Kui monet naiset kaipaa miestä eikä saa?

Anonyymi

NIin tässä miettiny et kysytää näin päin. Jouluki tulossa ja kaikkee, niin kui moni nainen haluais miehen tai olis nyt kumppani ja läheisyyttä ja kaikkee, ja pelkää ettei kelpaa tai on masentunut ja yksinäinen?

82

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moni nainen on yksinäinen, mutta kun ei ole sopivaa miestä löytynyt.

• Anonyymi

Näin on pelkkiä ätmejä tarjolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on mielummin ilman miestä, kuin ottaisi ätmin tai ruman miehen kumppanikseen, joten turha sääliä, jos nainen on ilman miestä.
        Nainen kaipaa vain komean miehen läheisyyttä ja lämpöä.
        Minulle toivotti tutuksi tullut nainen hyvää joulua, mutta mitään mahdollisuuksia häneen ei ole, koska ei kahvillekaan halunut lähteä.

t. Ätmi toteaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se "ätmi"-sana ei liity asiaan mitenkään !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on mielummin ilman miestä, kuin ottaisi ätmin tai ruman miehen kumppanikseen, joten turha sääliä, jos nainen on ilman miestä.
        Minulle toivotti tutuksi tullut nainen hyvää joulua, mutta mitään mahdollisuuksia häneen ei ole, koska ei kahvillekaan halunut lähteä.

t. Ätmi toteaa

Eikä edes se omaan silmään havaittu komeus riitä, vaan sen lisäksi miehen pitää olla vielä mukavaa seuraakin, elämänarvojen sopia riittävän hyvin yhteen ja konkreettiset elämäntilanteet molemmilla sellaiset että yhdessäolo onnistuu.

Eniten vaikuttaa pariutumiseen suhtautuminen toisiin ihmisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä edes se omaan silmään havaittu komeus riitä, vaan sen lisäksi miehen pitää olla vielä mukavaa seuraakin, elämänarvojen sopia riittävän hyvin yhteen ja konkreettiset elämäntilanteet molemmilla sellaiset että yhdessäolo onnistuu.

Eniten vaikuttaa pariutumiseen suhtautuminen toisiin ihmisiin.

Jossain, ja nyt en muista missä, olikohan jokin deittailuohjelma, eräs hyvin menestynyt nainen (eli taloudelliset asiat kunnossa, hyvä koulutus jne) sanoi tarkalleen näin:

"En tarvitse miehessä itsenäistä ja hyvin toimeentulevaa koska pärjään elämässä itsekin, mutta olisihan se hauska olla välillä paijattavana."

Nainen oli juuri hetkeä aikaisemmin antanut pakit tavalliselle miehelle joka tuli omillaan toimeen. Hänen jälkisanansa oli ettei hän tunne kipinää.

Tuo kertoo siitä että nainen joka kouluttautuu liian hyvin ja ansaitsee selkeästi niin hyvin että hänen elintasonsa on normaalia paljon korkeampi, kouluttaa itsensä ulos parisuhdemarkkinoilta.

Tuollaiselle naiselle ei tule riittämään mikään tavallinen tallaaja, koska nainen joutuisi pitämään miehestä huolta.

Naiset väittävät tietenkin taas vastaan, mutta oletetaan että nainen pukeutuu tunnettuihin kalliisiin merkkivaatteisiin ja asusteisiin ja hänellä on edustavia asuja jokaiseen tilanteeseen. Eli nainen tulee itsenäisesti toimeen.

Mies joka tulee itsenäisesti toimeen, tulee toimeen sillä mitä hän ansaitsee. Jos hän ansaitsee kuukaudessa sen verran että hänellä on varaa tavallisen auton bensoihin, pariin farkkuihin, muutamaan t-paitaan, sekä yksinkertaisiin ulkovaatteisiin (yksi takki, yhdet kengät) niin mitä tuo nainen oikeasti kaipaa elämäänsä kun hän tyrmää tuon miehen?

Ei ainakaan sitä miestä joka tulee itsenäisesti toimeen ja joka pystyisi pitämään naisesta huolta ja tarjoamaan hänelle lämpimän aterian kahdesti päivässä!

Nainen tarvitsee omaa elintasoaan paremmin pärjäävän miehen joka pystyy omasta omaisuudestaan maksamaan naiselle lahjoja (eli nainen haluaa "paijauksia".)

Jostain kumman syystä naiset eivät ymmärrä tuota, mutta selitys siihen onkin se että nainen joka näkee oman tasonsa tai sitä ylempiä kaksijalkaisia pitää heitä miehinä. Kaikki sitä alempitasoiset miessukupuolen edustajat eivät ole naiselle näkyvissä miehinä, vaan pelkästään jonkinlaisina sukupuolettomina olentoina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jossain, ja nyt en muista missä, olikohan jokin deittailuohjelma, eräs hyvin menestynyt nainen (eli taloudelliset asiat kunnossa, hyvä koulutus jne) sanoi tarkalleen näin:

"En tarvitse miehessä itsenäistä ja hyvin toimeentulevaa koska pärjään elämässä itsekin, mutta olisihan se hauska olla välillä paijattavana."

Nainen oli juuri hetkeä aikaisemmin antanut pakit tavalliselle miehelle joka tuli omillaan toimeen. Hänen jälkisanansa oli ettei hän tunne kipinää.

Tuo kertoo siitä että nainen joka kouluttautuu liian hyvin ja ansaitsee selkeästi niin hyvin että hänen elintasonsa on normaalia paljon korkeampi, kouluttaa itsensä ulos parisuhdemarkkinoilta.

Tuollaiselle naiselle ei tule riittämään mikään tavallinen tallaaja, koska nainen joutuisi pitämään miehestä huolta.

Naiset väittävät tietenkin taas vastaan, mutta oletetaan että nainen pukeutuu tunnettuihin kalliisiin merkkivaatteisiin ja asusteisiin ja hänellä on edustavia asuja jokaiseen tilanteeseen. Eli nainen tulee itsenäisesti toimeen.

Mies joka tulee itsenäisesti toimeen, tulee toimeen sillä mitä hän ansaitsee. Jos hän ansaitsee kuukaudessa sen verran että hänellä on varaa tavallisen auton bensoihin, pariin farkkuihin, muutamaan t-paitaan, sekä yksinkertaisiin ulkovaatteisiin (yksi takki, yhdet kengät) niin mitä tuo nainen oikeasti kaipaa elämäänsä kun hän tyrmää tuon miehen?

Ei ainakaan sitä miestä joka tulee itsenäisesti toimeen ja joka pystyisi pitämään naisesta huolta ja tarjoamaan hänelle lämpimän aterian kahdesti päivässä!

Nainen tarvitsee omaa elintasoaan paremmin pärjäävän miehen joka pystyy omasta omaisuudestaan maksamaan naiselle lahjoja (eli nainen haluaa "paijauksia".)

Jostain kumman syystä naiset eivät ymmärrä tuota, mutta selitys siihen onkin se että nainen joka näkee oman tasonsa tai sitä ylempiä kaksijalkaisia pitää heitä miehinä. Kaikki sitä alempitasoiset miessukupuolen edustajat eivät ole naiselle näkyvissä miehinä, vaan pelkästään jonkinlaisina sukupuolettomina olentoina.

Veikkaanpa, ettet henkilökohtaisesti tunne yhtäkään korkeastikoulutettua naista, jolla on vähemmän koulutettu puoliso. Minä tunnen, ja olen itsekin sellainen. Kaltaisesi besserwisserit ärsyttävät minua suuresti, sillä muodostatte maailmankuvanne tiedotusvälineisiin valikoitujen tarinoiden kautta. Rakkaudesta ette ymmärrä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaanpa, ettet henkilökohtaisesti tunne yhtäkään korkeastikoulutettua naista, jolla on vähemmän koulutettu puoliso. Minä tunnen, ja olen itsekin sellainen. Kaltaisesi besserwisserit ärsyttävät minua suuresti, sillä muodostatte maailmankuvanne tiedotusvälineisiin valikoitujen tarinoiden kautta. Rakkaudesta ette ymmärrä mitään.

Mietin tuota samaa. Itse korkeakoulutettu nainen, ja tapaillut aina lähes pelkästään duunareita. Suhteeni kaatuvat lähes poikkeuksetta vain siksi, etten halua lapsia ja tapailemani miehet taas kovasti kaipailivat jälkikasvua. Palkkaerot, koulutustaso jne ei vaikuta juurikaan kiinnostukseen, kunhan sitä kuuluisaa kemiaa löytyy kahden ihmisen väliltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. Ätmi toteaa

Näin taitaa olla Juu lisäksi toi miituu on kauniitten ja komeitten juttu pääsee rumista eroon kun uhkaa pikkasen oikeustoimilla, rikkaita tietty vasta jälkikäteen pikku tilin toivossa.

• Anonyymi

Olen nainen, eikä minulla tunnu olevan mitään tarvetta saada miestä elämääni. En kaipaa läheisyyttä ja sitä kaikkee.

• Anonyymi

Öö mikset, en ymmärrä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öö mikset, en ymmärrä?

Saattaa johtua siitä, että on liikaa stressiä ja ollut jo kauan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öö mikset, en ymmärrä?

Näin miehenä kommentoin tähän kysymykseen, että hyvinkin ymmärrän.

Elän pitkälti oman pääni sisällä ja hyvin harvoin on tarvetta henkiseen yhteyteen ihmisten kanssa ylipäätään. Sitä paitsi nykyään on tämä netti, joten ajatuksia voi vaihtaa randomisti kenen tahansa kanssa, tuntematta keskustelukumppaneita, ja ilman fyysistä läsnäoloa.

Jos olisin sellainen kuin eksäni (nainen siis), ettei seksi kiinosta, niin minulla ei olisi mitään tarvetta kumppanille. Siis jos yhdistäisi minun pään ja eksäni halut/tarpeet, niin ihan hyvin pärjäisi itekseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öö mikset, en ymmärrä?

Nainen, joka noin vastaa on saanut liikaakin läheisyyttä ja sitä kaikkea miehen kanssa, eikä tiedä sitä tunnetta, kun kaipaa vastakkaisen sukupuolen läheisyyttä, eikä ole läheisyyttä saanut.
        Eihän sellainen osaa kaivata asiaa, jota on saanut elämässä yllin kyllin.
        Varmasti kaipaisi läheisyyttä, jollei olisi sitä saanut.

t. Ätmi toteaa

• Anonyymi

Moni nainen kaipaa miestä, mutta vain komeaa miestä, eikä niitä riitä kaikille. Naisille ei kelpaa samantasoinen mies. Miehen pitää olla sellainen jota muutkin naiset haluaa.

• Anonyymi

Jaa enpä ole tuota sillai ajatellut, että mies otetaan siksi että muutkin naiset haluaa samaa miestä. Hmm. aika erikoinen tapa ajatella, ehkä nuoret naiset toimii noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa enpä ole tuota sillai ajatellut, että mies otetaan siksi että muutkin naiset haluaa samaa miestä. Hmm. aika erikoinen tapa ajatella, ehkä nuoret naiset toimii noin.

Se on ihan tutkittu juttu että sormus miehen sormessa saa muut naiset haluamaan tuota miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan tutkittu juttu että sormus miehen sormessa saa muut naiset haluamaan tuota miestä.

Ehkä muslimit ovat oikeassa naisten suhteen, että naisia on vahdittava ja luotava heille tiukat säännöt, etteivät he olisi aina pahanteossa. Ja moniavioisuuskin sopii tuolloin tuohon eetokseen.

• Anonyymi

Jaa jaa mä taas miehenä oon masentunut kun ei tunnu ketää huolivan. Johtuu siit ku oon kai sekopää mt ongelmainen mut käyn töis ja sillee pitkä mies. Ei se vaan auta naisia ei mitenkää kiinnosta.

• Anonyymi

Mulle löytys monta sopivaa naista, mutta niille ei kelpaa minä kai ulkosesti ja olen liian pitkä. pitäs olla bull mentula.

• Anonyymi

Moni varmaan kaipaa mutta moni taas ei.
      Itse kuulun niihin jotka eivät kaipaa. Parisuhdetta on kokeiltu ja useampi eri pituinen seurustelu koettu, ja valintani on elää täysin yksin.
      Ei niissä miehissä sinänsä mitään isompaa vikaa ole ollut, ihan tavallisia miehiä mutta kun viihdyn ehdottomasti parhaiten vapaana kaikista velvotteista ja sitoutumisista.
      Haluan keskittyä työhöni ja uraani ja tähtään ylöspäin siinä. Minulle työ on erittäin tärkeä.
      Tärkeää on myös mennä ja tulla kuten tahdon. Ja tämä ei tarkoita sitä että metsästän niitä kuuluisia JÄNNÄMIEHIÄ kapakoissa. Kun en halua minkäänlaista miestä. Enkä naista sen puoleen. Kokeiltu on, ei nappaa. Haluan olla minä ja vapaa ja itsenäinen. Piste.

• Anonyymi

Naisille nyt on ains tärkeetä ura, semmosia monet on juuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen arkkuun täytyykin laittaa kaikki hänen työssään tarvitsemat työkalut, koska ne ovat naiselle elämää tärkeämpiä, että nainen haluaa jatkaa uraansa myös kuoleman jälkeen.
        Naiselle työ ja ura on elämä, jolle uhrataan koko muu elämä.

t. Ätmi toteaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Se ura, jonka päällä istuu. Vaan on se sama ura tärkeä miehellekin vaikka ei sitä uurtamaan pääsekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen arkkuun täytyykin laittaa kaikki hänen työssään tarvitsemat työkalut, koska ne ovat naiselle elämää tärkeämpiä, että nainen haluaa jatkaa uraansa myös kuoleman jälkeen.
        Naiselle työ ja ura on elämä, jolle uhrataan koko muu elämä.

t. Ätmi toteaa

Mitäs sitten? Pitäisikö vai kaikilla olla samanlaiset haaveet elämän suhteen? Miksi?

Jotkut haluavat käyttää elämänsä muiden auttamiseen, esim vapaaehtoishommia erinäisillä katastrofialueille jelppailen etc..
        Yksi omistautuu täysin lapsilleen.
        Joku elää ja hengittää harrastustaan, vaikkapa valokuvausta, urheilua tai veneilyä.

Monet ihmiset, naiset ja miehet, ovat löytäneet työn joka tuo paljon sisältöä elämään. Siinä halutaan edetä ja kehittyä. Kaikki eivät ole sosiaalisia ja tarvitse jatkuvaa ihmiskontaktia, tai kaipaa kumppania, lapsia tai lemmikkejä. Miksi näiden tyyppien pitäisi väkisin sosialisoida muiden kanssa, kun ovat onnellisia töitä paiskien?

• Anonyymi

No mä en halua olla missää nimessä vapaa. Halun ehdottomasti naista.

• Anonyymi

Minulla on mies enkä halua olla ilman miestä. On hyvä seurustella elämässä eikä yksin olo tunnu mukavalta. Mieheni on fiksu ja rauhallinen joka pitää minulle seuraa aina, ei se tuntuisi oikealta elää vaan yksin.

• Anonyymi

Yksin pakko vaan elää kun ei kelpaa mt ongelmainen kohta työtön mies naisille, niin se vain menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksin pakko vaan elää kun ei kelpaa mt ongelmainen kohta työtön mies naisille, niin se vain menee.

Ei kelpaa, varsinkin jos on väkivaltaan taipuvainen mt-ongelmainen. On omiakin ongelmia, että ei jaksa katsella enää toisen ongelmia, jotka ei oo hallinnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Allu älä viitsi. Sulle kelpaisi vain huomattavasti nuorempi 20v kaunis nainen koska nuorempanakin oot saanut sellaisia. Meneeköhän sun kaaliin koskaan se että tyydy omanlaiseesi naiseen, et ole komea adonis vaikka niin itse kuvittelet.

Äläkä taas sano...öööö oon kysynyt naisilta ne sanoo en oo ruma.

• Anonyymi

Ei naiset halua tavallista miestä samaan joulupöytään vaan sen komean panoalfan jolla on satoja "kaatoja" ja jota muutkin naiset himoitsee.

Nainen kuin nainen rakastaa jännitystä. Komean panoalfan kanssa sitä jännitystä on kun nainen ei voi olla varma huomisesta.

Tavallisen ja mukavan miehen kanssa sitä jännitystä taas ei ole, koska nainen tietää, että se tavallinen mies ei lähde mihinkään..

• Anonyymi

Unohdit kertoa, että "komeapanoalfa"-miehistä kiinnostuneita naisia on ehkä 1 prosentti naisista. No - taisin liioitella. Prosenttiluku lienee sittenkin vähän alle 0,1 prosenttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdit kertoa, että "komeapanoalfa"-miehistä kiinnostuneita naisia on ehkä 1 prosentti naisista. No - taisin liioitella. Prosenttiluku lienee sittenkin vähän alle 0,1 prosenttia.

Omat havainnot tinderistä ja kyllä yli 90% naisista hakee sitä komeaa panoalfaa.

Tinderissä ja somessa naisilta puuttuu kaikki itsereflektointi. Naiset ei jotenkin pysty arvioimaan itseään ulkopuolelta, että olenko minä nyt oikeasti yhtä suosittu nainen kuin nämä jumalaiset panoalfat, joita valkkaan digitaalisista palveluista.

Ihan tavallisen näköiset naisetkin haluaa komean panoalfan parisuhteeseen kun ovat joskus saaneet sellaiselta patukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisena saa tuhat matchia kuussa vaikka on Vauhtimursu.

Miehenä saa tuhat matchia kuussa jos on kasvoiltaan ja keholtaan joku top 0,5% chad.

Miehillä ylipäätään vain top 20% saa enemmän kuin niitä hajanaisia säälimatcheja, joku 8/10 mies voi saada esim. 50 matchia kuukauden aikana.

Olen kokeillut ajan vietteeksi varmaan kymmenellä eri profiililla. Suosittelen jos on tylsää niin näet omin silmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omat havainnot tinderistä ja kyllä yli 90% naisista hakee sitä komeaa panoalfaa.

Tinderissä ja somessa naisilta puuttuu kaikki itsereflektointi. Naiset ei jotenkin pysty arvioimaan itseään ulkopuolelta, että olenko minä nyt oikeasti yhtä suosittu nainen kuin nämä jumalaiset panoalfat, joita valkkaan digitaalisista palveluista.

Ihan tavallisen näköiset naisetkin haluaa komean panoalfan parisuhteeseen kun ovat joskus saaneet sellaiselta patukkaa.

Heillä on hyvä maku.
        Kuka haluaisi Ladaa, jos on ajanut Ferrarilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heillä on hyvä maku.
        Kuka haluaisi Ladaa, jos on ajanut Ferrarilla.

Voi se komea panoalfa ajaa ladaakin, mutta minkä takia hän rengastaisi ladan kun voi rengastaa ferrarinkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joojoo. Suurin osa naisista vauvasta mummoon haluaa juuri sen jännittävän miehen.
        Edes mummoiässä, yli 50v, mielipide siitä ei muutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä vikaa tässä on? Tietysti nainen haluaa parhaimman mahdollisen miehen. Ei ole mitään syytä tyytyä heikkotasoiseen, sellainen vaan pilaa naisen elämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä vikaa tässä on? Tietysti nainen haluaa parhaimman mahdollisen miehen. Ei ole mitään syytä tyytyä heikkotasoiseen, sellainen vaan pilaa naisen elämän.

Aika paha luulo, että se tavallinen nainen voi saada parisuhteeseen niitä 9/10 miehiä, joita 9/10 naiset saa.

• Anonyymi

No, kuka järkevä mies nyt kumppanikseen paikkakunnan kiertopalkintoja haluaa? Nykyisin monelle naiselle kun tärkeintä on panokulttuuri ja irtosuhtuut, kun kyvyttömyys sitoutua puuttuu kokonaan. Ei miehen kannata hukata aikaansa ja juosta turhaan sitoutumiskyvyttömien perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika paha luulo, että se tavallinen nainen voi saada parisuhteeseen niitä 9/10 miehiä, joita 9/10 naiset saa.

Mikä on 9/10 mies ja nainen? Teidän kitisevien miesten vähä-älyisyys näkyy hyvin siinä, että yritätte määrittää kaikkien naisten miesmaun naisten puolesta ja sitten vielä väitätte tuota mielikuvituksen tuotetta vääräksi valinnaksi. Kuinka helvetin tyhmä mies voi olla?
        Syy siihen, ettei pääse parisuhteeseen eikä saa sitä paratiisipimperoa, löytyy peilistä. Aina.

• Anonyymi

En kaipaa miestä, siis noin yleisesti niin kuin ketä tahansa miestä siksi että vain olis joku mies. Mut omaan elämääni sopiva mukava, elämänlaatuani parantava miesystävä olis toki hieno juttu. Etenkin kaipaan hyvää seksiä, vaan minkäs teet kun mulla se edellyttää sitä, että on mieheen muutenkin hyvä suhde, mikä sit onkin vaikeempi tehtävä varsinkin kun tarviin omaa tilaa ja rauhaa myös....

Lyhyesti; Kaipaan mulle sopivaa poikaystävää, en miestä yleensä.

• Anonyymi

Noh, ei kait kukaan täysjärkinen mieskään kaipaa ketä tahansa naista, vaan juuri sitä itselleen sopivaa. (Tällä palstalla joidenkin jutuista voi tosin tulla eri kuva)

Olen mies, ja ajattelen sekä seksistä että suhteesta täsmälleen samalla tavalla kuin sinä. Olenkin ajatellut, että seuraava parisuhde on sellainen, missä ei asuta yhdessä. Sillä tavalla tuo oma rauha ja tila on säilytettävissä parisuhteesta riippumatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, ei kait kukaan täysjärkinen mieskään kaipaa ketä tahansa naista, vaan juuri sitä itselleen sopivaa. (Tällä palstalla joidenkin jutuista voi tosin tulla eri kuva)

Olen mies, ja ajattelen sekä seksistä että suhteesta täsmälleen samalla tavalla kuin sinä. Olenkin ajatellut, että seuraava parisuhde on sellainen, missä ei asuta yhdessä. Sillä tavalla tuo oma rauha ja tila on säilytettävissä parisuhteesta riippumatta.

Niin, täysjärkinen.

xLiner

• Anonyymi

Itseä oksettaa miesten raha keskeisyys. Ei minua kiinnosta toisen koulutusstatus tai ulkonäkö. Jollei toinen kykene muusta kuin näistä puhumaan niin en päästä elämääni. Nykyään vaan miehet on niin materialistisia itse että ei osaa edes ajatella että nainen voisi ajatella muullatavalla. Tai nähdä siinä edessään sen naisen mielestä ihanan miehen.

Olen varmaan satoja potentiaalisia kumppani ehdokkaita tyrmännyt sen takia että he eivät riitä itselleen. Kuka jaksaa suhdetta missä toinen niin itsekeskeinen ja vertaa itseään johonkin photoshopattuun ig malliin. Tai kun p* rno ssa on katsottu 25 senttisiä ja kuvitellaan että jokainen nainen sellaista haluaa. Ja sitä itkua muka pitäisi loppuelämän kuunnella. Kun mikään mitä sanot ei auta asiaan.

Vika on naisissa jotka Valehtelee miehille että he riittävät. Ei heidän omissa ajatuksissaan.

• Anonyymi

Joo ja olet nii ärsyttävän ylimielinen et tulet varmasti torjumaan vielä paljo lisää.

• Anonyymi

Ei kiinnosta pätkän vertaa "kuka tahansa -mies". Suhteessa kiinnostaa vain oma mies. Ja se että yksi sopiva osuu kohdalle monesta miljoonasta miehestä, onkin aikamoinen ihme. Meille naisille kun kelpaakin vain top 1/ 5 000 000 - mies.

xLiner

• Anonyymi

Eli olet juuri samanlainen kuin suurin osa naisista, vain paras kelpaa ilman ainuttakaan valuvirhettä joka jää haaveeksi suurimmalle osalle naisista.
        Sitten kyynistyneenä hyvä sanoa että pärjään hyvin yksin, en tarvi miestä mihinkään.

Ne naiset jotka alentuvat joustamaan jostain epäkohdasta ryhtyvät suhteeseen mutta samalla tietenkin pitävät silmänsä auki paremman saaliin toivossa.
        Jonain kauniina päivänä kun sellainen on löytynyt, tulee aika kumppanin kanssa: meidän täytyy jutella.

Tuskin koko maailmasta löytyy miestä joka ajattelee näin:

kelpaakin vain top 1/ 5 000 000 - nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet juuri samanlainen kuin suurin osa naisista, vain paras kelpaa ilman ainuttakaan valuvirhettä joka jää haaveeksi suurimmalle osalle naisista.
        Sitten kyynistyneenä hyvä sanoa että pärjään hyvin yksin, en tarvi miestä mihinkään.

Ne naiset jotka alentuvat joustamaan jostain epäkohdasta ryhtyvät suhteeseen mutta samalla tietenkin pitävät silmänsä auki paremman saaliin toivossa.
        Jonain kauniina päivänä kun sellainen on löytynyt, tulee aika kumppanin kanssa: meidän täytyy jutella.

Miksi oletat että se on kyynisyyttä jos on mieluummin yksin kuin sellaisen kanssa, joka ei vaan oikeasti kiinnosta? Mikään pakko ei ole suhteeseen hakeutua kun taloudellisesti pärjää omillaan. Jos ne ystävät, perhe ja työ tuovatkin ihan riittävästi sosiaalisuutta elämään.

Mitä järkeä olisi väen vängällä seurustella kenenkään kanssa vain siksi että olisi joku partneri elämässä?
        Miksi on niin vaikea uskoa että kaikki eivät kaipaa "ihan ketä vaan" vierelleen vain siksi että olisi "edes joku"?

Eikä se tarkoita että naiset ajattelisivat miehien olevan jotenkin "huonoja". Mutta samahan se on ystävissäkin - lähelle jäävät lopulta vain ne joiden kanssa aidosti viihtyy, ja joiden kanssa todella haluaa vapaa-aikaansa viettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Ja mietis kuinka moni mies on pariutunut naisen kanssa.

xLiner

• Anonyymi

naiset on yksin koska kaikille ei löydy omaa jännämiestä. kunnollista miestä nainen ei halua.

• Anonyymi

No kyllä haluaa varmasti jotkut kunnollisen miehen.

• Anonyymi

Aina on jotain, joka ajaa kaiken saamisen ja saamattomuuden edelle. Etsikää ite.

• Anonyymi

Eipä mullekkaa ole väliä onko nainen työtön vai ei. Onko sil rahaa vai ei. Ulkoset ominaisuudet ja kaikki muu kiinnostaa paremmin.

• Anonyymi

Tottakai niin naisista kuin miehistä löytyy yhtä lailla yksinäisiä jotka painivat masennuksen ja kelpaamattomuuden tunteiden kanssa. Ihmisen on luonnollista kaivata läheisyyttä ja kosketusta.

Naisten ystäväpiirit keskimäärin eroavat hieman miesten vastaavista. Monissa miesporukoissa ei ole tapana jauhaa tunne-elämästä ja koskettaa ystäviään. Usein naisten kesken on yleisempää koskettaa ystäviä, esim hiustenlaitossa avustamista jne. Monesti naiset myös tapaavat ruotia tunne-elämän kiemuroita keskenään perusteellisemmin.

Jopa naiset jotka eivät suuremmin koskettele ystäviään saavat todennäköisemmin ihmiskosketusta kuin miehet. Naiset yleensä käyvät miehiä useammin kampaajalla, kauneushoitoloissa, hieronnassa jne jossa kokee toisen ihmisen käden kosketusta.

Näin yleistäen naisilla on siis keskimäärin elämässään enemmän läheisyyttä, kosketusta ja keskustelukumppaneita. Tästä johtuen voi hyvinkin olla että yksinäisyydestään kärsiviä miehiä todella on enemmän kuin naisia. Nainen ei ehkä koe olevansa yhtä yksin kun kuitenkin luontevammin saa läheisyyttä arkeensa.

• Anonyymi

Sekin varmaan auttaa naisia että he eivät yleensä joudu varsinaisesti etsimään seuraa. Ajatustapa on enemmänkin "tulee jos on tullakseen" mikä on tietysti helpompi tilanne kuin yksinäisen miehen ahdinko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin varmaan auttaa naisia että he eivät yleensä joudu varsinaisesti etsimään seuraa. Ajatustapa on enemmänkin "tulee jos on tullakseen" mikä on tietysti helpompi tilanne kuin yksinäisen miehen ahdinko.

Tuo on varmaankin monen naisen kohdalla aivan totta. Mutta jos asiaa pohtii, tilanteen mahdollistaa me miehet. Mikäli miehetkin ajattelisivat "tulee jos on tullakseen" ja lakkaisivat pyörimästä naisten ympärillä, joutuisivat naiset tekemään useammin aloitteita jos sattuisivat miestä kaipailemaan elämäänsä.

Onkin mielenkiintoista, että tälläkin palstalla moni vakiokirjoittelija tuntuu halveksuvan miehiä, jotka liehittelevät "kaikkia" naisia ja nyrpistellään myös naisille, jotka täten tottuvat miesten jatkuvaan ympärilläpörräämiseen. Paheksutaan naisia jotka lankeavat lepertelevien miekkosten pauloihin.

Kyllähän se kenen tahansa egoa hivelee saada hyvänlaatuista huomiota ja ihmismieli on sellainen, että aina vähän haaveillaan josko saisi parempaa.

Jos esim olet aina ajanut vanhalla ähkivällä Volvonromulla ja yhtäkkiä onkin varaa bränikkään Mersuun, olet onnesi kukkuloilla jokusen viikon. Sitten pikkuhiljaa totut tilanteeseen, ja X ajan myötä alat haaveilla uudemmasta ja paremminvarustellusta mallista. Ei Mersussasi sinänsä mitään vikaa ole, mutta pääsit jo upgradeamaan Skodasta ja nyt tekisi mielesi Mustangia.

On aivan totta että jos nuorena ja salskeana lohkeaa missitason leideiltä, niin kun sitä itse iän myötä rupsahtaa, on vaikeampi hyväksyä ettei omat rahkeet enää riitäkään niihin bikinimalleihin. Ihminen saattaa helposti sokeutua omille puutteilleen.

Tilanne on kautta maailman sivu ollut se, että sukukypsät koiraat kamppailevat naaraiden huomiosta. Naaras tekee valintansa. Ja naaras yleensä valikoi jälkikasvulleen vahvimmat geenit - eli vahvimman tai koreimman koiraan.

Ihmiset eivät loppupeleissä ole sen kummempia otuksia. Vaikka olisi tosi kivaa että naiset tekisi enemmän alotteita, niin siihen asti kunnes miehet yhtenä rintamana pidättäytyvät naisten iskemisestä, naisten ei tarvitse. Se että heikommat koiraat mököttävät naaraiden tekevän "vääriä" valintoja - naaraat ja vahvemmat koiraat eivät välitä tuon taivaallista.

• Anonyymi

Toi koskeminen on jännä juttu. Oon tapaillu hetken kundia joka on tosi miehisessä ympäristössä töissä, eikä sen tuu työviikoilla kuulemma koskettua ketään paitsi muutamia miehiä heittely-ottein jossain kamppailuharjoituksissa.
        Kun nähdään niin haluaa pitkiä aikoja vaan halailla ja et rapsutan ja silittelen. Kova pusuttelemaan ja nukkuessa tarrautuu kii ku hukkuva tukkiin. On tosi suloinen ja herttainen ja tykkää söpöillä.
        Ulospäin julkisesti siitä saa tosi kovan ja vähän machon kuvan, mut kahdestaan ollessa kaipaa vaan sylikkäin hengailua. On se joskus sanonu että ei voi työssä näyttää pehmolta tai heikolta, eikä työn ulkopuolellakaan muuten ku extra turvallisessa seurassa.
        Vähän sääliks käy! Mutta mielellään sitä hellii toista ku näkee että aidosti arvostaa ja nauttii.

• Anonyymi

Naiset haluu komean ja rikkaan top 10 miehen Tavis mies ei kelpaa. Nykyään sinkut on köyhiäkin eikä nainen ota sellaista vaivoikseen.

• Anonyymi

Kun asia ei ole niin, naiset haluaa ihan tavallisen miehen joka käy töissä tai opiskelee, ymmärrän työtön ei kelpaa, mutta näin on. EI tarvitse olle mikää top 10 mies, mistä hitosta oot tollasen saanut päähäsi :D?

• Anonyymi

Sinkut köyhiä ?? Hei, sinkut, jotka tunnen, ovat hyvinkin varakkaita. Jokainen pystyy päättelemään, miksi sinkku on usein varakkaampi kuin perheellinen. Selvääkin selvempi asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinkut köyhiä ?? Hei, sinkut, jotka tunnen, ovat hyvinkin varakkaita. Jokainen pystyy päättelemään, miksi sinkku on usein varakkaampi kuin perheellinen. Selvääkin selvempi asia.

Itsekki nyt tienaan mutta kohta ehkä työt loppuu, rahaa on riittävästi, mutta ei huvita mikää kun ei ole omaa naista. Mutta silti naista ei kiinnosta kun on ongelmatapaus mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ja toisaata nykyisin, kun työelämssä ikärasismi on hyvin yleistä, alkaen 35/40 vuotiaista porukkaa irtisanotaan myös työttömiksi. Eikä tuossa vaiheessa ketään kiinnosta se, mikä on osaamisesi ja koulutustaustasi tai työhistoriasi. Että kyllä niitä osaavia ja koulutettuja löytyy nykyisin ihan työttömistäkin, koska suomalainen yhteiskunta on nykyisin sairas yhteiskunta, monellakin tapaa.

Toki jos ihmisellä on ahdas, kokoomuslainen ajattelutapa, jossa maailman ajatellaan olevan edelleen jossain 70/80-lukujen tasolla, kun porukka ole keskivertoa vähemmän koulutettua. Nykyisin koulutus ja osaaminen eivät akaa työpaikkaa, kun vielä joskus työpaikan sai jo pelkällä YO-todistuksella.

• Anonyymi

Hahaha ai sinkut köyhiä? Huh me liikutaan selvästi ihan erilaisissa ympyröissä.

• Anonyymi

Pimperon kanto telineeseen kiteytyy kiinnostus.

• Anonyymi

Laadukkaita naisia on miehenkin vaikea löytää.

• Anonyymi

Se on totta. Siksi moni mies haluaa olla mieluummin poikamies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totta. Siksi moni mies haluaa olla mieluummin poikamies.

Ja se on vain hyvä! Mitä enemmän miehetkin jättäytyvät omasta halustaan sinkuiksi, sitä pikemmin vapaaehtoinen sinkkuilu saa yleisen hyväksynnän.

Ei ole miehen eikä naisten järkeä laskea rimaa ja huolia partnerikseen epäkiinnostavaa yksilöä, kun ei kerran ole mikään pakko pariutua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se on vain hyvä! Mitä enemmän miehetkin jättäytyvät omasta halustaan sinkuiksi, sitä pikemmin vapaaehtoinen sinkkuilu saa yleisen hyväksynnän.

Ei ole miehen eikä naisten järkeä laskea rimaa ja huolia partnerikseen epäkiinnostavaa yksilöä, kun ei kerran ole mikään pakko pariutua!

Poikamiesten vapaaehtoinen sinkkuilu on jo saanut yleisen hyväksynnän. Vielä joskus 80-luvulla, varsinkin alkeellisilla paikkakunnilla, jotkut yrittivät väittää, että "poikamiehen elämä on ankeaa". Heh heh. oikeasti poikamiehen sinkkuus ei koskaan ole ollut ongelma poikamiehelle itselleen, vaan se on ollut ongelma sille, joka on ihmetellyt poikamiehen sinkkuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poikamiesten vapaaehtoinen sinkkuilu on jo saanut yleisen hyväksynnän. Vielä joskus 80-luvulla, varsinkin alkeellisilla paikkakunnilla, jotkut yrittivät väittää, että "poikamiehen elämä on ankeaa". Heh heh. oikeasti poikamiehen sinkkuus ei koskaan ole ollut ongelma poikamiehelle itselleen, vaan se on ollut ongelma sille, joka on ihmetellyt poikamiehen sinkkuutta.

Tuo on muuten ihan totta. Entisaikaan oli ihan ok miehelle jäädä poikamieheksi, mutta naiselle vanhanpiian titteli oli enempi häpeä. Toki aikoinaan oli myös vanhapiika-vero, en jaksa nyt tarkistaa mutta olisiko ollut 30v naimattomille.

Onhan se nykyäänaivan täysin fine sekä miehille että naisille jäädä sinkuksi. On vain pieni vähemmistö jotka kovaäänisesti valittavat, kun eivät löydä mieleistään seuraa ja siksi jäävät yksin. Itsekseen elely on monille huomattavasti parempi vaihtoehto kuin iskeä hynttyyt yhteen jonkun kanssa esmes sosiaalisesta paineesta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

On se kumma että naiset viihtyy yksin, joo o mikäs siinä, ite en viihdy yhtään koska oon aika yksinäinen ja en omista yhtään kavereita, ja muutenki vähä erikoinen tapaus ja sillain.

• Anonyymi

Minä nuorena miehenä olen vaikka kuinka yrittänyt tutustua naisiin, mutta yleensä ykspuolista on, että jotain pahasti vikaa on, kun eivät kiinnostu ja muita miehiä varmasti jonossa on, eikä sillain osaa erottua joukosta, muutama viesti tulee, sit naiset hiljenee ku mykkä.

• Anonyymi

Naiset ei saa rikasta miestä joten ovat mielummin yksin vaikka haluavat seurustella.

• Anonyymi

Jos nainen ei anna persettä niin en ala.

• Anonyymi

No siksi pitää elää yksin ku ei kelpaa naisille tälläsenä ku on.

• Anonyymi

Ehkä se on parempi mennä naisiin ja huoriin ku ei saa naista.

• Anonyymi

Ehkä mäki alkaan oleen yksin ku ei kelpaa naisille. Pitäs olla niin erilainen tai emmä tiedä enää.

• Anonyymi

Mies ja nainen kohtaavat silloin kun juodaan viinaa. Nuorena kaupungilla ja bileissä, vanhempana sitten yökerhossa.

Jos miehet ja naiset eivät juo viinaa, eivät he kohtaan ja joutuvat olemaan yksin.

t. viinamies

• Anonyymi

Viinan juojat ajautuvat vähitellen yksinäisyyteen . Naiset INHOAVAT viina-riippuvaisia miehiä.

• Anonyymi

Ei näitä naisia kiinnosta ees pitkä mies mitä vittua, oon käyttäytyny hyvin ja kehunu naisia ei kiinnosta.

• Anonyymi

Hyvin käyttäytyminen on normi ja itsestäänselvyys, josta ei ketään erikseen ruveta päähän taputtelemaan tai palkitsemaan.

Et saa piparia sillä että käyttäydyt niin kuin ihmisen kuuluukin käyttäytyä. Kitiset että sinun kuuluisi saada seksiä kun kehut naisia - jos kehut pillunkiilto silmissä niin ne lipevät sanasi kyllä kaikuvat kuuroille korville. Kyllä naiset näkevät ja kuulevat susta samantien että olet sekaisin, eikä hulluille jaeta piparia edes joulun kunniaksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen