Melkoisia pullaposkinaisia

Anonyymi

Sinkku ryhmät täynnä. Kyllä huomaa että on vedetty viinaa koko nuoruus eikä yhtään liikuntaa. Sitten kehtaavat esittää vaatimuksia vielä. Pullaposkihanhien ei pitäisi katsoa naamavärkkiä jos itse n kuin taikina.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuliko pakit? Taas!
      Osanottoni.

• Anonyymi

Kyllä, ainakin suomalaiset naiset tuntuvat valitettavasti lihovan vanhetessaan ja näin menettävät viehättävyytensä. Miehilläkin tämä on nähtävissä. Kuntoilua enemmän! Mutta siksi itse elän elämäni yksin. Koska hoikkaa, lapsetonta, 30-45v sinkkunaista ei ole olemassa.

IkisinkkuerakkoM42v

• Anonyymi

Eikä ole satuolentojakaan olemassa.. Mikä sinussa mättää, kun et saa sitä hoikkaa ja lapsetonta naista, kun niitäkin löytyy?? Katso peiliin:))

• Anonyymi

On. Et vaan ikimaailmassa kelpaisi ainakaan minulle. Mitä hittoa teen erakolla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Et vaan ikimaailmassa kelpaisi ainakaan minulle. Mitä hittoa teen erakolla..

Niinpä, ei siis ole olemassa MINULLE sellaista, joten yksin mennään ja menee se näinkin.

IkisinkkuerakkoM42v

• Anonyymi

No, kenelläpä tämän hetken Suomessa ei ole petraamisen varaa? Lapset ja varusmiehet vielä huonokuntoisempia, kuin vanhukset vietettyään aikaa pleikkarin äärellä ja syöden hampurilaisaterioita. Viikonloppuna pää nollataan alkoholilla raskaan istumatyön jälkeen ja ajetaan autolla bassoja huudattaen ympäri kylää. Tässä nyt vain esimerkki suomalaisesta hyvän terveyden kulttuurista.

• Anonyymi

Tietysti on vaatimuksia! Jos et kelpaa, niin ei se naisten vika ole. Kato peiliin!

• Anonyymi

Itselläni ei nyt oikeastaan ole väliä, onko laiha vai hieman pyöreyttä, kunhan sitä ei ole liikaa. Menee viehätys kauniimmasta naisestakin väkisin, kun on liikaa läskiä ympärillä. Joidenkin naisten ulkonäkö vain paranee, kun on vähän pyöreä.

Mutta huolestuttavaa on, että itse en kenellekään kelpaa, vaikka olin hoikka vielä pari vuotta sitten. Nytkään en senkään vertaa kukaan nainen minua kaipaa, vaikka on tullut yli 10kg painoa lisää, mutta en jaksa enää välittää. Nykyään kumppanin löytäminen Suomessa on äärimmäisen hankalaa, vaikka on hyvät käytöstavat, kroppa, alkoholiton, tupakoimaton, liikunnallinen ja muutenkin mukava ihminen. Ihmiset vain haluavat olla yksin sisältäen tutun rutiinin päivässään ilman, että joku rikkoo tämän. Siksi kaikki vain ovat etsivinään kumppania, mutta eivät sittenkään loppujen lopuksi etsi.

• Anonyymi

Niin jos itse olen käynyt salilla 7 vuotta ja muija on makasi sohvalla 3 vuotta niin tuli mieleen että piti vaihtaa muijaa. Ei siis pienintäkään liikettä että naisen saisi liikkumaan joten vaihdoin naista.

• Anonyymi

Nyt äijät leukaa ylös ja sassiin. Miettikääpä edes hetken etuja olla sinkkuna. Ruuvaatte nyt vaan ajatukset ja tekemiset uutteen asentoon ja nautitte elämästä sinkkuna aivan mielettömästi.
      Miksi tämä ei toimisi naisillakin, ei parisuhde ole välttämätön asia.

• Jos ne on niin kun mä. En ole koskaan katsellut omaa ulkonäköä suhteuttaen sitä miehen ulkonäköön. Olen vaan tykännyt mistä olen tykännyt ja mies sitten itse on tehnyt valintansa, kelpaako mun näköinen nainen hänelle vai ei kainaloon.

Minusta on tärkeempää tietää mistä pitää, kun miettiä pitääkö muutkin ja olenko saman tasoinen tms. Kun kelpaa toiselle, niin kelpaa. :)

Annetaan jokaisen miehen ja naisen itse päättää kuka on tarpeeksi ihastuttava.

• Anonyymi

Yhdessä siiderissä on 8 lusikallista sokeria ja yhdessä kaljassa 5. Sitä kun vetää 10 siiderii niin huh huh lihoo aika paljon. Miehet juo usein kopan kaljaa eli 100 lusikallista sokeria. Miettikää mitä se tekee mahallenne.

• Anonyymi

Juo siiderin tai viinin kuivana, niin ei lihoa niin paljon. ;) Täytyy siirtyä muutenkin kirkkaisiin litkuihin... :) Varsinkin tänään, kun on uusivuosi.

• Anonyymi

Miehet juo kopan kaljaa illassa ja varmaan 30 koppaa vuodessa. Siihen roskaruuat päälle.

• Anonyymi

Siitähän se läski sitten tuleekin. Ja autolla kuljetaan pienetkin matkat kauppaan, ettei tarvitse niitäkään paria sataa metriä vahingossakaan kävellä. Armeijassa oli naurettavuuden huippu aikoinaan, kun kuljettajat ajoivat jopa 50 metrin matkan kasarmilta ruokalan pihaan aamupalalle. Tällaistakaan matkaa ei sitten tajuta kävellä, kun jalatkin on olemassa (jollei lihavuus ole ehtinyt jalkoja viemään).

• Anonyymi

Moni juoppo on kylläkin laiha kuin tilinauha, kato kun ei riitä rahaa viinan jälkeen ruokaan.

• Anonyymi

On valitettavan totta että naiset ovat pulskistuneet liikaa. Sellaiseen ei ole mitään kiinnostusta.

• Anonyymi

Ei kait nyt missään sinkkuryhmissä ole hyvän näköisiä ihmisiä koska sellaiset on jo otettu.

• Anonyymi

Olen lähes absolutisti, savuton ja muutenkin päihteetön ja lihava. Ihminen voi olla ylipainoinen ja lihava ilman tippaakaan alkoholia. Toiset vaan syö väärin ja vääristä syistä - minäkin. Siinä on itselläni ja monilla suomalaisilla parantamisen varaa. Suomalaiset ovat ylipainoista kansaa.

• Anonyymi

Kukaan ei saa kaikilta mutta jokainen joltain. Jos ei saa sitä jota rakastaa on rakastettava sitä jonka saa..

• Anonyymi

Juon kyllä kaljaa mutta poljen esimerkiksi kuntopyörällä 500 km kuukaudessa joten en liho. Muutenkin poljen fillarilla kauppaan ja joka paikkaan autona en omista. Kuntoillut olen jostain 12 ikäisestä kun sain ekan jääkiekkomailman ja myöhemmin pelasin salibandyä 27 vuotta.

• Anonyymi

Pakit tulee tavis naisilta jotka luulee olevansa kauniita. Siinä ei mies voi mitään se vaan menee niin että yhä useampi mies jää iilman parisuhdetta , ei ihme että syntyvyys laskee.

• Anonyymi

Avaaja on oikeassa. Hirveän näköisiä ovat suomisinkkunaiset nykyään.

• Anonyymi

Juuri näin tv,stä että Suomessa on jo 3 miljoonaa ylipainoista ihmistä.
      Näistä suurin osa tietysti sitä mieltä että on normaalipainoinen..koska vertaa itseään toisiin samanlaisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      158
      12109
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5436
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4550
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      134
      3643
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2738
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1656
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      362
      1609
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      102
      1506
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1451
    Aihe