voiko asialle tehdä jotain?

HEIII!! Vo olen jo 18 vuotias opiskelija, mutta asun silti kotona vanhempieni kanssa. Toisella vanhemmallani ja minulla on erittäin huonot välit. Hän on jo usean vuoden ajan tönkinyt eri some tilejäni ja pakottanut minua kertomaan salasant eri tileilleni. Hän on ollut minua kohtaan aggressiivinen ja uhannut heittää monesti kotoa pois vaikka olin vasta 16-17vuotias. Hän on myös useamman vuoden ajan haukkunut ja alistanut minua. Tämä huorittelu ja hutsuttelu alkaa jo käydä mielen päälle. Alkaa omassa kodissa vainoharhat iskeä ja jokainen kuultu askel pelottaa. Ainakin ovi avautuu säikähdän mielettömästi. Voiko tällaiselle asialle tehdä mitään? Olen keväällä valmistumassa yliopilaaksi ja haluaisin muuttaa pois kotoa, mutta tämä vanhempi hallitsee koko elämääni pinkkitileistä aina Facebookin kaverilistaan asti....
1238
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Tämä on jo poliisiasia. Ota yhteyttä sinne. Ota yhteyttä myös sosiaaliviranomaisiin, jotta saisit oman kämpän. Hyvää jatkoa sinulle!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

HEIII!! Vo olen jo 18 vuotias opiskelija, mutta asun silti kotona vanhempieni kanssa. Toisella vanhemmallani ja minulla on erittäin huonot välit. Hän on jo usean vuoden ajan tönkinyt eri some tilejäni ja pakottanut minua kertomaan salasant eri tileilleni. Hän on ollut minua kohtaan aggressiivinen ja uhannut heittää monesti kotoa pois vaikka olin vasta 16-17vuotias. Hän on myös useamman vuoden ajan haukkunut ja alistanut minua. Tämä huorittelu ja hutsuttelu alkaa jo käydä mielen päälle. Alkaa omassa kodissa vainoharhat iskeä ja jokainen kuultu askel pelottaa. Ainakin ovi avautuu säikähdän mielettömästi. Voiko tällaiselle asialle tehdä mitään? Olen keväällä valmistumassa yliopilaaksi ja haluaisin muuttaa pois kotoa, mutta tämä vanhempi hallitsee koko elämääni pinkkitileistä aina Facebookin kaverilistaan asti....

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu