Kiltti ja kunnollinen ei uskalla ikinä sanoa baarissa tapaamalleen naiselle

Anonyymi

" olet hyvän näköinen, haluaisin panna sua". Sen sijaan jännämiehelle moisen sanominen ei ole mikään ongelma ja jännämies saakin lähes aina pillua käydessään baarissa.

43

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En millään usko, että asia on tuosta kiinni.
      Mun mielestä pariutumismaailmassa kaikki on kiinni minkälainen sä olet, (ulkonäkö/luonne/status) kuin siinä itse aloitteen teossa.
      On totta että matalatasoisten miesten pitäisi tehdä enemmän aloitteita mutta siinä on todella matala hyötysuhde ja saattaa kaikista pakeista seurata itsetunnon alenemista ja masentumista.

    • Anonyymi

      Hyvä että ketkut ja keskenjääneet miehet eivät lisäännykkään ihmiskunta pelastuu.

    • Anonyymi

      Nainen kerran kysyi mitä teen baarissa, vastasin että haen panoseuraa. Vähän ajna päästä nainen kysyi joko lähdetään ja niin sitä mentiin. Sitten toinen nainen ehdotti melko suoraan seksiä baaritiskillä. Nainen oli 36 vuotis. Mun mielestä baarit on paikka jossa etsitään yhden yön juttuja joten parempi puhua suoraan. Ei kannata alkaa säästä puhelemaan.

      • Anonyymi

        Naiset voivat olla hyökkääviä.

        Mitä voi tapahtua jos mies istuu rauhallisesti baaritiskillä olutta nauttien?
        Nainen saapuu viereen, istahtaa. Hetken small talk ja alkaa lähennellä. Yrittää puristella jopa haaraväliä. Toppuuttelet ja jatkat oluen nauttimista. Seuraavaksi tuleekin jo kovempi hyökkäys. Ehdotus lähtisitkö naisen asunnolle, kehuu suihin otto taidoillaan.
        Ystävällisen kieltäytymisen jälkeen nainen alkaakin haukkua...tuo on sairasta käyttäytymistä mutta olen kerran joutunut tuollaisen kohteeksi. Osaavat naisetkin olla "pikku possuja".

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Onhan baareissa niitä panopuita, pääsee mukavasti samaan kerhoon kuppilan muiden miesten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan baareissa niitä panopuita, pääsee mukavasti samaan kerhoon kuppilan muiden miesten kanssa.

        Mutta niiltä saa tauteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta niiltä saa tauteja

        Niin voi ollakin, mutta ei muu kuin panopuu anna tuolla lailla helposti.


    • Anonyymi

      Naisethan kannustavat miehiä tuollaiseen käytökseen. Jos he haluaisivat että miehet olisivat kohteliaita herrasmiehiä, he palkitsisivat sellaisia tulemalla itse juttelemaan. Sitä saa mitä tilaa, ehkä joskus raakana kun mediumina tilasi, mutta kuitenkin.

      • Anonyymi

        Naisen näkökulma: ei välttämättä tarvitse tehdä noin. Baareissa tulevat kyllä kohteliaatkin herrasmiehet juttusille. Silloin kun itse vielä liikuin baareissa, jatkoin keskustelua vain kohteliaiden miesten kanssa. Suoraan ehdottelevat saivat mennä sinne mistä tulivatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen näkökulma: ei välttämättä tarvitse tehdä noin. Baareissa tulevat kyllä kohteliaatkin herrasmiehet juttusille. Silloin kun itse vielä liikuin baareissa, jatkoin keskustelua vain kohteliaiden miesten kanssa. Suoraan ehdottelevat saivat mennä sinne mistä tulivatkin.

        Kuulemma kaikki naiset eivät ole noin onnekkaita. Kerro vielä miksi lähestyminen on aina miehen tehtävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma kaikki naiset eivät ole noin onnekkaita. Kerro vielä miksi lähestyminen on aina miehen tehtävä?

        En itse kannata sitä, että lähestyminen olisi miehen tehtävä. Olen tehnyt paljon aloitteita miestenkin suuntaan. Baareissa on todella harvoin näkynyt sen tyyppisiä miehiä, joista olisin ollut kiinnostunut pelkän ulkonäön perusteella. Jos on ollut, olen joko mennyt itse juttelemaan tai antanut herralle merkkejä, että nyt sopisi tulla juttelemaan.

        Baaareissa tapasi vain tulla niin suuri määrä miehiä juttelemaan minulle, ettei siinä ajassa yleensä ehtinyt tulla vastaan sellaisia miehiä, jotka olisivat ehtineet ennen juttelemista sen syvemmin sykähdyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itse kannata sitä, että lähestyminen olisi miehen tehtävä. Olen tehnyt paljon aloitteita miestenkin suuntaan. Baareissa on todella harvoin näkynyt sen tyyppisiä miehiä, joista olisin ollut kiinnostunut pelkän ulkonäön perusteella. Jos on ollut, olen joko mennyt itse juttelemaan tai antanut herralle merkkejä, että nyt sopisi tulla juttelemaan.

        Baaareissa tapasi vain tulla niin suuri määrä miehiä juttelemaan minulle, ettei siinä ajassa yleensä ehtinyt tulla vastaan sellaisia miehiä, jotka olisivat ehtineet ennen juttelemista sen syvemmin sykähdyttää.

        Tuo merkkien antaminen on ilmiönä aika surullinen mutta hyvä jos sinulla menee hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo merkkien antaminen on ilmiönä aika surullinen mutta hyvä jos sinulla menee hyvin.

        No lähinnä tarkoitin merkeillä katsekontaktia ja hymyä. Merkkien antamista kannattaa kokeilla ennen kuin menee itse juttelemaan, koska sitä kautta huomaa nopeammin, onko toinen osapuoli seksuaalisesti kiinnostunut. Ellei toinen millään tavalla huomaa sinua väkijoukosta jo ennen juttelemista, on epätodennäköistä, että hän ihastuisi sinuun seksuaalisessa mielessä ollenkaan. Mutta olen minä mennyt juttelemaan ilman mitään savumerkkejäkin. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lähinnä tarkoitin merkeillä katsekontaktia ja hymyä. Merkkien antamista kannattaa kokeilla ennen kuin menee itse juttelemaan, koska sitä kautta huomaa nopeammin, onko toinen osapuoli seksuaalisesti kiinnostunut. Ellei toinen millään tavalla huomaa sinua väkijoukosta jo ennen juttelemista, on epätodennäköistä, että hän ihastuisi sinuun seksuaalisessa mielessä ollenkaan. Mutta olen minä mennyt juttelemaan ilman mitään savumerkkejäkin. 😂

        Ajattelin vain niitä tilanteita joissa nainen antaa merkkejä mutta ei suostu tekemään sen enempää. Eihän mikään pakko ole tehdäkään, mutta periaatteena sellainen on tosi ankea, ylimielinen ja homehtuneen vanhanaikainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen näkökulma: ei välttämättä tarvitse tehdä noin. Baareissa tulevat kyllä kohteliaatkin herrasmiehet juttusille. Silloin kun itse vielä liikuin baareissa, jatkoin keskustelua vain kohteliaiden miesten kanssa. Suoraan ehdottelevat saivat mennä sinne mistä tulivatkin.

        Miksi annoit pillua huijarille, joka esitti ettei muka halua pillua, ja syrjit suorapuheisia rehellisiä kunnon miehiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin vain niitä tilanteita joissa nainen antaa merkkejä mutta ei suostu tekemään sen enempää. Eihän mikään pakko ole tehdäkään, mutta periaatteena sellainen on tosi ankea, ylimielinen ja homehtuneen vanhanaikainen.

        Missään ei ole määrätty, millä tarkoitusperillä baareissa sopii käydä ja millä ei. Minä etsin baareista aina elämänkumppania enkä häntä koskaan niistä löytänyt vaan ihan muualta. Jos viittaat sanoilla "tekemään sen enempää" vain irtoseksiin, niin siinä tapauksessa toki olin kuvauksesi mukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missään ei ole määrätty, millä tarkoitusperillä baareissa sopii käydä ja millä ei. Minä etsin baareista aina elämänkumppania enkä häntä koskaan niistä löytänyt vaan ihan muualta. Jos viittaat sanoilla "tekemään sen enempää" vain irtoseksiin, niin siinä tapauksessa toki olin kuvauksesi mukainen.

        Kauhean tarkkaan täällä pitäisi kaikki kirjoittaa. Tarkoitin sitä että nainen antaa kyllä merkkejä mutta ei suostu tekemään lähentymisen eteen sen enempää. Se on minusta ikävä rajanveto mutta valitettavan yleinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhean tarkkaan täällä pitäisi kaikki kirjoittaa. Tarkoitin sitä että nainen antaa kyllä merkkejä mutta ei suostu tekemään lähentymisen eteen sen enempää. Se on minusta ikävä rajanveto mutta valitettavan yleinen.

        Useimmat ihmiset ovat valitettavan epäjohdonmukaisia. Siihen on totuteltava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmat ihmiset ovat valitettavan epäjohdonmukaisia. Siihen on totuteltava.

        Myös naisten ylimielisyyteen on varmaan totuteltava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös naisten ylimielisyyteen on varmaan totuteltava?

        Ei koske minua, joten en kommentoi. En ole ollut sinua kohtaan ylimielinen, joten minulla ei ole syytä olettaa, että kyseessä olisi minulle suunnattu vihjaus. En myöskään yleisellä tasolla suostu kuvaamaan kokonaista sukupuolta yhdellä, negatiivisella adjektiivilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma kaikki naiset eivät ole noin onnekkaita. Kerro vielä miksi lähestyminen on aina miehen tehtävä?

        Koska miehet pelkäävät ja halveksivat aloitteellista naista. Miehet haluavat jahdata, saalistaa ja kaataa, ja aloitteen tekevä nainen pilaa valloittamisen ilon mieheltä. Naisen kuuluu olla passiivinen, vastusteleva, perääntyvä ja pihtaava, jotta mies voisi kokea saaneensa saaliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska miehet pelkäävät ja halveksivat aloitteellista naista. Miehet haluavat jahdata, saalistaa ja kaataa, ja aloitteen tekevä nainen pilaa valloittamisen ilon mieheltä. Naisen kuuluu olla passiivinen, vastusteleva, perääntyvä ja pihtaava, jotta mies voisi kokea saaneensa saaliin.

        Harvoin tulee tilaisuuksia halveksimiseen ja pelkäämiseen mutta toivotaan että joku nainen tekisi sellaisen mokan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska miehet pelkäävät ja halveksivat aloitteellista naista. Miehet haluavat jahdata, saalistaa ja kaataa, ja aloitteen tekevä nainen pilaa valloittamisen ilon mieheltä. Naisen kuuluu olla passiivinen, vastusteleva, perääntyvä ja pihtaava, jotta mies voisi kokea saaneensa saaliin.

        Huomasin tuon jossain vaiheessa. Sitten ymmärsin, ettei minun ole mikään pakko viettää aikaani sellaisten miesten kanssa, jotka leikkivät kyseisiä saalistusleikkejä. Järkevät miehet eivät ajattele noin naisista.


    • Anonyymi

      En kullä tykkäisi, jos mies tulisi tuollaisia puhumaan ensimmäisellä kohtaamisella. Suhteessa ollessa eriasia.

    • Kyllä ne itsevarmat miehet vaan menee kiinni, kerran joudun juokseen vessaan piiloon. Sellainen salama olin.
      Pahus, ei ymmärrä kun sanoo ettei edes ole yhteistä kieltä ettei eikiitos. Olisi varmaan jostain uolkomailta löytynyt.

    • Anonyymi

      Mistä löytää yksinhuoltajan isän tai leskimiehen?
      Olen eronnut nainen . En käy baareissa. En harrasta deittaulua.

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet?


      • Anonyymi

        Varo. Kohta joku huijari yrittää kumminkin.


    • Noin hyökkäävästi ei pidä koskaan lähestyä naista. Eikä möläytellä suustaan typeryyksiä. Muistakaa käytöstavat.

      Voisit snoa: - " Olet tosi mukava. Haluaisin jatkaa tutustumista. Lähtisitkö joku päivä kahville/ teelle/ kaakaolle/ jne?"

      • Ja kun sovitun kahvittelun aika koittaa, niin nainen ilmoittaakin "olet ihan kiva, mutta tapasin jälkeesi miehen, joka vei eikä vikissyt".


      • Anonyymi
        wlfwd kirjoitti:

        Ja kun sovitun kahvittelun aika koittaa, niin nainen ilmoittaakin "olet ihan kiva, mutta tapasin jälkeesi miehen, joka vei eikä vikissyt".

        Juuri näin. Jos baarista haluaa löytää suhteen, pitää päästä heti panemaan..


    • Anonyymi

      Mitä siitä? Olet ruma ja vastenmielinen. Pitäisikö naisten pakottaa itsensä sanomaan, että olet komea? Jos olisit hyvännäköinen, olisit yhtä tyly naisille, mitä naiset ovat nyt sinua kohtaan.

    • Anonyymi

      Kiltti ja kunnollinen ei uskalla ikinä sanoa baarissa tapaamalleen naiselle
      " olet hyvän näköinen, haluaisin panna sua". Sen sijaan jännämiehelle moisen sanominen ei ole mikään ongelma ja jännämies saakin lähes aina pillua käydessään baarissa."

