lähes 60 vuotiaan rakkaus

Mitähän tässä tekisi. Olen 58 vuotias mies ja en ole kokenut rakkautta naista kohtaan kuin nuorena miehenä. Nyt olen täysyin myyty mies 40 naiseen..Olen hönet kyllä tuntenut jo 20 vuotta. Ja olemme paljonolleet yhdessä silloin parikymmentä vuotta siten..mutta se oli oikeastaan vain suurta ystävyyttä. Mutta nyt se pamahti ennen joulua. Hän kutsui luokseen ja siellä istuttiin halakaulassa ja suudeltiinkin..Hän oli kohtuullisen hiprakassa.. ja hän kertoi syvimmät tunteet minua kohtaan..ja kirjoitti vielä peräänkin. Mutta hänen lähelleen ei pääse muutoin kun jänen ollessaa hiprakassa. Selvin päin häön on hyvin kohtelias ja sanoo että tule käymään..Mutta hänen tyyliinsä kuluu että häneen on vbaikea sada yhteyttä, ei vastauksia tekstiviesteihin ei soittoihin. Sissän hän päästää aian joskus. Muitta sitten ku on taas humalassa..soittoa voi odottaaa ja lempeitä puheita...Itse olen täysin raitis, mutta olen sanonut hänelle että ei ahittaa vaikka joskus juotkin...tietenkin taka.ajatyuksena se humalan rakkauden kaipuu. Olen hänelle ilmoittanut kyllä ihan selvästi selvinpäinkin, että tykkään sinusta. Ja ei hän sitä tee tyhjäksi, sanoo vain että kyllä tiedän. <jotenkin hän on aina ollut "tunteeton" selvinpäin..korkeintaan antaa teoin ymmärtää että jotain pientä "tykkäsystä" on...
Varmaan monia naurattaa että lähes 60 vuotias ei tiedä mitä tekee,,mutta en ahlua häntä hylätäkään....en voi..sillä jos suoraan sanotaan niin kyseessä taitaa olla jokin rakkauteen vivahtava juttu

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
        Maailman menoa
        385
        8468
      2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
        Maailman menoa
        173
        2820
      3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
        Kajaani
        13
        1162
      4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
        Ikävä
        76
        998
      5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
        Ikävä
        61
        903
      6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
        Kihniö
        25
        896
      7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
        Ikävä
        55
        873
      8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
        Ikävä
        64
        832
      9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
        Ikävä
        50
        831
      10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
        Maailman menoa
        72
        802
      Aihe