Suvakit ovat perustaneet silakka-liikkeen

Anonyymi

25

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Annas kun arvaan, peräkammarissaan yksin runkkaileva setämies siellä taas.

    • Anonyymi

      Minäkin kuulun siihen. meitä on paljon ja lisää tulee. Tule sinäkin!

      • Anonyymi

        Kun meitä heteromiehiä ei ne karvakäsien kikkelit kiinnosta.


      • Anonyymi

        Haiseeko sinunkin p..lusi silakalle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haiseeko sinunkin p..lusi silakalle?

        Avaatko sä aina sillipurkin kun alat runkkaamaan?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Avaatko sä aina sillipurkin kun alat runkkaamaan?

        Tyhmä kysymys: Avaatko sä aina sillipurkin kun alat runkkaamaan?
        Tietenkin avaan.
        Jokainen tosimies avaa. Myös silloin kun on nainen panokaverina.
        Pääsee molemmat nopeammin fiilikseen.
        Joskus myös hapansilakka tekee eetvarttia. Sitä voi myös sivellä strategisiin paikkoihin jos kumppanin ominaistuoksu ei ole riittävä. Ja molempien liemet voi juoda sitten lopuksi.
        Kysyjän täytyy olla jokin pervo ellei osaa nauttia sillistä ja hapansilakasta seksin yhteydessä.


    • Anonyymi

      pelkään vain että koska niiden orpolasten vanhemmat tulee hakemaan varastettuja ja siepattuja lapsiaan niin ymmärrän vanhempia aika anteeksi antamaton teko suomi sieppaa lapsia veijo baltsarille ja kumppaneille niin haitin onnettomuus niin paikalliset kertoi että punainen risti tuli ja sisäelin kauppa rupesi kukoistamaan ja lapsia katosi lapsia ja naisia raiskattiin mutta lapsia rupesi katoamaan

      • Anonyymi

        Orpolasten vanhemmatko tulevat?
        Jotain aaveitako sä odotat?


      • Anonyymi

        Kannattaisiko kommentoida vaan sitä makkarakastiketta, kun olet sekaisin päästäsi, etkä osaa kirjoittaa.


    • Arvaan että parvesta tulee löytymään myös muutama sillimpi tapaus.

      • Entäs sä.

        Nuuhkitko sä sillipurkkeja runkatessa?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Entäs sä.

        Nuuhkitko sä sillipurkkeja runkatessa?

        Vai Surströmmi hapansilakkapurkkia, roiskuu nesteen avatessa nuuhkijan päälle, kun on senverran painetta purkissa.
        En muuten uskaltaisi kajota moiseen tuotteeseen....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai Surströmmi hapansilakkapurkkia, roiskuu nesteen avatessa nuuhkijan päälle, kun on senverran painetta purkissa.
        En muuten uskaltaisi kajota moiseen tuotteeseen....

        Sekö persukkeja sitten kiihottaa?


    • Silakkaliike on kommunismia vaikka voissa paistais.

    • Anonyymi

      Fariseukset taas vauhdissa. No onneksi tämä kaikki loppuu ihan kohta. Puistattaa nämä tekopyhät mätisäkit. Saatanan palvelijat.

    • Voi kissan viikset sentään. Pahukseni ajattelin mokomia ihmisininä.

    • Anonyymi

      Onko sen kerhon nimeen inspiraation antanut tätijäsenten (enemmistö jäsenistä) haaroista uhoava lemu?

    • Anonyymi

      Isiksen imaamit perustaneet silakanhaju liikkeen, menisivät suihkuun, sekoittavat päänsä hajullaan.

      • Anonyymi

        Mitä vattua?


    • Täytyypä liittyä, ihan siitä syystä, että niin uskomattomaksi mennyt tämä meininki täällä Suomessa.

      Lääkärit on kuulemma salaliitossa lääketehtaiden kanssa
      Punainen Risti myy sisäelimiä ja raiskaa ja polttaa vaatteita
      Ravitsemussuositukset lihottavat ja sairastuttavat ihmisiä
      Kahta pientä orpolasta pitää vainota
      Lastensuojelukin tuhoaa lasten elämän
      Ukrainassa on natsihallinto

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe