Oon jo tosi epätoivonen et halun maksullista,ei naisia ees kiinnosta baariw,vaikka nätisti kehuin naisia,ei niitä saatana kiinnosta.
Täs alkaa olee todella epätoivossa.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siis oon allu, näköjään pitkä mies ek kelpaa naisille. Vittu mämeen huorii saatana ei ikinäsaa naista ja on puuttees.
- Anonyymi
Ethän sä oo vielä edes täyttä vuotta ollu sinkkuna. Sullahan oli viime jouluna nainen, kuten aiemmin kerroit. Monet muut ovat joutuneet olemaan monta monta vuota ilman. Sen puutteen sä muuten pystyt hoitamaan ihan omin käsinkin runkkaamalla.
Vika epäonnistumiseesi taitaakin olla tuossa sun epätoivoisessa mankumisessasi. Epätoivoisesti pillua kerjäävä mies on niin epäseksikäs ja luotaantyöntävä kuin ikinä olla voi! Siinä ei kyllä mikään pituus auta enää yhtään, kun mies näyttää olevansa epätoivoinen pillunvonkaaja.
Ne sun väkivaltaiset kiukunpurkaukset, joista myös olet täällä kertonut, ovat myöskin omiaan karkottamaan naiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sä oo vielä edes täyttä vuotta ollu sinkkuna. Sullahan oli viime jouluna nainen, kuten aiemmin kerroit. Monet muut ovat joutuneet olemaan monta monta vuota ilman. Sen puutteen sä muuten pystyt hoitamaan ihan omin käsinkin runkkaamalla.
Vika epäonnistumiseesi taitaakin olla tuossa sun epätoivoisessa mankumisessasi. Epätoivoisesti pillua kerjäävä mies on niin epäseksikäs ja luotaantyöntävä kuin ikinä olla voi! Siinä ei kyllä mikään pituus auta enää yhtään, kun mies näyttää olevansa epätoivoinen pillunvonkaaja.
Ne sun väkivaltaiset kiukunpurkaukset, joista myös olet täällä kertonut, ovat myöskin omiaan karkottamaan naiset.OLI NAINEN MUT MÄ TUUN JO HULLUKSI KUN NAISIA EI KIINNOSTA, EI OO EES KAVEREITA OON AINA YKSIN, JA LIHAVATKI SAATAN ANTAA PAKKEJA ENKÄ OLE RUMA JA LIHAVA ITE MITÄ HELVETTIÄ. MÄ EN JAKSA TÄTÄ PASKAA
- Anonyymi
Etkö ole vielä koettanut ammattilaista?
- Anonyymi
En,meinaan tappaa itseni ku en saa naista.
- Anonyymi
Kaikki on oikees mä en saa ikinä naist ,vaikka oisin millanen ku ei niitä kiinnosta.
- Anonyymi
Nyt se on varma jos lihavaki nätti antaa pakit ja kaikki, kaikki muut sai miehiä ja mä niinku vittu aina vittu aina aina yksin kotiin,joo mulle riitti, mietin jo itsemurhaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704886
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484006- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413378
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo853078Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv652938Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666