Ei elämäs järkee ku ei saa naista.

Anonyymi

Ei elämässä mitää järkee ku ei saa naista. Haukutaan vaan. Ei mitää töidenkaa samaa kehää kiertää ja paskaa. Ei kavereita ole ollut. Ei huvita hankkia. ei kulaa halua olla munkaa tekemisis. Joo kirjotan jatkuvasti tänne ihan sama. Ei kiinnosta baaritkaa. Jos nukkuis elämänsä pois.

T. ALLU

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tylt kestää aina se 2 viikosta 2 kk, sitte en ymmärrä aina heitetää ulos, ja vittu sama juttu hakea 100 paikkaan ja taas on hetken 1-2 kk herranjumala mus on pahasti vikaa, kun ei lihava nainenkaa halua minua

• Anonyymi

Teen joskus pimeetä hommaa, niistä saan 14-17 euroo tunti. Työt kestää pari viikkoa mut se on hyvä niin jää vapaa aikaa. Nyt ei ole luntakaan tullut niin ei ole töitäkään kun tekisin auraushommia. Kesällä sitten teen puutarharemppoja vanhoille ihmisille koska ne ei jaksa lapiohommia tehdä.

• Anonyymi

Ei tällästä elämää jaksa kun kiertää pahasti ympyrää elämä, eikä pääse mihkään suuntaan. En jaksais takas kuntouttavaan ku sieltä ei lennä ulos ja saa sen 9 € pväs ja ihmiset haukkuu tyhmäksi ja naista ei saa jos on hullu ja kaikkee ei käy töis tai opiskele.

• Anonyymi

DarkFearille 9€ päivässä on kova tili 💪

• Anonyymi

no ootsä hullu? kuulostaa siltä että näin taitaa olla. mitäs jos hankit hullun naisen eikös sellasiakin ole? kun ei kannata yrittää parempiin piireihin ku itse on.

• Anonyymi

No en osaa enää sanoa, kai sit oon, ei tästä elämästä näytä tulevan mitään, jotain apua hakenut ei se auta, siispä hautaan asti teen apumiehenä hommia tai kuntoutukses, ja sit mut heitetää ulos, mistää ei saa pysyvää paikkaa ja kyl muut saa muo paljo nuoremmatki, helvetti sentään.

• Anonyymi

no eikö samassa tilanteessa oleviä naisia sitten ole? varmaan on. sun pitää vaan etsiä samalla aaltopituudella olevia typyköitä ja kun kaksi on enennmän kuin yksi niin yhdessä voitte opetella.

• Anonyymi

EI ole,ei ole missään, ne on noita hienoja missejä ura naisia koulutettuja, ei ne ole täs tilantees.

• Anonyymi

tossahan se ongelma on. ei kai joku missi tai ura nainen mitään himmeetä pöhelöä ota riesakseen. teet vaa itsesi naurunalaiseksi jos sellaisia naisia yritätä. etkö tätä tajua?

• Anonyymi

No kyllä mä tajuan, mutta ei löydy mitää samanlaisia kun itse, naisille tärkeintä on vaa joku hiton korkeakoulua ja ura ja hyvä työ. no ei ota ei, siinähän sit saatana on, mä en saa duunia vaikka kui yritän. nytki menin ajois töihin ja hoidin työni hyvin, silti en saa jatkaa, vittu mitä paskaa tää elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä mä tajuan, mutta ei löydy mitää samanlaisia kun itse, naisille tärkeintä on vaa joku hiton korkeakoulua ja ura ja hyvä työ. no ei ota ei, siinähän sit saatana on, mä en saa duunia vaikka kui yritän. nytki menin ajois töihin ja hoidin työni hyvin, silti en saa jatkaa, vittu mitä paskaa tää elämä.

Onhan niitä päävammaisia naisiakin. Ei niillä ole korkeakoulututkintoa eikä ne kaikki näytä misseiltä.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan niitä päävammaisia naisiakin. Ei niillä ole korkeakoulututkintoa eikä ne kaikki näytä misseiltä.

xLiner

No aika harvassa, ei ainaskaa työttömiä nii paljoo löydy, suurin osa on näitä hienoja naisia pk seudulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No aika harvassa, ei ainaskaa työttömiä nii paljoo löydy, suurin osa on näitä hienoja naisia pk seudulla.

Sun kannattaa osallistua kaltaistesi kerho-ja harrastustoimintaan. Niistä paikoista löytyy myös naisia.

xLiner

• Anonyymi

Käyttekö te muut naisettomat muka jossain töissä ettekä saa naista. Olette hulluja. Muakin ne yritti saada näihin 9 euron höpö juttuihin mut sanoin työkkärin muijalle etten mene töihin koska en saa naista koskaan ja olen sen takia masentunut.

• Anonyymi

Minä en ainaskaa saa jos noi työt nyt loppuu.

• Anonyymi

Naiset haluu vaan jonku salkkimiespelllen jolla on ura ja koulutus ja kaikkee, ei kiinnosta, mies joka on sekopää jolla ei ole rahaa ja velkaa ja työtä ja käy jossain kuntoutukses.

• Anonyymi

No ei kyllä,mutta en ota mitää läskiä 140 kg rumaa akkaa ku ei kiinnosta. Oon mieluite yksin.

• Anonyymi

Edelleen terapiaan ei pääse heti. Olen menossa kyllä terapiaan.

• Anonyymi

Ei ole epävakaa persoona ei sitä niin tutkittu mutta masentunut olen ja epävakaan persoonan oireita.

• Anonyymi

No ennen sain naisia, kai mä oon sit muuttunu ja hermostun nykyää ku en saa naisia ja olen laskenu rimaa, silti niitä ei kiinnosta..paskaahan se on ja ei tuu osumia.

• Anonyymi

Joko salkkumiespelle jolla on ura ja vitun hyvä kk palkka, tai sitte noita rikollisia jännämiehiä tai mamuja, niitä ne naiset haluu, ihan vitun sama.

• Anonyymi

sulla on nyt vähän huono päivä.ei munkaan emäntä ole missi tai missintissi mutta me ollaan me ja se riittää. kattele tavallinen nainen niin se pysyykin sun kanssa eikä kaipaile muualle. onko sun alalla töitä? olisko joku sellainen ala jossa olisi töitä?

• Anonyymi

No ei niitä oikee löydy. Ei tavalliset kattele mua. Ky oon mt ongelmainen ei ole kavereita ja työtä kohta.

• Anonyymi

On töitä mutta mut heitetään aina pihalle tai oon joku apulainen saatana.

• Anonyymi

Ex otti eron ku oli kaikenlaisia ongelmia ja ihmetteli mis mun kaverit oli ja työ, sanoin et teen keikkatöitä niinku koko elämäni tehny, ihmetteli kui tos iäs on ihan sekasin.

• Anonyymi

Olis pitäny olla auto. Vakityö ehdottomasti ei keikkalainen. Ei ongelmatapaus. Mutta näin hautaan.

T. Allu.

• Anonyymi

Nyt olen tosi yksinäinen,masentunut kun en saa naista ja läheisyyttä ja kohta työtönsaatana taas. Aivan paskaa on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      160
      3566
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      51
      2030
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1088
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1024
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe