Raitis mies on aika turn off naisille. Pakko juoda usein viinaa jos haluaa naisiin tutustuu ei kelpaa raittiimpi mies joka juo kerran kuukaudessa tai harvemmin.
Onko se teidän viinaharrastus kovinkin tärkeää ettei muita harrastuksia ole.
Jos mies tykkää kalastaa niin kauheeta ei kelpaasellainen mie. Miehenne hakee kopan kaljaa perjantaina ja lauantai aamuna krapulakaljat pitää hakea.
Jos mies ehdottaa veneilyä niin se ei naisille kelpaa harrastuksena kesällä.
Oi voi teitä nykyajan naisia kun elämänne on niin kovin surkeaa alkoholistien kanssa.
Naiset haluaa alkaoholia juovia miehiä
17
173
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä on koko ajan hoettu että nainen haluaa komean miehen eikä välitä muusta kuin miehen ulkonäöstä. Jotkut väittävät että nainen haluaa pahan miehen, rikkaan miehen, mustan miehen, arabimiehen. Nyt yhtäkkiä väitetään että nainen haluaa juopon. Että silleen. Mitä seuraavaksi?
Sinä siis et ryyppää koska osaat olla väkivaltainen ja inhottava selvin päinkin, et tarvitse siihen viinaa. Siitäkö pitäisi herua lisäpisteitä? - Anonyymi
Naisten omia kertomuksia kun lukee niin tulee selväksi että ne seurustelee juoppojen ja väkivaltaisten miesten kanssa. Narsistit on suosittuja naisten aviomiehiä joten turha teidän on syyttää meitä kunnollisia miehiä kun itse olette ne miehenne valinneet- Sanomme vaan totuuden ja ette itse uskalla puhua asiasta ennen kun jotain pahaa tapahtuu. Tässä joulukuussakin kun uutisia on lukenut niin kolme naista kuollut koska nainen seurusteli alkoholisti hullun kanssa.
Vaikea aihe tosiaan teille, eikä se ole 20 vuodessa mihinkään muuttunut se millaisia miehiä naiset valitsee.- Anonyymi
"Naisten omia kertomuksia kun lukee... niin turha teidän syyttää kunnollisia miehiä." Mikä ajatuksenjuoksu! Siis puhutko joistakin tietyistä naisista vai kaikista naisista? Kuka syyttää ketä ja mistä? Onko joku syyttänyt raittiita miehiä siitä että juoppo mies juo?Kaikki naisetko kertovat tällaisia tarinoita? Oletko kuullut jonkun naisen väittävän, että kun alkoholisti ryyppää ja räyhää niin se on jonkun muun syy kuin sen naisen? Ei. Jokainen on itse vastuussa teoistaan. Jos mies juo niin se on hänen oma vikansa. Jos joku toinen mies käyttäytyy väkivaltaisesti niin se on hänen oma vikansa. Ihan riippumatta siitä tekikö hän sen humalassa vai selvin päin. Jos hakkaa naista selvin päin niin ei voi vedota siihen että "enhän minä kuitenkaan juo viinaa, en ollut juonut pisaraakaan!' Ei raittius sinänsä ole mikään ansio eikä se pyhitä mitään. Monet täysraittiit ovat entisiä alkoholisteja. Nämä ex-aökkikset sitten Moralisoiva jos joku ottaa saunaoluen. Yhdelle sellaiselle joku saarnasi minulle kun join oluen vastasin että "MINÄ en ole alkoholisti joten voin ottaa oluen, MINULLA se jää yhteen eikä aiheuta riippuvuutta, elämänhallinnan menetystä tai käytösongelmia."
- Anonyymi
Kukaan ei halua alkomiestä ,koska
sporttiset treenimiehet ovat naisten
mieleen.Nykyään eritoten täys raittiuden arvo tiedetään - Anonyymi
Voisiko tuosta päätellä että nainen haluaa alkoholisoituneen hakkaavan komean sporttisen rikkaan ja halutun miehen itselleen jolla olisi vielä arvovaltaa sosiaalisessa mielessä.
Olisi vielä plussaa jos olisi raudanluja itsevarmuus harrastaisi laskettelua ja golfia. Omaisi ison ja menestyvän kaveripiirin.
Rahaa voisi olla niin paljon ettei omiin taskuihin mahtuisi kaikki. Osaisi keskustella ja tukea oikeilla hetkillä, jos vielä tunnettaisi jotenkin julkisuudessa melkein lähenee täydellistä miesihannetta naiselle.
Varmaan tästä listasta puuttuu vielä jotain kuulostaa liian helpolta jos tämä naiselle kävisi.
Mitä sitten näillä avuilla varustettu mies saa. No sillä saa naisen kuin naisen jolla on tavara housujen alla. Hän on sellainen kuin on ja sellaisena hänet on hyväksyttävä vikoineen päivineen. Ota tai jätä.
Ja jos jätät niin et ollutkaan sanojesi mittainen mies.
Olet vain valehteleva kilipää jolla ei ole mitään hajua millainen nainen hän oikeasti on.
Naista ei saa mennä arvostelemaan ainoastaan naisella on se oikeus annettu jota hän käyttääkin aina kun siihen on tilaisuus.
Naista ei kiinnosta hänen omat vikansa kuulla mieheltä. Häntä kiinnostaa vain se että hän löytää ne samat viat miehestä.- Anonyymi
Vai ei naista saa arvostella? Eihän tällä palstalla muuta tehdäkään! Tämän pitäisi olla palsta jolla puhutaan nettitreffailusta, mutta käytännössä täällä puhutaan vain ja ainoastaan siitä miten hirveitä naiset ovat. Ja perään heitetään väite ettei asia sa edes arvostella.
Siis näin:
Nauset ovat tyhmiä, itsekkäitä, laiskoja, ulkonäkökeskeisiä, rumia, lihavia, rahanahneita, pihtareita, nymfomaaneja, nirsoja, kieroja, itsekkäitä, urakeskeisiä, roikkuvat lapsissaan - eikä heitä ole lupa arvostella.
Kuinka sitten arvostelette, jos se ei ole luvallista?
Ja kuka on väittänyt ettei mies saa valita ja antaa pakkeja? Ei kukaan!Mies saa valita ja sanoa kiitos ei. Totta kai saa! Sen sijaan täällä on jatkuvasti kyseenalaistettu naisen oikeus antaa pakkeja. Nainen saa syytöksiä ja haukkuja jos kertoo millaista miestä ei halua, ja sen perään väitetään naisen sanoneen että miehen pitää huolia ruma ja tyhmä nainen ja että jos mies antaa pakit niin mies on sika. Vaikka kukaan nainen ei ole sanonut niin. - Anonyymi
Etkö tajua että luettelot siitä mitä "kaikki" naiset haluaa ovat miesten laatimia? Ensin yksi mies väittää että naiset haluaa rikkaan miehen, siis sanoo jotain ihan itse keksimäänsä satuilua, ja seuraavaksi toinen mies ottaa sen todesta ja kauhistelee että olette te naiset kauheita kun haluatte rikkaan miehen. Kolmas mies yhtyy kuoroon. Lopulta joku nainen reagoi ja väittää vastaan: ei, en etsi rikasta miestä. Ja sekös suututtaa että nainen alkaa ITSE kertoa mitä haluaa! Hänelle raivoaan että älä akka teeskentele ja kyllä haluat koska olet nainen ja olen lukenut että naiset on juuri tuollaisia. Mistä hän oli sen lukenut? Toisilta miehiltä!
Tällä palstalla naisilta viedään oikeus itse päättää, tietää ja kertoa mitä haluavat. Ihan Isis-meininkiä.
- Anonyymi
Viinamies on naisten mies. Viinaa juomalla mies löytää naisen kumppaniksi. Raittiit miehet ei pääse seurustelemaan.
- Anonyymi
Nainen on jättänyt sut alkoholistin takia ja nyt jaksat joka keskusteluun käydä itkemässä siitä, miten KAIKKI naiset haluaa alkoholistin.
Koita nyt jo ryhdistäytyä hyvä mies. - Anonyymi
Alkoholihan on junttien juoma ja aikansa elänyt tapa.. nykyään nautitaan vain oheissiemauksena alkoholia mutta pääaineena toimii seksikkäästi Kokaiini.,..;oP.. sen käyttäjät ovat menestyviä,tiukkavartaloisia ja meneviä ja rikkaita.;oP.. kuinka siistiä onkaan pukeutua tiukkoihin treenirikoisiin ja hihattomaan paitaan jotta tatskat ja ketjut näkyvät.. pukkarissa vetäistä ohuet lainit..;oP
- Anonyymi
Ei jaksa mitään alkoholia ja pilata sillä elämänsä ja aina nukkuu, eikä ole ees naista, nyt vois pitää tipattoman tai olla vaa juomatta, ei naisia saa.
t. allu- Anonyymi
Etkö allu aikuisten oikeasti osaa ajatella muuta kuin naisen puutetta? Luuletko että kaikki vaikeutesi johtuvat naisen puutteesta ja että jos saat elämääsi naisen niin elämä saman tien kirkastuu? Ei kirkastu! Kukaan nainen ei pysty valamaan sinuun elämäniloa. Kukaan ihminen ei pysty pelastamaan toista. Se sinun on tehtävä itse. Jos et pysty nauttimaan elämästä yksin, et pysty siihen kaksinkaan. Ja mitä annettavaa sinunlaisellasi märisijällä on kenellekään? Mitä te tekisitte yhdessä, sinä ja tyttöystäväsi? Mistä te juttelisitte? Suhde loppuisi lyhyeen koska sinä luultavasti vain olla möllöttäisit ja odottaisit että nainen tekee sinut onnelliseksi. Ikävystyttäisit hänet kuoliaaksi. Mikä sinua tässä maailmassa edes kiinnostaa? Tuntuu ettei mikään - paitsi naisesta haaveileminen. Sellainen mies on tylsä. Olkoon vaikka kuinka pitkä ja siisti. Ja muuten. Eivät kaikki naiset pidä pitkistä miehistä. Minä en haluaisi 190 cm pitkää! Nekin jotka pitävät pitkistä miehistä eivät ajattele että pituus on ainoa asia mikä jotain merkitsee. Pitää olla muutakin kuin pituutta ja siistit vaatteet! Esimerkiksi elämäniloa, huumoria, yhteisiä mielenkiinnon kohteita, älyä ja mielellään työpaikka. Työssä käyvä nainen ei halua työtöntä miestä. Koulutettu nainen ei halua hädin tuskin lukutaitoista tyhmyriä.
- Anonyymi
Viinaa join viimeks jotain 23 vuotta kun olin 21 vuotias jotain lasillisen sitten eikä minua ole jätetty viinan takia koska en ole koskaan aloittanut viinan juontia. Luulette taas että joku puliukko kirjoittelee. Paljon tunnen naisia joilla on viinamies pistänyt naisen elämän sekaisin, ulosottoa on kaikenlaista ettei ne ikinä toivu.
Se on kummaa kun just ne alkoholistit kelpaa ja jos harrastaa salibandya niin se on pahakin rasti. - Anonyymi
Olin 4 vuotta täysin raitis , sinä aikan en päässyt yhtään kertaan treffeille koska aina sanoin etten juo. Sit kun aloin käymään baareis niin heti löysin naisen ja sitte kun suhteessa en juonutkaan niin nainen jätti. Juominen tärkeetä naisille.
- Anonyymi
Eksäni ei juonut suhteemme alkuaikoina juuri lainkaan. Ensimmäisen parin vuoden aikana saattoin ottaa silloin tällöin saunakaljan lauantaina. En nähnyt häntä koskaan kännissä tai krapulassa.
Sitten elämässä tuli vastoinkäymisiä, jotka saivat hänet tarttumaan pulloon aina vaan useammin ja useammin. Hoiti työnsä, koskaan ei jäänyt krapulan takia menemättä töihin. Ei hän viikolla ryypännyt iltaisin koskaan sitä muutamaa kaljaa enempää. Perjantaina sitten piti nollata ja lauantaina kärsiä krapulaa. Katselin sitä menoa vielä noin toiset kaksi vuotta. Ajattelin, että jos se rankka vaihe menisi ohi ja homma palautuisi normaaliksi. No ei hän se palautunut, joten mulle riitti. Eli ei todellakaan kelpaa alkoholisti.- Anonyymi
Olisit tehnyt jotain tai olisitte tehneet jonkin muutoksen että alkoholin käyttö olisi loppunut.
Ei sen käytön loppua odotella!! Ne stressiasiat kuten vittumainen työ ovat sellaisia jotka pitää saada elämästä pois. Tiedän sen omasta kokemuksesta.
PASKA TYÖ ALTISTAA ALKOHOLIONGELMILLE. Suomessa työelämä on muutenkin täysin perseellään.
Itse otin mielummin naisen ja toisen työn sekä osittain asumisen ulkomailla naisen kanssa.
Alkoholi jäi. Sitä otetaan nykyään vai viininä jossain ravintoloissa syödessä. Ja pakko myöntää. En kaipaa alkoholia missään muodossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit tehnyt jotain tai olisitte tehneet jonkin muutoksen että alkoholin käyttö olisi loppunut.
Ei sen käytön loppua odotella!! Ne stressiasiat kuten vittumainen työ ovat sellaisia jotka pitää saada elämästä pois. Tiedän sen omasta kokemuksesta.
PASKA TYÖ ALTISTAA ALKOHOLIONGELMILLE. Suomessa työelämä on muutenkin täysin perseellään.
Itse otin mielummin naisen ja toisen työn sekä osittain asumisen ulkomailla naisen kanssa.
Alkoholi jäi. Sitä otetaan nykyään vai viininä jossain ravintoloissa syödessä. Ja pakko myöntää. En kaipaa alkoholia missään muodossa.No luuletko todella ettei siitä asiasta lainkaan keskusteltu ja yritetty etsiä ratkaisuja. Toista ei vaan voi pakottaa muuttamaan asioita, joita se ei ole valmis muuttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770