HEIII!! Vo olen jo 18 vuotias opiskelija, mutta asun silti kotona vanhempieni kanssa. Toisella vanhemmallani ja minulla on erittäin huonot välit. Hän on jo usean vuoden ajan tönkinyt eri some tilejäni ja pakottanut minua kertomaan salasant eri tileilleni. Hän on ollut minua kohtaan aggressiivinen ja uhannut heittää monesti kotoa pois vaikka olin vasta 16-17vuotias. Hän on myös useamman vuoden ajan haukkunut ja alistanut minua. Tämä huorittelu ja hutsuttelu alkaa jo käydä mielen päälle. Alkaa omassa kodissa vainoharhat iskeä ja jokainen kuultu askel pelottaa. Ainakin ovi avautuu säikähdän mielettömästi. Voiko tällaiselle asialle tehdä mitään? Olen keväällä valmistumassa yliopilaaksi ja haluaisin muuttaa pois kotoa, mutta tämä vanhempi hallitsee koko elämääni pinkkitileistä aina Facebookin kaverilistaan asti....
voiko asialle tehdä jotain?
Anonyymi
1
141
Vastaukset
Tämä on jo poliisiasia. Ota yhteyttä sinne. Ota yhteyttä myös sosiaaliviranomaisiin, jotta saisit oman kämpän. Hyvää jatkoa sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909