voiko asialle tehdä jotain?

Anonyymi

HEIII!! Vo olen jo 18 vuotias opiskelija, mutta asun silti kotona vanhempieni kanssa. Toisella vanhemmallani ja minulla on erittäin huonot välit. Hän on jo usean vuoden ajan tönkinyt eri some tilejäni ja pakottanut minua kertomaan salasant eri tileilleni. Hän on ollut minua kohtaan aggressiivinen ja uhannut heittää monesti kotoa pois vaikka olin vasta 16-17vuotias. Hän on myös useamman vuoden ajan haukkunut ja alistanut minua. Tämä huorittelu ja hutsuttelu alkaa jo käydä mielen päälle. Alkaa omassa kodissa vainoharhat iskeä ja jokainen kuultu askel pelottaa. Ainakin ovi avautuu säikähdän mielettömästi. Voiko tällaiselle asialle tehdä mitään? Olen keväällä valmistumassa yliopilaaksi ja haluaisin muuttaa pois kotoa, mutta tämä vanhempi hallitsee koko elämääni pinkkitileistä aina Facebookin kaverilistaan asti....

1

67

Vastaukset

• Tämä on jo poliisiasia. Ota yhteyttä sinne. Ota yhteyttä myös sosiaaliviranomaisiin, jotta saisit oman kämpän. Hyvää jatkoa sinulle!

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Britti kehuu Suomalaista terveydenhoitoa.

MTV HS: Brittimies virui Suomessa viisi viikkoa tajuttomana hengityskoneessa – elämästä kamppailu juuri Suomessa oli onnekas sattuma Brittiläinen toi
      Maailman menoa
      114
      5921
    2. Stefan Thermanin firmaa haetaan konkurssiin

Tuoreita kuulumisia: https://www.seiska.fi/Uutiset/Stefan-Thermanin-firmaa-haetaan-konkurssiin/1151960
      163
      3492
    3. Maskisekoilu riittäsi jo -STM!

STM:n maskisekoilu vain jatkuu. Mitä ihmettä onkaan tapahtunut? Onko nyt menossa jälkien peittelyvaihe ja mielipiteitten hämärtämisprojekti? LUE TÄMÄ:
      Maailman menoa
      179
      1566
    4. Ketä kaipaatte?

Sanokaa edes kaupunki tms. jossa hän asuu.
      Ikävä
      86
      1200