Pilaajat liikkeellä

16 000 virkailijan Gestapo ei olisi pystynyt 50 000 000 ihmisen valvonnassaan mihinkään, ellei sen toiminta olisi perustunut lähes kokonaan ilmiantoihin. Tavalliset ihmiset halusivat vahingoittaa toisiaan toivossa, että saisivat paremman aseman.

Vahingoittamisen halu on evoluution mukana kehittynyt taipumus. Vahingoittajat saivat hiukan enemmän lapsia kuin muut, ja siten ominaisuus runsastui geenistössämme.

Heti, jos joku iloitsee palstalla, että on löytänyt rakkauden, joku tulee pilaamaan iloa. Jos joku on saanut kivan keskustelun alkuun, joku tulee pilaamaan keskustelun. Pilaajien armeija toteuttaa evoluution mukana runsastunutta halua pilata, vaikka ei lainkaan tiedä, mistä halu johtuu.

Luonto on ollut yksioikoinen: kun on pilannut toisten menestystä, on hiukan lisännyt omaansa. Kollegani sanoi tiivistäen: "Aina joku pilaa."

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja jos joku Nainen ottaa mielestään kivan tatuoinnin, niin joku äijänkääpä tulee julistamaan kuinka naiset pilaavat noin itsensä.


      • Anonyymi

        kyllä moni entinen vanki ilahtuu ja tulee kysymään naiselta missä ja koska istuit ja kysyy otaks viinaa vai huumeita ja mitä muuta olet vailla ja sanoo lähdetään hässimään


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä moni entinen vanki ilahtuu ja tulee kysymään naiselta missä ja koska istuit ja kysyy otaks viinaa vai huumeita ja mitä muuta olet vailla ja sanoo lähdetään hässimään

        ..ja vähä- älyinen.

        Moukat kun on moukkia. ☝️


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        ..ja vähä- älyinen.

        Moukat kun on moukkia. ☝️

        semmosii ne korkeastikoulutetut on


      • Anonyymi kirjoitti:

        semmosii ne korkeastikoulutetut on

        No, jotkut luulevat olevansa muiden yläpuolella.

        Ei ole koulutukseen sidonnaista se.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No, jotkut luulevat olevansa muiden yläpuolella.

        Ei ole koulutukseen sidonnaista se.

        yleensä korkeastikoulutetut luulee niin ja kun tieto että pääsee kouluun niin vihaavat työläisiä ja haluais tappaa työläiset ja sinä päivänä heistä tulee ääri oikeistolaisia ja aristokraatteja ja luulevat olevansa jumalia


      • Anonyymi kirjoitti:

        yleensä korkeastikoulutetut luulee niin ja kun tieto että pääsee kouluun niin vihaavat työläisiä ja haluais tappaa työläiset ja sinä päivänä heistä tulee ääri oikeistolaisia ja aristokraatteja ja luulevat olevansa jumalia

        ..ja sitten ne menee tinderiin ja vie meijän naiset.
        ..ja meijän työpaikat.
        ..ja meijän sossuetuudet.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        ..ja sitten ne menee tinderiin ja vie meijän naiset.
        ..ja meijän työpaikat.
        ..ja meijän sossuetuudet.

        sitä en tiedä mutta moni hakee toimeentulotukea koska ovat työttömiä ja vaativat suu vaahdossa palkat pois ja päivärahat ja toimeentulotuki pois niin eikö ne aja itseltäänkin ne pois ja miten aristokraatti ääri oikeistolainen on työtön ja palkkatöissä eikö jokainen joka saa palkkaa ole työläinen kummaa sakkia


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        ..ja sitten ne menee tinderiin ja vie meijän naiset.
        ..ja meijän työpaikat.
        ..ja meijän sossuetuudet.

        ja vaikka ollaankin eri mieltä niin kiva sinä olet ja kyllä jää kaipaamaan sutjautuaksiasi


    • Ihminen on varsin jännittävä otus. Jokainen tämän lajin kehittelemä artefakti on potentiaalinen ase.

      Kertokaa minun lausuneen.

      (hihitystä)

      • Kulttuuri-identiteetti

        Olen tässä nyt katsellut Kummelin Kultakuumetta sivukorvalla, ja tunnen oloni epätavalliseksi.

        Olisipa jo huominen.

        (naurua)


      • Saatan tökkäistä sua haarukalla silmään..

        No en.


      • Funeau kirjoitti:

        Kulttuuri-identiteetti

        Olen tässä nyt katsellut Kummelin Kultakuumetta sivukorvalla, ja tunnen oloni epätavalliseksi.

        Olisipa jo huominen.

        (naurua)

        Jos suoraan sanotaan, niin sitten sanotaan.

        Tämä elokuva on yhtä kaukana minusta, kuin minä itse itsestäni.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Kulttuuri-identiteetti

        Olen tässä nyt katsellut Kummelin Kultakuumetta sivukorvalla, ja tunnen oloni epätavalliseksi.

        Olisipa jo huominen.

        (naurua)

        Se on hyvä pätkä.


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Jos suoraan sanotaan, niin sitten sanotaan.

        Tämä elokuva on yhtä kaukana minusta, kuin minä itse itsestäni.

        (hirn)

        Kyllä vähän ihmettelinkin, että varsin yllättävä leffamaku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vähän ihmettelinkin, että varsin yllättävä leffamaku.

        Niin

        Mitä tuossa huomasin jääneen päähäni, oli Loiri ja Lohtander. Näistä kahdesta tyypistä pidän, mutta pääosan vei Suomen luonto.

        Siis tällaisessa road movie tyylilajissa ei paljoa lavastuksia tarvitse, jos osaa näyttää, mitä ympärillä näkyy.

        Annan yleisilmeelle arvosanaksi (0-5) 3 (tai ehkä 2).

        (hihitystä)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe