Varasin marraskuun alussa lasertoimenpiteen Sofia Kazakoville Clinic esteticiin. Toimenpide piti toteuttaa tänään 1,5 kk varauksen tekemisestä, jotta voin toipua siitä joululomani aikana.
Klinikka oli kuitenkin kiinni, eikä aikaa oltu peruttu. Puhelimeen ei luonnollisesti vastattu, kun ei ovikelloonkaan.
Soitin kilpailijalle ja sieltä löytyi toimenpideaika samalle päivälle.
Uskomattoman kuuloista toimintaa clinic esteticilta. Vahva suositus kiertämään tämä klinikka kaukaa ja suuntaamaan naapuriklinikan ovelle 👍
Varoitus: Clinic estetic
7
184
Vastaukset
- Anonyymi
Esteticalla joku ikivanha laserlaite. Ei ei ei sinne !
- Anonyymi
Olen käynyt siellä laserhoidossa kahdesti 2012 ja 2020 ja voin todellakin suositella sen olevan todella hyvä ja tehokas.
- Anonyymi
Aika siis piti olla eilen 23.12.?
S.K. on lnstansa mukaan lomalla Thaimaassa... - Anonyymi
Itse varaamani ajat ovat aina pitäneet ja olen niitä myös saanut helposti muutettua oman tarpeeni mukaan.
- Anonyymi
Mun ajat ei koskaan pitäneet siellä. En käy enää. Pahimmillaan odotin 1,5 tuntia puudutetuin huulin (huulien täyttö) ja lopulta kun pääsin toimenpiteeseen oli koko puudutus jo hävinnyt. Ei edes anteeksipyyntöä. Viimeinen pisara mulle oli kun olin menossa jälkikontrolliin botox-hoidon jälkeen ja Sofia ei halunnut edes kuunnella miksi olin tyytymätön. Totesi vain, että juu se alkaa näkyä vasta kolmen kuukauden päästä. Höpö höpö. Enkä muutenkaan halua enää tukea koko paikkaa, kun Sofia on alkanut oman propagandansa VKK-puolueen nimissä. Kirjoittelee pitkiä rokotevastaisia kirjoituksia viitaten ”luotettaviin” lähteisiin ja jos joku on eri mieltä ja viittaa muihin lähteisiin, hän ei suostu lainkaan vastaanottamaan kritiikkiä. Sitä paitsi hänen Suomen kielen taitonsa ei riitä niiden juttujen kirjoittamiseen. Joku siellä niitä hänelle rustailee. Summa summarum, omat kokemukset hoidoista pääosin ok, mutta palvelusta huonot ja VKK ei edusta mun arvojani pätkääkään, joten jätän ko. yrityksen väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun ajat ei koskaan pitäneet siellä. En käy enää. Pahimmillaan odotin 1,5 tuntia puudutetuin huulin (huulien täyttö) ja lopulta kun pääsin toimenpiteeseen oli koko puudutus jo hävinnyt. Ei edes anteeksipyyntöä. Viimeinen pisara mulle oli kun olin menossa jälkikontrolliin botox-hoidon jälkeen ja Sofia ei halunnut edes kuunnella miksi olin tyytymätön. Totesi vain, että juu se alkaa näkyä vasta kolmen kuukauden päästä. Höpö höpö. Enkä muutenkaan halua enää tukea koko paikkaa, kun Sofia on alkanut oman propagandansa VKK-puolueen nimissä. Kirjoittelee pitkiä rokotevastaisia kirjoituksia viitaten ”luotettaviin” lähteisiin ja jos joku on eri mieltä ja viittaa muihin lähteisiin, hän ei suostu lainkaan vastaanottamaan kritiikkiä. Sitä paitsi hänen Suomen kielen taitonsa ei riitä niiden juttujen kirjoittamiseen. Joku siellä niitä hänelle rustailee. Summa summarum, omat kokemukset hoidoista pääosin ok, mutta palvelusta huonot ja VKK ei edusta mun arvojani pätkääkään, joten jätän ko. yrityksen väliin.
Todella huonoja kokemuksia palvelusta. Ja nythän tuo on muutenkin villiksi heittäytynyt koko ihminen. VKK todella aivopessyt hänet. Tai Putin.
- Anonyymi
Tokentubesta löytyy paljon puhuva video Sofia K:sta. Käykääpä kurkkaamassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37680