voiko asialle tehdä jotain?

Anonyymi

HEIII!! Vo olen jo 18 vuotias opiskelija, mutta asun silti kotona vanhempieni kanssa. Toisella vanhemmallani ja minulla on erittäin huonot välit. Hän on jo usean vuoden ajan tönkinyt eri some tilejäni ja pakottanut minua kertomaan salasant eri tileilleni. Hän on ollut minua kohtaan aggressiivinen ja uhannut heittää monesti kotoa pois vaikka olin vasta 16-17vuotias. Hän on myös useamman vuoden ajan haukkunut ja alistanut minua. Tämä huorittelu ja hutsuttelu alkaa jo käydä mielen päälle. Alkaa omassa kodissa vainoharhat iskeä ja jokainen kuultu askel pelottaa. Ainakin ovi avautuu säikähdän mielettömästi. Voiko tällaiselle asialle tehdä mitään? Olen keväällä valmistumassa yliopilaaksi ja haluaisin muuttaa pois kotoa, mutta tämä vanhempi hallitsee koko elämääni pinkkitileistä aina Facebookin kaverilistaan asti....

1

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä on jo poliisiasia. Ota yhteyttä sinne. Ota yhteyttä myös sosiaaliviranomaisiin, jotta saisit oman kämpän. Hyvää jatkoa sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3534
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3093
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      54
      3022
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2843
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2687
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      59
      2653
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      60
      2413
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2271
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2128
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    Aihe