Miksei naiset koskaan lähesty ja kiinnostu miehistä. Alkaa riittää tää etsiminen ku naisia ei kiinnosta.
Miksei naiset koskaan lähesty
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sihen ettei sinua lähestytä voi olla monta syytä.
-Ulkoinen olemus. Kyhjötätkö mykkänä nurkassa odottamassa että joku tulee?
-Juotko itsesi räkäkänniin ja haiset ja öriset?
-Onko kehonkielesi välttelevä ja torjuva?
-Lähdetkö liikkeelle sillä oletuksella etttä kukaan ei kuitenkaan... Se näkyy eikä houkuttle eikä kiinnosta ketään.
Yksin nurkassa kyyhöttävä antaa helposti torjuvan vaikutelman. Se ei vedö puoleensa.
Vai oletko Alllu ja raivoat ja heittelet juomia ja haukut naisia?- Anonyymi
Mitähän tämä "nurkassa kyyhöttäminen" tarkoittaa käytännössä? Jos mies ei istu mykkänä niin silloinhan hän on luultavasti ollut jo aloitteellinen. Entä jos istuu ihan normaalisti vaikka seinän viereen asetetulla jakkaralla niin onko mies silloin mykkä nurkassa kyyhöttäjä?
- Anonyymi
En tiedä mistä johtuu, en ymmärrä enkä osaa sanoa.
- Anonyymi
Jos olen itse lähestynyt miehiä niin ei se kiinnosta miehiä ja jos odotan että mies lähestyisi niin olen vissiin sitten jotenkin rasittava myös silloin että naisena en oikein vaan pärjää..mutta hyvä että säkin vielä mussutat siitä että naisten tarvitsee ympäröidä sut..että pääset heitä sitten tönimään pois..hienosti se yhteen törmäämättömyys vaan sitten sukupuolten välillä säilyy..tälläsen suht tavallisen naisen suhteen ainakin ja joku pitää mua kauniina ja sitten seuraava sitten taas ei..että siitäkään asiasta ei tule selvää yhtään sen enempää..
- Anonyymi
Lähestyykö miehet koskaan naisia ja pyytävät ulos? itse en ole oman elämäni aikana moista nähnyt. Pyydetään kyllä että seksiä haluttaisiin, mutta se nyt ei ole sama asia. :( Itse olen pyytänyt miehiä ulos moneen otteeseen. Mutta olisi kiva kun joku pyytäisin oikein treffeille elokuviin, kahville tai syömään...
- Anonyymi
Ei muakaan ole kukaan mies koskaan pyytänyt treffeille. Hassua kun internetin mukaan kaikkia naisia pyydetään treffeille jatkuvasti. Ei se kyllä kaikkia naisia koske. Ilmeisesti ne treffipyynnöt menee kaikki niille samoille naisille, jos kerran yksi nainen saa elämänsä aikana sadoittain tai jopa tuhansittain treffipyyntöjä ja joku toinen nainen ei yhtäkään.
Ja seksin vonkaamista ei todellakaan lasketa treffipyynnöksi.
Treffipyyntö tarkoittaa, että on oikeasti kiinnostunut tutustumaan naiseen rauhassa, tosimielellä. Kai se sitten on vaan todettava, että minä en ole kiinnostava.
Ja jos ei ole nuorenakaan kiinnostava, asiat on aika huonosti. Tuskin iän mukana ainakaan kiinnostavammaksi muutun miesten silmissä.
- Anonyymi
Mä en uskalatais lähteä tuntemattoman mukaan vaikka pyydettäisiin.Ei sitä tiedä minklälainen idiootti on kyseessä, vaikka raiskaaja.
Jouluna kiinnostui jopa kaksikin kun kävin yhden oluen ravintolassa juomassa , sinne kuitenkin jäivät kun lähdin.
- Anonyymi
Naiset ovat vätyksiä. Elämme aikaa, jolloin aloitteenteko kuuluu aina naiselle. Jos mies kiinnostaa, tulkoot juttelemaan. Naisen signaaleja on mahdoton ymmärtää, joten tulkoot juttelemaan. Mut ei ne halua. Siispä yksin hautaan asti.
-IkksinkkuerakkoM42v- Anonyymi
Varmaa tässä yksin on itekki hautaan, ei naisia ymmärrä mitenkää, ei siis mitenkään.
- Anonyymi
Nelikymppinen nainen on jo vätys,myönnettäköön🤗
- Anonyymi
Naiset lähestyy vain jännämiehii. Monta kertaa se on nähty
- Anonyymi
En tiedä varmaa niitä jännämiehiä ne lähestyy ja ulkomaalaisia miehiä. Osa vain viihtyy ja tanssii kavereidenkaa, ei heitä miehet kiinnosta. sellasta se on
- Anonyymi
Aika harva nainen kiinnostuu raivohullusta vajakista. Sellaiset kierretään kaukaa.
Muuten ihmisten kanssa tulee juteltua kaikenlaista. Hyvin pian huomaa, jos toisella lyö päässä tyhjää, sellaisista pysytään erossa.
xLiner- Anonyymi
Naiset kuvittelevat olevansa aloitteellisia jos juttelevat jonkun puolitutun tai harrastuskaverin kanssa. Ihan kiva sekin mutta se on vielä aika pientä puuhastelua siihen nähden mitä miehet joutuvat tekemään ja kokemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset kuvittelevat olevansa aloitteellisia jos juttelevat jonkun puolitutun tai harrastuskaverin kanssa. Ihan kiva sekin mutta se on vielä aika pientä puuhastelua siihen nähden mitä miehet joutuvat tekemään ja kokemaan.
No aivan varmasti saat kokea pakit joka kerta, jos joudut mielestäsi jotain temppuja tekemään. Ihmiset pariutuvat ihan luontevasti omalla painollaan jos ovat pariutuakseen.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aivan varmasti saat kokea pakit joka kerta, jos joudut mielestäsi jotain temppuja tekemään. Ihmiset pariutuvat ihan luontevasti omalla painollaan jos ovat pariutuakseen.
xLinerTuo on aika elitistinen näkemys ja perustuu varmaaan joihinkin uusimpiin hipsteripiireihin naisen näkökulmasta katsottuna. Kyllä se pariutuminen on enimmäkseen perustunut siihen että mies onnistuu "iskemään" ennestään tuntemattoman naisen. Nythän tämäkin mahdollisuus on jo saatu pilattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on aika elitistinen näkemys ja perustuu varmaaan joihinkin uusimpiin hipsteripiireihin naisen näkökulmasta katsottuna. Kyllä se pariutuminen on enimmäkseen perustunut siihen että mies onnistuu "iskemään" ennestään tuntemattoman naisen. Nythän tämäkin mahdollisuus on jo saatu pilattua.
Taitaa olla sulla vain ätmi-kuvitelmia..
xLiner
- Anonyymi
Itse olen kaikki mieheni iskenyt. Nimenomaan tehnyt ne aloitteet seksiin.
Niin että vetäkää valittajamiehet vaan käteen ja hajotkaa kaunaanne, jos teitä sellainen huvittaa. - Anonyymi
Nainen lähestyy miestä joka juo viinaa baarissa. Vain viinaa juomalla mies voi naisiin tutustua. Nainen ei lähesty raitista miestä, Työssäni naiset ei koskaan lähestynyt minua selvänä mutta työpaikan juhlissa monet haluaa jutella koska ovat juoneet viinaa. Ja työpaikallani on noin 55 naista töissä. Suomalaiset on sellaisia ettei selvänä yritetä tutustua toisiin mutta viinaa kun juodaan niin tullaan rohkeammaksi ja niin lähestytään vastakkaista sukupuolta ja niin parisuhteita syntyy tässä maassa.
t viinamies- Anonyymi
Masentavaa, jos sun sanoissasi olisi edes puolinainen totuus; niin suomalaiset olis hyvin alkoholisoitunutta kansakuntaa. No jossain määrissä olet oikeassa, niitä alkoholisteja löytyy jo kaikista yhteiskuntaluokista, valitettavasti.
Politikoista, yliopisto ihmisistä, ammatin harjoittajista aina pultsareihin asti.
Kuka perhana olis edes kiinnostunut perhettä perustamaan juopon äijän kanssa, saati sitt muksuja hankkimaan moisen riipakiven kanssa.
Kyllä sellaisen perheen pystyy nainen yksinkin perustamaan... lapsilleen ja itselleen.
Niin aion minäkin vielä tehdä; kunhan sopiva tilaisuus koittaa.
Yks huoli vähemmän, kun puuttuu se ns. miespuolinen äänioikeutettu taloudestani.
trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masentavaa, jos sun sanoissasi olisi edes puolinainen totuus; niin suomalaiset olis hyvin alkoholisoitunutta kansakuntaa. No jossain määrissä olet oikeassa, niitä alkoholisteja löytyy jo kaikista yhteiskuntaluokista, valitettavasti.
Politikoista, yliopisto ihmisistä, ammatin harjoittajista aina pultsareihin asti.
Kuka perhana olis edes kiinnostunut perhettä perustamaan juopon äijän kanssa, saati sitt muksuja hankkimaan moisen riipakiven kanssa.
Kyllä sellaisen perheen pystyy nainen yksinkin perustamaan... lapsilleen ja itselleen.
Niin aion minäkin vielä tehdä; kunhan sopiva tilaisuus koittaa.
Yks huoli vähemmän, kun puuttuu se ns. miespuolinen äänioikeutettu taloudestani.
trollikkaKuule. Suomalainen veronmaksaja maksaa perheavustuksia satoja miljoonia perheille koska nainen valitsi isäksi juopon miehen joka ei töitä tee. 'Niitä naisia on satoja tuhansia suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule. Suomalainen veronmaksaja maksaa perheavustuksia satoja miljoonia perheille koska nainen valitsi isäksi juopon miehen joka ei töitä tee. 'Niitä naisia on satoja tuhansia suomessa.
Vai että oikein satoja tuhansia, että kaikki työttömät miehet ovat sitten juoppoja hulttioisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule. Suomalainen veronmaksaja maksaa perheavustuksia satoja miljoonia perheille koska nainen valitsi isäksi juopon miehen joka ei töitä tee. 'Niitä naisia on satoja tuhansia suomessa.
Kuule mä itse olen suomalainen veronmaksaja, parasta aikaa yövuorossa töissä.
Kyllä m jaksan maksaa niitä veroja joita tulee kantasuomalaisista naisten tai miesten perheistä, vielä.
Mutt hieman sieppaa jo ajatuksenakin se; ett pitää vielä maksaa muidenkin elätettävien vahinkoja ja elämää, tässä omassa yhteiskunnassamme.
Suomi on nykyään maailman pelastaja joka suhteessa... siis politikkojemme mielestä.
Voin lohduttaa sinua ett mulla ei ole aikomustakaan nostaa perheavustuksia, joten säästä rutinasi jollekulle toiselle! Esim. sisäministerille tai valtionvaraministerille, hommat kuuluu lähinnä heidän hallintaansa.... jospa Ohisalo vaikka sulkisi rajamme ja Kulmuni istuisi sen kassavirran päälle, joka nyt valuu ULOS maastamme... jne.
sorry, nyt tuli töitä..............
- Anonyymi
Ite ku oon lähestyny rohkeesti miestä niin vitulleen menny. Eipä jaksa enää.
- Anonyymi
Sehän sinun olisi pitänyt itse jo arvata. Lähestyit rohkeasti sitä kympin jännämiestä joa kaikki muutkin naiset. Olisit vain lähestynyt sitä tasoistasi seiskan miestä, niin olisit myöhemmin huomannut löytäneesi todellisen kultakimpaleen. Jos olisit viisas, niin olisit viisastunut vahingosta ja lähestyisit seuraavalla kerralla sitä omantasoistasi. Ei kun rohkeasti vain kohti uusia pettymyksiä ja vastoinkäymisiä, joskushan sen on pakko onnistua!
- Anonyymi
Noh kerropas nyt rehellisesti miten ja kuinka paljon olet naisia lähestynyt? Annas kun arvaan, tykkäilyt jossain tinderissä niin saatanasti ja sitten kehunut jos jollekin on viestiä saanut laitettua.
- Anonyymi
Pyhää epäkolminaisuutta ei saa loukata.
Kyllä ne nyt koskaan lähestyy miehiä, muttei ehkä kaikkia miehiä. Tai juuri sinua sitten.
Jokin olemuksessa tökkäsee, jos kaikki kiertää ikuisesti kaukaa. Mitä se sitten voisi olla?- Anonyymi
Juuri näin. Olisi varmaan hyvä idea alkaa pieni itsetutkiskelu, eikä pekästään peilin edessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m884464Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432792
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222372- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151772Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725