korkeastikoulutetut

Anonyymi

miksi ja mikä saa sinut raivostumaan kun näet köyhän työläisperheen jotka ostaneet vähillä tuloillaan 5kpl sädetikkuja ja kaksi halpaa rakettia ja ampuu ne lapsilleen että lapset ja muutkin ihmiset nauttii ja iloitsee uudesta vuodesta sinäkin mutta sinusta on kivaa kun koulutetut ja yrittäjät ampuu kalliita ja mahtavia paukkuja jotka ostettu yhteiskunnan varoista eli firman piikkiin ja syövät juovat taksit siis kaikki firman piikkiin korkeastikoulutettu miksi haluat että kaikki palkkaa saavat tapettaisiin ja kuolisivat pois

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs luulet?

• Anonyymi

Hölmö kysymys, korkeasti koulutetut eivät edes osta raketteja. Näyttämisenhalu on jo käsitelty eikä sitä enää tarvita. Kuka nyt ilmastoa haluaisi tuhota lisää mitä kaupunki on päättänyt.

AsianVierestä

• Harmi jos ei kukaan mekään ostettu.juurikin syystä meillä on halvat huvit ja katsella muiden ostavia raketteja.😅

• Anonyymi

Ei kiinnosta raketit.

• Aikoinaan Helsingin Rautatientorilla 60-luvulla hyökkäsi kimppuuni viisikymppinen mies syyttäen minua partaradikaaliksi. Varmaan siksi, että olin nuori ja minulla oli silloisen nuorisomuodin mukaan parta. Radikalismin poliittista ambitiota pidin kuitenkin silkkana idiotismina.

"Korkeasti koulutettujen" vihaamista on näkynyt palstalla jonkin verran. Siviilissä ei moni enää kehtaa. Ennen sitä nimitettiin herravihaksi.

Hyvää Uutta Vuotta aloittajalle !

• Anonyymi

Korkeakoulutetut eivät läheskään aina varakkaita. Äärioikeistolainen vihapuhe ei oikeutettua, Eirassa asuva kansanedustaja kuuluu eliittiin, vaikka muuta esittää!

• Anonyymi kirjoitti:

Korkeakoulutetut eivät läheskään aina varakkaita. Äärioikeistolainen vihapuhe ei oikeutettua, Eirassa asuva kansanedustaja kuuluu eliittiin, vaikka muuta esittää!

Nukkuhan se Turun tohtorikin metässä ennenkun Pelastusarmeijan naiset korjas sen tohtoripoloisen lämpöseen.

• Anonyymi

Kuka tuollaista toivoo? En minä ainakaan näin ajattelisi korkeakoulutettuna, suurin osa meistäkin on pelkkiä duunareita. Tottakai ihmiset saavat rahoillaan tehdä, minkä parhaaksi näkee. Toisinaan jotkut halvemmatkin raketit voivat näyttää paremmilta, kuin kalliimmat. Tuskin kukaan toivoo, tuota viimeistä uhmaustasi. Kuulostaa oudolta väitteeltä, että suurin osa korkeakoulutetuista, toivoisi tälläistä.

• Anonyymi

kyllä ne toivoo ikävää mutta totta

• Anonyymi

No, ainakin minä huomasin opiskeluaikanani Jyväskylässä, että vähävaraisissa kodeissa kasvaneet naiset suhtautuivat tosikkomaisen kiukkuisesti meihin varakkaissa kodeissa kasvaneisiin miehiin.

• Anonyymi

No jos se on raha, mikä ratkaisee, niin en ihmettele naisten käytöstä yhtään. Elämässä pitäisi olla tärkeämpiäkin asioita, kuin raha ja varallisuus.

• Anonyymi

Tietyntyyppisissä ( vähemmän varakkaissa) kodeissa kasvaneet likinäköiset rillipäänaiset olivat 80-luvulla kiinnostuneet lähinnä jostakin kom-teatterista ja latinalaisista tansseista... Hohhoijaa...

• Me korkeasti koulutetut, kauniit ja älykkäät oikeat ihmiset lennetään vaikkapa Marssiin omilla rakettiloilla jos me vaan halutaan. Käypkö katteeks köyhät?

• Anonyymi

Jännämiehet kistineet monta jännämiestä tässä maassa. Koulutus ei takaa pitkää elämää ja onnellista suhdetta.

• Anonyymi

Onko sinulla kaikki hyvin? Omituinen kysymys ja teksti. Ei kaikki yrittäjät ole korkeakoulutettuja. Duunarikin ja varsinkin duunaripohjainen toimitusjohtaja voi olla todella menestynyt ja varakas. Suosittelen, että käyt peruskoulun oppimäärän uudelleen, että opit kirjoittamaan. Tekstissäsi ei ole yhtään välimerkkiä eikä teksti ole mitenkään loogista.

• Anonyymi

Ehkä he käyttävät välimerkkejä ja luulevat sen vuoksi olevansa parempia?

• Anonyymi

"Jännämiehet kistineet monta jännämiestä tässä maassa. (mitä tällä nyt sitten halutaan sanoa, en tiedä) Koulutus ei takaa pitkää elämää ja onnellista suhdetta."

Ei takaa kouluttamottomuuskaan. Mikään ei takaa.
      Parempituloisena on kuitenkin helpompi elää, kun ulosotto ei höngi niskaan, sossu- ja Kelahakemuksia ei tarvitse täytellä, valikoida aina sitä halvinta tuotetta kaupasta tai jopa joutua jättämään ostamatta.
      Laskea viimeisiä pennejään ja kieltää lapsilta huvipuistoreissut, jalkapallotreenit, ratsastusharrastus, junnukiekko jne. Ei sillä että rahalla voisi ostaa onnea mutta paljon helpompaa on olla hyvätuloinen ja onneton kuin köyhä ja onneton.
      Itse kyllä olen pitänyt huolen siitä että molemmilla lapsillani on mahdollisuus kouluttautua niin pitkälle kuin haluavat. Molemmat opiskelevat tällä hetkellä ja tulevaisuudensuunnitelmat alkavat hahmottua. Olen onnellinen että olen pystynyt takaamaan heille sekä taloudellisesti että henkisesti turvallisen elämän ja hyvän pohjan ponnistaa omaan elämään.
      En kadu sitä että olen kouluttautunut ja hankkiutunut parempipalkkaiseen työhön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241