      Miksi ei uskalla? Sanoahan voi ihan mitä vain. Jos haluaa munata itsensä täysin niin siitä vaan. Takuuvarma kikka jäädä ilman. Tai Kapakkaruusu ehkä kiinnostuu, varsinkin kun tarjoat juomat.
      Eiköhän sieltä sinullekin irtoa, mene jonon jatkoksi vain!

    • Anonyymi

      Sika se mies, joka tuollaisia tulee sössöttämään

      • Anonyymi

        No siat saa


    • Anonyymi

      Hyi. Tuollainen mies on kuvottava. Annan kassista niin, että kajahtaa. Siinähän sitten miettii.

    • Anonyymi

      Mutta ei kai nyt kiltti ja kunnollinen mies pelkkää pesää baarista haluaisikaan? Kiltin ja kunnollisen miehenhän tulisi etsiä vain parisuhdetta. Jotenka oikeasti kiltti ja kunnollinen mies ei edes huolisi naista joka moisella replalla lähtisi mukaan, saati että ottaisi naisen joka itse tulisi kiltille ja kunnolliselle miehelle ehdottelemaan. Sillä eihän kiltille ja kunnolliselle miehelle kelpaa kuin kiltti ja kunnollinen nainen.

      • Anonyymi

        Kiltillä ja kunnollisella miehellä on ihan samat miehiset tarpeet kuin jännämiehelläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiltillä ja kunnollisella miehellä on ihan samat miehiset tarpeet kuin jännämiehelläkin.

        Mutta ei kiltti ja kunnollinen mies halua vain käyttää seksiin naisia. Silloinhan se ei olisi kiltti ja kunnollinen mies. Miehet jotka haluavat naista vain seksiin ovat jännämiehiä. Oikeasti kiltit ja kunnolliset miehet eivät halua esineellistää ja loukata ketään.

        Tosin kaikki jotka mainostavat itseään kiltiksi ja kunnolliseksi eivät sitä todellisuudessa ole. Jos pitää omaa torvea tuutata, on metelin syy itse keksitty.


    • Anonyymi

      Aloittaja puhuukin nyt atm-miehistä ja naisista, johon kategoriaan itsekin kuuluu.
      Heidän keskuudessaan tuo on tavallista ja normaalia.

    • Anonyymi

      Miesten ja naisten käyttäytymisessä on omat eroavaisuutensa.
      Moniko mies baarissa ajattelee vain yhtä panokertaa, moniko nainen ajattelee sitä elämää mikä tulisi sen panokerran jälkeen? Naiset ovat usein(ei aina)tästä syystä valikoivia, katsovat vähän kauemmas elämässään.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Monesti se on juurikin näin. Harva nainen tosiasiassa saa oikein mitään irti yhden illan humalaisesta sessiosta. Ellei mies ole emotionaalisesti investoitunut naiseen, hän harvoin jaksaa yrittää tehdä seksistä naiselle erityisen miellyttävää kokemusta. Kunhan itse pääsee tyhjentämään kassinsa.

        Keskimäärin naiset etsivät elämäänsä tyyppiä, jolla on kiinnostusta kehittää yhteistä seksielämää sellaiseksi, että molemmat osallistujat nauttii - eikä vain mies ja muna.

        Toki miehen on luonnollista haluta pelkkää seksiä, ja naisen on luonnollista haluta suhdetta. Se on sitä biologiaa. Naiset ovat valikoivampia petiseuransa suhteen, koska harvoin on naisen tarkoitus käydä läpi monta sulhoehdokasta. Nainen alitajuisesti etsii hyvänlaatuisia geenejä mahdolliselle jälkeläiselleen. Siksipä ne komeat supliikkimiehet ovat kovasti neitosten suosiossa, ja sosiaalisesti awkwardit ätminkäiset jäävät ilman.


    • Anonyymi

      On nainen laittanut kätensä mun haaroihin tanssiessa ja baarin penkillä istuessa llman mitään lupaa. Nainen saa tehdä niin koska olettavat että mies ei haasta oikeuteen mutta jos mies koskisi naista niin nousisi kauhea haloo. Onneksi olen huumorintajuonen tyyppi ja etsin panoseuraa niin en haasta oikeuteen. Naiset ei kuitenkaa uskalla ääneen sanoa että lähdetänkö sen luokse seksiä harrastamaan vaan just laittavat kätensä miehen haaroihin vinkiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe