Miksi ätmit ovat persuksia?

Anonyymi

Niin, miksi ätmit ovat persuksia, vai onko niin että persukset ovat ätmejä? Persuksissahan on eniten työttömiä miehiä, joten onko sitten niin että tykkäävät painiskella keskenään enemmän kuin olla naisten kanssa?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kun..Mamut vie Meijän naiset!!!!11!!

      • Anonyymi

        mutta eikö persut ole äärioikeistolaisia ja kokoomuslaisia niin ätmit on työläisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta eikö persut ole äärioikeistolaisia ja kokoomuslaisia niin ätmit on työläisiä

        Eihän ätmeillä ole töitä. Ei viitsi tehdä kun ei naistakaan saa.

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ätmeillä ole töitä. Ei viitsi tehdä kun ei naistakaan saa.

        xL

        ätmi on duunari ja persut on äärioikeisto eli natsipuolue niin ätmi ja ätni on tavallisia työläis ihmisiä jotka haluaa olla perheensä kanssa ja viettää perhekeskeistä elämää samoin on isisläiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ätmi on duunari ja persut on äärioikeisto eli natsipuolue niin ätmi ja ätni on tavallisia työläis ihmisiä jotka haluaa olla perheensä kanssa ja viettää perhekeskeistä elämää samoin on isisläiset

        Mitä puoluetta sinä äänestät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta eikö persut ole äärioikeistolaisia ja kokoomuslaisia niin ätmit on työläisiä

        Persuksissa on eniten työttömiä, ei todellakaan ole mikään työväenpuolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ätmi on duunari ja persut on äärioikeisto eli natsipuolue niin ätmi ja ätni on tavallisia työläis ihmisiä jotka haluaa olla perheensä kanssa ja viettää perhekeskeistä elämää samoin on isisläiset

        Suurin osa ätmeristä ovat todennäköisesti työttömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuksissa on eniten työttömiä, ei todellakaan ole mikään työväenpuolue.

        kummaa jos köyhä työtön on ääriporvari mutta eikös puolueet ole sitä varten kun jos kaikki olis kokoomuslaisia niin ei kaikki pääsis edeskuntaan mutta nimellisesti kuuluu eri puolueisiin niin on mahdollisuus päästä eduskuntaan mutta kaikki on samaa ja jos puolueet lopetettaisiin niin kaikki on äärioikeistolaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa ätmeristä ovat todennäköisesti työttömiä.

        oletko sinä töissä ja pidät itseäsi äärioikeistolaisena ja olet patruuna ja omistat kaikkea vai oletko palkollinen niin ätmi on työläinen palkollinen työtön ätmi on ihminen tavallinen ihminen niin ätmi ei ole ääriporvari


    • Anonyymi

      Kyllä perusuissa on enemmän työläisiä kuin vihreillä.

      • Anonyymi

        Persuksissa on puolueista eniten työttömiä.


    • Aloittaja sinä olet todennäköisesti micro puolue vihervasemmistoa kannattava ätminkäinen..

      -Itseasiassa sdp:llä oli suurin kontrasti työttömien(eniten työttömiä) ja työllisten välillä, joten vähän hassua, että otit perussuomalaiset tässä valheellisesti esille..

      • Perussuomalaisten kannattajakunnasta prosentuaalinen osuus suurituloisissa, keskituloisissa ja pienituloisissa on hyvin tasainen, eli äänestäjiä löytyy taisaisesti kaikista ryhmistä.

        Kaikkein suurin kontrasti oli Keskustalla..Heillä oli selkeästi suurin prosentuaalinen kontrasti pienituloisia äänestäjiä.

        -On tää ihmisten levittelemä probaganda sitten huvittavaa...
        Ei tiedetä faktoja, mutta huulet ne vaan heiluu tuulessa..


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Perussuomalaisten kannattajakunnasta prosentuaalinen osuus suurituloisissa, keskituloisissa ja pienituloisissa on hyvin tasainen, eli äänestäjiä löytyy taisaisesti kaikista ryhmistä.

        Kaikkein suurin kontrasti oli Keskustalla..Heillä oli selkeästi suurin prosentuaalinen kontrasti pienituloisia äänestäjiä.

        -On tää ihmisten levittelemä probaganda sitten huvittavaa...
        Ei tiedetä faktoja, mutta huulet ne vaan heiluu tuulessa..

        Persuissa on kylläkin puolueista eniten työttömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuissa on kylläkin puolueista eniten työttömiä.

        Siis toiseksi eniten, ilmeisestikin jotkut heistä sentään viisastui ja kyllästyi persustenkin ajamaan aktivointimalliin ja siirtyivät sdp:n äänestäjiksi.


    • Anonyymi

      Sekä ätmiyden ettö persuuden juurisyy on tyhmyys ja matalamielisyys.

      • Anonyymi

        Etenkin jälkimmäinen


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe