Aikuisten joulu

Anonyymi

ympärillä on vain kuolleita, kuolevia ja sairaita! Näin se vaan menee kun ikä alkaa olla keski-ikää.

14

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hautaa hyvä ihminen ne kuolleet. Ne alkaa haisemaan.

      Mitäs et aikoinas tehnyt niitä mukuloita, jos niiden älämölöä kaipaat.

      Hiihtelin tuolla lumisessa luonnossa. Siellä oli sopivasti elämää. (Pelkkiä eläinten jälkiä.)

    • Anonyymi

      Viinamies joi nuorena viinaa ja löysi kumppanin yökerhosta. Nyt hänellä on perhe ja lapsia ympärillä.

      Eivät ne ainaiset baari-illat ja krapula-aamut aikoinaan kivalta tuntuneet mutta vanhempana nautitaan nuoruuden viinan juonnin hedelmistä jouluna.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      No oletpas seuraan eksynyt 😱

    • Mitä enemmän on kertynyt ikää, sen vähemmän on jäljellä. Kuolema vapauttaa meidät kaikesta.

      • Anonyymi

        Siksi varmaan ihmistä onnitellaan syntymäpäivänä, kun ollaan taas vuosi lähempänä kuolemaa ja täydellistä vapautusta kehon kahleista ja vaivoista.
        Tuskinpa muuten onniteltaisiin, että on taas vuoden vanhempi,


    • Anonyymi

      Elämä on luopumista.
      Minkä aikaisemmin tämän sisäistät sen helpommalla pääset.

      • Anonyymi

        Moni tajuaa sen vasta ollessaan vanha ja koko elämä on mennyt rahan ja muun omaisuuden tavoiteluun, kunnes havahtuu, että se kaikki on ollut turhaa ja elämä on jäänyt elämättä.
        Mitään täältä ei mukaan saa, kun täältä lähdetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni tajuaa sen vasta ollessaan vanha ja koko elämä on mennyt rahan ja muun omaisuuden tavoiteluun, kunnes havahtuu, että se kaikki on ollut turhaa ja elämä on jäänyt elämättä.
        Mitään täältä ei mukaan saa, kun täältä lähdetään.

        Elämää se on rahan ja muun omaisuuden tavoittelukin. Ompa se hyvinkin elämää ja elämässä kiinni pysymistä, ihan loppuun astikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämää se on rahan ja muun omaisuuden tavoittelukin. Ompa se hyvinkin elämää ja elämässä kiinni pysymistä, ihan loppuun astikin.

        Kyllä kyllä, mutta helpolla et tule pääsemään. Ja perikunta heittää kuolinpesään kerätyt roinat suoraan romulavalle.

        Lisäksi maailma tuhoutuu materialismin ja ikuisen kasvun alttarille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä, mutta helpolla et tule pääsemään. Ja perikunta heittää kuolinpesään kerätyt roinat suoraan romulavalle.

        Lisäksi maailma tuhoutuu materialismin ja ikuisen kasvun alttarille.

        Tiedän että kuoltuani mulle jää muutama tavara mitä ei perilliset varmastikaan romulavalle kanna, päinvastoin tappelua voi hyvinkin siitä tulla kuka ne saa(osalla näistä tavaroista on hyvinkin myös merkittävää rahallista arvoa markkinoilla). Näiden lisäksi se on tietenkin raha ja helposti rahaksi muutettava omaisuus mikä aina halutaan vastaanottaa. Toki verottaja näistä varoista rokottelee suuren osan, mutta kuitenkin mitä tahansa niistä jää jäljelle niin se kyllä kelpaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihmiset rasittuu työnteosta, syövät väärää ruokaa. Eivät liiku tarpeeksi, Juovat liikaa viinaa ja vetävät röökii pari aski päivässä joten ei ihme että kuolevat.

    • Niin kauan, kuin on olemassa vielä yksikin elossa, ei ole varmasti todistettu, että kaikki ovat kuolevaisia. Mutta todennäköistä se on.

    • Anonyymi

      Jännä kun tavarat on niin arvokkaita henkilölle mutta perikunnalle ne on vaan ulostetta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe