Täälä vain aina haukutaan rumaksi.

Anonyymi

Täälä vain jatkuvasti miehiä haukutaan rumiksi, ettei siksi saa naista. No helkkari rumaki mies saa naista. En ymmärrä kun oletetaan ihme juttuja. Toisilla natsaa enempi ja toiset ei saa naista.

40

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki miehet saa naisia, rumatki saa naista.

• Lähinnä ne miehet, jotka eivät saa naista tituleeraavat itseään rumiksi. Ei niinkään muut täöllä ketään rumittele. Anonyymeja on muutenkin aika paha rumitella, paitsi helvetin hyvällä mielikuvituksella.

• Anonyymi

Monet täälä kehuu rumiksi että oot ruma et saa naista, vaikka ei edes tiedä milt toinen näyttää. Aika paskaa tollanen.

• Anonyymi kirjoitti:

Monet täälä kehuu rumiksi että oot ruma et saa naista, vaikka ei edes tiedä milt toinen näyttää. Aika paskaa tollanen.

No sellaset mölinät kannattaa jättää omaan arvoonsa tykkänään.

• Anonyymi

Itekki tiedän että ruma en ole vaikka joku väittää. Ja olen pitkä mies. En sit ymmärrä mikä ongelma ihmisillä on.

T. Allu.

• Anonyymi

Sun kuva on ollut palstalla. Ei ihme ettei naisia kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ni, aika törkeesti sanottu!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun kuvassa kuule ei ole mitään vikaa. Helppo sunki on haukkua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun kuvassa kuule ei ole mitään vikaa. Helppo sunki on haukkua!

Ei kuvassa mitään vikaa ollutkaan, kuvan sisältö ei ollut naisia kiinnostava.

• Anonyymi

Reipas ja hyvä puhumaan saa helpommin naisia vaikka ei olisi erityisen komea.

• Anonyymi

Silti se ei auta miehet vain haukkuu et oot ruma ja kiltti et rikollinen et saa naista.

• Anonyymi

No sitten en saa typeriä vääränlaisia naisia kun eivät kiinnostu, olkoot yksin sit.

• Anonyymi

Usko nyt jo ettei rumat miehet saa naisia. Me rumat oltais jo suhteessa jos saatais naisia. Kauppaan tulee nainen joka haluaa et komea mies iskee eikä mikään rumilus.

• Anonyymi

Jaa mihin kauppaan,hahaha?

• Anonyymi

No usko nyt jo typerä atmi, että mä en ole ruma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa mihin kauppaan,hahaha?

No ei kaikki halua komeita.

• Anonyymi

Naisten alitajunta toimii: komeat miehet ja kauniit lapset kuuluvat yhteen.

• Anonyymi

Ruma mies ei naista saa usko joja se on oleva elämäsi.

• Anonyymi

Joo ruma varmaa joo, onneks en ole ruma:).

• Anonyymi

Saisit naista jos olisit komea.

• Anonyymi

No onneks en ole ruma. Ootte kyl nii luusereita ja rumia varmasti kaikki. Mä en ole ruma. Ainahan se on helppo haukkua toisia

• Anonyymi

En ainaskaa ruma ole,moni nainen sanonut.

• Anonyymi

Ainahan se on helppo haukkua kaikkia miehiä rumiksi.

• Anonyymi

Kävin eilen illalla baarissa ottamassa muutaman joulu oluet ja siihen tuli sitten yks nätti nainen, juteltiin jotain puolitoista tuntia ja sitten nainen pyysi mukaansa. Olin yksin liikeellä kuten nainen näytti olevan, en ole edes komea mutta nainen siinä sitten ehdotteli sen luokse menoa ja tiesin heti että saan pillua.

• Anonyymi

Tiesit vai,mutta et saanut kuitenkaan kohan itket.

• Anonyymi

Onneks todella monet naiset on kehunu mua iha kivan näköseks, ei rumaksi.

T. Allu

• Anonyymi

Mitä onnea siinä on, et näytä naista siltikään saavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä onnea siinä on, et näytä naista siltikään saavan.

En sas naista.

• Anonyymi

Niin sanottu ruma mies voi olla todella vetävä jos tietty seksikkyys ja varmuus itsestään löytyy. Usein onkin houkuttelevampi kuin nätti karamellipoika.
      Sellaiset miehet usein tietää mitä naisen kanssa tehdään, eikä tunaa ja tumpeloi.

• Anonyymi

Mut silti naiset ei kiinnostu. Kun mielenterveysongelmia helposti hermostun. Ei oo kavereita ja vakituista työtä, ottaa niin päähän kyllä. Ennen kuitenki pääsin treffeille.

• Anonyymi

Kannattaa lopettaa PASKAN KIRJOITUS TÄNNE PALSTALLE,HEI MUUTEN PERSEENPYYKIJÖITÄKIN ON NYKYISIN,HALUUTKO SEN PUH:NUM.Sen ulkonäkö on kyllä sama kun aihekkin,haittaako se?

• Anonyymi

Vaikka kaikki maailman miehet olisivat komistuksia, ei se ongelmia poistaisi. Kaiken alku ja juuri on se, että tyttöjä syntyy merkittävästi vähemmän maailmassa kuin poikia. Sukupuolia on saman verran nykyään vasta eläkeiän kynnyksellä. Silloin ei nainen voi saada enää lapsia. Toinen perustekijä on se, että naisten paritteluvietti on paljon alhaisempi kuin miesten, keskimäärin tietenkin. Lisäksi sadoilta miljoonilta naisilta ja tytöiltä maailmassa on poistettu tai/ja silvottu sukuelin. Silloin naisella ei ole halua ollenkaan. Tämä vähentää de facto naisten määrää maailmassa todella merkittävästi. Egyptistä, Länsi-Afrikasta ym. tulevat miehet viemään eurooppalaisia naisia, joilla on sukuelin vielä tallessa. Lisäksi moniavioisuus on maailmassa erittäin yleistä, tätä ei Euroopassa yleisesti ymmärretä. https://www.economist.com/christmas-specials/2017/12/19/the-link-between-polygamy-and-war

Jos kaikki "saisivat", maailma olisi parempi paikka, mutta tämä on mahdotonta järjestää, vaikka kaikki miehet olisivat komeita ja rikkaita. Naisilla ei ole halua monimiehisyyteen, joka olisi ainoa matemaattisesti mahdollinen ratkaisu. Miesten moniavioisuus pitää ehdottomasti kieltää ja naisten monimiehisyyttä tukea esim. verohelpotuksilla. Nykytekniikkaa pitäisi käyttää siihen, että enemmän tyttöjä syntyisi. Nyt sitä käytetään siihen, että tyttölapsia "keskeytetään", kun ympäri maailmaa ja erityisesti Kiinassa, Intiassa, Vietnamissa ym. suositaan poikalapsia.

• Anonyymi

"Mut silti naiset ei kiinnostu. Kun mielenterveysongelmia helposti hermostun. Ei oo kavereita ja vakituista työtä, ottaa niin päähän kyllä. Ennen kuitenki pääsin treffeille."

Mutta et kai voi edelllyttää että kiinnostuukaan kun itse kerrot miten huudat ja raivoat ja heität juomat naisten päälle!? Onko se käytöstä jolla saa naisen kiinnostuksen heräämään?

• Anonyymi

No ei kyllä. Totta. Pakko mennä hakee nyt apua.

• Anonyymi

Tuskin sitä silti löytää naista. Kun hullu ja mt ongelmia ja todella vaikeee outo ihminen.

• Anonyymi

Ja pitäs olla jatkuva työ. Ja eipä helvetti ole. Sit on persaukinen taas ja ei naisia kiinnosta.

• Anonyymi

Nyt takas yksin kotiin kun ei ole naista. Mutta kyllä mä pärjään.

• Anonyymi

Mut sainpa osuman ja kaunis nainen on ja mun tyylinen:).

• Anonyymi

Noo jokos se on ehtiny poistaa sut tinderistä?

• Anonyymi

Hei, nyt selkä suoraksi, hengittäkää.
      Mun ehkä turha huudella, mut kyl asenne on no1.
      Ja mikä asenne vetoaa kehenkin. Ihan yhtä hankala.

Tietenkin sellainen, jota itse etsii.
      Koppava etsii koppavaa.
      Ylpeä etsii ylpeää.
      Rahastavtykkäävä, etsii rahasta tykkäävää.
      Kivat etsii kivoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      233
      3961
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      122
      2291
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1439
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      919
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      787
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      746
    Aihe