Naisten likaiset ajatukset

19

100

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä puhe, mistä puute...

      Miks sä muuten pulpatat mamuista niin usein?

      • Eihän tuossakaan ollut mitään mamuista. Mutta niistä tulee mainittua joo, ei sen vuoksi että mamut olisi mitenkään muuten vastenmielisiä mutta kun tosiasia on se että ei meillä ole varaa niihin. Minä ainakin haluaisin että meidän oman kansan edustajilla olisi tulevaisuudessakin turvallinen hyvinvointiyhteikunta, siksi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eihän tuossakaan ollut mitään mamuista. Mutta niistä tulee mainittua joo, ei sen vuoksi että mamut olisi mitenkään muuten vastenmielisiä mutta kun tosiasia on se että ei meillä ole varaa niihin. Minä ainakin haluaisin että meidän oman kansan edustajilla olisi tulevaisuudessakin turvallinen hyvinvointiyhteikunta, siksi.

        Elä nyt noin vaksvssti ota kaikkea mun sanomisia...heh... relaa vähän...ja uusia vuosia..


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eihän tuossakaan ollut mitään mamuista. Mutta niistä tulee mainittua joo, ei sen vuoksi että mamut olisi mitenkään muuten vastenmielisiä mutta kun tosiasia on se että ei meillä ole varaa niihin. Minä ainakin haluaisin että meidän oman kansan edustajilla olisi tulevaisuudessakin turvallinen hyvinvointiyhteikunta, siksi.

        Olet ihan täysin oikeassa niin minäkin.🥰✨🥂🥳


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eihän tuossakaan ollut mitään mamuista. Mutta niistä tulee mainittua joo, ei sen vuoksi että mamut olisi mitenkään muuten vastenmielisiä mutta kun tosiasia on se että ei meillä ole varaa niihin. Minä ainakin haluaisin että meidän oman kansan edustajilla olisi tulevaisuudessakin turvallinen hyvinvointiyhteikunta, siksi.

        Niin paitsi naismamuihin...😄


    • Anonyymi

      Juuri näin se on. Kuinka ollakaan, nimenomaan penis tulee naiselle mieleen. Näin vaikka ei se suinkaan ole ainoa asia, joka tinamöhkylän muodosta voisi mieleen tulla.

    • Anonyymi

      Vähän näyttää kuolleelta oravalta jota hän roikottaa takaraivosta. Ehkä on tulossa hyvä vuosi oravien ja sinkkunaisten kannalta.

    • Anonyymi

      Enemmän tämmösiä naisia, joilla on se mielessä.
      Tasapainottuu vähän tilanne sukupuolten kesken.

      • Peukutan tätä. 👍


      • Anonyymi

        Kyllä! Juuri näin. Halukas nainen on hyvä nainen.


    • En edes saanut tuosta penistä mieleen

    • Ja sekös neitsytsetiä pelottaa..

    • Anonyymi

      Olis melko ihme että tuolle rumalle kurpalle joku haluaa näyttää peniksen jamiehen tarvii olla melko epätoivoinen tapaus silloin. Seiskan turhissa jutuissa on aina joku ruma kurppa puhumassa miehistä.

      • Anonyymi

        Miksi sillä oli tuo kupansyömä tinakulli kädessä?


    • Anonyymi

      Onko siinäkin sitten jotakin vikaa, jos nainen edes ajattelee seksiä? Koettakaa nyt hitto vie jo päättää :D

      Nainen ei ajattele (eikä halua seksiä) = pihtari

      Nainen ajattelee ja haluaa seksiä = h****a

      No v****u ihan sama mitä te olette asiasta mieltä!

    • "Naisten likaiset ajatukset"

      Ovatko sukupuolielimet mielestäsi jotakin likaista?

      • Anonyymi

        Juuri samaa ajattelin. Mies voi ja saa ja on vallan miehistäkin repiä päätään naisen sukuelimistä ja seksuaalisuudesta mutta nainen on likainen jos mainitsee tai edes ajattelee miehen sukuelimiä.
        Miehet saa porukassa räkänauraa ja huudella naisten perään erinäisiä nimityksiä jotka ovat oikeasti rumia. Ihmiskropan elinten tai osien nimittäminen niiden oikeilla nimillä ei mielestäni ole likaista. Miten ihmeessä voimme nimittää penistä tästä lähtien? "Se osa joka miehillä on jalkojen välissä"?
        Tuntuu sille että palsralla liikkuu paljon henkisesti lapsen tasolle jääneitä ressukoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri samaa ajattelin. Mies voi ja saa ja on vallan miehistäkin repiä päätään naisen sukuelimistä ja seksuaalisuudesta mutta nainen on likainen jos mainitsee tai edes ajattelee miehen sukuelimiä.
        Miehet saa porukassa räkänauraa ja huudella naisten perään erinäisiä nimityksiä jotka ovat oikeasti rumia. Ihmiskropan elinten tai osien nimittäminen niiden oikeilla nimillä ei mielestäni ole likaista. Miten ihmeessä voimme nimittää penistä tästä lähtien? "Se osa joka miehillä on jalkojen välissä"?
        Tuntuu sille että palsralla liikkuu paljon henkisesti lapsen tasolle jääneitä ressukoita.

        Sukupuolielimien nimityksessä syntyi täystuho 1800-luvulla, ns. viktoriaanisena aikana, jolloin "sivistyneessä" puheessa ei ollut lupa mainita sukupuoliasioista mitään. Sitä ennen oli käytetty normaaleina sanoina kyrpä ja kulli, vittu ja pillu. Nämä kuitenkin säilyivät kansankielessä.

        Vittu-sana oli lainattu viikinkikielestä 1000 vuotta aikaisemmin. Se sai kielteisen sävyn varsinkin 1900-luvun puolivälissä, kun sitä ruvettiin käyttämään kirosanana uskontoperäisten sijaan. Vastaavasti ruotsissa ei näin käynyt, sillä vastaava sana fittan, on edelleen melko neutraali. Vielä kielteisemmäksi kävi vitun sävy, kun nuoriso rupesi käyttämään sitä välimerkin omaisesti.

        1960-luvulle tullessa ajat olivat muuttuneet siten, että tuli taas luvalliseksi puhua sukupuolielimistä, mutta KAIKKI kansanomaiset sanat olivat saaneet pejoratiivisen sävyn.

        Lääkäri Irma Kerppola ehdotti, että palaisimme pillun ja kullin käyttöö. Vaikka niitä aluksi vierottaisiinkin, käytössä ne palaisivat neutraaliksi. Näin on osittain tapahtunutkin. Nuori väki ei voi enää lainkaan tajuta, että sanoja pillu ja kulli pidettiin 60 vuotta sitten aivan sopimattomina kirosanoina.

        Itse olen sitä mieltä, että rikkaaseen kieleen kuuluvat myös synonyymit. Siten kyrpä ja viikinkikielen kaunis laina vittu on palautettava myös ylevään käyttöön. Merkkejä on kulttuurissa mm. Hesarissa.

        Pilailusanat ja huumoria tavoittelevat, kuten pikkuveli ja lerssi, etuveitikka ja ripsipiirakka, ovat kielitajuni mukaan aivan sopimattomia, samoin kiertoilmaisut, kuten alapää. Kaiken huippu, jos vakiintuneella sanalla esimerkiksi emätin, on ruvettu kutsumaan naisen ulkoisia sukupuolielimiä. Silloin luodaan jo väärinkäsityksiä.

        Siis suosin omakielisiä, vakiintuneita, juurevia sanoja. Uuskonstruktioita ei tarvita, ei myöskään lääketiedeperäisiä pääasiassa latinalaisia ilmaisuja.

        Naisella vittu on kaunein asia, mitä voi kuvitella. Miehen elimistä käytän toistaiseksi mieluimmin kyrpää, mutta naiset päättäkööt.


    • Anonyymi

      Todella yllättävän paljon. Ei ole mukavaa kuulla tuollaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe