Varoitus: Clinic estetic

Anonyymi

Varasin marraskuun alussa lasertoimenpiteen Sofia Kazakoville Clinic esteticiin. Toimenpide piti toteuttaa tänään 1,5 kk varauksen tekemisestä, jotta voin toipua siitä joululomani aikana.

Klinikka oli kuitenkin kiinni, eikä aikaa oltu peruttu. Puhelimeen ei luonnollisesti vastattu, kun ei ovikelloonkaan.
Soitin kilpailijalle ja sieltä löytyi toimenpideaika samalle päivälle.

Uskomattoman kuuloista toimintaa clinic esteticilta. Vahva suositus kiertämään tämä klinikka kaukaa ja suuntaamaan naapuriklinikan ovelle 👍

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Esteticalla joku ikivanha laserlaite. Ei ei ei sinne !

      • Anonyymi

        Olen käynyt siellä laserhoidossa kahdesti 2012 ja 2020 ja voin todellakin suositella sen olevan todella hyvä ja tehokas.


    • Anonyymi

      Aika siis piti olla eilen 23.12.?
      S.K. on lnstansa mukaan lomalla Thaimaassa...

    • Anonyymi

      Itse varaamani ajat ovat aina pitäneet ja olen niitä myös saanut helposti muutettua oman tarpeeni mukaan.

      • Anonyymi

        Mun ajat ei koskaan pitäneet siellä. En käy enää. Pahimmillaan odotin 1,5 tuntia puudutetuin huulin (huulien täyttö) ja lopulta kun pääsin toimenpiteeseen oli koko puudutus jo hävinnyt. Ei edes anteeksipyyntöä. Viimeinen pisara mulle oli kun olin menossa jälkikontrolliin botox-hoidon jälkeen ja Sofia ei halunnut edes kuunnella miksi olin tyytymätön. Totesi vain, että juu se alkaa näkyä vasta kolmen kuukauden päästä. Höpö höpö. Enkä muutenkaan halua enää tukea koko paikkaa, kun Sofia on alkanut oman propagandansa VKK-puolueen nimissä. Kirjoittelee pitkiä rokotevastaisia kirjoituksia viitaten ”luotettaviin” lähteisiin ja jos joku on eri mieltä ja viittaa muihin lähteisiin, hän ei suostu lainkaan vastaanottamaan kritiikkiä. Sitä paitsi hänen Suomen kielen taitonsa ei riitä niiden juttujen kirjoittamiseen. Joku siellä niitä hänelle rustailee. Summa summarum, omat kokemukset hoidoista pääosin ok, mutta palvelusta huonot ja VKK ei edusta mun arvojani pätkääkään, joten jätän ko. yrityksen väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ajat ei koskaan pitäneet siellä. En käy enää. Pahimmillaan odotin 1,5 tuntia puudutetuin huulin (huulien täyttö) ja lopulta kun pääsin toimenpiteeseen oli koko puudutus jo hävinnyt. Ei edes anteeksipyyntöä. Viimeinen pisara mulle oli kun olin menossa jälkikontrolliin botox-hoidon jälkeen ja Sofia ei halunnut edes kuunnella miksi olin tyytymätön. Totesi vain, että juu se alkaa näkyä vasta kolmen kuukauden päästä. Höpö höpö. Enkä muutenkaan halua enää tukea koko paikkaa, kun Sofia on alkanut oman propagandansa VKK-puolueen nimissä. Kirjoittelee pitkiä rokotevastaisia kirjoituksia viitaten ”luotettaviin” lähteisiin ja jos joku on eri mieltä ja viittaa muihin lähteisiin, hän ei suostu lainkaan vastaanottamaan kritiikkiä. Sitä paitsi hänen Suomen kielen taitonsa ei riitä niiden juttujen kirjoittamiseen. Joku siellä niitä hänelle rustailee. Summa summarum, omat kokemukset hoidoista pääosin ok, mutta palvelusta huonot ja VKK ei edusta mun arvojani pätkääkään, joten jätän ko. yrityksen väliin.

        Todella huonoja kokemuksia palvelusta. Ja nythän tuo on muutenkin villiksi heittäytynyt koko ihminen. VKK todella aivopessyt hänet. Tai Putin.


    • Anonyymi

      Tokentubesta löytyy paljon puhuva video Sofia K:sta. Käykääpä kurkkaamassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe