https://www.is.fi/asuminen/art-2000006353043.html
Noista vaihtoehdoista olkipukki ja Pentikin poro.
Esim nuo paperitähdet ja adventtikyntteliköt on mun mielestä karseita, anteeks vaan..
Kaunein joulukoriste..
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mieshän se olisi ...
- Anonyymi
adventtikynttilä tai olkipukki olis oma valintani muut roskiin
Pistän tonkkulakin, niin olen joulun huikein koriste sohvannurkassa glögituoppini kanssa. 😉☝️
Adventtikynttelikkö, ikkunallani on, ihan kauniskin
Koristemielessä oikein mikään noista kiinnostanut, mutta valitsin tonttuoven. Siinä on sentäs jotain huumoria. Miksei tekis vaikka tonttujen ulkohuussia?
- Anonyymi
Tonttuovessa on kyllä jotain kieroa ja epäilyttävää.
Anonyymi kirjoitti:
Tonttuovessa on kyllä jotain kieroa ja epäilyttävää.
Entäs se tonttujen pikkula, mitäs sanot siitä?
No, täytyy lähteä käymään kaupoilla. Jos vaikka askartelutarvikkeita hakis ajankulukseen.- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Entäs se tonttujen pikkula, mitäs sanot siitä?
No, täytyy lähteä käymään kaupoilla. Jos vaikka askartelutarvikkeita hakis ajankulukseen.Älä tee sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tee sitä.
Jk. ks. Jätevesilaki ja Keskustan mielipide.
- Anonyymi
Älä puhu tuollaisia, tontut eivät oikeasti kakkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moderaattori Utopia hereillä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tiedä sitten mitä tekee vessassa mutta kakka siellä haisee mutta thymallus on kakkapervo ja nauttii sen hajusta ja pikkulassa täytyy olla tuoretta tavaraa no jokaisella on mieltymyksensä niin joillakin on kakka asiat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tiedä sitten mitä tekee vessassa mutta kakka siellä haisee mutta thymallus on kakkapervo ja nauttii sen hajusta ja pikkulassa täytyy olla tuoretta tavaraa no jokaisella on mieltymyksensä niin joillakin on kakka asiat
No onko se sitten niin? No niin kai se sitten on!
Ai nyt mä vasta tajusin, että toi tonttuovi on tuommonen miniovi...Mä luulin että omasta pihaovesta tuunataan joku tonttuovi, johon mä ihmettelinkin..
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä luulet että piparitaikina tulee?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ai nyt mä vasta tajusin, että toi tonttuovi on tuommonen miniovi...Mä luulin että omasta pihaovesta tuunataan joku tonttuovi, johon mä ihmettelinkin..
Etkö tajua yhtään tai tunne tonttuja? Tontut eivät ole 180 senttisiä. Tontun koko on noin viidestä sentistä viiteentoista.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tuo on kyllä paha asia tajuta.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ei puhuta siitä jooko.
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tajua yhtään tai tunne tonttuja? Tontut eivät ole 180 senttisiä. Tontun koko on noin viidestä sentistä viiteentoista.
Mitähän sä siellä oikein mittailet...😄
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mitähän sä siellä oikein mittailet...😄
Tonttua. 🥺
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Hei, ei se oo tonttu! Vedä vaan housut jalkaas.
Eikö se olekaan...nyt on sattunut erhe. 🥔
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tuo taas on peruna.
Siltä se vähän näyttää.
- Anonyymi
Olkipukki. Vanha perinteinen suomalainen joulukoriste. Tuo mieleen mummulan joulun.
Jouluvalot ja kynttilät on tarpeeksi. Sisustusvalot on mieluisia näin pimeän aikaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611089- 468541
- 1335376
- 1443684
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 552569
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak392091- 281816