesti palauttamassa?

Mut joo, jatkossa seteli aina messiin.

No niin, muista muistuttaa puolisoa että jos alat pyhinä riehumaan niin aina voi soittaa 112.seen, se on poliisin kehoitus.

Jäätelön vein takasin, muut jätin.

Olisivat voineet ilmoittaa jo ennen kauppaan tuloa, että täällä ei sitten S-kortit pelitä.

Joku ystävällinen rouva jonossa olisi muuten suostunut maksamaan ne ostokset.

Viina on viisasten juoma, eikä me viisaat rähjätä edes kännissä.

Ps. Vodkapullo oli 200 ml, jallupullo taas se kaikista pienin..50ml? Ja kyytipoikakaljaakin tuli ostettua tasan yksi.

• Anonyymi

Jos joku uskaltaa kertoa edes jotakin totuuksia on heti natsi .Niiden mielestä jotka eivät ymmärrä natsisimista yhtään mitään ruskenreijänritari

• Anonyymi kirjoitti:

Jos joku uskaltaa kertoa edes jotakin totuuksia on heti natsi .Niiden mielestä jotka eivät ymmärrä natsisimista yhtään mitään ruskenreijänritari

Täyttää roskaa taas.

• Anonyymi

Just eilen kävin nostamassa lisää käteistä, kun aivan varmasti tökkii korttimaksut tuomiopäivän ruuhkissa. Eipä silti, ei olis käteinen riittänyt jos kortti olis tiltannu. Lahjat olisin jättänyt kassalle, kaljat ottanu mukaan 😌 Joku tärkeysjärjestys sentään..

xLiner

• Kun menin uudelleen kauppaan, oli kuivatut sekahedelmät loppu..

Mööh..

• Anonyymi

Maksoin kortilla kaljakopan tasan kolmelta tänään s marketissa että kortti toimi silloin.

• Neljältä ei toiminu.

Oli siitä nettilehdissäkin.

• Anonyymi

Kerran oli kyl niin että kärry oli täynnä ruokaa eikä kortti toiminut. Tappio se on kaupalle koska ei ne niitä ruokia takas myyntiin voi laittaa.

• Wwuwuw

Miksei voi?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Miksei voi?

Varmaan jos joku kierrellyt pakasteiden tai muiden kylmäsäilytystä vaativien tuotteiden kanssa pitkään,... ei niitä kai voi enää laittaa.

• Anonyymi

Katoin kuitista että 15.36 olin ostanut ruokaa s marketista. Kortti toimi silloin, Minulla käteistä aina mukana kyllä.

• Oon mättäny talikolla paskoo navetassa. Musta tulloop uutestisyntynä UKK.

• Joltain oli tänään jäänyt tuplapatukka kassalle, siis sinne aivan perälle minne ostokset kulkeutuvat

• Anonyymi

Nappasitko mukaasi?

• Anonyymi

Söit sen patukan sitten kotimatkalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Söit sen patukan sitten kotimatkalla.

En napannut enkä syönyt, vaan ilmoitin kassahenkilölle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2518
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1843
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe