16 000 virkailijan Gestapo ei olisi pystynyt 50 000 000 ihmisen valvonnassaan mihinkään, ellei sen toiminta olisi perustunut lähes kokonaan ilmiantoihin. Tavalliset ihmiset halusivat vahingoittaa toisiaan toivossa, että saisivat paremman aseman.
Vahingoittamisen halu on evoluution mukana kehittynyt taipumus. Vahingoittajat saivat hiukan enemmän lapsia kuin muut, ja siten ominaisuus runsastui geenistössämme.
Heti, jos joku iloitsee palstalla, että on löytänyt rakkauden, joku tulee pilaamaan iloa. Jos joku on saanut kivan keskustelun alkuun, joku tulee pilaamaan keskustelun. Pilaajien armeija toteuttaa evoluution mukana runsastunutta halua pilata, vaikka ei lainkaan tiedä, mistä halu johtuu.
Luonto on ollut yksioikoinen: kun on pilannut toisten menestystä, on hiukan lisännyt omaansa. Kollegani sanoi tiivistäen: "Aina joku pilaa."
Pilaajat liikkeellä
17
<50
Vastaukset
Ja jos joku Nainen ottaa mielestään kivan tatuoinnin, niin joku äijänkääpä tulee julistamaan kuinka naiset pilaavat noin itsensä.
Tai riittää ihan jos omaa punaiset kiharat hiukset..
https://previews.123rf.com/images/sevalv/sevalv1705/sevalv170502013/79287886-close-up-of-beautiful-girl-with-curly-red-hair-and-freckles-looking-at-camera-over-white-background-.jpg
Sivuuttakaa naiset äijänkäppyröiden mielipiteet. ☝️- Anonyymi
kyllä moni entinen vanki ilahtuu ja tulee kysymään naiselta missä ja koska istuit ja kysyy otaks viinaa vai huumeita ja mitä muuta olet vailla ja sanoo lähdetään hässimään
Anonyymi kirjoitti:
kyllä moni entinen vanki ilahtuu ja tulee kysymään naiselta missä ja koska istuit ja kysyy otaks viinaa vai huumeita ja mitä muuta olet vailla ja sanoo lähdetään hässimään
..ja vähä- älyinen.
Moukat kun on moukkia. ☝️- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
..ja vähä- älyinen.
Moukat kun on moukkia. ☝️semmosii ne korkeastikoulutetut on
Anonyymi kirjoitti:
semmosii ne korkeastikoulutetut on
No, jotkut luulevat olevansa muiden yläpuolella.
Ei ole koulutukseen sidonnaista se.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No, jotkut luulevat olevansa muiden yläpuolella.
Ei ole koulutukseen sidonnaista se.yleensä korkeastikoulutetut luulee niin ja kun tieto että pääsee kouluun niin vihaavat työläisiä ja haluais tappaa työläiset ja sinä päivänä heistä tulee ääri oikeistolaisia ja aristokraatteja ja luulevat olevansa jumalia
Anonyymi kirjoitti:
yleensä korkeastikoulutetut luulee niin ja kun tieto että pääsee kouluun niin vihaavat työläisiä ja haluais tappaa työläiset ja sinä päivänä heistä tulee ääri oikeistolaisia ja aristokraatteja ja luulevat olevansa jumalia
..ja sitten ne menee tinderiin ja vie meijän naiset.
..ja meijän työpaikat.
..ja meijän sossuetuudet.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
..ja meijän työpaikat.
..ja meijän sossuetuudet.sitä en tiedä mutta moni hakee toimeentulotukea koska ovat työttömiä ja vaativat suu vaahdossa palkat pois ja päivärahat ja toimeentulotuki pois niin eikö ne aja itseltäänkin ne pois ja miten aristokraatti ääri oikeistolainen on työtön ja palkkatöissä eikö jokainen joka saa palkkaa ole työläinen kummaa sakkia
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
..ja meijän työpaikat.
..ja meijän sossuetuudet.ja vaikka ollaankin eri mieltä niin kiva sinä olet ja kyllä jää kaipaamaan sutjautuaksiasi
Ihminen on varsin jännittävä otus. Jokainen tämän lajin kehittelemä artefakti on potentiaalinen ase.
Kertokaa minun lausuneen.
(hihitystä)Kulttuuri-identiteetti
Olen tässä nyt katsellut Kummelin Kultakuumetta sivukorvalla, ja tunnen oloni epätavalliseksi.
Olisipa jo huominen.
(naurua)Funeau kirjoitti:
Kulttuuri-identiteetti
Olen tässä nyt katsellut Kummelin Kultakuumetta sivukorvalla, ja tunnen oloni epätavalliseksi.
Olisipa jo huominen.
(naurua)Jos suoraan sanotaan, niin sitten sanotaan.
Tämä elokuva on yhtä kaukana minusta, kuin minä itse itsestäni.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Kulttuuri-identiteetti
Olisipa jo huominen.
(naurua)Se on hyvä pätkä.
- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Jos suoraan sanotaan, niin sitten sanotaan.
Tämä elokuva on yhtä kaukana minusta, kuin minä itse itsestäni.
(hirn)Kyllä vähän ihmettelinkin, että varsin yllättävä leffamaku.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vähän ihmettelinkin, että varsin yllättävä leffamaku.
Niin
Mitä tuossa huomasin jääneen päähäni, oli Loiri ja Lohtander. Näistä kahdesta tyypistä pidän, mutta pääosan vei Suomen luonto.
Siis tällaisessa road movie tyylilajissa ei paljoa lavastuksia tarvitse, jos osaa näyttää, mitä ympärillä näkyy.
Annan yleisilmeelle arvosanaksi (0-5) 3 (tai ehkä 2).
(hihitystä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139