Dieselauto voi käyttää tulevaisuuden polttoaineita kuten biodiesel, bensaan biokomponenttia ei voida enää paljon enempää lisäillä. Kohta on aika dieselauton ostoon.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Kannattaa hankkia juuri nyt kun amatöörit ja laumasielut niitä vieroksuvat. Ruotsalaisetkin hokasevat kohta miten asiat oikeasti on ja katuvat mersujensa myymistä Suomeen.
- Anonyymi
Mun ei tarvitse ostaa, kun on jo, mut pahaa pelkään, ettei noin tule käymään, biodieseliä ei riitä kattamaan tarvetta milloinkaan, jos ei jotain maailmaa mullistavaa keksitä, eli kyllä nää on katoavaa laatua, valitettavasti.
Vetyautoissa on se tulevaisuus, nykyiset sähköräpellykset on vaan 30 vuoden väliväihe.- Anonyymi
Vetyautossa ei ole mitään järkeä: vetyä tuotetaan sähköllä niin huonolla hyötysuhteella, että vetyauton sähkönkulutus on 4 - 5 -kertainen sähköautoon verrattuna.
- Anonyymi
Suomessa tehty biodiesel riittää suomalaisten tarpeisiin.
- Anonyymi00006
Kyllä, hyvä ja edullinen dieselauto. Edullinen valinta nyt sähkön hinta 40snt/kwh. diesel mittarilla 1,5€. Yhdellä latauksella yli 1000km. Dieseliä tankkiin ja matkaan...
- Anonyymi00007
Ei oikein ollut perusteluja miksi diesel olisi viisaan valinta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527