Seitsemän vuotta, oma lukuni. Niin kauan olen rakastanut kylmää kiveä, jota ei saanut koskettaa.
Ainoa nainen jota olen oikeasti rakastanut, niin että olen ollut valmis uhraamaan kaiken yhden ihmisen takia. Turhaan, saamatta ikinä kokea kyseisen tytön lämpöä ja rakkautta. Tänään sain tietää, että hänellä on toinen. Miten sinisilmäinen nuori mies voikaan olla rakkauden edessä.
Olen jo vuosia yrittänyt päästä eroon tästä tunteesta, mutta en vain kykene siihen. Muut naiset eivät tunnu miltään, minä rakastan sinua.
Ainoa varma asia tässä elämässä on ollut se, että pahimmat painajaiseni käyvät aina toteen. Näin se on aina tähänkin asti mennyt, myös muualla kuin rakkausasioissa, teinpä minä itse mitä tahansa. Ainakin osaan pelätä oikeita asioita, vaikka olenkin typerä optimisti.
Nyt tuntuu tyhjältä. Vielä yksi ei-rakkauteen liittyvä painajainen, odottaa toteutumistaan lähiaikoina.
Paskaa joulua ja hyvää uutta vuosikymmentä. Yritetään pysyä koossa, vaikka Life Over. En ymmärrä itseäni, miten voin olla vieläkin järjissäni? Paljon vähemmästikin on seottu ja tehty hirveitä asioita.
Kielletty Rakkaus
Anonyymi
1
163
Vastaukset 1
- Anonyymi
Ihanaa Joulua sinulle kaikesta huolimatta. Kyllä meitä on paljon samassa tilanteessa kanssasi.
Vuoria siirtävä rakkaus sinut vielä kohtaa.
Se että tunnistat omat tunteesi on jotain erikoista. Itse en noin suuria tunteita tunnista.
Yksin ja erillään rinnatusten :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812516Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422116Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28965- 32867
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58650Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6538- 21515
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33492