Täälä vain jatkuvasti miehiä haukutaan rumiksi, ettei siksi saa naista. No helkkari rumaki mies saa naista. En ymmärrä kun oletetaan ihme juttuja. Toisilla natsaa enempi ja toiset ei saa naista.
Täälä vain aina haukutaan rumaksi.
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki miehet saa naisia, rumatki saa naista.
Lähinnä ne miehet, jotka eivät saa naista tituleeraavat itseään rumiksi. Ei niinkään muut täöllä ketään rumittele. Anonyymeja on muutenkin aika paha rumitella, paitsi helvetin hyvällä mielikuvituksella.
- Anonyymi
Monet täälä kehuu rumiksi että oot ruma et saa naista, vaikka ei edes tiedä milt toinen näyttää. Aika paskaa tollanen.
Anonyymi kirjoitti:
Monet täälä kehuu rumiksi että oot ruma et saa naista, vaikka ei edes tiedä milt toinen näyttää. Aika paskaa tollanen.
No sellaset mölinät kannattaa jättää omaan arvoonsa tykkänään.
- Anonyymi
Itekki tiedän että ruma en ole vaikka joku väittää. Ja olen pitkä mies. En sit ymmärrä mikä ongelma ihmisillä on.
T. Allu.- Anonyymi
Sun kuva on ollut palstalla. Ei ihme ettei naisia kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ni, aika törkeesti sanottu!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kuvassa kuule ei ole mitään vikaa. Helppo sunki on haukkua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kuvassa kuule ei ole mitään vikaa. Helppo sunki on haukkua!
Ei kuvassa mitään vikaa ollutkaan, kuvan sisältö ei ollut naisia kiinnostava.
- Anonyymi
Reipas ja hyvä puhumaan saa helpommin naisia vaikka ei olisi erityisen komea.
- Anonyymi
Silti se ei auta miehet vain haukkuu et oot ruma ja kiltti et rikollinen et saa naista.
- Anonyymi
No sitten en saa typeriä vääränlaisia naisia kun eivät kiinnostu, olkoot yksin sit.
- Anonyymi
Usko nyt jo ettei rumat miehet saa naisia. Me rumat oltais jo suhteessa jos saatais naisia. Kauppaan tulee nainen joka haluaa et komea mies iskee eikä mikään rumilus.
- Anonyymi
Jaa mihin kauppaan,hahaha?
- Anonyymi
No usko nyt jo typerä atmi, että mä en ole ruma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa mihin kauppaan,hahaha?
No ei kaikki halua komeita.
- Anonyymi
Naisten alitajunta toimii: komeat miehet ja kauniit lapset kuuluvat yhteen.
- Anonyymi
Ruma mies ei naista saa usko joja se on oleva elämäsi.
- Anonyymi
Joo ruma varmaa joo, onneks en ole ruma:).
- Anonyymi
Saisit naista jos olisit komea.
- Anonyymi
No onneks en ole ruma. Ootte kyl nii luusereita ja rumia varmasti kaikki. Mä en ole ruma. Ainahan se on helppo haukkua toisia
- Anonyymi
En ainaskaa ruma ole,moni nainen sanonut.
- Anonyymi
Ainahan se on helppo haukkua kaikkia miehiä rumiksi.
- Anonyymi
Kävin eilen illalla baarissa ottamassa muutaman joulu oluet ja siihen tuli sitten yks nätti nainen, juteltiin jotain puolitoista tuntia ja sitten nainen pyysi mukaansa. Olin yksin liikeellä kuten nainen näytti olevan, en ole edes komea mutta nainen siinä sitten ehdotteli sen luokse menoa ja tiesin heti että saan pillua.
- Anonyymi
Tiesit vai,mutta et saanut kuitenkaan kohan itket.
- Anonyymi
Onneks todella monet naiset on kehunu mua iha kivan näköseks, ei rumaksi.
T. Allu- Anonyymi
Mitä onnea siinä on, et näytä naista siltikään saavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä onnea siinä on, et näytä naista siltikään saavan.
En sas naista.
- Anonyymi
Niin sanottu ruma mies voi olla todella vetävä jos tietty seksikkyys ja varmuus itsestään löytyy. Usein onkin houkuttelevampi kuin nätti karamellipoika.
Sellaiset miehet usein tietää mitä naisen kanssa tehdään, eikä tunaa ja tumpeloi. - Anonyymi
Mut silti naiset ei kiinnostu. Kun mielenterveysongelmia helposti hermostun. Ei oo kavereita ja vakituista työtä, ottaa niin päähän kyllä. Ennen kuitenki pääsin treffeille.
- Anonyymi
Kannattaa lopettaa PASKAN KIRJOITUS TÄNNE PALSTALLE,HEI MUUTEN PERSEENPYYKIJÖITÄKIN ON NYKYISIN,HALUUTKO SEN PUH:NUM.Sen ulkonäkö on kyllä sama kun aihekkin,haittaako se?
- Anonyymi
Vaikka kaikki maailman miehet olisivat komistuksia, ei se ongelmia poistaisi. Kaiken alku ja juuri on se, että tyttöjä syntyy merkittävästi vähemmän maailmassa kuin poikia. Sukupuolia on saman verran nykyään vasta eläkeiän kynnyksellä. Silloin ei nainen voi saada enää lapsia. Toinen perustekijä on se, että naisten paritteluvietti on paljon alhaisempi kuin miesten, keskimäärin tietenkin. Lisäksi sadoilta miljoonilta naisilta ja tytöiltä maailmassa on poistettu tai/ja silvottu sukuelin. Silloin naisella ei ole halua ollenkaan. Tämä vähentää de facto naisten määrää maailmassa todella merkittävästi. Egyptistä, Länsi-Afrikasta ym. tulevat miehet viemään eurooppalaisia naisia, joilla on sukuelin vielä tallessa. Lisäksi moniavioisuus on maailmassa erittäin yleistä, tätä ei Euroopassa yleisesti ymmärretä. https://www.economist.com/christmas-specials/2017/12/19/the-link-between-polygamy-and-war
Jos kaikki "saisivat", maailma olisi parempi paikka, mutta tämä on mahdotonta järjestää, vaikka kaikki miehet olisivat komeita ja rikkaita. Naisilla ei ole halua monimiehisyyteen, joka olisi ainoa matemaattisesti mahdollinen ratkaisu. Miesten moniavioisuus pitää ehdottomasti kieltää ja naisten monimiehisyyttä tukea esim. verohelpotuksilla. Nykytekniikkaa pitäisi käyttää siihen, että enemmän tyttöjä syntyisi. Nyt sitä käytetään siihen, että tyttölapsia "keskeytetään", kun ympäri maailmaa ja erityisesti Kiinassa, Intiassa, Vietnamissa ym. suositaan poikalapsia. - Anonyymi
"Mut silti naiset ei kiinnostu. Kun mielenterveysongelmia helposti hermostun. Ei oo kavereita ja vakituista työtä, ottaa niin päähän kyllä. Ennen kuitenki pääsin treffeille."
Mutta et kai voi edelllyttää että kiinnostuukaan kun itse kerrot miten huudat ja raivoat ja heität juomat naisten päälle!? Onko se käytöstä jolla saa naisen kiinnostuksen heräämään?- Anonyymi
No ei kyllä. Totta. Pakko mennä hakee nyt apua.
- Anonyymi
Tuskin sitä silti löytää naista. Kun hullu ja mt ongelmia ja todella vaikeee outo ihminen.
- Anonyymi
Ja pitäs olla jatkuva työ. Ja eipä helvetti ole. Sit on persaukinen taas ja ei naisia kiinnosta.
- Anonyymi
Nyt takas yksin kotiin kun ei ole naista. Mutta kyllä mä pärjään.
- Anonyymi
Mut sainpa osuman ja kaunis nainen on ja mun tyylinen:).
- Anonyymi
Noo jokos se on ehtiny poistaa sut tinderistä?
- Anonyymi
Hei, nyt selkä suoraksi, hengittäkää.
Mun ehkä turha huudella, mut kyl asenne on no1.
Ja mikä asenne vetoaa kehenkin. Ihan yhtä hankala.
Tietenkin sellainen, jota itse etsii.
Koppava etsii koppavaa.
Ylpeä etsii ylpeää.
Rahastavtykkäävä, etsii rahasta tykkäävää.
Kivat etsii kivoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746