Eikö se mene jo sana perille Hankolaisille että suut kiinni ja veroja maksamaan tomppelit duunarit !!
Herrat ovat pahoittaneet mielensä mielipidekirjoittelusta ja oikeusvaltion periaatteisiin kuuluvista kaavavalituksista !
Pitänee lähettää herra Putinille pyyntö liittää Hanko Venäjään niin jossa on rikkailla omat lait !!
Demokratia ja sanavapaus kiellettävä !!
34
2314
Vastaukset
- Anonyymi
ihan samalla tavalla ne on omat lait suomessakin näille muurariveljille.
- Anonyymi
Pitäisikö sinun mielestäsi kristilliset sananvapaudet kieltää?
Olisiko se mahdollista, kun meitä on Suomessakin satoja tuhansia uskossa olevia?
Mitä meinaat?
http://Jeesus-on-Herra.com/ei-uskoville/- Anonyymi
Moni näistä Lohjan yksinäisistä MÖRÖKÖLLEISTä tulee länkyttää meikän kaltaselle tosimiehelle mut tosipaikan eessä ei luista suksi ei rasva olut läikkyy! Niillä ei oo mitään karismaa ja ne ei sostu tajuu koko asiaa!! Puheenvapaus pois niiltää!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni näistä Lohjan yksinäisistä MÖRÖKÖLLEISTä tulee länkyttää meikän kaltaselle tosimiehelle mut tosipaikan eessä ei luista suksi ei rasva olut läikkyy! Niillä ei oo mitään karismaa ja ne ei sostu tajuu koko asiaa!! Puheenvapaus pois niiltää!!!!
Ootko se Lohjan Kekkurinkatu-paasaaja?
- Anonyymi
Sinä et pärjäis tosimiehelle vittuakaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et pärjäis tosimiehelle vittuakaan!!
Ootko hankolainne? AI ET? NO pidä sitten läpi kiinni ja anna asiaan littyvien henkilöitten puhua. Ketään ei kiinnosta hiuskarvan vertaa sinun toilailut!! Paitsi ehkä sun säälittävää tuttavapiiriä näimmäs, onko yhtä säälittäviä kuin sinä mesooja???!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko hankolainne? AI ET? NO pidä sitten läpi kiinni ja anna asiaan littyvien henkilöitten puhua. Ketään ei kiinnosta hiuskarvan vertaa sinun toilailut!! Paitsi ehkä sun säälittävää tuttavapiiriä näimmäs, onko yhtä säälittäviä kuin sinä mesooja???!!!
Markus Finerus on kovempi äijä kuin sä ja lohjalaiset yhteensä, ette pärjää tosimiehelle kuin markus finerus, se pesee teillä lattiaa!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markus Finerus on kovempi äijä kuin sä ja lohjalaiset yhteensä, ette pärjää tosimiehelle kuin markus finerus, se pesee teillä lattiaa!!!!
Joo joo, taitaa sun jäljelle jäänyt kaveripiiri (jos niitä siis kavereiksi edes voi sanoa) olla samanlaisia kuin sä. Ja se ei ole mikään kohteliaisuus. Mietipä mitkään ja hartaasti mikä voisi olla pielessä. Jos et pysty, niin laitapas -KÖH KÖH- sivuun eka, koita olla ilman ja mieti vakavissasi miksi alun alkaen koet tarvitsevasi sellaisia apuja. Lepäile vaikka pää selväksi ensin ja mieti välissä vakavasti miten haluat edetä.
Tai älä. Oma on ongelmasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo, taitaa sun jäljelle jäänyt kaveripiiri (jos niitä siis kavereiksi edes voi sanoa) olla samanlaisia kuin sä. Ja se ei ole mikään kohteliaisuus. Mietipä mitkään ja hartaasti mikä voisi olla pielessä. Jos et pysty, niin laitapas -KÖH KÖH- sivuun eka, koita olla ilman ja mieti vakavissasi miksi alun alkaen koet tarvitsevasi sellaisia apuja. Lepäile vaikka pää selväksi ensin ja mieti välissä vakavasti miten haluat edetä.
Tai älä. Oma on ongelmasi.Veikkaan et oot mun exän saappaannuolijoita kun dissailet mua täälläkin sen puolesta. Mä en kusettanut siltä rahoja päihteisiin, mä en käytä päihteitä, se valehtelee se nainen. Se huijas ja yritti huijaa multa rahaa, se ite käyttää huumeita 24/7 ja kusettaa sen exää jonka luokse se palaa kerta toisen jälkeen. Mun vuokraisäntä sentään oli armelias mut mä en pystyny maksaa vuokraa 3 kk koska se nainen väitti et se tarvitsee lääkkeitä. Se juoruilee kaikista mut sen kaverit juoruilee toisistaankin koko ajan, ne tietää et kukaan niistä ei oikeesti pärjää mun kaltaselle tosimiehelle, heti kun näkee menee veteläksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ja mun tuttavapiiri ei olla säälittäviä toisin kuin nää exän saappaannuolijat, jotka dissaa mua. Ne tietää että ne ei yllä tosimiehen tasolle ne ei tehny elämissään mitään. Mä oon suorittanu jo kolme tutkintoo ja mul on neljäs meneillään, mä käyn jatkuvasti salilla, en käytä päihteitä, oon kunnioitettu mun kaveri- ja tuttavapiireissä, kaikki ihailee mua koska ne tietää että mä oon KUUMAA KAMAA toisin kuin tää exä, se kusettaa sen omilta kavereilta ja sen exältä koko ajan, mut kuitenkin sen exä ottaa sen koko ajan takas koska se lupaa oikeen kunnon... enpäs sanokaan. >:) Voidaan syyä mun kuraa yhdessä TAI SIIS SÄ VOIT. Meikä on menestynyt ihmisten mitoilla ja syö pelkkää ihmisten ruokaa. Hähähää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ja mun tuttavapiiri ei olla säälittäviä toisin kuin nää exän saappaannuolijat, jotka dissaa mua. Ne tietää että ne ei yllä tosimiehen tasolle ne ei tehny elämissään mitään. Mä oon suorittanu jo kolme tutkintoo ja mul on neljäs meneillään, mä käyn jatkuvasti salilla, en käytä päihteitä, oon kunnioitettu mun kaveri- ja tuttavapiireissä, kaikki ihailee mua koska ne tietää että mä oon KUUMAA KAMAA toisin kuin tää exä, se kusettaa sen omilta kavereilta ja sen exältä koko ajan, mut kuitenkin sen exä ottaa sen koko ajan takas koska se lupaa oikeen kunnon... enpäs sanokaan. >:) Voidaan syyä mun kuraa yhdessä TAI SIIS SÄ VOIT. Meikä on menestynyt ihmisten mitoilla ja syö pelkkää ihmisten ruokaa. Hähähää!
tässä taitaa olla kyseessä ennenaikainen laukeaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tässä taitaa olla kyseessä ennenaikainen laukeaminen
Harvoin kun se edes on paikalla se vaan luikkii karkuun. Ei sentään lähipiiri mesoa samanlaisia, jos edes ovat yhteyksissä. Muutenkin kuin kusettamassa rahaa. Toisin kuin exän saappaannuolijat. Ei ollenkaan samanlaisia ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee "tosimies" itsellesi ja kaikille muille palvelus ja ensi kerralla KATSO MIHIN KETJUUN KOMMENTOIT ENNEN KUIN RÄHJÄÄT. KIITOS!!!
- Anonyymi
Kaupunginjohtaja lataa uudenvuodenpuheessaan EU-lehdessä, että ei pidä kirjoitella someen, ei pidä uskoa mitä siellä kirjoitellaan, on vain muutaman mielipide. Se siitä sananvapaudesta ja avoimmuudesta.
Muutaman mielipide?
- Hangonlehti voisi tehdä galluppeja kuntalaisilta päivänpolttavista asioista, niin selviäisi kuinka moni on mitäkin mieltä. Tieteellisesti kunnollinen otos eikä mitään demareiden makkarateltta- galluppeja!
- Kaupungin olisi hyvä tehdä kuntakysely.
- Neuvoa antava kansanäänestys..., niin silloin ei ole vain muutaman jorisijan juttuja.
Mitäs ne kaupunginjohtajan jutut ovat, kuinka monen, ja onko edes hankolaisen?
Kuinka moni kaupungin johtoryhmän jäsen on hankolainen?
Kuinka paljon kaupungin henkilökunnasta on hankolaisia?
Virkamiehen mielipide - edustaako siis hankolaisen mielipidettä?
Poliitikot on hankolaisia 100%.
Jos SDP:n ja RKP:n poliitikkojen mielipide on muutaman puoluepomon sanelema totuus, josta ei sovi poiketa, niin se ei ole demokratiaa. Se on hajoava savijalka. Se vasta onkin harvojen mielipide!- Anonyymi
Entisenä hankolaisena voin vain sanoa: Kuka haluaisi edes asua kaupungissa, jossa ei ole minkäänlaista kehitystä. Täällä puhutaan paskaa ja valehdellaan asioista ottamatta selvää faktoista. Jos tehtäisiin kysely kuntalaisten keskuudessa saisitte huomata sen faktan, että harva AITO hankolainen on kanssanne samaa mieltä. Ymmärrän täysin jos ylemmät virkamiehet eivät halua asua Hangossa, teidän touhunne on oksettava.
- Anonyymi
Alat olla naurettava, samat jutut päivästä toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alat olla naurettava, samat jutut päivästä toiseen.
Mitä mieltä sinä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entisenä hankolaisena voin vain sanoa: Kuka haluaisi edes asua kaupungissa, jossa ei ole minkäänlaista kehitystä. Täällä puhutaan paskaa ja valehdellaan asioista ottamatta selvää faktoista. Jos tehtäisiin kysely kuntalaisten keskuudessa saisitte huomata sen faktan, että harva AITO hankolainen on kanssanne samaa mieltä. Ymmärrän täysin jos ylemmät virkamiehet eivät halua asua Hangossa, teidän touhunne on oksettava.
Miten niin entinen hankolainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin entinen hankolainen?
Muutin Hangosta Raaseporiin (Tammisaareen) viime vuonna. Työskentelen yhä edelleen Hangossa, mutta en enää halua asua Hangossa. Synnyinkaupunkini on muuttunut negatiiviseen suuntaan viime vuosina.
- Anonyymi
Anteeksi nyt, mutta mistä lähtien Some,ssa huutajat ovat tehneet jotain yhteiskunnan hyväksi ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi nyt, mutta mistä lähtien Some,ssa huutajat ovat tehneet jotain yhteiskunnan hyväksi ???
Mikä sinua riepoo? Suomessa voi keskustella sekä työtä käyvät että myös muut kansalaiset!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa. Eiköhän tämä ole just presidentin tarkoittama vihapuhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinua riepoo? Suomessa voi keskustella sekä työtä käyvät että myös muut kansalaiset!
Suomessa keskustelevat ja SOME,ssa huutajat ovat eri asioita.
- Anonyymi
"Kannan kasvavaa huolta siitä, miten kohtelemme Suomessa toisiamme. Kyse on toistemme kunnioittamisesta, viime kädessä yhteiskuntarauhan ylläpitämisestä. Ja sen myötä turvallisuudesta," Niinistö sanoi. (lainaus Hesarista 2.1.2020)
Toisten mielipiteitä pitää kuunnella ja ihmisiä pitää arvostaa ihmisinä, Vastakkainasettelu johtaa helposti puolivillaisiin puheisiin jopa valheisiin.
Vallakumous- ja yleislakkobanderolit eivät kuulu Suomeen.
Kansanedustajat ovat Suomen edustajia, mallioppilaita. Kuinka he puhuvat Eduskunnassa. Kuinka mallioppilaiden kerma puhuu hallitusaitiosta. Se on koko kuva.
Kuinka Hangon kaupunginjohtaja puhuu lehdistössä. - Anonyymi
"Kaupunginjohtaja lataa uudenvuodenpuheessaan EU-lehdessä, että ei pidä kirjoitella someen, ei pidä uskoa mitä siellä kirjoitellaan, on vain muutaman mielipide. Se siitä sananvapaudesta ja avoimmuudesta.
Muutaman mielipide?
- Hangonlehti voisi tehdä galluppeja kuntalaisilta päivänpolttavista asioista, niin selviäisi kuinka moni on mitäkin mieltä. Tieteellisesti kunnollinen otos eikä mitään demareiden makkarateltta- galluppeja!
- Kaupungin olisi hyvä tehdä kuntakysely.
- Neuvoa antava kansanäänestys..., niin silloin ei ole vain muutaman jorisijan juttuja.
Mitäs ne kaupunginjohtajan jutut ovat, kuinka monen, ja onko edes hankolaisen?
Kuinka moni kaupungin johtoryhmän jäsen on hankolainen?
Kuinka paljon kaupungin henkilökunnasta on hankolaisia?
Virkamiehen mielipide - edustaako siis hankolaisen mielipidettä?
Poliitikot on hankolaisia 100%.
Jos SDP:n ja RKP:n poliitikkojen mielipide on muutaman puoluepomon sanelema totuus, josta ei sovi poiketa, niin se ei ole demokratiaa. Se on hajoava savijalka. Se vasta onkin harvojen mielipide!" - Anonyymi
grattis grattis å god jul.hurraa hurraa,ja må han leva ut i hundrade år.
- Anonyymi
Joskus on parempi olla hiljaa, koska joku viisas on joskus todennut "Puheillaan hän paljastaa tyhmyytensä kaikille"
- Anonyymi
Sä oot niitä, jotka juoruu tosimiehestä?? Et oo mitään!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot niitä, jotka juoruu tosimiehestä?? Et oo mitään!!
Kekkurinkadun tosimies markus finerus!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain viihdettä sentään. Ei itse tajua niin minkä mahtaa..........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, smöö smöö smimerus.
- Anonyymi
Ryhmäpäätökset ovat sananvapauden rajoittamista. Poliittiset virkanimitykset ovat vastoin perustuslakia. Politiikka on rikki ja kaukana demokratiasta, jossa enemmistön mielipide voittaa.
- Anonyymi
Kuinka paljon Kadermonkadun jatkeen alikulku on lähentänyt Vuorikatua hankolaisiin? Se oli kaupunginjohtajan johtoajatus, kun hän puhui alikulun puolesta. Onko Vuorikatu lähentynyt? Onko alikulku ollut vastaus kävelykadun haasteisiin? Onko nyt rautatieasemalta helppo kulku Bulevardin hotellille?
Alikulku maksoi veronmaksajien rahoja 14 miljoonaa. Sillä rahalla olisi rakentanut uimahallin JA kevyen liikenteen sillan S-marketin parkkipaikalta rautatieasemalle.
Somekirjoittelusta päätellen tuossa 14 miljoonan euron projektissa tuli muutama kysymysmerkki.
Miksi rekkaralli ajatetaan alle 10 metrin päähän asuinrakennuksesta ruotsalaisen koulun luona? Tärisee siinä varmaan myös koulun ruokalan pöydätkin. Entä rekkojen lyijypäästöt ilmanvaihdossa?
Onko miljoonia ohjattu tarkoituksellisesti ja niitä kasvatettu tiettyjen yritysten ja henkilöiden lukuun? Hankkeen piti maksaa vain noin puolet toteutuneesta. Hommahan on kuin rahanpesua venäläisissä rakennusprojekteissa.
Silta piti uusia, koska alikulku oli "mahdoton". No miten se oli mahdollinen vähän matkaa sillasta?
Gott Nytt År.- Anonyymi
Aijaijai, Kadermonkatuhan se oli eikä mikään Lohjan Kekkurinkatu. Niinpä tietty, kukapa olisi osannut arvata, miten olikaan mahdollista, shmöö shmööö.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768