Yksityinen UG -lääkkeiden labratestaus?

Anonyymi

Voiko yksityinen henkilö testauttaa itse hankittujen ug -testojen yms. pitoisuuksia ja puhtautta missään labrassa ja mihin hintaan?

10

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi. Hinta selviää kysymällä.

Tai sitten voi tilata Dave Palumbon Roid Test Kitin, jolla saa testattua, pitääkö näyte sisällään sitä ainetta, jota väitetään sisältävän.

• Anonyymi

Testoja voi ainakin mitata verikokeella.

• Anonyymi

Ei hitto sä oot hölmö ! Aloittaja haluaa mittauttaa ampulleissa olevat lääkkeensä ennen niitten kehoon pistämistä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hitto sä oot hölmö ! Aloittaja haluaa mittauttaa ampulleissa olevat lääkkeensä ennen niitten kehoon pistämistä !

No näkee ainakin, toimiiko testo, idiootti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näkee ainakin, toimiiko testo, idiootti.

Tukeeko penkkiä?

• Anonyymi

Voi tulla kotietsintä. Kaverille tuli sellanen kun vei ampulleja testattavaksi. Labra ja tulli on yhteydessä.

Lopeta niiden paskojen vetäminen kokonaan. Maksa ja munuaiset pamahtaa ja naamas näyttää tapen ja mentulan risteytykseltä.

• Anonyymi

juuri näin!!!

• Anonyymi

Nyt olet käsittänyt väärin. Ei ole tarkoitus vetää paskaa vaan eri tyyppisiä anabolisia aineita. Lääkeaineita.
        Koska onhan tavan ruokakin anabolinen aine.
        Ja monet käyttävät näitä hirveitä, kauheita anabolisia lääkeaineita. Hui.
        Itsekkin koen että minun pitää olla poliisi ja omatunto ihmisille. Varsinkin jos eivät ajattele niinkuin minä. Koska minun ajatukseni ja mielipiteeni ovat arvokkaampia kuin muiden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt olet käsittänyt väärin. Ei ole tarkoitus vetää paskaa vaan eri tyyppisiä anabolisia aineita. Lääkeaineita.
        Koska onhan tavan ruokakin anabolinen aine.
        Ja monet käyttävät näitä hirveitä, kauheita anabolisia lääkeaineita. Hui.
        Itsekkin koen että minun pitää olla poliisi ja omatunto ihmisille. Varsinkin jos eivät ajattele niinkuin minä. Koska minun ajatukseni ja mielipiteeni ovat arvokkaampia kuin muiden.

Älä nyt hyvänen aika sentään mitään huumeita ala käyttää. Tajuatko, että jo ensimmäinen kannabis piikki voi kouluttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt hyvänen aika sentään mitään huumeita ala käyttää. Tajuatko, että jo ensimmäinen kannabis piikki voi kouluttaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4640
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      177
      3646
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      67
      2083
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1084
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe