Niin mitä tehdä jos ex yrittää väkisin takaisin?
Mitä tässä tilanteessa pitää tehdä
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Takaisin minne?
xLiner- Anonyymi
Tänne.
- Anonyymi
Työnnä hänet rappukäytävään ja vedä ovi kiinni.
- Anonyymi
No ei se ihan niin vaan mene.
- Anonyymi
Mitä jos aloittaja on työntänyt exänsä avantoon ja kyselee ohjeita exän pitämiseen järvessä?
xLiner
- Anonyymi
Mitäs te olette oikein sopineet?
Joskus aikoinaan puhuttiin että pidetään pieni tauko ja sitten katsotaan yhyeen palaamista. Tässä pari vuotta sitten ex-mies kyseli, joko tuun takasin. Näyttäisi siltä että tuo nautiskelee toisen kanssa ja rakentaa yhteistä elämää. Mahtavaa palata kun talot ja mökit on rakennettu.
Harmi vain tuon naisen ja sen lasten puolesta.
Miestä en rakasta mutta pohdin tässä että sopimus on sopimus.- Anonyymi
No hän on tehnyt oman sopimuksensa tästä, minä en mielestäni mitään.
112
- Anonyymi
Mitä se muka auttaa?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se muka auttaa?
No jos kerran väkisin yrittää, niin tuolta saapi apua että työnnetään väkisin takaisin.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No jos kerran väkisin yrittää, niin tuolta saapi apua että työnnetään väkisin takaisin.
No ei ne nyt yötä päivää voi tuupparina olla.
- Anonyymi
Onko kyse miehestä vai naisesta?
- Anonyymi
Miehestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehestä.
Mitähän tuo "väkisin" tarkoittaa?
Onko varpaat jo oven välissä ja kassit kädessä?
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäHän on sitä mieltä, että kaikki jatkuu niin kuin ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäMuita miehiä ei saa olla. Mutta minä aion kiistää sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muita miehiä ei saa olla. Mutta minä aion kiistää sen.
Omistushaluinen mies, voi tuottaa ongelmia.
Pitkän suhteen jälkeen voi olla vaikeaa päästää irti. Parhaiten tilanteesta selviytyy jos ei ota yhteyttä ja välttelee tapaamista. Jatkaa omaa elämäänsä ja unohtaa menneisyyden niiltä osin kun se on järkevää. Ainahan se menneisyys on ihmisen mukana, muokannut meistä sellaisia kun nyt olemme. Haukkumaan ei kannata ryhtyä, tyylikkään tunteettoman kylmästi eteenpäin jos itse haluaa oikeasti erota. Tunteet vaihtelevat yleensä molemmin puolin, aika parantaa haavat ja voi kääntää elämäänsä uuden sivun.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omistushaluinen mies, voi tuottaa ongelmia.
Pitkän suhteen jälkeen voi olla vaikeaa päästää irti. Parhaiten tilanteesta selviytyy jos ei ota yhteyttä ja välttelee tapaamista. Jatkaa omaa elämäänsä ja unohtaa menneisyyden niiltä osin kun se on järkevää. Ainahan se menneisyys on ihmisen mukana, muokannut meistä sellaisia kun nyt olemme. Haukkumaan ei kannata ryhtyä, tyylikkään tunteettoman kylmästi eteenpäin jos itse haluaa oikeasti erota. Tunteet vaihtelevat yleensä molemmin puolin, aika parantaa haavat ja voi kääntää elämäänsä uuden sivun.
AsianVierestäPitäs olla jo prkl jo selvää sillekin. Haluaa selvittää asiat uutenavuotena. Minä en mene tapaamaan.
Exän takaisin ottaminen on kuin koittaisi työntää pa.kaa takaisin hanuriin...😂😂😂
Oikeasti siis mä oon miettinyt asian niin, että jos joskus joku rusahtaa poikki, se menee myös poikki. Mä en ainakaan itse enää ole se mikä olin ennen rusausta. Vaikka asiat voisikin sopia ja yrittää, mutta ei se enää toimi, koska mä oon jo itse jotain muuta.
Niin se menee mulla ainakin...- Anonyymi
Disse, "Mä en ainakaan itse enää ole se mikä olin ennen rusausta. ".
Tuota se ex varmasti vähiten toivoisi koska siitähän se ero myös osittain on tullut:)
AsianVierestä - Anonyymi
Kukaan ei olisi ottamassa, mutta kun on tulossa.
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei olisi ottamassa, mutta kun on tulossa.
Silloin voi sanoa, että et halua, että tulee enää. Niin yksinkertaista se on.
Eikä sitä tarvitse edes perustella.... jos ei halua, niin ei halua! Ei tarkoitta ei! 😄💪Anonyymi kirjoitti:
Disse, "Mä en ainakaan itse enää ole se mikä olin ennen rusausta. ".
Tuota se ex varmasti vähiten toivoisi koska siitähän se ero myös osittain on tullut:)
AsianVierestäNiin, kyllä eroissa aina on kyse jostain sellaisesta, että jompikumpi ei miellytä. Ja siinä on kaksi vaihtoehtoa. Joko toinen ei ole ollut rento itsensä, minkä takia toinen ei tykkää. Tai sitten toinen on vaan sellainen, ettei toinen tykkää.
Ja kuinkahan moni oikeasti vaikka on vaikka epärento, eikä siivoa tai auta kotitöissä tai vst?
Kyllä minusta jos eronneet palaa yhteen, joku on huijannut ja viimeistään silloin huijaa.... ainskin itseään. 😝- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin, kyllä eroissa aina on kyse jostain sellaisesta, että jompikumpi ei miellytä. Ja siinä on kaksi vaihtoehtoa. Joko toinen ei ole ollut rento itsensä, minkä takia toinen ei tykkää. Tai sitten toinen on vaan sellainen, ettei toinen tykkää.
Ja kuinkahan moni oikeasti vaikka on vaikka epärento, eikä siivoa tai auta kotitöissä tai vst?
Kyllä minusta jos eronneet palaa yhteen, joku on huijannut ja viimeistään silloin huijaa.... ainskin itseään. 😝Et siis usko ihmisten muuttuvan?
Alussa kuitenkin rakastitte toisianne, ehkä vain siksi koska ette tunteneet toisianne?
No, joku on muuttunut kuitenkin suhteen alusta eropäivään, joten ihmiset voivat muuttua:)
AsianVierestä - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin, kyllä eroissa aina on kyse jostain sellaisesta, että jompikumpi ei miellytä. Ja siinä on kaksi vaihtoehtoa. Joko toinen ei ole ollut rento itsensä, minkä takia toinen ei tykkää. Tai sitten toinen on vaan sellainen, ettei toinen tykkää.
Kyllä minusta jos eronneet palaa yhteen, joku on huijannut ja viimeistään silloin huijaa.... ainskin itseään. 😝Kyllä minulla on ollut järki päässä sen seisemisen vuotta mitä itse olen sinkkuna elänyt.
Tässä kun leikkiminen ja suhdepeli on aloitettu miehen taholta.
Olen lopettamassa työt ja kohta valmiina hoitamaan kotityöt, lapset ja miehenkin siinä sivussa ;)
Mietin vain että onko se nykyinen nainen lapsineen tulossa tähän minun asuntoon vai etsiikö uuden vähän isomman. Pitäisiköhän pyytää jo etukäteen jakamaan omaisuutensa ja yhteiset velat, ettei niihin tarvitsisi sotkeutua. Anonyymi kirjoitti:
Et siis usko ihmisten muuttuvan?
Alussa kuitenkin rakastitte toisianne, ehkä vain siksi koska ette tunteneet toisianne?
No, joku on muuttunut kuitenkin suhteen alusta eropäivään, joten ihmiset voivat muuttua:)
AsianVierestäUskon mä, että ihmiset voi muuttua. Sitähän mä tarkoitankin... mä en esimerkiksi olisi enää sama mies.
Mä oon rakastanut kahta naista todella syvästi. Mutta vaikka kummatkin ihmiset ovat yhä huikeita ihmisiä ja varmasti mukavia, en mä ainakaan enää haluaisi heidän kanssaan suhdetta. Koska eivät he tuo sitä mitä minä suhteelta tarvitsen. Eikä heidän sitä minulle tarvitse tuodakaan. He varmasti voivat tuoda jotain jollekin muulle sitten. Eivätkä he ole viallisia tai vajaita... kuten en minäkään.
Muuttua voi ja muuttuukinhan sitä jokainen, mutta ei mitään itsessään tarvitse korjata...
Ehken osaa selittää? 🤔Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulla on ollut järki päässä sen seisemisen vuotta mitä itse olen sinkkuna elänyt.
Tässä kun leikkiminen ja suhdepeli on aloitettu miehen taholta.
Olen lopettamassa työt ja kohta valmiina hoitamaan kotityöt, lapset ja miehenkin siinä sivussa ;)
Mietin vain että onko se nykyinen nainen lapsineen tulossa tähän minun asuntoon vai etsiikö uuden vähän isomman. Pitäisiköhän pyytää jo etukäteen jakamaan omaisuutensa ja yhteiset velat, ettei niihin tarvitsisi sotkeutua.Hehheh... kannattaa tehdä kirjallisena kaikki isommat linjat. Nyt vaikuttaa toi mies sen verta epävarmalle sinkoilijalle, että saattaa tulla äkkiä muutos taas johonkin suuntaan. 🤣
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Uskon mä, että ihmiset voi muuttua. Sitähän mä tarkoitankin... mä en esimerkiksi olisi enää sama mies.
Mä oon rakastanut kahta naista todella syvästi. Mutta vaikka kummatkin ihmiset ovat yhä huikeita ihmisiä ja varmasti mukavia, en mä ainakaan enää haluaisi heidän kanssaan suhdetta. Koska eivät he tuo sitä mitä minä suhteelta tarvitsen. Eikä heidän sitä minulle tarvitse tuodakaan. He varmasti voivat tuoda jotain jollekin muulle sitten. Eivätkä he ole viallisia tai vajaita... kuten en minäkään.
Muuttua voi ja muuttuukinhan sitä jokainen, mutta ei mitään itsessään tarvitse korjata...
Ehken osaa selittää? 🤔Osaat sinä, ihan hyvin.
Kun se oikea tunne puuttuu ei enää ole samaa magnetismia kahden ihmisen välillä. Napaisuudet voivat vaihtua kesken leikkien vaikkei aina tiedosta syytä.
AsianVierestä - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Uskon mä, että ihmiset voi muuttua. Sitähän mä tarkoitankin... mä en esimerkiksi olisi enää sama mies.
Ehken osaa selittää? 🤔Musta sä selität tuon oikein hyvin. Me ollaan mitä ollaan. Toisten kapasiteetti riittää itsensä kehittämiseen niiltä osin mitkä piirteet ovat itselle pahasta, joidenkin ei. Ja kaikki ei vaan sovi keskenään yhteen. Arvot, halut ja tavat ovat niin erilaiset.
Mäkään en usko toiseen yritykseen. Jotain on silloin jo muuttunut liikaa. Minä ja mun käsitys toisesta ainakin.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Osaat sinä, ihan hyvin.
Kun se oikea tunne puuttuu ei enää ole samaa magnetismia kahden ihmisen välillä. Napaisuudet voivat vaihtua kesken leikkien vaikkei aina tiedosta syytä.
AsianVierestäJoo. Mä en voi mitään, mutta mulle tulee väkisin itselle sellainen fiilis, että jos kaksi ihmistä palaa vielä yhteen, he haaveilevat vain jostain mitä oli...
Mutta mulla ei ole hyviä kokemuksia itsellä tälläisestä, tosin jotkut muut on tehneet näinkin ja viettävät elämänsä parasta aikaa nyt yhdessä. 🤷♂️Anonyymi kirjoitti:
Musta sä selität tuon oikein hyvin. Me ollaan mitä ollaan. Toisten kapasiteetti riittää itsensä kehittämiseen niiltä osin mitkä piirteet ovat itselle pahasta, joidenkin ei. Ja kaikki ei vaan sovi keskenään yhteen. Arvot, halut ja tavat ovat niin erilaiset.
Mäkään en usko toiseen yritykseen. Jotain on silloin jo muuttunut liikaa. Minä ja mun käsitys toisesta ainakin.
xLinerNiin, mä ainakin joutuisin taistelemaan liian montaa omaa ajatusta ja tunnetilaa vastaan, että se ei olisi edes reilua toista kohtaan.
Ja just eniten huijaisin itseäni...
Ennemmin mä se kauniin ja hyvän muiston pistän kultareunuksiseen lippaaseen kauniiden ja ihanien muistojen osaston hyllylle. 🙃☝️
- Anonyymi
Jos sen haluaa takaisin, niin ollaan iloisia, mutta jos ei halua takaisin, niin sanotaan se sille.
- Anonyymi
Helppo se on täällä neuvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppo se on täällä neuvoa.
Mitäs vaikeampaa tuossa sitten olisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs vaikeampaa tuossa sitten olisi?
Luuletkos, että uskoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletkos, että uskoo?
Kyllä normaali ihminen puhetta uskoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä normaali ihminen puhetta uskoo.
No sillä mennään kunhan nyt ei ala mun uusia tuttavuuksia jäljittämään.
- Anonyymi
En ottaisi. Jumalanpilkkaa ja muutenkaan en niin kylmää ja tunteetonta miestä ota enää ikinä.
Muutenkin erilaiset elämät ollut jo pitkään joten ei kiitos.
Tämä oli naiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837