Eikös sellainen ole parisuhteesta eronnut tai joku muu kuin sinkku?
Tai sitten on hankkinut lapsia sinkkuna ollessaan, parisuhteen ulkopuolellam adoptoimalla tai hankkiutumalla tuntemattomien kanssa raskaaksi.
Mikä on sinkku jolla on lapsia?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sama se, minä olen kahden lapsen äiti jotka olen yksin kasvattanut ilman yhdenkään miehenpuolen apua. En ole myöskään elatusapua saanut muuta kuin sossun elatusmaksun. Lasten isä ei myöskään lapsista ole päivääkään huolehtinut, ei tuntiakaan. Ei kiinnostanut tavata eikä nähdä.
Olin lasten isän kanssa vähän aikaa naimisissa mutta sen jälkeen elänyt yksin lasten kanssa ja vannoutunut yksineläjä, tai siis ilman kumppania eläjä. Olen sitten sinkku taikka sankku, ihan sama. Elämämme on hyvää näin ja olemme tyytyväisiä.- Anonyymi
"Lasten isä ei myöskään lapsista ole päivääkään huolehtinut, ei tuntiakaan. Ei kiinnostanut tavata eikä nähdä."
V*ttu että tällaiset niljakkeet sylettää! P*llua pitää saada, mutta sen seurauksista ei oteta ei niin minkäänlaista vastuuta. Kerro siinä sitten ihmettelevälle lapselle miksi meidän perheessä ei ole isiä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lasten isä ei myöskään lapsista ole päivääkään huolehtinut, ei tuntiakaan. Ei kiinnostanut tavata eikä nähdä."
V*ttu että tällaiset niljakkeet sylettää! P*llua pitää saada, mutta sen seurauksista ei oteta ei niin minkäänlaista vastuuta. Kerro siinä sitten ihmettelevälle lapselle miksi meidän perheessä ei ole isiä...Kyllä miesten tulee huolehtia lapsistaan tavalla tai toisella.
Joskus on parempi erota jos suhde on riitainen, siitä lapset kärsivät enemmän mitä aikuiset.
Erosta huolimatta voi lastensa tukena olla niin rahallisesti kuin myös henkisesti.
Aikuiset unohtavat joskus miten heidän oma elämä on ehtoopuolella mutta lasten vasta alussa. Kannattaa siis tukea sitä mikä on pidempi-ikäistä.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
V*ttu että tällaiset niljakkeet sylettää! P*llua pitää saada, mutta sen seurauksista ei oteta ei niin minkäänlaista vastuuta. Kerro siinä sitten ihmettelevälle lapselle miksi meidän perheessä ei ole isiä...Lapset voi tehdä lapsia... ikävä totuus.
Mutta itse mietin monen miehen kohdalla sitä, että minkälaisen mahdollisuuden elämässään he heittävätkin pois, kun eivät tutustu lapsiinsa. Niin iso koko elämän kestävä matka mikä kertoo yhtä jos toista koko elämisestä.
Mutta jotkut ovat vaan yksinkertaisempia kuin toiset... mitenkäs se kerhokamuni sanoi? P.llu, pullo, pleikka...- Anonyymi
Akka on jännämiesten perään ja ihmettelee kun eivät kiltit ja kunnolliset miehet ole hänestä kiinnostuneita.
Kuka tulee olemaan kolmas jännämies joka saa kiimavitun tiineeksi ?
- Anonyymi
Aika moni lapsetonkin sinkku on eronnut parisuhteesta. Ei sinkku ole synonyymi kaikenlaiselle kokemattomuudelle, vaan kyllä se tarkoittaa ihmistä, joka ei sillä hetkellä ole parisuhteessa.
- Anonyymi
Jep, ^ tämä.
"Naimaton henkilö, joka ei ole avioliitossa tai muussa vakituisessa parisuhteessa. Sanana "sinkku" on vakiintunut arki- ja puhekieleen ja korvannut mm. vanhanpiian ja -pojan."
- Anonyymi
Voi olla myös myös sellainen nainen, jolle miehen tärkein tehtävä on siitos - ja myöhemmässä vaiheessa elareiden maksu. Jos tällainen sinkku etsii uutta suhdetta, on se todennäköisesti uutta siitosta vailla. Maassa, jossa meillä naisilla on kaikki mahdollisuudet, osa naisista kokee kuitenkin tärkeimmäksi tehtäväkseen uusien kuluttajien tuotannon.
- Anonyymi
Se on sellainen yksilö joka on epäonnistunut parinvalinnassa. Monia yksinhuolrajia katsotaan pitkään että missä tuon kumppani on ja usein yksinhuoltaja jätetään yksin, kaverit etääntyy. Sen takia suomessa onniin paljon yksinäisiäkin. Jos nainen on yksinhuoltaja niin nainen on todennäköisesti tehnyt lapsen jonkun paskan jännämiehen kanssa ja mies ei sitten ole halunnut naista eikä lasta koska pelkää että oma vapaus loppuu kun pitää olla kotona useammin.
- Anonyymi
Vanhanaikainen käsitys. Useimmat lapset syntyvät Suomessa avioliiton ulkopuolella. Vanhemmat tälloin avoliitossa. Eivät naiset ehdoin tahdoin hanki lapsia yksin. Yksinhuoltajien taloudellinen asema sen verran heikko nykyään. Vielä 1980-luvulla oli parempi. Eikä miehen tarvitse olla jännämies laistaakseen vastuusta lasten suhteen. Kyllä vastuuttomia miehiä löytyy kaikista yhteiskuntaluokista.
- Anonyymi
"Monia yksinhuolrajia katsotaan pitkään että missä tuon kumppani on ja usein yksinhuoltaja jätetään yksin, kaverit etääntyy."
Missä päin Suomea tällaista on, jossain Pohjanmaan raamattuvyöhykkeellä vai?
Ei kyllä ainakaan Etelä-Suomessa tai kaupungeissa ole tuollaista.
- Anonyymi
Sellaisella on ihan oma nimensä. Se on HUORA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704926
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484036- 513810
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413388
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv652948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688