lähes 60 vuotiaan rakkaus

Mitähän tässä tekisi. Olen 58 vuotias mies ja en ole kokenut rakkautta naista kohtaan kuin nuorena miehenä. Nyt olen täysyin myyty mies 40 naiseen..Olen hönet kyllä tuntenut jo 20 vuotta. Ja olemme paljonolleet yhdessä silloin parikymmentä vuotta siten..mutta se oli oikeastaan vain suurta ystävyyttä. Mutta nyt se pamahti ennen joulua. Hän kutsui luokseen ja siellä istuttiin halakaulassa ja suudeltiinkin..Hän oli kohtuullisen hiprakassa.. ja hän kertoi syvimmät tunteet minua kohtaan..ja kirjoitti vielä peräänkin. Mutta hänen lähelleen ei pääse muutoin kun jänen ollessaa hiprakassa. Selvin päin häön on hyvin kohtelias ja sanoo että tule käymään..Mutta hänen tyyliinsä kuluu että häneen on vbaikea sada yhteyttä, ei vastauksia tekstiviesteihin ei soittoihin. Sissän hän päästää aian joskus. Muitta sitten ku on taas humalassa..soittoa voi odottaaa ja lempeitä puheita...Itse olen täysin raitis, mutta olen sanonut hänelle että ei ahittaa vaikka joskus juotkin...tietenkin taka.ajatyuksena se humalan rakkauden kaipuu. Olen hänelle ilmoittanut kyllä ihan selvästi selvinpäinkin, että tykkään sinusta. Ja ei hän sitä tee tyhjäksi, sanoo vain että kyllä tiedän. <jotenkin hän on aina ollut "tunteeton" selvinpäin..korkeintaan antaa teoin ymmärtää että jotain pientä "tykkäsystä" on...
Varmaan monia naurattaa että lähes 60 vuotias ei tiedä mitä tekee,,mutta en ahlua häntä hylätäkään....en voi..sillä jos suoraan sanotaan niin kyseessä taitaa olla jokin rakkauteen vivahtava juttu

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
        Ikävä
        92
        2039
      2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
        Ikävä
        58
        1213
      3. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
        Maailman menoa
        226
        1098
      4. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
        Ikävä
        97
        1095
      5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
        Haapavesi
        10
        1036
      6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
        Ikävä
        64
        971
      7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
        Sanaristikot
        56
        929
      8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
        Ikävä
        87
        895
      9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        175
        888
      10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
        Ikävä
        42
        820
      Aihe