lähes 60 vuotiaan rakkaus

Mitähän tässä tekisi. Olen 58 vuotias mies ja en ole kokenut rakkautta naista kohtaan kuin nuorena miehenä. Nyt olen täysyin myyty mies 40 naiseen..Olen hönet kyllä tuntenut jo 20 vuotta. Ja olemme paljonolleet yhdessä silloin parikymmentä vuotta siten..mutta se oli oikeastaan vain suurta ystävyyttä. Mutta nyt se pamahti ennen joulua. Hän kutsui luokseen ja siellä istuttiin halakaulassa ja suudeltiinkin..Hän oli kohtuullisen hiprakassa.. ja hän kertoi syvimmät tunteet minua kohtaan..ja kirjoitti vielä peräänkin. Mutta hänen lähelleen ei pääse muutoin kun jänen ollessaa hiprakassa. Selvin päin häön on hyvin kohtelias ja sanoo että tule käymään..Mutta hänen tyyliinsä kuluu että häneen on vbaikea sada yhteyttä, ei vastauksia tekstiviesteihin ei soittoihin. Sissän hän päästää aian joskus. Muitta sitten ku on taas humalassa..soittoa voi odottaaa ja lempeitä puheita...Itse olen täysin raitis, mutta olen sanonut hänelle että ei ahittaa vaikka joskus juotkin...tietenkin taka.ajatyuksena se humalan rakkauden kaipuu. Olen hänelle ilmoittanut kyllä ihan selvästi selvinpäinkin, että tykkään sinusta. Ja ei hän sitä tee tyhjäksi, sanoo vain että kyllä tiedän. <jotenkin hän on aina ollut "tunteeton" selvinpäin..korkeintaan antaa teoin ymmärtää että jotain pientä "tykkäsystä" on...
Varmaan monia naurattaa että lähes 60 vuotias ei tiedä mitä tekee,,mutta en ahlua häntä hylätäkään....en voi..sillä jos suoraan sanotaan niin kyseessä taitaa olla jokin rakkauteen vivahtava juttu

0

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
        Kuhmo
        83
        2630
      2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
        Kemi
        43
        2220
      3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
        Ikävä
        39
        1083
      4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
        Ikävä
        35
        938
      5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
        Sinkut
        153
        809
      6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
        Ikävä
        58
        670
      7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
        Kuhmo
        7
        595
      8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
        Ikävä
        21
        545
      9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
        Haapavesi
        78
        521
      10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
        Ikävä
        33
        512
      Aihe