HEIII!! Vo olen jo 18 vuotias opiskelija, mutta asun silti kotona vanhempieni kanssa. Toisella vanhemmallani ja minulla on erittäin huonot välit. Hän on jo usean vuoden ajan tönkinyt eri some tilejäni ja pakottanut minua kertomaan salasant eri tileilleni. Hän on ollut minua kohtaan aggressiivinen ja uhannut heittää monesti kotoa pois vaikka olin vasta 16-17vuotias. Hän on myös useamman vuoden ajan haukkunut ja alistanut minua. Tämä huorittelu ja hutsuttelu alkaa jo käydä mielen päälle. Alkaa omassa kodissa vainoharhat iskeä ja jokainen kuultu askel pelottaa. Ainakin ovi avautuu säikähdän mielettömästi. Voiko tällaiselle asialle tehdä mitään? Olen keväällä valmistumassa yliopilaaksi ja haluaisin muuttaa pois kotoa, mutta tämä vanhempi hallitsee koko elämääni pinkkitileistä aina Facebookin kaverilistaan asti....
voiko asialle tehdä jotain?
Anonyymi
1
137
Vastaukset
Tämä on jo poliisiasia. Ota yhteyttä sinne. Ota yhteyttä myös sosiaaliviranomaisiin, jotta saisit oman kämpän. Hyvää jatkoa sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067668
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075828- 835137
- 1394516
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113200- 552937
- 572881
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102424- 612417
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562026